Forth Road Brig
|Forth Road Brig|
The Forth Road Brig, Edinburgh, Scotland
|Coordinates||56°0′3.329″N 3°24′14.87″W / 56.00092472°N 3.4041306°WCoordinates: 56°0′3.329″N 3°24′14.87″W / 56.00092472°N 3.4041306°W|
(National Cycle Route 1)
|Crosses||Firth o Forth|
|Locale||Edinburgh, Inchgarvie an Fife, Scotland|
|Offeecial name||Forth Road Brig|
|Mainteened bi||Forth Estuary Transport Authority|
|Tot lenth||2,512 metre (8,241 ft)|
|Width||33 m (108 ft) Dual twa-lane carriageway, twa cycle/fitpaths|
|Langest span||1,006 metre (3,301 ft)|
|Clearance ablo||44.3 m (145 ft)|
|Constructit bi||Sir William Arrol & Co., Cleveland Bridge & Engineering Company an Dorman Long|
|Opened||4 September 1964|
|Daily traffic||65,000 vpd (2012 figurs)|
|Toll||Free syne 11 Februar 2008|
The Forth Road Brig is a suspension brig in east central Scotland. The brig, appened on the 4t September 1964, spans the Firth o Forth, connectin the caipital ceety Edinburgh, at Sooth Queensferry, tae Fife, at North Queensferry. It replaced a centuries-auld ferry service tae cairry vehicular traffic, cyclists, an pedestrians athort the Forth; rail crossins is made bi the adjacent an historic Forth Brig.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b c d "Forth Road Bridge Facts and Figures". Forth Bridges Visitors Centre Trust. Archived frae the original on 18 December 2013. Retrieved 28 Januar 2012.
- ↑ Forth Crossing Bridge Constructors (consortium). "3 Centuries of Spanning the Forth" (PDF). p. 4. Archived frae the original (PDF) on 6 Juin 2013. Retrieved 19 October 2012.
Traffic: Each year, almost 24 million vehicles cross the bridge. Statistics show that, typically, 2% more vehicles head south than north.
- ↑ "The Bridge – Introduction" (in Inglis). Forth Estuary Transport Authority. Archived frae the original on 30 Apryle 2009. Retrieved 7 September 2013.
- 1964 establishments in Scotland
- Brigs completit in 1964
- Brigs in Fife
- Umwhile toll brigs in Scotland
- Leetit brigs in Scotland
- Category A leetit biggins in Edinburgh
- Category A leetit biggins in Fife
- Road brigs in Scotland
- Suspension brigs in the Unitit Kinrick
- Transport in Edinburgh
- Brigs in Edinburgh
- Firth o Forth