|Septs o Clan Ross
|Anderson, Andison, Andrew/s, Corbett, Crow/e, Croy, Deas, Denoon, Denune, Dingwall, Duthie, Fair, Fear/n, Gair, Gear, Gillanders, Hagart, Haggart, MacAndrew/s, MacCullie, MacCulloch, MacLulich, MacLulloch, MacNab, MacTaggart/McTaggart, MacTear, MacTier, MacTire, MacTyre, Mitchell, Taggart, Tarrel, Tullo, Tulloch, Tyre, Vass, Wass, Waters, McEntagert (Ireland), McEnteggart (Ireland), McEntaggert (Ireland)
Clan Ross is a Hieland Scots clan. The oreeginal chiefs o the clan wur the oreeginal Earls o Ross.
- The current chief o Clan Ross is Baron David Campbell Ross, o Ross an Balnagowan.
- Gaelic: Clann Rois.
- Oreegin o Name: Ross-shire.
- Motto: Spem Successus Alit (Success Nourishes Hope).
- Plant Badge: Juniper.
- Pipe Muisic: The Earl of Ross's March.
Clan Ross haes three tartans:
- Ross Dress tartan (modren & auncient)
- Ross Hunting tartan (modren & auncient)
- Ross Hunting Weathered tartan
The historic seat o the chief o Clan Ross is at Balnagown Castle. The correct spellin is actually Balnagown, or alternatively Balnagowen.
Ither castles that hae been held bi the Clan Ross include Portencross Castle an Sanquhar Castle
Surnames associatit wi Clan Ross[eedit | eedit soorce]
- Dingwall ( or Dengel today )
- McEntagert (Ireland)
- McEnteggart (Ireland)
- McEntaggert (Ireland)
- ↑ The Clan Ross by Donald by Donald MacKinnon. W & A.K Johnston's Clan Histories.
- ↑ See the estate's web-site.