|Nancy Davis Reagan|
|First Lady of the United States|
January 20, 1981 – January 20, 1989
|Precedit bi||Rosalynn Carter|
|Succeedit bi||Barbara Bush|
|First Lady of California|
January 3, 1967 – January 7, 1975
|Precedit bi||Bernice Layne|
|Succeedit bi||Gloria Saatjian|
6 Julie 1921|
Manhattan, New York County, New York, U.S.
6 Mairch 2016 (aged 94)|
Bel-Air, Los Angeles, Californie, U.S.
|Spoose(s)||Ronald Reagan (m. 1952–2004, his death)|
|Relations||Kenneth Seymour Robbins and Edith Luckett|
|Alma mater||Smith College|
|Thrift||First Lady of the United States|
Nancy Davis Reagan (born Anne Frances Robbins; 6 Julie 1921 – 6 Mairch, 2016) wis an American actress an the wife o Ronald Reagan, the 40th Preses o the Unitit States. She wis First Lady o the Unitit States frae 1981 tae 1989.
Reagan wis born in Manhattan, New York Coonty, New York. Her parents divorcit suin efter her birth. She grew up in Maryland. In Maryland, she livit wi an aunt an uncle while her mither lookit for actin jobs. She wis an actress in Hollywood durin the 1940s an 1950s. She starrit in movies such as, Donovan's Brain, Night Into Mornin an Hellcats o the Navy.
In 1952, she marrit Ronald Reagan who wis then preses o the Screen Actors Guild. Thay haed twa childer, Ron an Patti. Reagan wis the First Lady o Californie when her husband wis Governor frae 1967 tae 1975. She became pairt o the Foster Grandparents Program.
Reagan became First Lady o the Unitit States in Januar 1981 efter her husband's election. She wis criticized in his first term due tae her decision tae replace the White House china. Her interest in heich-end fashion haed much attention an criticism. She creatit the anti-drog campaign, "Just Say No" durin her husband's presidency.
She always protectit her husband an controversy occurrit when it wis revealit in 1988 that she haed hirit an astrologer tae assist in plannin the preses's schedule efter the 1981 assassination attempt on her husband. She haed a strong influence on her husband. She playit a role in a few o his personnel an diplomatic decisions.
After the White House[eedit | eedit soorce]
The Reagans left the White House in 1989. Nancy devotit maist o her time tae carin for her ill husband who wis diagnosit in 1994 wi Alzheimer's disease until his daith in 2004. Reagan remained active within the Reagan Library an in politics. Reagan supported stem cell research.
In popular culture[eedit | eedit soorce]
- She is playid bi Jane Fonda in the 2013 film The Butler. Alan Rickman plays her husband Ronald.
- Mission o Burma's 2006 album, The Obliterati, haes a sang namit "Nancy Reagan's Head". The sang haes this line: "I'm hauntit bi the freakish size o Nancy Reagan's head / no way that thing came wi that body."
- Sun City Girls is a group o sangsters. In 1987 thay releasit an album, Horse Cock Phepner. The album haed a sang named "Nancy Reagan".
References[eedit | eedit soorce]
- "The life of Nancy Reagan". USA Today.com. Retrieved August 17, 2014.
- "Nancy Reagan - Her Causes - Just Say No". Ronald Reagan Presidential Foundation. Retrieved August 22, 2014.
- "Nancy Reagan plea on stem cells". BBC News. May 10, 2004. Retrieved June 6, 2007.
- Dunham, Will (Mairch 6, 2016). "Former First Lady Nancy Reagan dies at 94". Reuters. Washington D.C.: Thomson Reuters. Retrieved Mairch 8, 2016. Check date values in:
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Nancy Reagan at Wikimedia Commons
|This American politeecian–relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|