The 11t o October is the 284t day o the year (285t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 81 days bidin.
- 1138 - A major yirdquauk hits the Sirie ceety o Aleppo.
- 1634 - A flood o the North Sea kills ower 10,000 fowk.
- 1737 - A yirdquauk in Kolkata kills ower 300,000 fowk.
- 1767 - Surveyin o the Mason-Dixon Line, on the mairch o Pennsylvanie an Maryland, is completit.
- 1852 - The Varsity o Sydney stairts admittin students.
- 1949 - Wilhelm Pieck is electit Preses o East Germany.
- 1963 - Konrad Adenauer resigns as Chancellor o Wast Germany.
- 1968 - First manned Apollo space flicht, with Apollo 7.
- 1982 - The remains o Henry VIII's ship the "Mary Rose" are salvaged aff Portsmouth.
- 1984 - An Aeroflot Tupolev Tu-154 plane crashes in Omsk, Siberie, Roushie, killin 178 fowk.
- 1986 - Ronald Reagan an Mikhail Gorbachev meet for talks in Reykjavik, Iceland.
- 2000 - The Space Shuttle Discovery launches on the 100t Space Shuttle flicht.
- 2000 - Daith o Donald Dewar, 1st First Meenister o Scotland, agit 63.
- 2002 - Jimmy Carter wins the Nobel Peace Prize.
- 2007 - Doris Lessing wins the Nobel Prize in Leeteratur.
- 2012 - The Unitit Naitions holds the first International Day o the Girl Child.
- 2014 - Charles Michel becomes Prime meenister o Belgium.
- 2019 - Prime meenister o Ethiopie Abiy Ahmed wins the Nobel Peace Prize.
- 1671 - Frederick IV o Denmark (d. 1730)
- 1758 - Heinrich Wilhelm Matthias Olbers, German medicinar an astronomer (d. 1840)
- 1872 - Emily Davison, Inglis suffragette (d. 1913)
- 1880 - Jimmy McMenemy, Scots fitbawer (d. 1965)
- 1880 - Jimmy Sharp, Scots fitbawer (d. 1949)
- 1884 - Friedrich Bergius, German chemist (d. 1949)
- 1884 - Eleanor Roosevelt, American activist an First Lady (d. 1962)
- 1885 - François Mauriac, French writer (d. 1970)
- 1925 - Elmore Leonard, American novelist (d. 2013)
- 1930 - Ronnie Simpson, Scots fitbawer (d. 2004)
- 1937 - Bobby Charlton, Inglis fitbawer
- 1942 - Amitabh Bachchan, Indian actor, sangster an producer
- 1955 - Sally Magnusson, Scots braidcaster an writer
- 1957 - Dawn French, Inglis comedienne, actress an writer
- 1962 - Joan Cusack, American actress
- 1965 - Alison Johnstone, Scots politeecian
- 1966 - Luke Perry, American actor (d. 2019)
- 1968 - Gus MacPherson, Scots fitbawer an manager
- 1973 - Steven Pressley, Scots fitbawer
- 1976 - Emily Deschanel, American actress
- 1989 - Michelle Wie, American gowfer
- 1991 - Andy Halliday, Scots fitbawer
- 1303 - Pape Boniface VIII (b. 1235)
- 1347 - Louis IV, Haly Roman Emperor (b. 1282)
- 1531 - Huldrych Zwingli, Swiss religious reformer (b. 1484)
- 1820 - James Keir, Scots chemist, geologist an inventor (b. 1735)
- 1889 - James Prescott Joule, Inglis pheesicist (b. 1818)
- 1896 - Anton Bruckner, Austrick componer (b. 1824)
- 1935 - Samuel Peploe, Scots penter (b. 1871)
- 1955 - Hector McNeil, Scots politeecian (b. 1907)
- 1963 - Jean Cocteau, French writer, director an penter (b. 1889)
- 1984 - Benno Schotz, Estonie-Scots sculptor (b. 1891)
- 1993 - Andy Stewart, Scots muisicker (b. 1933)
- 2000 - Donald Dewar, 1st First Meenister o Scotland (b. 1937)
- 2008 - Jörg Haider, Austrick politeecian (b. 1950)
- 2019 - Alexey Leonov, Soviet-Roushie cosmonaut (b. 1934)
- Internaitional Day o the Girl Child
- Auld Michaelmas (Chrisitian haliday)
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 11 October.|