|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 6t o October is the 279t day o the year (280t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 86 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1762 - Seiven Years' War: The Battle o Manila results in the Breetish takin the ceety frae the Spaingie until the end o the war.
- 1889 - First successfu climb o Kilimanjaro.
- 1908 - Austrick-Hungary annexes Bosnie an Herzegovinae.
- 1928 - Chiang Kai-shek acomes Chairman o the Republic o Cheenae.
- 1939 - Warld War II: The last Pols troops capitulate tae the Wehrmacht.
- 1973 - Egyp launches a coordinatit attack on Sirie an Israel in the Yom Kippur War.
- 1979 - Pape John Paul II visits the White House.
- 1981 - Preses o Egyp Anwar Sadat is assassinatit at a militar parade.
- 1987 - Fiji acomes a republic.
- 1993 - Michael Jordan propales his retirement frae basketbaw.
- 1995 - 51 Pegasi is discovered, as the first kent starn ither than the Sun tae hae a planet (51 Pegasi b) orbitin aroond it.
- 2006 - Fredrik Reinfeldt acomes Prime meenister o Swaden.
- 2008 - Then-Prime meenister o Iceland Geir Haarde announces the near-bankruptcy o his kintra.
- 2017 - The Internaitional Campaign tae Abolish Nuclear Weapons wins the Nobel Peace Prize.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1773 - Louis Philippe I, Keeng o Fraunce (d. 1850)
- 1808 - Frederick VII o Denmark (d. 1863)
- 1820 - Jenny Lind, Swadish soprano an actress (d. 1887)
- 1831 - Richard Dedekind, German mathemateecian (d. 1916)
- 1846 - George Westinghouse, American inventor (d. 1914)
- 1887 - Le Corbusier, Swiss-French airchitect (d. 1965)
- 1888 - Roland Garros, French pilot (d. 1918)
- 1903 - Ernest Walton, Erse pheesicist (d. 1995)
- 1906 - Janet Gaynor, American actress (d. 1984)
- 1914 - Thor Heyerdahl, Norse ethnographer an splorer (d. 2002)
- 1930 - Hafez al-Assad, Preses o Sirie (d. 2000)
- 1930 - Richie Benaud, Australian cricketer an commentator (d. 2015)
- 1931 - Riccardo Giacconi, Italian-American astropheesicist
- 1937 - Mario Capecchi, Italian-American molecular geneticist
- 1948 - Gerry Adams, Northren Erse politeecian
- 1964 - Mark Field, Inglis politeecian
- 1972 - Mark Schwarzer, Australian fitbawer
- 1978 - Ricky Hatton, Inglis boxer
- 1982 - Levon Aronian, Armenie chess player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 877 - Charles the Bald, Haly Roman Emperor (b. 823)
- 1892 - Alfred Tennyson, Inglis poet (b. 1809)
- 1981 - Anwar Sadat, Preses o Egyp (b. 1918)
- 1989 - Bette Davis, American actress (b. 1908)
- 2017 - Ralphie May, American actor an vyce airtist (b. 1972)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Victory Day (Egyp)
- 6 October is the eat day o the follaein saunts, an mairtyrs:
- St. Faith
- Bl. Marie Rose Dorocher
- St. Bruno
- Bl. Adalbero
- St. Aurea
- St. Sagar
- St. Ceollach
- St. Francis Trung
- St. Magnus
- St. Maria Francesca Gallo
- St. Nicetas
- Mairytrs o Trier
- St. Pardulphus
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 6 October.|
|This airticle is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|