Xi Jinping (pronounced [ɕǐ tɕînpʰǐŋ], born 15 June 1953) is the General Secretary o the Communist Pairty o Cheenae, the Preses o the Fowkrepublic o Cheenae, an the Chairman o the Central Militar Commission. As General Secretary, he is also an ex officio member o the CPC Politburo Staundin Committee, Cheenae's de facto tap decision-makin body.
Son o communist veteran Xi Zhongxun, Xi Jinping rose through the ranks poleetically in Cheenae's coastal provinces. He served as the Govrenor o Fujian atween 1999 an 2002, then as Govrenor an CPC pairty chief o the neighborin Zhejiang atween 2002 an 2007. Followin the dismissal o Chen Liangyu, Xi wis transferred tae Shanghai as the pairty secretary for a brief period in 2007. Xi wis promotit tae the central leadership in October 2007, groomed tae acome Hu Jintao's successor.
Xi is nou the leader o the Fowk's Republic's fifth generation o leadership. He haes cried for a renewed campaign against corruption, continued market economic reforms, an open approach tae govrenance, an a comprehensive naitional renewal unner the neologism "Cheenese Dream".
References[eedit | eedit soorce]
- "deckblatt-ca-data sup-form.pdf" (PDF). Archived frae the original (PDF) on 17 Februar 2012. Retrieved 20 October 2010.
- "Xi Jinping calls for a Chinese dream, Daily Telegraph". Retrieved March 20 2013. Check date values in:
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Biography at www.chinavitae.com
- Appearances on C-SPAN
- Xi Jinping collectit news an commentary at the Cheenae Deegital Times
- "Xi Jinping collectit news an commentary". The Guardian.
- Xi Jinping collectit news an commentary at The New York Times
- featur artice on Xi, 29 September 2012
- Xi Jinping collectit news an commentary at The Wall Street Journal
- Warks bi or aboot Xi Jinping in leebraries (WorldCat catalogue)
- U.S. Embassy Beijing, Portrait o Xi Jinping, via Unitit States diplomatic cables leak
- Osnos, Evan, "China’s Valentine’s Day in Washington", The New Yorker, 14 February 2012. Review o comment accompanyin Xi's veesit.