Jump to navigation Jump to search
|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 14t o October is the 287t day o the year (288t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 78 days bidin.
- 1066 - Norman conquest o Ingland: Norman forces unner William the Conqueror defeat Saxon forces unner Harold Godwinson in the Battle o Hastings.
- 1322 - Robert the Bruce defeats Edward II o Ingland at Byland.
- 1881 - Heymooth disaster: 189 fishermen are kilt in a storm aff Eyemouth on the east coast o Scotland.
- 1889 - The ceety o Armenia in Colombie is foondit.
- 1913 - The Senghennydd Colliery disaster in Wales kills 439 miners.
- 1915 - Warld War I: The Kinrick o Bulgarie jyns wi the Central Pouers.
- 1920 - Pairt o Petsamo Province is ceded bi the Soviet Union tae Finland.
- 1939 - Warld War II: German submarine U-47 sinks Breetish battleship HMS Royal Oak at Scapa Flow, Orkney.
- 1944 - German general Erwin Rommel is forced tae commit suicide.
- 1947 - Pilot Chuck Yeager breaks the soond barrier.
- 1955 - Vienna's Burgtheater Theatre re-opens, efter Warld War II.
- 1962 - The Cuban Missile Creesis stairts: A U2 bomber taks fotos o Soviet nuclear wappens bein installed on Cuba.
- 1964 - Martin Luther King Jr. wins the Nobel Peace Prize.
- 1964 - Soviet leader Nikita Khrushchev is removit in a coup.
- 1966 - The ceety o Montreal inaugurates its first Metro seestem.
- 1969 - The Unitit Kinrick introduces the new 50 pence coin.
- 1981 - Hosni Mubarak becomes Preses o Egyp.
- 1991 - Aung San Suu Kyi wins the Nobel Peace Prize.
- 1994 - Yasser Arafat, Yitzhak Rabin an Shimon Peres win the Nobel Peace Prize.
- 2003 - Gyude Bryant becomes Interim Preses o Liberie.
- 2010 - Mark Rutte becomes Prime meenister o the Netherlands.
- 2010 - The Commonweel Gemmes in Delhi, Indie, end, wi a handower tae the 2014 host Glesga.
- 2012 - Felix Baumgartner jumps faster than the speed o soond ower Roswell, New Mexico.
- 2017 - A bomb attack in Mogadishu, Somalie, kills at least 300 fowk in ane o the kintra's deadliest attacks.
- 2017 - A commercial flicht launds on the Sooth Atlantic isle o Saunt Helena for the first time.
- 2019 - Esther Duflo becomes the seicont wumman tae win the Nobel Memorial Prize in Economic Sciences, as well as its youngest winner (agit 46) an its first winner tae hae been born efter its creation in 1969; she shares it wi Abhijit Banerjee an Michael Kremer.
- 2019 - Several Catalan politeecians are gien lang preeson sentences bi a Spaingie coort for thair role in the Catalan unthirldom referendum, 2017, leadin tae major protests.
- 1630 - Sophia o Hanover (d. 1714)
- 1633 - James VII, Keeng o Scots (d. 1701)
- 1634 - Alfonso IV d'Este, Duke o Modena (d. 1662)
- 1712 - George Grenville, Prime Meenister o Great Breetain (d. 1770)
- 1784 - Ferdinand VII o Spain (d. 1833)
- 1873 - Jules Rimet, 3rd Preses o FIFA (d. 1956)
- 1882 - Eamon de Valera, Preses o Ireland (d. 1975)
- 1890 - Dwight D. Eisenhower, 34nt Preses o the Unitit States (d. 1969)
- 1894 - Heinrich Lübke, 2nt Preses o the Federal Republic o Germany (d. 1972)
- 1905 - Benny Yorston, Scots fitbawer (d. 1977)
- 1906 - Hannah Arendt, German poleetical philosopher (d. 1975)
- 1914 - Raymond Davis Jr., American pheesicist an chemist (d. 2006)
- 1927 - Roger Moore, Inglis actor (d. 2017)
- 1930 - Mobutu Sese Seko, Preses o Zaire (d. 1997)
- 1939 - Ralph Lauren, American fashion designer
- 1940 - Cliff Richard, Inglis sangster
- 1945 - Dan McCafferty, Scots sangster
- 1965 - Steve Coogan, Inglis actor, comedian an writer
- 1971 - Jyrki Katainen, umwhile Prime meenister o Finland
- 1973 - George Floyd, African-American kilt bi polis (d. 2020)
- 1978 - Steven Thompson, Scots fitbawer
- 1978 - Usher, American rapper, sangster an dancer
- 1980 - Ben Whishaw, Inglis actor
- 1983 - Lin Dan, Cheenese badminton player
- 1984 - Kevin Thomson, Scots fitbawer
- 1989 - Mia Wasikowska, Australie actress
- 2001 - Rowan Blanchard, American actress
- 1066 - Harold Godwinson, Saxon King o Ingland (b. 1022)
- 1318 - Edward Bruce, brither o Robert the Bruce (b. 1280)
- 1944 - Erwin Rommel, German general (b. 1891)
- 1959 - Errol Flynn, Australian actor (b. 1909)
- 1965 - Joe Dodds, Scots fitbawer (b. 1887)
- 1977 - Bing Crosby, American sangster an actor (b. 1904)
- 1984 - Martin Ryle, Inglis astronomer (b. 1918)
- 1990 - Leonard Bernstein, American componer (b. 1918)
- 1992 - Willie Waddell, Scots fitbawer (b. 1921)
- 1999 - Julius Nyerere, Preses o Tanzanie (b. 1922)
- 2010 - Benoit Mandelbrot, French-American mathemateecian (b. 1924)
- 2012 - Arlen Specter, American politeecian (b. 1930)
- 2015 - Mathieu Kérékou, Preses o Benin (b. 1933)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 14 October.|