Müller wi Germany in 2012
|Full name||Thomas Müller|
|Date o birth||13 September 1989|
|Place o birth||Weilheim, Wast Germany|
|Hicht||1.86 m (6 ft 1 in)|
|Playin poseetion||Forrit / Attackin midfielder|
|2008–2009||Bayern Munich II||35||(16)|
* Senior club appearances an goals coontit for the domestic league anly an correct as o 16:37, 7 December 2013 (UTC).
Thomas Müller (German pronunciation: [ˈtʰoː.mas ˈmʏ.lɐ]; born 13 September 1989) is a German fitbawer who plays for Bayern Munich an the German naitional team. Müller plays as a midfielder or forward, an haes been deployed in a variety o attackin roles—as an attackin midfielder, seicont striker, an on either wing. He haes been praised for his pace, technique an composur, an haes shawn consistency in scorin an creatin goals. A product o Bayern's youth seestem, he made his first-team breakthrough in the 2009–10 saison efter Louis van Gaal wis appyntit as the main coach; he played almaist every gemme as the club wan the league an cup double an reached the Champions League final. This accomplishment earned him an internaitional caw-up, an at the end o the saison he wis named in Germany's squad for the 2010 Warld Cup, whaur he scored five goals in sax appearances as the team finished in third place. He wis named as the Best Young Player o the tournament an wan the Gowden Boot as the tournament's tap scorer, wi five goals an three assists. He an aa scored Bayern's anly goal in the Champions League final in 2012, wi the team eventually losin on penalties.
References[eedit | eedit soorce]
- "FIFA Club World Cup Morocco 2013: List of Players" (PDF). FIFA. 7 December 2013. p. 5. Retrieved 8 December 2013.
- "Thomas Müller Player Profile FC Bayern München AG". Fcbayern.telekom.de. Retrieved 16 Aprile 2012.
- "Thomas Müller – Player profile". transfermarkt.de. Retrieved 25 December 2010.
- "Thomas Müller" (in German). fussballdaten.de. Retrieved 24 Aprile 2010.