Müller wi Germany in 2012
|Full name||Thomas Müller|
|Date o birth||13 September 1989|
|Place o birth||Weilheim, Wast Germany|
|Hicht||1.86 m (6 ft 1 in)|
|Playin poseetion||Forrit / Attackin midfielder|
|2008–2009||Bayern Munich II||35||(16)|
* Senior club appearances an goals coontit for the domestic league anerly an correct as o 16:37, 15 September 2018 (UTC)|
‡ Naitional team caps an goals correct as o 20:51, 9 September 2018 (UTC)
Thomas Müller (German pronunciation: [ˈtʰoː.mas ˈmʏ.lɐ]; born 13 September 1989) is a German fitbawer who plays for Bayern Munich an the German naitional team. Müller plays as a midfielder or forward, an haes been deployed in a variety o attackin roles—as an attackin midfielder, seicont striker, an on either wing. He haes been praised for his pace, technique an composur, an haes shawn consistency in scorin an creatin goals. A product o Bayern's youth seestem, he made his first-team breakthrough in the 2009–10 saison efter Louis van Gaal wis appyntit as the main coach; he played almaist every gemme as the club wan the league an cup double an reached the Champions League final. This accomplishment earned him an internaitional caw-up, an at the end o the saison he wis named in Germany's squad for the 2010 Warld Cup, whaur he scored five goals in sax appearances as the team finished in third place. He wis named as the Best Young Player o the tournament an wan the Gowden Boot as the tournament's tap scorer, wi five goals an three assists. He an aa scored Bayern's anly goal in the Champions League final in 2012, wi the team eventually losin on penalties, though won the semme toornament wi Bayern in 2013. For Germany, he added five goals tae his FIFA Warld Cup tally when the team won the 2014 toornament; he could nae add tae his total in 2018 n Roushie, as Germany crashed oot in the group stage.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "FIFA Club World Cup Morocco 2013: List of Players" (PDF). FIFA. 7 December 2013. p. 5. Archived frae the original (PDF) on 24 December 2018. Retrieved 8 December 2013.
- ↑ "Thomas Müller Player Profile FC Bayern München AG". Fcbayern.telekom.de. Retrieved 16 Apryle 2012.
- ↑ "Thomas Müller – Player profile". transfermarkt.de. Retrieved 25 December 2010.
- ↑ "Thomas Müller" (in German). fussballdaten.de. Retrieved 24 Apryle 2010.
- 1989 births
- Livin fowk
- Fowk frae Weilheim-Schongau
- Sportsfowk frae Bavarie
- German fitbawers
- Association fitbaw forrits
- Association fitbaw midfielders
- Germany youth internaitional fitbawers
- Germany unner-21 internaitional fitbawers
- Germany internaitional fitbawers
- FC Bayern Munich II players
- FC Bayern Munich fitbawers
- Bundesliga players
- 3. Liga players
- 2010 FIFA Warld Cup players
- UEFA Euro 2012 players
- 2014 FIFA Warld Cup players
- FIFA Warld Cup-winnin players
- UEFA Champions League winnin players
- German Roman Catholics
- 2018 FIFA Warld Cup players
- UEFA Euro 2016 players