Jump to navigation Jump to search
|September||Days in October||November|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 5t o October is the 278t day o the year (279t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 87 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1502 - Costa Rica is named bi Christopher Columbus.
- 1665 - The University o Kiel, in present-day northren Germany, is foondit.
- 1793 - Christianity is abandoned as the offeecial releegion o Fraunce.
- 1910 - Portugal acomes a republic, efter gettin rid o the monarchy.
- 1915 - Bulgarie enters Warld War I on the side o the Central Pouers.
- 1948 - A yirdquauk in Ashgabat, nou Turkmenistan, kills 110,000 fowk.
- 1951 - The first Mediterranean Gemmes stairt in Alexandria, Egyp.
- 1962 - Dr. No, the first James Bond film, based on the beuks bi Ian Fleming an starrin Sean Connery, is released.
- 1962 - The Beatles release thair first sang, Love Me Do.
- 1969 - Monty Python's Flying Circus is first shawn on BBC One.
- 2011 - Steve Jobs, CEO o Apple Inc., dies agit 56, causin a lot o reaction on social media.
- 2014 - French Formula Ane driver Jules Bianchi suffers injuries at the Japanese Grand Prix that lead tae his daith in Julie 2015.
- 2016 - Scots-born Fraser Stoddart shares the Nobel Prize in Chemistry wi Jean-Pierre Sauvage an Ben Feringa.
- 2017 - Japanese-born Inglis novelist Kazuo Ishiguro wins the Nobel Prize in Leeteratur.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1658 - Mary o Modena, Queen o James VII o Scotland (d. 1718)
- 1713 - Denis Diderot, French writer an philosopher (d. 1784)
- 1781 - Bernard Bolzano, Czech mathemateecian an philosopher (d. 1848)
- 1829 - Chester A. Arthur, 21nt Preses o the Unitit States (d. 1886)
- 1922 - Jock Stein, Scots fitbaa manager (d. 1985)
- 1936 - Vaclav Havel, Czech dramatist, writer an statesman (d. 2011)
- 1951 - Bob Geldof, Erse muisicker an activist
- 1952 - Emomali Rahmon, Preses o Tajikistan
- 1957 - Bernie Mac, American actor an director (d. 2008)
- 1965 - Mario Lemieux, Canadian ice hockey player
- 1967 - Guy Pearce, Inglis-Australian actor
- 1970 - Tasmina Ahmed-Sheikh, Scots politeecian
- 1975 - Parminder Nagra, Inglis actress
- 1975 - Kate Winslet, Inglis actress
- 1983 - Jesse Eisenberg, American actor
- 1987 - Kevin Mirallas, Belgian fitbawer
- 1988 - Sam Warburton, Welsh rugby player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1056 - Henry III, Haly Roman Emperor (b. 1017)
- 1880 - Jacques Offenbach, French componer (b. 1819)
- 1918 - Roland Garros, French pilot (b. 1888)
- 2011 - Steve Jobs, American businessman, CEO o Apple Inc. (b. 1955)
- 2015 - Henning Mankell, Swadish writer (b. 1948)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Naitional Day o Portugal
- Internaitional Teachers' Day (UNESCO)
- Teachers' Day (Pakistan, Roushie)
- Armed Forces Day (Indonesie)
- Ingineer's Day (Bolivie)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 5 October.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|