Jump to navigation Jump to search
|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 21t o October is the 294t day o the year (295t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 71 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1520 - Ferdinand Magellan's expedeetion reaches the nou-named Magellan Strait in the Sooth o Sooth Americae.
- 1600 - Battle o Sekigahara in Japan.
- 1805 - Battle o Trafalgar: Breetish forces defeat French an Spainyie forces in a naval battle, awtho Breetish admiral Horatio Nelson, 1st Viscoont Nelson is kilt.
- 1907 - A yirdquauk in Central Asie kills at least 12,000 fowk.
- 1944 - Warld War II: The Allies capture the ceety o Aachen, Germany.
- 1945 - Weemen are allowed tae vote in Fraunce.
- 1948 - A Lockheed Constellation aircraft crashes at Prestwick, Scotland.
- 1966 - The Aberfan disaster in Wales kills 144 fowk, maist o them bairns.
- 1969 - Willy Brandt acomes Chancellor o Wast Germany.
- 1970 - The Little Belt Brig opens, connectin Jutland an Funen in Denmark.
- 1971 - A gas splosion in Clarkston, East Renfrewshire, Scotland, kills 22 fowk.
- 1986 - The Marshall Islands (in the Paceefic Ocean) gain unthirldom frae the Unitit States.
- 1994 - The Seongsu Brig in Seoul, Sooth Korea, collapses, killin 32 fowk.
- 2005 - The 200t anniversary o the Battle o Trafalgar is mairkit.
- 2005 - Hurricane Wilma hits Mexico's Yucatan peninsula.
- 2007 - Donald Tusk is electit Prime meenister o Poland.
- 2016 - A train crash in Eseka, Cameroon, kills at least 55 fowk.
- 2017 - Spain's govrenment stairts the process o takin direct control o the region o Catalonie, efter its disputit 1 October unthirldom referendum.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1328 - Hongwu Emperor o Cheenae (d. 1398)
- 1772 - Samuel Taylor Coleridge, Inglis poet an filosofer (d. 1834)
- 1809 - John Stenhouse, Scots chemist (d. 1880)
- 1833 - Alfred Nobel, Swadish chemist, ingineer an inventor, haes Nobel Prizes named efter him (d. 1896)
- 1910 - Jimmy Adams, Scots gowfer (d. 1986)
- 1912 - Georg Solti, Hungarian-Breetish conductor (d. 1997)
- 1917 - Dizzy Gillespie, American trumpeter, componer an bandleader (d. 1993)
- 1921 - Malcolm Arnold, Inglis componer (d. 2006)
- 1925 - Celia Cruz, Cuban sangster (d. 2003)
- 1929 - Ursula K. Le Guin, American writer (d. 2018)
- 1931 - Shammi Kapoor, Indian actor an director (d. 2011)
- 1940 - Marita Petersen, Prime meenister o the Faroe Islands (d. 2001)
- 1942 - Christopher A. Sims, American economist
- 1949 − Benjamin Netanyahu, Prime meenister o Israel
- 1952 - Patti Davis, dochter o Nancy an Ronald Reagan
- 1953 - Peter Mandelson, Inglis politeecian
- 1956 - Carrie Fisher, American actress an writer (d. 2016)
- 1957 - Wolfgang Ketterle, German pheesicist
- 1958 - Andre Geim, Roushie-born pheesicist
- 1969 - Chris Law, Scots politeecian
- 1971 - Hal Duncan, Scots writer
- 1980 - Kim Kardashian, American televeesion personality
- 1992 - Bernard Tomic, Australian tennis player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1422 - Charles VI o Fraunce (b. 1368)
- 1805 - Horatio Nelson, 1st Viscoont Nelson, Inglis admiral (b. 1758)
- 1931 - Arthur Schnitzler, Austrick writer (b. 1862)
- 1934 - Robin Welsh, Scots curler (b. 1869)
- 1969 - Jack Kerouac, American writer (b. 1921)
- 1978 - Anastas Mikoyan, Soviet-Armenie politeecian (b. 1895)
- 1980 - Hans Asperger, Austrick physeecian an psychologist (b. 1906)
- 2012 - Yash Chopra, Indian director, producer an screenwriter (b. 1932)
- 2012 - George McGovern, American politeecian (b. 1922)
- 2014 - Gough Whitlam, Prime Meenister o Australie (b. 1916)
- 2018 - Seymour Crawford, Erse politeecian (b. 1944)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Apple Day (Unitit Kinrick)
- Naitional Nurses' Day (Thailand)
- Overseas Cheenese Day (Republic o Cheenae)
- Internaitional Day o the Nacho (Mexico an the Unitit States)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 21 October.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|