The 22t o October is the 295t day o the year (296t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 70 days bidin.
: Tropical Storm Alpha
- 1859 - Spain declares war on Morocco.
- 1883 - The Metropolitan Opera Hoose in New York Ceety opens.
- 1895 - A train crashes through the windae o the Montparnasse Station in Paris.
- 1927 - Nikola Tesla introduces six new inventions.
- 1943 - Warld War II: A Ryal Air Force air raid on Kassel, Hesse, Germany, kills 10,000 fowk.
- 1962 - The Cuban Missile Crisis stairts.
- 1978 - Inauguration o Pape John Paul II.
- 2005 - Tropical Storm Alpha forms, breakin the record for the nummer o storms in a single North Atlantic Hurricane season.
- 2006 - A referendum in Panama supports the expansion o the Panama Canal.
- 2008 - Indie launches an unmanned Muin mission, Chandrayaan 1.
- 2014 - 2014 attacks at Pairlament Hill, Ottawa, Canadae.
- 2015 - The Hoose o Commons o the Unitit Kinrick votes bi a majority for the "Inglis Votes for Inglis Laws" proposal, strippin MPs frae Scotland, Wales an Northren Ireland o some votin richts.
- 1811 - Franz Liszt, Hungarian componer (d. 1886)
- 1844 - Sarah Bernhardt, French actress (d. 1923)
- 1870 - Ivan Bunin, Roushie writer (d. 1953)
- 1913 - Bao Dai, Vietnamese emperor (d. 1997)
- 1915 - Yitzhak Shamir, 7t Prime meenister o Israel (d. 2012)
- 1917 - Joan Fontaine, Japan-born Inglis-American actress (d. 2013)
- 1919 - Doris Lessing, Inglis writer (d. 2013)
- 1923 - Bert Trautmann, German fitbawer (d. 2013)
- 1929 - Lev Yashin, Roushie fitbawer (d. 1990)
- 1931 - Ann Rule, American writer (d. 2015)
- 1938 - Derek Jacobi, Inglis actor
- 1938 - Christopher Lloyd, American actor
- 1943 - Catherine Deneuve, French actress
- 1949 - Arsène Wenger, French fitbawer an manager
- 1952 - Jeff Goldblum, American actor
- 1964 - Craig Levein, Scots fitbawer an manager
- 1983 - Plan B, Inglis sangster
- 1990 - Jonathan Lipnicki, American actor
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 22 October.