Jump to navigation Jump to search
|August||Days in September||October|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 28t o September is the 271t day o the year (272t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 94 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1066 - William the Conqueror stairts the Norman Conquest o Ingland.
- 1821 - Mexico signs its final declaration o unthirldom frae Spain.
- 1823 - Pape Leo XII is electit.
- 1858 - Inglis fotografer William Usherwood maks the first-ever foto o a comet, the Comet Donati.
- 1867 - Toronto acomes the caipital ceety o Ontario, Canadae.
- 1871 - Brazil bans child slavery.
- 1893 - FC Porto is foondit in Portugal.
- 1907 - Real Sociedad fitbaa club is foondit in Cantabrie, Spain.
- 1919 - A majority o voters in Luxembourg choose tae keep the monarchy in a referendum.
- 1928 - Scots pharmacologist Alexander Fleming discovers penicillin.
- 1934 - Ocean liner "RMS Queen Mary" is launched in Clydebank.
- 1939 - Warld War II: Warsaw, Poland, surrenders tae Nazi Germany.
- 1958 - Guinea votes for unthirldom frae Fraunce.
- 1960 - Mali an Senegal jyn the Unitit Naitions.
- 1969 - The Social Democrats an Free Democrats gain enough seats, combined, tae form the new govrenment in Wast Germany unner Willy Brandt.
- 1970 - Egyptian Preses Gamal Abdel Nasser dies; Anwar Sadat succeeds him.
- 1978 - Pape John Paul I dies only 33 days efter being electit.
- 1994 - The ferry "Estonia" sinks in the Baltic Sea off the Sooth o Finland, killin 852 fowk.
- 2000 - A majority o voters in Denmark oppose the introduction o the Euro currency in a referendum.
- 2003 - A large pouer cut affects Italy.
- 2009 - A protest against Guinea's Preses Moussa Dadis Camara in the caipital Conakry is violently crushed, killin 157 fowk.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1735 - Augustus FitzRoy, 3rd Duke o Grafton, Prime Meenister o Great Breetain (d. 1811)
- 1765 - Pape Gregory XVI (d. 1846)
- 1841 - Georges Clemenceau, French politeecian (d. 1929)
- 1852 - Henri Moissan, French chemist (d. 1907)
- 1859 - Alfredo Baquerizo, Preses o Ecuador (d. 1951)
- 1863 - Carlos I o Portugal (d. 1908)
- 1871 - Pietro Badoglio, Italian general an politeecian (d. 1956)
- 1887 - Avery Brundage, American athlete an Olympic official (d. 1975)
- 1916 - Peter Finch, Inglis-Australian actor (d. 1977)
- 1924 - Marcello Mastroianni, Italian actor (d. 1996)
- 1934 - Brigitte Bardot, French actress
- 1938 - Ben E. King, American sangster (d. 2015)
- 1941 - Edmund Stoiber, German politeecian
- 1944 - Milos Zeman, Preses o the Czech Republic
- 1947 - Sheikh Hasina, Prime meenister o Bangladesh
- 1952 - Sylvia Kristel, Dutch actress (d. 2012)
- 1964 - Janeane Garofalo, American actress an comedian
- 1968 - Mika Hakkinen, Finnish racin driver
- 1968 - Naomi Watts, Inglis-Australian actress
- 1969 - Angus Robertson, Scots politeecian
- 1972 - Dita Von Teese, American model, dancer an actress
- 1982 - Ranbir Kapoor, Indie actor
- 1987 - Hilary Duff, American actress an sangster
- 1988 - Marin Cilic, Croatian tennis player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 48 BC - Pompey, Roman consul (b. 106 BC)
- 1197 - Henry VI, Haly Roman Emperor (b. 1165)
- 1891 - Herman Melville, American writer (b. 1819)
- 1895 - Louis Pasteur, French scientist (b. 1822)
- 1953 - Edwin Hubble, American astronomer (b. 1889)
- 1970 - Gamal Abdel Nasser, Preses o Egyp (b. 1918)
- 1978 - Pape John Paul I (b. 1912)
- 1989 - Ferdinand Marcos, Preses o the Philippines (b. 1917)
- 1991 - Miles Davis, American muisicker (b. 1926)
- 2000 - Pierre Trudeau, Prime meenister o Canadae (b. 1919)
- 2016 - Shimon Peres, Preses o Israel (b. 1923)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- St. Wenceslas Day (Czech Republic)
- Teacher's Day (Taiwan)
- Ask a Stupid Question Day (Unitit States)
- Warld Rabies Day
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 28 September.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|