Li Keqiang (pinyin: Lǐ Kèqiáng; pronoonced [lì kʰɤ̂tɕʰjǎŋ], born 1 Julie 1955) is a Cheenese economist an the current Premier o the Fowkrepublic o Cheenae an pairty secretary o the State Cooncil. In his capacity as Premier, Li is Cheenae's heid o govrenment as well as the leadin figur behind its economic policy. He is an aa the seicont ranked member o the CPC Politburo Staundin Committee, the de facto heichest decision-makin body o the kintra. Frae 2008 tae 2013, Li served as the First Vice-Premier unner then-Premier Wen Jiabao. Durin this tenure, Li's offeecial portfolio includit economic development, price controls, finance, climate chynge, an macroeconomic management.
Li rose through the pairty ranks through the Communist Youth League. Frae 1998 tae 2004, Li served as the Govrenor o Henan an the province's Pairty secretary, an then the Liaoning pairty secretary, an office that made him first-in-charge in that province. Li is a leadin figur in the "fift generation" (Xi-Li Admeenistration) o Communist Pairty leadership.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Mingxin (15 November 2012). "China's new top Party leaders make debut". China.org.cn. Retrieved 22 November 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- 1955 births
- Cheenese economists
- Communist Pairty o Cheenae politeecians frae Anhui
- Livin fowk
- Peking Varsity alumni
- Fowk frae Chuzhou
- Fowkrepublic o Cheenae politeecians frae Anhui
- Poleetical office-haulders in Liaoning
- Premiers o the Fowkrepublic o Cheenae
- Vice Premiers o the Fowkrepublic o Cheenae
- Govrenors o Henan