Abu Bakr al-Baghdadi
|Abu Bakr al-Baghdadi|
أبو بكر البغدادي
|Native name||إبراهيم عواد إبراهيم علي محمد البدري السامرائي|
|Born||Ibrahim Awwadty Ibrahim Ali Muhammad al-Badri al-Samarrai|
28 Julie 1971
Near Samarra, Iraq
|Ither names||Abu Bakr |
'The Invisible Sheikh'
|Title||Leader o the Islamic State o Iraq an the Levant|
|Predecessor||Abu Omar al-Baghdadi|
|Abu Du'a is a Specially Designatit Global Terrorist unner U.S. Executive Order 13224. He is an aa leetit at the Unitit Naitions Security Cooncil 1267/1989 al-Qaida Sanctions Committee.|
|Allegiance|| Jamaat Jaysh Ahl al-Sunnah wa-l-Jamaah |
Islamic State o Iraq an the Levant
|Years o service||2003–present|
|Battles/wars||War on Terror |
Abu Bakr al-Baghdadi (Arabic: أبو بكر البغدادي) wis the leader o the Islamic State o Iraq an the Levant (ISIL) an aa kent as ISIS or Daesh, an Islamic extremist group in wastren Iraq, Libie, northeast Nigerie, an Sirie. It is believed that he his been proclaimed bi his follaers tae be a caliph.
References[eedit | eedit soorce]
- Hal, John; Hanna, Laurie. "Report card emerges showing ISIS leader struggled at school". Daily Mail. Archived frae the oreeginal on 2015-07-19. Retrieved 24 February 2015.
- "Security Council Al-Qaida Sanctions Committee adds Ibrahim Awwad Ibrahim Ali al-Badri al-Samarrai to its Sanctions List" (Press release). United Nations Security Council, SC/10405. 5 October 2011. Retrieved 20 July 2014.
- "Rewards for Justice - Wanted". U.S. Department of State's Bureau of Diplomatic Security. Retrieved 8 December 2014. (webcitation)
- Crompton, Paul (30 June 2014). "The rise of the new 'caliph,' ISIS chief Abu Bakr al-Baghdadi". Al Arabiya News. Retrieved 24 February 2015.
- "Profile: Abu Bakr al-Baghdadi". BBC. 15 May 2015. Retrieved 16 August 2015.
- "The many names of Abu Bakr al-Baghdadi". Al Monitor. 23 March 2015. Retrieved 11 April 2015.
- Rubin, Alissa J. (5 July 2014). "Militant Leader in Rare Appearance in Iraq". The New York Times. Retrieved 20 July 2014.
- "Profile: Abu Bakr al-Baghdadi". BBC News. 5 July 2014. Retrieved 20 July 2014.
- "ISIS Spokesman Declares Caliphate, Rebrands Group as "Islamic State"". SITE Institute. 29 June 2014. Retrieved 29 June 2014.
- Dov Lieber (9 November 2014). "Iraqi official confirms Islamic State leader Baghdadi injured in US airstrike". The Jerusalem Post. Reuters. Retrieved 16 March 2015.
- "Iran Asks for Worldwide Prosecution of ISIL Ringleader Abu Bakr Al-Baghdadi". FARS News agency. 12 July 2014. Retrieved 16 March 2015.
- Iran Asks for Worldwide Prosecution of ISIL Ringleader Abu Bakr Al-Baghdadi[deid airtin]
- "Terrorist Designations of Groups Operating in Syria" (Press release). United States Department of State. 14 May 2014. Retrieved 13 June 2014.