Crest: In a ducal cornet an aik tree fructit an penetratit transversley in the main stem bi a frame saw Proper, the frame Or
The 16t Duke o Hamilton|
an the 13t Duke o Brandon
|Heestoric seat||Hamilton Palace|
Seat o the chief[eedit | eedit soorce]
Hamilton Palace in Hamiltoun, haed been the faimily's seat frae 1695. Built bi Duchess Anne, an her guidman William Douglas-Hamilton, Duke o Hamilton, it haed the distinction o bein the lairgest non-ryal residence in Europe, reakin its greatest extent unner the 10t an the 11t dukes in the mid nineteent century.
Excessive subsidence o the palace caused bi the faimily's mines led tae its condemnation an demolition in 1921. The 13t Duke then flittit tae Dungavel Hoose, near Straiven. This wis whaur deputy-führer Rudolf Hess aimed tae reak in his doomed peace mission tae see the Douglas, 14t Duke o Hamilton in 1941.
Ither properties[eedit | eedit soorce]
- Brodick Castle, Brodick, Isle o Arran
- Cadzow Castle, Hamiltoun, Sooth Lanrikshire
- Chelsea Place, Lunnon
- Holyroodhouse, Edinburgh
- Kinneil Castle, Bo'ness, Wast Lowden
- Lochranza Castle, Lochranza, Isle o Arran
- Redhouse Touer, Langniddry, East Lowden
References[eedit | eedit soorce]
- Way, George and Squire, Romily. Collins Scottish Clan & Family Encyclopedia. (Foreword by The Rt Hon. The Earl of Elgin KT, Convenor, The Standing Council of Scottish Chiefs). Published in 1994. Pages 160–161.