Jump to navigation Jump to search
|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 25t o September is the 268t day o the year (269t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 97 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1066 - The Battle o Stamford Brig ends the Viking invasions o Ingland.
- 1237 - Scotland an Ingland sign the Treaty o York, markin thair mairch.
- 1493 - Christopher Columbus stairts his 2nt expedeetion tae the Americas.
- 1890 - Sequoia Naitional Pairk is creatit in Californie.
- 1942 - Swisserland bans entry for Jewish refugees frae Nazi Germany.
- 1950 - Korean War: Unitit Naitions forces enter Seoul, Sooth Korea.
- 1981 - Belize jyns the Unitit Naitions.
- 1981 - Ronald Reagan nominates Sandra Day O'Connor as an Associate Juistice o the Unitit States.
- 1992 - The Mars Observer mission is launched bi NASA; It fails nine month later.
- 2000 - The Islamic Keeng Fahd Cultural Centre is opened in Buenos Aires, Argentinae. It is the lairgest mosque in Latin Americae.
- 2005 - Fernando Alonso wins the Formula Ane warld title.
- 2007 - Yasuo Fukuda acomes Prime meenister o Japan.
- 2008 - Thabo Mbeki demits as Preses o Sooth Africae, an is replact bi Kgalema Motlanthe.
- 2010 - Ed Miliband acomes leader o the Breetish Labour Pairty.
- 2017 - Iraqi Kurdistan haulds a vote on unthirldom.
- 2018 - American comedian Bill Cosby is sentencit tae three tae ten year in preeson.
- 2019 - The Australie Caipital Territory legalises cannabis for recreational use.
- 2020 - COVID-19 pandemic: Pubs an bars in Scotland hae tae close at 10pm frae this date as pairt o tichter restrictions.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1599 - Francesco Borromini, Italian airchitect (d. 1667)
- 1683 - Jean-Philippe Rameau, French componer (d. 1764)
- 1694 - Henry Pelham, Prime Meenister o Great Breetain (d. 1754)
- 1711 - Qianlong Emperor o Cheenae (d. 1799)
- 1744 - Frederick William II o Proushie (d. 1797)
- 1764 - Fletcher Christian, Inglis mutineer (d. 1793)
- 1766 - Armand Emmanuel de Vignerot du Plessis, Duke o Richelieu (d. 1822)
- 1860 - John Hope, 7t Yerl o Hopetoun, Scots aristocrat an statesman, 1st Govrenor-General o Australie (d. 1908)
- 1866 - Thomas Hunt Morgan, American scientist (d. 1945)
- 1881 - Lu Xun, Cheenese writer (d. 1936)
- 1896 - Sandro Pertini, Preses o Italy (d. 1990)
- 1897 - William Faulkner, American writer (d. 1962)
- 1903 - Mark Rothko, Latvie-American penter (d. 1970)
- 1906 - Dmitri Shostakovich, Roushie componer (d. 1975)
- 1932 - Adolfo Suárez, Spaingie politeecian (d. 2014)
- 1934 - Struther Arnott, Scots molecular biologist an chemist (d. 2013)
- 1935 - Maj Sjöwall, Swadish writer (d. 2020)
- 1944 - Michael Douglas, American actor
- 1949 - Pedro Almodóvar, Spaingie film director
- 1951 - Mark Hamill, American actor
- 1952 - Christopher Reeve, American actor (d. 2004)
- 1955 - Karl-Heinz Rummenigge, German fitbawer
- 1968 - Will Smith, American actor, rapper an producer
- 1969 - Catherine Zeta-Jones, Welsh actress
- 1975 - Declan Donnelly, Inglis telly presenter an actor
- 1986 - John Barclay, Scots rugby union player
- 1990 - Mao Asada, Japanese feegur skeitcher
- 1996 - John Souttar, Scots fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1066 - Harald III o Norawa
- 1506 - Philip I o Castile (b. 1478)
- 1534 - Pape Clement VIII (b. 1478)
- 1703 - Archibald Campbell, 1st Duke o Argyll, Scots peer (b. 1658)
- 1849 - Johann Strauss I, Austrick componer (b. 1804)
- 1913 - James Campbell Noble, Scots penter (b. 1845)
- 1918 - Henry Dyer, Scots ingineer (b. 1848)
- 1958 - John B. Watson, American psychologist (b. 1878)
- 1970 - Erich Maria Remarque, German writer (b. 1898)
- 1980 - Lewis Milestone, Moldovan-born American motion pictur director (b. 1895)
- 1983 - Leopold III o Belgium (b. 1901)
- 2003 - Franco Modigliani, Italian economist (b. 1918)
- 2003 - Edward Said, Palestinian-American writer an intellectual (b. 1935)
- 2011 - Wangari Maathai, Kenyan environmental an poleetical activist (b. 1940)
- 2016 - Arnold Palmer, American gowfer (b. 1929)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Armed Forces Day (Mozambique)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 25 September.|