Steven Paul Jobs (24 Februar 1955 − 5 October 2011) wis an American business magnate an inventor. He is well kent for being the co-foonder an chief executive officer o Apple. Jobs an aa previously served as chief executive o Pixar Animation Studios; he became a member o the board o The Walt Disney Company in 2006, follaein the acquisition o Pixar bi Disney.
In the late 1970s, Jobs, wi Apple co-foonder Steve Wozniak, Mike Markkula, an ithers, designed, developed, an marketit ane o the first commercially successful lines o personal computers, the Apple II series. In the early 1980s, Jobs wis amang the first tae see the commercial potential o the moose-driven graphical uiser interface which led tae the creation o the Macintosh. Efter losin a pouer struggle wi the board o directors in 1985, Jobs resigned frae Apple an foondit NeXT, a computer platform development company specializin in the heicher education an business markets. Apple's subsequent 1996 buyoot o NeXT brought Jobs back tae the company he co-foondit, an he served as its CEO frae 1997 tae 2011.
In 1986, he acquired the computer graphics diveesion o Lucasfilm Ltd which wis spun aff as Pixar Animation Studios. He remained CEO an majority sharehaulder at 50.1 percent till its acquisition by The Walt Disney Company in 2006. Consequently Jobs became Disney's lairgest individual shareholder at 7 percent an a member o Disney's Board o Directors. On August 24, 2011, Jobs annoonced his resignation frae his role as Apple's CEO.
References[eedit | eedit soorce]
- Markoff, John (September 1, 1997). "An 'Unknown' Co-Founder Leaves After 20 Years of Glory and Turmoil". New York Times.
- Kahney, Leander (January 6, 2004). "Wired News: We're All Mac Users Now". Wired News. Archived frae the oreeginal on June 29, 2012. Retrieved September 20, 2006.
- "America's Most Admired Companies: Jobs' journey timeline". CNNMoney.com. Retrieved May 24, 2010. Jobs an a team o ingineers visit Xerox PARC, whaur they see a demo o moose an graphical uiser interface
- Vivek Kaul (May 11, 2009). "What Steve Jobs did when he was fired from Apple". DNA (newspaper).
- "Pixar History – 1986". Pixar. Retrieved April 25, 2008.
- "Apple — Press Info — Bios — Steve Jobs". Apple Inc. 2006. Retrieved September 20, 2006. Unknown parameter
- January 25, 2006 "Disney buys Pixar for $7.4 bn". Archived frae the oreeginal on November 9, 2013. Cite uses deprecated parameter
- "The Walt Disney Company — Steve Jobs Biography".
Holson, Laura M. (January 25, 2006). "Disney Agrees to Acquire Pixar in a $7.4 Billion Deal". The New York Times. Retrieved January 17, 2010.
"Pixar Becomes Unit of Disney". The New York Times. Associated Press. May 6, 2006. Retrieved January 17, 2010.
- "Remembering Steve Jobs". Cupertino, California: Apple Inc. October 5, 2011. Retrieved October 5, 2011.
- "Steve Jobs: Apple Announces Former CEO Steve Jobs Has Died". Chicago Tribune. October 5, 2011. Archived frae the oreeginal on October 7, 2011. Retrieved October 5, 2011.
- Rushe, Dominic (6 October 2011). "Steve Jobs, Apple co-founder, dies at 56". www.guardian.co.uk.
- "Rare Pancreatic Cancer Caused Steve Jobs' Death" (Press release). Voice of America. October 7, 2011. Archived frae the oreeginal on January 24, 2012. Retrieved October 7, 2011. Cite uses deprecated parameter
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Steve Jobs.|
|This Unitit States-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|