||The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that's mither tongue isna Scots.
Please impruive this airticle gin ye can.
Sir Thomas Sean Connery (born 25 August 1930, in Edinburgh) is a Scots actor an producer wha haes wan an Academy Award, twa BAFTA Awards (ane o them bein a BAFTA Academy Fellowship Award) an three Golden Globes (includin the Cecil B. DeMille Award an a Henrietta Award).
Connery is baist kent for portrayin the chairacter James Bond (creatit bi Ian Fleming), starrin in seven Bond picturs atween 1962 an 1983 (six Eon Productions films an the non-canonical Thunderball remake, Never Say Never Again). In 1988, Connery wan the Academy Award for Best Supporting Actor for his role in The Untouchables. His film career awso includes sic films as Marnie, The Name of the Rose, The League of Extraordinary Gentlemen, Indiana Jones and the Last Crusade, The Hunt for Red October, Highlander, Murder on the Orient Express, Dragonheart, The Avengers movie remake and The Rock. He was knichtit in Julie 2000. Connery haes been polled as "The Greatest Living Scot" an "Scotland's Greatest Living National Treasure". In 1989, he wis proclaimed "Sexiest Man Alive" bi People magazine an in 1999, at age 69, he wis votit "Sexiest Man of the Century". He's a supporter ay' Rangers F.C
References[eedit | eedit soorce]
- Cohen, Susan; Cohen, Daniel (1985). Hollywood hunks and heroes (in Inglis). New York City, New York: Exeter Books. p. 33. ISBN 0-671-07528-4. OCLC 12644589.
- "Profile: Sean Connery" (in Inglis). BBC News. 12 Mairch 2006. Retrieved 19 Mairch 2007.
- "popculture.com's Oscar Winners Archive" (in Inglis). popculturemadness.com. Retrieved 13 Mey 2008.
- London Gazette: . 31 December 1999. Retrieved 18 May 2010. (Inglis)
- "Official website's entry on 2000 knighthood" (in Inglis). seanconnery.com. Retrieved 29 September 2007.
- Flockhart, Susan (25 Januar 2004). "Would The Greatest Living Scot Please Stand Up?; Here they are". The Sunday Herald (in Inglis). Retrieved 10 Mairch 2010.
- "Sir Sean Connery named Scotland's greatest living treasure" (in Inglis). 25 November 2011. Retrieved 6 August 2012.
Fremmit airtins[eedit | eedit soorce]
|This Edinburrie-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|
|This actor-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|