State o Israel
and largest city
|Jerusalem (leemitit recogneetion)[fn 1]|
|Ethnic groups |
|Govrenment||Unitar pairlamentar republic|
|14 May 1948|
|11 May 1949|
|20,770–22,072 km2 (8,019–8,522 sq mi)[a] (149t)|
|440 km2 (170 sq mi)|
• Water (%)
• 2019 estimate
• 2008 census
|395/km2 (1,023.0/sq mi) (34t)|
|GDP (PPP)||2017 estimate|
|$316.120 billion (54t)|
• Per capita
|GDP (nominal)||2017 estimate|
|$339.990 billion (34t)|
• Per capita
medium · 48t
|HDI (2015)|| 0.899|
verra heich · 19th
|Currency||New shekel (₪) (ILS)|
|Time zone||UTC+2 (IST)|
• Summer (DST)
|ISO 3166 code||IL|
Israel ['i:zrɛl] (Ebreu: יִשְרָאֵל, Yisra'el; Arabic: إسرائيل, Isrā'īl) is a kintra in the sooth-eastren Middle East that mairches Lebanon, Sirie, Jordan an Egyp. The caipital an muckle maist ceety is Jerusalem. Its watter mairch is the Mediterranean Sea tae the wast, the Reid Sea tae the sooth. It haes a population o ower 7,200,000 fowk.
Israel is a pairlamentary democracy. It is a daveloped kintra an haes the 52nt biggest economy in the warld.
Notes[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Australia recognises West Jerusalem as Israeli capital". BBC. 15 December 2018.
- "Foreign Ministry statement regarding Palestinian-Israeli settlement". www.mid.ru. 6 April 2017.
- "Czech Republic announces it recognizes West Jerusalem as Israel's capital". Jerusalem Post. 6 December 2017. Retrieved 6 December 2017.
The Czech Republic currently, before the peace between Israel and Palestine is signed, recognizes Jerusalem to be in fact the capital of Israel in the borders of the demarcation line from 1967." The Ministry also said that it would only consider relocating its embassy based on "results of negotiations.
- "Guatemala se suma a EEUU y también trasladará su embajada en Israel a Jerusalén" [Guatemala joins US, will also move embassy to Jerusalem]. Infobae (in Spaingie). 24 December 2017. Guatemala's embassy was located in Jerusalem until the 1980s, when it was moved to Tel Aviv.
- "Trump Recognizes Jerusalem as Israel's Capital and Orders U.S. Embassy to Move". The New York Times. 6 December 2017. Retrieved 6 December 2017.
- "Island nation Vanuatu recognizes Jerusalem as Israel's capital". Israel Hayom.
- "Latest Population Statistics for Israel". Jewish Virtual Library. American–Israeli Cooperative Enterprise. January 2017. Retrieved 20 February 2017.
- "Israel". The World Factbook. Central Intelligence Agency. Retrieved 5 January 2017.
- Skolnik 2007, pp. 132–232
- "Home page". Israel Central Bureau of Statistics. Retrieved 20 February 2017.
- Population Census 2008 (PDF) (Report). Israel Central Bureau of Statistics. 2008. Retrieved 27 December 2016.
- "Report for Selected Countries and Subjects". International Monetary Fund. April 2017. Retrieved 22 June 2017.
- "Distribution of family income – Gini index". The World Factbook. Central Intelligence Agency. Retrieved 21 August 2017.
- Human Development Index and its components (Report). United Nations Development Programme. Retrieved 22 June 2017.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Israel.|
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|