The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Connery in 1999
25 August 1930
Fountainbridge, Edinburgh, Scotland
|Died||31 October 2020 (aged 90)|
Nassau, The Bahamas
|Relatives||Neil Connery (brother)|
|Years o service||1946–1949|
Sir Sean Connery (25 August 1930-31 October 2020) wis a Scots actor. He wis weel-kent as bein the furst body tae play fictional British secret agent James Bond, kythin in seivin films atween 1962 an 1983.
In 1988, Connery wan the Academy Award for Best Supporting Actor for his role in The Untouchables. His film career awso includes sic films as Marnie, The Name of the Rose, The League of Extraordinary Gentlemen, Indiana Jones and the Last Crusade, The Hunt for Red October, Highlander, Murder on the Orient Express, Dragonheart, The Avengers movie remake and The Rock. He wis knichtit in Julie 2000. Connery haes been polled as "The Greatest Living Scot" an "Scotland's Greatest Living National Treasure". In 1989, he wis proclaimed "Sexiest Man Alive" bi People magazine an in 1999, at age 69, he wis votit "Sexiest Man of the Century". He's a supporter ay' Rangers F.C
Daith[eedit | eedit soorce]
Connery deet on 31 October 2020 in Nassau in the Bahamas.
References[eedit | eedit soorce]
- Cohen, Susan; Cohen, Daniel (1985). Hollywood hunks and heroes (in Inglis). New York City, New York: Exeter Books. p. 33. ISBN 0-671-07528-4. OCLC 12644589.
- "Sean Connery: James Bond actor dies aged 90". BBC. Retrieved 31 October 2020.
- Harmetz, Aljean (31 October 2020). "Sean Connery, Who Embodied James Bond and More, Dies at 90". The New York Times. Retrieved 31 October 2020.
- Shapiro, T. Rees (31 October 2020). "Sean Connery, first James Bond of film, dies at 90". The Washington Post. Retrieved 31 October 2020.
- "Profile: Sean Connery". BBC News. 12 Mairch 2006. Retrieved 19 Mairch 2007.
- "popculture.com's Oscar Winners Archive" (in Inglis). popculturemadness.com. Retrieved 13 Mey 2008.
- "No. 55710". The London Gazette (Supplement). 31 December 1999.
- "Official website's entry on 2000 knighthood" (in Inglis). seanconnery.com. Retrieved 29 September 2007.
- Flockhart, Susan (25 Januar 2004). "Would The Greatest Living Scot Please Stand Up?; Here they are". The Sunday Herald (in Inglis). Archived frae the original on 11 September 2016. Retrieved 10 Mairch 2010.
- "Sir Sean Connery named Scotland's greatest living treasure" (in Inglis). 25 November 2011. Archived frae the original on 2 Apryle 2015. Retrieved 6 August 2012.
Fremmit airtins[eedit | eedit soorce]
|This Edinburrie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This actor-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|