Steven Paul Jobs (24 Februar 1955 − 5 October 2011) wis an American business magnate an inventor. He is weel kent for being the co-foonder an chief executive officer o Apple. Jobs an aa previously served as chief executive o Pixar Animation Studios; he became a member o the board o The Walt Disney Company in 2006, follaein the acquisition o Pixar bi Disney.
In the late 1970s, Jobs, wi Apple co-foonder Steve Wozniak, Mike Markkula, an ithers, designed, developed, an marketit ane o the first commercially successful lines o personal computers, the Apple II series. In the early 1980s, Jobs wis amang the first tae see the commercial potential o the moose-driven graphical uiser interface which led tae the creation o the Macintosh. Efter losin a pouer struggle wi the board o directors in 1985, Jobs resigned frae Apple an foondit NeXT, a computer platform development company specializin in the heicher education an business markets. Apple's subsequent 1996 buyoot o NeXT brocht Jobs back tae the company he co-foondit, an he served as its CEO frae 1997 tae 2011.
In 1986, he acquired the computer graphics diveesion o Lucasfilm Ltd which wis spun aff as Pixar Animation Studios. He remained CEO an majority sharehaulder at 50.1 percent till its acquisition by The Walt Disney Company in 2006. Consequently Jobs became Disney's lairgest individual shareholder at 7 percent an a member o Disney's Board o Directors. On August 24, 2011, Jobs annoonced his resignation frae his role as Apple's CEO.
References[eedit | eedit soorce]
- Markoff, John (1 September 1997). "An 'Unknown' Co-Founder Leaves After 20 Years of Glory and Turmoil". New York Times.
- Kahney, Leander (6 Januar 2004). "Wired News: We're All Mac Users Now". Wired News. Archived frae the original on 29 Juin 2012. Retrieved 20 September 2006.
- "America's Most Admired Companies: Jobs' journey timeline". CNNMoney.com. Retrieved 24 Mey 2010. Jobs an a team o ingineers visit Xerox PARC, whaur they see a demo o moose an graphical uiser interface
- Vivek Kaul (11 Mey 2009). "What Steve Jobs did when he was fired from Apple". DNA (newspaper).
- "Pixar History – 1986". Pixar. Archived frae the original on 28 Mey 2012. Retrieved 25 Apryle 2008.
- "Apple — Press Info — Bios — Steve Jobs". Apple Inc. 2006. Retrieved 20 September 2006. Unknown parameter
- January 25, 2006 "Disney buys Pixar for $7.4 bn". Archived frae the original on 9 November 2013. Unknown parameter
|deadurl=ignored (help), rediff.com
- "The Walt Disney Company — Steve Jobs Biography".
Holson, Laura M. (25 Januar 2006). "Disney Agrees to Acquire Pixar in a $7.4 Billion Deal". The New York Times. Retrieved 17 Januar 2010.
"Pixar Becomes Unit of Disney". The New York Times. Associated Press. 6 Mey 2006. Retrieved 17 Januar 2010.
- "Remembering Steve Jobs". Cupertino, California: Apple Inc. 5 October 2011. Retrieved 5 October 2011.
- "Steve Jobs: Apple Announces Former CEO Steve Jobs Has Died". Chicago Tribune. 5 October 2011. Archived frae the original on 7 October 2011. Retrieved 5 October 2011.
- Rushe, Dominic (6 October 2011). "Steve Jobs, Apple co-founder, dies at 56". www.guardian.co.uk.
- "Rare Pancreatic Cancer Caused Steve Jobs' Death" (Press release). Voice of America. 7 October 2011. Archived frae the original on 24 Januar 2012. Retrieved 7 October 2011. Unknown parameter
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Steve Jobs.|
|This Unitit States-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|