Jump to navigation Jump to search
|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 26t o October is the 299t day o the year (300t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 66 days bidin.
- 1825 - The Erie Canal opens, linkin Albany, New York tae Loch Erie.
- 1859 - Breetish clipper "Royal Charter" is thrown onto rocks an sinks in a storm aff Anglesey, Wales, killin 449 fowk.
- 1881 - Gunfecht at the O.K. Corral, Arizona.
- 1905 - End o the union atween Norawa an Swaden.
- 1909 - Japanese Prime meenister Ito Hirobumi is shot deed bi a Korean naitionalist in Harbin, present-day Cheenae.
- 1947 - Jammu an Kashmir becomes pairt o Indie.
- 1951 - Winston Churchill becomes Prime Meenister o the Unitit Kinrick for a seicont time.
- 1955 - Austrick declares permanent neutrality ten year efter the end o Warld War II.
- 1967 - Coronation o Mohammad Reza Pahlavi o Iran.
- 1979 - Park Chung-hee, Preses o Sooth Korea, is assassinatit.
- 1994 - Peace agreement atween Jordan an Israel.
- 1995 - An avalanche in Flateyri, in Iceland's Wast Fjords, kills 20 fowk.
- 2000 - Laurent Gbagbo becomes Preses o the Ivory Coast.
- 2002 - Aroond 50 Chechen terrorists an 150 hostages dee when Roushie special forces storm a theatre in Moscow tae end a three-day siege.
- 2010 - Paul, an octopus that acame famous durin the 2010 FIFA Warld Cup, dees.
- 2015 - A major yirdquauk strikes Afghanistan an Pakistan, kllin 398 fowk.
- 2017 - Jacinda Ardern becomes Prime meenister o New Zealand, leadin a Labour-New Zealand First coalition.
- 2017 - The Tangerang firewirks disaster naur Jakarta, Indonesie, kills at least 47 fowk.
- 2018 - Michael D. Higgins is re-electit Preses o the Republic o Ireland; on the semme day, a majority in the kintra vote tae scrap its blasphemy law.
- 2019 - The climbin o the rock Uluru in Australie is banned.
- 2019 - Abu Bakr al-Baghdadi, leader o the sel-proclaimit Islamic State o Iraq an the Levant, is reported tae hae blown himsel up durin a Unitit States militar operation agin him.
- 1491 - Zhengde Emperor o Cheenae (d. 1521)
- 1685 - Domenico Scarlatti, Italian penter (d. 1757)
- 1759 - Georges Danton, French revolutionar feegur (d. 1794)
- 1778 - Charles Grant, 1st Baron Glenelg, Scots politeecian an colonial admeenistrator (d. 1866)
- 1911 - Sorley MacLean, Scots poet (d. 1996)
- 1915 - Sydney Goodsir Smith, New Zealand-Scots poet, airtist an dramatist (d. 1975)
- 1916 - François Mitterrand, Preses o Fraunce (d. 1996)
- 1919 - Mohammad Reza Pahlavi, Shah o Iran (d. 1980)
- 1919 - Edward Brooke, American politeecian (d. 2015)
- 1931 - Ronald Drever, Scots pheesicist (d. 2017)
- 1939 - Willie Stevenson, Scots fitbawer
- 1942 - Bob Hoskins, Inglis actor (d. 2014)
- 1947 - Hillary Clinton, American politeecian, umwhile First Lady, Senator an Secretar o State
- 1952 - Arthur Graham, Scots fitbawer
- 1957 - Hugh Dallas, Scots fitbaw referee
- 1959 - Evo Morales, Preses o Bolivie
- 1961 - Sammy Conn, Scots fitbawer (d. 2014)
- 1961 - Uhuru Kenyatta, Preses o Kenyae
- 1966 - David Winnie, Scots fitbawer
- 1967 - Keith Urban, New Zealand sangster
- 1967 - Douglas Alexander, Scots politeecian
- 1973 - Seth MacFarlane, American animator, actor, sangster an producer
- 1977 - Sarah Storey, Inglis soummer an cyclist
- 1980 - James Fowler, Scots fitbawer
- 1982 - Nicola Adams, Inglis boxer
- 1993 - Ross Caldwell, Scots fitbawer
- 899 - Alfred the Great, Saxon Keeng o Ingland (b. 849)
- 1580 - Anna o Austrick, Queen o Spain an Portugal (b. 1549)
- 1764 - William Hogarth, Inglis penter (b. 1697)
- 1845 - Carolina Nairne, Scots sangwriter (b. 1766)
- 1890 - Carlo Collodi, Italian writer (b. 1826)
- 1895 - Robert Brown, Scots botanist, splorer an author (b. 1842)
- 1909 - Ito Hirobumi, 1st Prime meenister o Japan (b. 1841)
- 1922 - Cargill Gilston Knott, Scots pheesicist an mathemateecian (b. 1856)
- 1957 - Gerty Cori, Czech-American biochemist (b. 1896)
- 1972 - Igor Sikorsky, Roushie-American inventor an aviator (b. 1889)
- 1979 - Park Chung-hee, Preses o Sooth Korea (b. 1917)
- 1980 - Marcelo Caetano, Portuguese politeecian (b. 1906)
- 2008 - Tony Hillerman, American writer (b. 1925)
- 2019 - Abu Bakr al-Baghdadi, leader o the sel-proclaimit Islamic State o Iraq an the Levant (b. 1971)
- Naitional Day o Austrick
- Armed Forces Day (Benin)
- Accession Day (Jammu an Kashmir)
- Angam Day (Nauru)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 26 October.|