Jump to navigation Jump to search
|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 30t o September is the 273rd day o the year (274t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 92 days bidin.
- 1399 - Henry IV o Ingland is proclaimed King.
- 1512 - A rock avalanche hits Biasca, Ticino, Swisserland, killin 100s o fowk.
- 1791 - First performance o Wolfgang Amadeus Mozart's The Magic Flute.
- 1885 - Bechuanaland, nou Botswana, becomes a Breetish protectorate.
- 1895 - Madagascar becomes a French protectorate.
- 1938 - The Unitit Kinrick, Fraunce, Germany an Italy sign the Munich Pact, givin Czechoslovakie tae Germany.
- 1945 - The Bourne End rail crash in Hertfordshire, Ingland, kills 43 fowk.
- 1947 - Pakistan jyns the Unitit Naitions.
- 1953 - In the Bathyscaphe "Trieste", Auguste an Jacques Piccard dive 3,500 metres unner the Paceefic Ocean, the biggest depth reached bi humans until that pynt.
- 1955 - American film star James Dean dies in a car crash agit 24.
- 1960 - The Flintstones is first broadcast.
- 1966 - Botswana gains unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 1968 - The Boeing 747 aircraft model is shown tae the public for the first time.
- 1979 - Formula Ane driver Niki Lauda propales his retirement.
- 1989 - Hans-Dietrich Genscher haulds a famous speech at the Wast German embassy in Prague.
- 1991 - Haitian Preses Jean-Bertrand Aristide is removit frae affice in a coup.
- 1993 - A strang yirdquauk in occurs in Maharashtra, Indie.
- 2005 - The Muhammad cartoons controversy stairts.
- 2006 - The last Unitit States troops withdraw frae their militar base in Keflavik, Iceland.
- 2009 - A strang yirdquauk strikes Sumatra, Indonesie, killin ower 1,100 fowk.
- 2010 - In Ecuador polis afficers, supportit bi pairts o the airmy, attempt a coup against Preses Rafael Correa.
- 2017 - Several fitbaa fans are injured efter fawin ower the advertisin hoardin follaein the celebration o a goal in a match in Amiens, Fraunce.
- 1227 - Pape Nicholas IV (d. 1292)
- 1732 - Jacques Necker, Swiss-French politeecian (d. 1804)
- 1811 - Augusta o Saxe-Weimar-Eisenach, Queen Consort o Proushie (d. 1890)
- 1813 - John Rae, Scots medicinar an splorer (d. 1893)
- 1848 - Robert Walker Macbeth, Scots penter (d. 1910)
- 1859 - George Henry Slight, Scots ingineer, staiblished the Chilean lichthoose service (d. 1934)
- 1870 - Jean Baptiste Perrin, French pheesicist (d. 1942)
- 1882 - Hans Geiger, German pheesicist (d. 1945)
- 1895 - Lewis Milestone, Moldovan-born American motion pictur director (d. 1980)
- 1905 - Nevill Francis Mott, Inglis pheesicist (d. 1996)
- 1917 - Park Chung-hee, Preses o Sooth Korea (d. 1979)
- 1921 - Deborah Kerr, Scots actress (d. 2007)
- 1924 - Truman Capote, American writer (d. 1984)
- 1928 - Elie Wiesel, Romanie-born writer an activist (d. 2016)
- 1931 - Angie Dickinson, American actress
- 1934 - Udo Jürgens, Austrick sangster (d. 2014)
- 1944 - Jimmy Johnstone, Scots fitbawer (d. 2006)
- 1945 - Ehud Olmert, umwhile Prime meenister o Israel
- 1947 - Marc Bolan, Inglis muisicker (d. 1977)
- 1951 - Barry Marshall, Australie medicinar
- 1962 - Frank Rijkaard, Dutch fitbawer
- 1964 - Monica Bellucci, Italian actress
- 1965 - Omid Djalili, Inglis actor, comedian an writer
- 1967 - Steve Kean, Scots fitbawer an manager
- 1969 - Alex Rae, Scots fitbawer
- 1975 - Marion Cotillard, French actress
- 1980 - Martina Hingis, Swiss tennis player
- 1985 - T-Pain, American rapper
- 1986 - Olivier Giroud, French fitbawer
- 1990 - Matt Scott, Scots rugby union player
- 1994 - Aliya Mustafina, Roushie gymnast
- 1996 - Lewis Morgan, Scots fitbawer
- 1997 - Max Verstappen, Belgian-Dutch racin driver
- 1898 - James Edward Tierney Aitchison, Scots surgeon an botanist (b. 1836)
- 1955 - James Dean, American actor (b. 1931)
- 1985 - Simone Signoret, French actress (b. 1921)
- 1990 - Patrick White, Australian writer (b. 1912)
- 2011 - Ralph Steinman, Canadian medical researcher (b. 1943)
- 2014 - Martin Lewis Perl, American pheesicist (b. 1927)
- 2016 - Mike Towell, Scots boxer (b. 1991)
- Naitional Day o Botswana
- Internaitional Translation Day
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 30 September.|