|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 4t o September is the 247t day o the year (248t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 118 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1774 - James Cook reaches New Caledon in the Paceefic Ocean. He names it efter an auld name for Scotland. It is nou a French overseas territory.
- 1781 - The ceety o Los Angeles, Californie, is foondit by 44 Spainyie settlers.
- 1890 - The ceety o Thessaloniki, in present-day Greece, is heavily damaged bi fire.
- 1964 - The Forth Road Brig is openit for traffic.
- 1970 - Salvador Allende is electit Preses o Chile.
- 1972 - Soummer Mark Spitz wins his 7t gold medal on the 1972 Simmer Olympics in Munich.
- 1974 - The Unitit States stairts diplomatic relations wi East Germany.
- 1998 - Google is foondit bi Larry Page an Sergey Brin.
- 2006 - Australian naituralist Steve Irwin is kilt bi a stingray off the Queensland coast.
- 2009 - An airstrike in Kunduz, Afghanistan kills 142 fowk.
- 2010 - A yirdquauk causes a lot o damage tae the New Zealand ceety o Christchurch.
- 2017 - The Queensferry Crossing, connectin Fife an Lowden, is offeecially opened bi Queen Elizabeth II, 53 years tae the day efter the openin o the neighbourin Forth Road Brig.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1241 - Alexander III o Scotland (d. 1286)
- 1563 - Wanli Emperor o Cheenae (d. 1620)
- 1809 - Juliusz Slowacki, Pols poet (d. 1849)
- 1824 - Anton Bruckner, Austrick componer (d. 1896)
- 1838 - William Gibson Sloan, Scots missionary in the Faroe Islands (d. 1914)
- 1892 - Darius Milhaud, French componer (d. 1974)
- 1927 - John McCarthy, American computer scientist (d. 2011)
- 1934 - Eduard Khil, Roushie baritone sangster (d. 2012)
- 1937 - Dawn Fraser, Australian soummer
- 1953 - Fatih Terim, Turkis fitbawer an manager
- 1962 - Shinya Yamanaka, Japanese stem cell researcher
- 1969 - Giorgi Margvelashvili, Preses o Georgie
- 1975 - Mark Ronson, Inglis music producer
- 1977 - Lucie Silvas, Inglis sangster
- 1981 - Beyoncé, American sangster an actress
- 1985 - Raul Albiol, Spainyie fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1907 - Edvard Grieg, Norse componer (b. 1843)
- 1914 - William Gibson Sloan, Scots missionary in the Faroe Islands (b. 1838)
- 1963 - Robert Schuman, Luxembourg-French politeecian (b. 1886)
- 1965 - Albert Schweitzer, Alsatian missionary an doctor (b. 1875)
- 1989 - Georges Simenon, Belgian writer (b. 1903)
- 2006 - Steve Irwin, Australian naituralist (b. 1962)
- 2014 - Joan Rivers, American actress an comedienne (b. 1933)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Immigrant's Day (Argentinae)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 4 September.|
|This airticle is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|