Jump to navigation Jump to search
|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 13t o October is the 286t day o the year (287t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 79 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 54 - Murther o Roman Emperor Claudius.
- 1792 - Wirk stairts on the White House, the residence o the Preses o the Unitit States.
- 1825 - Ludwig I o Bavarie acomes Keeng.
- 1884 - The Greenwich Meridian is decidit as the 0-degree line o longitude.
- 1898 - Breetish passenger ship "Mohegan" rams intae a reef aff Cornwall an sinks, killin 106 fowk.
- 1923 - Ankara replaces Istanbul as caipital ceety o Turkey.
- 1970 - Fiji jyns the Unitit Naitions.
- 1972 - An Aeroflot Ilyushin II-62 crashes naur Moscow, killin aw 176 fowk on baird.
- 1972 - A plane cairryin 45 fowk (incluidin a Uruguayan rugby team) crashes in the Argentine Andes. 16 survivors are foond months later.
- 1976 - A major plane crash occurs in Santa Cruz, Bolivie.
- 1994 - Kenzaburo Oe wins the Nobel Prize in Leeteratur.
- 2005 - Harold Pinter wins the Nobel Prize in Leeteratur.
- 2006 - Ban Ki-moon is electit as Secretar-General o the Unitit Naitions.
- 2006 - Muhammad Yunus an the Grameen Bank win the Nobel Peace Prize.
- 2010 - 33 miners are rescued frae the San José mine naur Copiapo, Northren Chile, efter ower twa months o bein trapped underground.
- 2016 - Bhumibol Adulyadej, Keeng o Thailand for ower 70 years, dees agit 88.
- 2016 - Bob Dylan wins the Nobel Prize in Leeteratur.
- 2016 - Angus Robertson acomes deputy leader o the Scots Naitional Pairty.
- 2016 - The Maldives withdraw frae the Commonweel o Nations.
- 2017 - The Unitit States an Israel propale their withdrawal frae UNESCO.
- 2019 - Scotland are knockit oot o the 2019 Rugby union Warld Cup, losin 28-21 tae the hosts Japan in Yokohama.
- 2019 - Simone Biles acomes the maist successfu gymnast in the histerie o the Gymnastics Warld Champonships.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1713 - Allan Ramsay, Scots penter (d. 1784)
- 1797 - William Motherwell, Scots poet, antiquary an jurnalist (d. 1835)
- 1821 - Rudolf Virchow, German physeecian an politeecian (d. 1902)
- 1853 - Lillie Langtry, Inglis actress an mistress tae Edward VII (d. 1929)
- 1909 - Art Tatum, American jazz pianist (d. 1956)
- 1921 - Yves Montand, Italian-French actor an sangster (d. 1991)
- 1925 - Margaret Thatcher, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (d. 2013)
- 1931 - Raymond Kopa, French fitbawer (d. 2017)
- 1934 - Nana Mouskouri, Greek sangster
- 1941 - Paul Simon, American sangster-sangwriter
- 1945 - Desi Bouterse, Preses o Suriname
- 1946 - Edwina Currie, Inglis politeecian
- 1958 - Jamal Khashoggi, Saudi jurnalist (d. 2018)
- 1960 - Eric Joyce, Scots politeecian
- 1969 - Stephen Finnie, Scots fitbaw referee
- 1969 - Nancy Kerrigan, American feegur skeitcher
- 1971 - Sacha Baron Cohen, Inglis actor, comedian an writer
- 1977 - Antonio Di Natale, Italian fitbawer
- 1980 - Scott Parker, Inglis fitbawer
- 1982 - Ian Thorpe, Australian swimmer
- 1986 - Gabriel Agbonlahor, Inglis fitbawer
- 1986 - Jon Welsh, Scots rugby union player
- 1989 - Alexandria Ocasio-Cortez, American politeecian an activist
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 54 - Claudius, Roman Emperor (b. 10 BC)
- 1715 - Nicolas Malebranche, French filosofer (b. 1638)
- 1822 - Antonio Canova, Italian sculptor (b. 1757)
- 1858 - John Brown, Scots meenister an theologian (b. 1784)
- 1915 - Charles Sorley, Scots airmy afficer an poet (b. 1895)
- 1919 - Karl Adolph Gjellerup, Dens writer (b. 1857)
- 1936 - Godfrey Collins, Scots politeecian (b. 1875)
- 1945 - Milton S. Hershey, American entrepreneur (b. 1857)
- 1961 - John MacCormick, Scots lawer an politeecian (b. 1904)
- 1987 - Walter Houser Brattain, American pheesicist (b. 1902)
- 2003 - Bertram Brockhouse, Canadian pheesicist (b. 1918)
- 2008 - Guillaume Depardieu, French actor (b. 1971)
- 2014 - Agnes Owens, Scots novelist (b. 1926)
- 2016 - Dario Fo, Italian playwricht, writer an actor (b. 1926)
- 2016 - Bhumibol Adulyadej, Keeng o Thailand (b. 1927)
Halidays[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 13 October.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|