Jump to navigation Jump to search
|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 9t o September is the 252t day o the year (253t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 113 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1000 - Keeng Olaf Tryggvason o Norawa commits suicide efter the Battle o Svolder.
- 1087 - William the Conqueror, the first Norman Keeng o Ingland, dees.
- 1513 - Keeng James IV o Scotland is kilt at the Battle o Flodden Field naur Branxton, Northumberland, in a decisive Inglis victory an heavy Scots defeat.
- 1543 - Mary, Queen o Scots is crouned in Stirlin.
- 1850 - Californie acomes the 31nt state o the Unitit States.
- 1976 - Mao Zedong, leader o the Fowkrepublic o Cheenae, dies agit 82.
- 1991 - Tajikistan gains unthirldom frae the Soviet Union.
- 2004 - A bomb attack is carried oot at the Australie Embassy in Jakarta, Indonesie.
- 2015 - Elizabeth II acomes the longest-reignin monarch o the Unitit Kinrick, overtakin Queen Victoria.
- 2018 - Twa new Sunday newspapers are published in Scotland - The Sunday National an The Herald on Sunday.
Births[eedit | eedit soorce]
- 214 - Aurelian, Roman Emperor (d. 254)
- 384 - Honorius, Wastren Roman Emperor (d. 423)
- 1585 - Cardinal Richelieu, French clergyman, nobleman an statesman (d. 1642)
- 1737 - Luigi Galvani, Italian physeecian an pheesicist (d. 1798)
- 1754 - William Bligh, Inglis naval officer (d. 1817)
- 1758 - Alexander Nasmyth, Scots penter (d. 1840)
- 1798 - Cosmo Innes, Scots advocate, juidge, historian an antiquary (d. 1874)
- 1828 - Leo Tolstoy, Roushie novelist (d. 1910)
- 1831 - William Montagu Douglas Scott, 6t Duke o Buccleuch, Scots politeecian an peer (d. 1914)
- 1839 - Maria Swanenburg, Dutch serial killer (d. 1915)
- 1918 - Oscar Luigi Scalfaro, 9nt Preses o Italy (d. 2012)
- 1922 - Hans Georg Dehmelt, German pheesicist (d. 2017)
- 1923 - Cliff Robertson, American actor (d. 2011)
- 1939 - Reuven Rivlin, 10t Preses o Israel
- 1941 - Dennis Ritchie, American computer scientist (d. 2011)
- 1944 - Christine Grahame, Scots politeecian
- 1949 - Susilo Bambang Yudhoyono, 6t Preses o Indonesie
- 1960 - Hugh Grant, Inglis actor
- 1964 - Mike Ashley, Inglis billionaire retail entrepreneur
- 1964 - John Hughes, Scots fitbawer an coach
- 1966 - Adam Sandler, American actor an comedian
- 1968 - Julia Sawalha, Inglis actress
- 1975 - Michael Bublé, Canadian sangster
- 1985 - Luka Modric, Croatian fitbawer
- 1987 - Andrea Petkovic, German tennis player
- 1987 - Jon McLaughlin, Scots fitbawer
- 1993 - Stuart Carswell, Scots fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1000 - Olaf Tryggvason, Keeng o Norawa (b. 963)
- 1087 - William the Conqueror, Norman Keeng o Ingland (b. 1028)
- 1513 - Daiths at the Battle o Flodden Field:
- 1901 - Henri de Toulouse-Lautrec, French airtist (b. 1864)
- 1946 - Violet Jacob, Scots writer (b. 1863)
- 1963 - Duncan Walker, Scots fitbawer (b. 1899)
- 1976 - Mao Zedong, leader o the Fowkrepublic o Cheenae (b. 1893)
- 1978 - Hugh MacDiarmid, Scots poet (b. 1892)
- 1985 - Paul Flory, American chemist (b. 1910)
- 1997 - Burgess Meredith, American actor (b. 1907)
- 2003 - Edward Teller, Hungarian-American theoretical pheesicist (b. 1908)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Admission Day (Californie)
- Independence Day (Tajikistan)
- Naitional Day o North Korea
- Human Richts Day (Colombie)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 9 September.|
|This day-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|