Nadia Murad Basee Taha|
1993 (age 25–26)
|Notable wirk(s)||The Last Girl: My Story of Captivity, and My Fight Against the Islamic State|
Sakharov Prize (2016)|
Nobel Peace Prize (2018)
Nadia Murad Basee Taha (Sorani Kurdish: نادیە موراد باسی تەھا; Arabic: نادية مراد باسي طه; born 1993) is a German-based Yazidi-Iraqi human richts activist. She wis kidnapped an held bi the Islamic State for three months. In 2018, she an Denis Mukwege war jyntly awairdit the Nobel Peace Prize for "thair efforts tae end the uise o sexual veeolence as a wappen o war an airmed conflict." She is the first Iraqi tae be awairdit a Nobel prize.
References[eedit | eedit soorce]
- Iraqi Yazidi human rights activist Nadia Murad gets married – Ekurd.net
- Siddique, Haroon; Maclean, Ruth (5 October 2018). "Nobel peace prize 2018 won by Denis Mukwege and Nadia Murad – as it happened". The Guardian.
- Westcott, Lucy (19 March 2016). "ISIS sex slavery survivor on a mission to save Yazidi women and girls". Newsweek. Retrieved 22 September 2016.
- "Announcement" (PDF). The Nobel Peace Prize.
- "Nobel Peace Prize winner Nadia Murad". BBC News. 5 October 2018.