Jammu an Kashmir
|Jammu and Kashmir|
Map o Jammu an Kashmir
• 1954–1965 as Sadr-e-Riyasat; 1965–1967
|Karan Singh (first)|
|Satya Pal Malik (last)|
• 1947–1948 as Prime Meenister
|Mehr Chand Mahajan (first)|
|Mehbooba Mufti (last)|
|Legislatur||Jammu an Kashmir Legislatur|
• Upper hoose
|Jammu an Kashmir Legislative Cooncil (36 seats)|
• Lower hoose
|Jammu an Kashmir Legislative Assemmly (89 seats)|
• Presidential order o 1954 comes intae force, established as state o Indie
|14 Mey 1954|
|31 October 2019|
|Poleetical subdiveesions||22 destricts|
Jammu an Kashmir wis a region umwhile admeenistered bi Indie as a state frae 1954 tae 2019, constitutin the soothren an sootheastren portion o the lairger Kashmir region, that haes been the subject o a dispute atween Indie, Pakistan an Cheenae syne the mid-20t century.
- Desk, The Hindu Net (8 May 2017). "What is the Darbar Move in J&K all about?". The Hindu (in Inglis). Archived frae the oreeginal on 10 November 2017. Retrieved 23 February 2019.
- "Satya Pal Malik sworn in as Jammu and Kashmir governor". The Economic Times. Press Trust of India. 23 August 2018. Archived frae the oreeginal on 23 August 2018. Retrieved 31 August 2018.
- "BJP-PDP alliance ends in Jammu and Kashmir LIVE updates: Mehbooba Mufti resigns as chief minister; Governor's Rule in state". Firstpost. 19 June 2018. Retrieved 19 June 2018.
- Akhtar, Rais; Kirk, William, Jammu and Kashmir, State, India, Encyclopaedia Britannica, retrieved 7 August 2019 (subscription required) Quote: "Jammu and Kashmir, state of India, located in the northern part of the Indian subcontinent in the vicinity of the Karakoram and westernmost Himalayan mountain ranges. The state is part of the larger region of Kashmir, which has been the subject of dispute between India, Pakistan, and China since the partition of the subcontinent in 1947."
- Jan·Osma鈔czyk, Edmund; Osmańczyk, Edmund Jan (2003), Encyclopedia of the United Nations and International Agreements: G to M, Taylor & Francis, pp. 1191–, ISBN 978-0-415-93922-5 Quote: "Jammu and Kashmir: Territory in northwestern India, subject to a dispute between India and Pakistan. It has borders with Pakistan and China."