Central Intelligence Agency
Seal o the Central Intelligence Agency
Flag o the Central Intelligence Agency
|Formed||September 18, 1947|
George Bush Center for Intelligence|
Langley, Fairfax Coonty, Virginie, U.S.
"The Work of a Nation. The Center o Intelligence."|
Unoffecial Motto: "And you shall know the truth and the truth shall make you free." (John 8:32)
|Annual budget||Classified ($14.7 billion, as o 2013)|
|Paurent agency||None (independent)|
The Central Intelligence Agency (CIA) is ane o the principal intelligence-gatherin agencies o the Unitit States federal govrenment. The CIA's heidquarters is in Langley, Virginie, a few miles wast o Washington, D.C. Its employees operate frae U.S. embassies an mony ither locations aroond the warld. The anly independent U.S. intelligence agency, it reports tae the Director o Naitional Intelligence.
References[eedit | eedit soorce]
- History of the CIA, CIA official Web site
- "CIA Observes 50th Anniversary of Original Headquarters Building Cornerstone Laying – Central Intelligence Agency". Cia.gov. Retrieved September 18, 2012.
- "CIA Frequently Asked Questions". cia.gov. July 28, 2006. Retrieved 2008-07-04.
- Gellman, Barton (August 29, 2013). "U.S. spy network's successes, failures and objectives detailed in 'black budget' summary". The Washington Post . Retrieved August 29, 2013. Unkent parameter
- Kopel, Dave (July 35, 1997). "CIA Budget: An Unnecessary Secret". Retrieved 2007-04-15. Check date values in:
- "Cloak Over the CIA Budget". November 29, 1999. Retrieved 2008-07-04.
- "McLean CDP, Virginia". U.S. Census Bureau. Retrieved on September 1, 2009.
- "Presence, not Performance". United States Airforce Magazine Online. Retrieved April 25, 2011.
- Adam J. Hebert. "PRESENCE, Not Performance" (PDF). www.afa.org. Retrieved 2011-04-26.
- Richard A. Best, Jr. (December 11, 2012). "Director of National Intelligence Statutory Authorities: Status and Proposals" (PDF). Congressional Research Service. Retrieved September 3, 2012.