Jump to navigation Jump to search
|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 13t o September is the 256t day o the year (257t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 109 days bidin.
- 81 - Domitian acomes Roman Emperor.
- 604 - Pape Sabinian is electit.
- 1501 - Michelangelo stairts wirk on his statue David.
- 1584 - In Central Spain, the Real Sitio de San Lorenzo de El Escorial is completit.
- 1598 - Philip III o Spain acomes King.
- 1759 - Battle o the Plains o Abraham: British forces owercome French forces, tae have full control o'er Canadae.
- 1813 - The Isar Brig in Munich collapses, killin ower 100 fowk.
- 1847 - Unitit States forces owercome Mexico in the Battle o Chapultepec.
- 1848 - American railwey construction wirker Phineas Gage survives an accident whaur his heid is pierced wi an airn rod; his chynge o personality provides resairch on the effects o harn injury.
- 1850 - The Swiss Alpine peak o Piz Bernina is climmed for the first time.
- 1882 - A British force owercome the airmy o Urabi Pasha in the Battle o Tel-el-Kebir, bounit forrit British ring ower Egyp.
- 1899 - Halford Mackinder leads the first successful expedeetion o Kenyae's Moont Kenyae, Africae's seicont-heichest peak.
- 1922 - At Al-Aziziyah, Libyae, a temperatur o 58 degrees Celsius is measured.
- 1923 - Miguel Primo de Rivera taks ower in a militar coup in Spain.
- 1928 - A hurricane kills 4,075 fowk in the Caribbean an the Eastren Unitit States.
- 1941 - Deadliest day in Norse shippin: In separate incidents, British torpedoes sink twa ships, killin a total o 211 fowk.
- 1948 - Indie troops enter the Princely State o Hyderabad.
- 1950 - Wast Germany haulds its first census, wi a population o 47.3 million.
- 1959 - The Soviet Luna 2 probe lands on the Muin.
- 1968 - Albanie leaves the Warsaw Pact.
- 1970 - The first New York Ceety marathon taks place.
- 1993 - Yitzhak Rabin an Yasser Arafat sign the Oslo Peace Accords for Israel an Palestine.
- 1999 - A bomb attack on a block o flats in Moscow kills 119 fowk.
- 2001 - Civilian air traffic ower the Unitit States is stairtit again, efter the September 11 attacks.
- 2001 - Iain Duncan Smith acomes leader o the British Conservative Pairty.
- 2004 - Amélie Mauresmo acomes the first Frenchwumman tae tap the warld raings for wumman's singles tennis.
- 2008 - Iain Gray acomes leader o the Scots Labour Pairty.
- 2008 - Bomb attacks in Delhi kill 30 fowk.
- 1087 - John II Komnenos, Byzantine Emperor (d. 1143)
- 1722 - John Home, Scots meenister, sodger an author (d. 1808)
- 1796 - James Finlay Weir Johnston, Scots agricultural chemist an meeneralogist (d. 1855)
- 1819 - Clara Schumann, German pianist an componer (d. 1896)
- 1831 - Sir Andrew Noble, 1st Baronet, Scots pheesicist (d. 1915)
- 1856 - Henry Halcro Johnston, Scots botanist, medicinar an rugby union player (d. 1939)
- 1857 - Milton S. Hershey, American confectioner (d. 1945)
- 1863 - Arthur Henderson, Scots politeecian (d. 1935)
- 1874 - Arnold Schoenberg, Austrick componer (d. 1951)
- 1886 - Robert Robinson, Inglis organic chemist (d. 1975)
- 1903 - Claudette Colbert, French actress (d. 1996)
- 1916 - Roald Dahl, Welsh writer (d. 1990)
- 1924 - Maurice Jarre, French componer an conductor (d. 2009)
- 1938 - John Smith, Scots politeecian (d. 1994)
- 1939 - Richard Kiel, American actor (d. 2014)
- 1940 - Óscar Arias, umwhile Preses o Costa Rica
- 1941 - Ahmet Necdet Sezer, 10t Preses o Turkey
- 1944 - Jacqueline Bisset, Inglis actress
- 1944 - Pat Stanton, Scots fitbawer
- 1961 - Dave Mustaine, American muisicker, sangster, sangwriter, actor an author
- 1965 - John MacKay, Scots braidcast jurnalist
- 1969 - Tyler Perry, American actor, director, producer an writer
- 1969 - Shane Warne, Australie cricketer
- 1971 - Goran Ivanisevic, Croatie tennis player
- 1971 - Stella McCartney, Inglis fashion designer
- 1973 - Fabio Cannavaro, Italian fitbawer
- 1982 - Alison Thewliss, Scots politeecian
- 1989 - Thomas Müller, German fitbawer
- 1993 - Niall Horan, Erse sangster
- 1994 - Calum Gallagher, Scots fitbawer
- 81 - Titus, Roman Emperor (b. 39)
- 1592 - Michel de Montaigne, French filosofer (b. 1533)
- 1598 - King Philip II o Spain (b. 1526)
- 1729 - Colen Campbell, Scots airchitect (b. 1676)
- 1759 - James Wolfe, Inglis general (b. 1727)
- 1872 - Ludwig Feuerbach, German filosofer (b. 1804)
- 1996 - Tupac Shakur, American rapper (b. 1971)
- 2001 - Alex Scott, Scots fitbawer (b. 1936)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 13 September.|