Leet o current heids o state an govrenment
Table o contents
Member an observer states o the Unitit Naitions[eedit | eedit soorce]
|executive or legislatur o their respective state/govrenment. Cells heichlichtit green indicate leaders that's offices constitutionally admeenister the |
(poleetical pairty) govrenment leaders that's offices lack de jure constitutional pouer (e.g. Myanmar). Cells heichlichtit blue indicate non-ceremonial heids o state that's pouer is leemitit (e.g. Bhutan) or de facto
- Note: Names in smaw font generally denote actin, transeetional, temporary leaders, or representatives. Ither notes an exceptions are providit at § Notes.
Other states[eedit | eedit soorce]
The follaein states control thair territory and are recognised bi at least ane UN member state.
The follaein states/governments control thair territory, but are nae recognised bi ony UN member states.
Ither govrenments[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- In this state, the preses is baith heid o state an o govrenment; the office o prime meenister mey exeest in thir states, but it disna direct executive pouer (neither daes the Afghan Chief Executive Officer, nor the Myanma/Burmese State Coonsellor, either). For a complete leetin, please see Presesial seestem § Presesial seestems wi a prime meenister.
- The Preses o Fraunce an the French Co-Prince o Andorrae are poseetions held bi the same person.
- Constitutionally, Elizabeth II is separately an equally monarch o 16 sovereign states (alangside the Unitit Kinrick) kent collectively as the Commonweel realms. In each o thir states, wi the exception o the UK (whaur she permanently resides) she is duly representit at the naitional level bi a govrenor-general.
- The three-member Bosnie presidency is the heid o state collectively.
- The Govrenor-General o New Zealand an the Govrenor-General o Niue are poseetions held bi the same person.
- The term "Supreme Leader" is uised as a description (for the sak o brevity) raither nor bein an offeecial teetle o a single office.
The three actual offices held bi Kim are:
- Chairman o the Wirkers' Pairty o Korea
- Chairman o the State Affairs Commission—constitutionally defined as the supreme leader o North Korea
- Supreme Commander o the Korean Fowk's Airmy
- Syne 2012, the Grand an General Cooncil o San Marino haes held a lairger proportion o seats for the Christian Democratic Pairty nor thae for the Popular Alliance; it can thus be inferred that the pairtner alangin tae the umwhile party exercises wider legislative capabilities nor the latter throu its Parliamentary superiority, ootnummerin the latter pairty ower 4,000 seats.
- The seiven-member Swiss Federal Cooncil is heid o state an govrenment collectively. As a pairty tae the Cooncil, the preses serves solely in a primus inter pares capacity for ane year.
- States in free association wi New Zealand.
<ref> tag with name "KP2" defined in
<references> is not used in prior text.