|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 18t o September is the 261st day o the year (262nt in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 104 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 96 - Nerva becomes Roman Emperor.
- 1793 - The foundation stane for the Capitol Building in Washington, D.C. is laid.
- 1810 - Chile declares unthirldom frae Spain.
- 1851 - The New York Times is published for the first time.
- 1961 - UN Secretar General Dag Hammarskjöld is kilt in a plane crash in Zambie in unexpleened circumstances.
- 1962 - Jamaica, Trinidad an Tobago, Burundi an Rwanda jyne the Unitit Naitions.
- 1970 - Muisicker Jimi Hendrix dees in Lunnon agit 27.
- 1973 - Wast Germany, East Germany an the Bahamas join the Unitit Naitions.
- 1977 - Voyager 1 taks a photo o the Yird an the Muin together.
- 1981 - Fraunce bans the daith penalty.
- 1997 - Jist ower half o voters in Wales support creatin a Welsh Assembly.
- 2005 - The Federal Election in Germany taks place - as a result, Angela Merkel becomes Chancellor in November o the same year.
- 2013 - Tony Abbott becomes the 28t Prime Meenister o Australie.
- 2014 - Scots unthirldom referendum, 2014: 55.3% vote "Naw" an 44.7% vote "Aye" on Scots unthirldom frae the Unitit Kinrick.
Births[eedit | eedit soorce]
- 53 - Trajan, Roman Emperor (d. 117)
- 1709 - Samuel Johnson, Inglis writer (d. 1784)
- 1765 - Pape Gregory XVI (d. 1846)
- 1786 - Christian VIII o Denmark (d. 1848)
- 1895 - John Diefenbaker, Prime meenister o Canadae (d. 1979)
- 1905 - Greta Garbo, Swadish actress (d. 1990)
- 1939 - Jorge Sampaio, former Preses o Portugal
- 1949 - Peter Shilton, Inglis fitbawer
- 1961 - James Gandolfini, American actor (d. 2013)
- 1971 - Lance Armstrong, American cyclist
- 1971 - Jada Pinkett Smith, American actress
- 1974 - Sol Campbell, Inglis fitbaw player
- 1984 - Dizzee Rascal, Inglis rapper an muisicker
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 96 - Domitian, Roman Emperor (b. 51)
- 1961 - Dag Hammarskjöld, Swadish Secretar-General o the Unitit Naitions (b. 1905)
- 1970 - Jimi Hendrix, American muisicker (b. 1942)
- 2013 - Marcel Reich-Ranicki, German writer an literary critic (b. 1920)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- The 18t o September is the feast day o the follaein saunts:
- St. Dominic Trach
- St. Ferreolus
- St. Hygbald
- St. John de Massias
- St. Joseph o Cupertino
- St. Richardis
- St. Methodius o Olympus
- Naitional Day o Chile
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 18 September.|
|This airticle is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|