Jump to navigation Jump to search
|December||Days in Januar||Februar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 11t o Januar is the 11t day o the year in the Gregorian Calendar, wi 354 days ti come (355 in lowp years).
Events[eedit | eedit soorce]
- 1693 - A major yirdquauk hits the island o Sicily.
- 1787 - William Herschel discovers Titania an Oberon, two muins o Uranus.
- 1805 - The Michigan Territory is creatit.
- 1861 - Alabama secedes frae the Unitit States.
- 1866 - Breetish passenger ship "London" sinks in a storm in the Bay o Biscay, killin 220 oot o 239 fowk on baird.
- 1908 - US Preses Theodore Roosevelt maks the Grand Canyon a Naitional Monument.
- 1919 - Romanie annexes Transylvanie.
- 1922 - First use o insulin tae treat a human diabetes patient.
- 1935 - Amelia Earhart flies solo frae Californie tae Hawaii.
- 1942 - Warld War II: Japanese forces capture Kuala Lumpur.
- 1943 - The Unitit States an Unitit Kinrick give up territorial richts in Cheenae.
- 1946 - Enver Hoxha declares Albanie tae be a Fowkrepublic.
- 1949 - Poland gains areas previously pairt o Germany east o the Oder-Neisse Line.
- 1954 - 135 fowk are kilt in a series o avalanches in Vorarlberg, Austrick.
- 1962 - An avalanche on Huascaran in Peru kills 4,000 fowk.
- 1972 - East Pakistan chynges its name tae Bangladesh.
- 1981 - Cantabrie acomes an autonomous community o Spain.
- 1998 - Ower 100 fowk are kilt in the Sidi-Hamed massacre in Algerie.
- 2015 - Many fowk mairch in Paris efter the Charlie Hebdo shuitin on 7 Januar.
- 2015 - Tennis: Roger Federer achieves his 1,000t career victory.
- 2016 - Arlene Foster acomes First Meenister o Northren Ireland.
- 2018 - US Preses Donald Trump is involved in a racism controversy ower comments he is said tae hae made aboot fowk frae Haiti, El Salvador an African kintras.
- 2019 - Scots tennis player Andy Murray propales his intention tae retire frae his playin career, ower problems wi a hip injury.
Births[eedit | eedit soorce]
- 347 - Theodosius I, Roman Emperor (d. 395)
- 1695 - Francis Scott, 2nt Duke o Buccleuch, Scots nobleman (d. 1751)
- 1757 - Alexander Hamilton, American politeecian (d. 1804)
- 1784 - Thomas Hamilton, Scots airchitect (d. 1858)
- 1803 - William Baird, Scots medicinar an zoologist (d. 1872)
- 1811 - John Imray, Scots medicinar, legislator, agriculturist an botanist (d. 1880)
- 1815 - John A. Macdonald, Scots-born politeecian, 1st Prime meenister o Canadae (d. 1891)
- 1842 - William James, American filosofer an psychologist (d. 1910)
- 1906 - Albert Hofmann, Swiss chemist (d. 2008)
- 1924 - John Bonnar, Scots fitbawer (d. 2004)
- 1930 - Rod Taylor, Australian-American actor (d. 2015)
- 1934 - Jean Chrétien, 20t Prime meenister o Canadae
- 1948 - Joe Harper, Scots fitbawer
- 1951 - Philip Tartaglia, Scots airchbeeshop
- 1954 - Kailash Satyarthi, Indian activist, Nobel Peace Prize laureate
- 1962 - Steve Hislop, Scots motorcycle racer (d. 2003)
- 1964 - Yolanda Hadid, Dutch-American televeesion personality an model
- 1971 - Mary J. Blige, American sangster
- 1972 - Amanda Peet, American actress
- 1975 - Matteo Renzi, umwhile Prime meenister o Italy
- 1977 - Emile Heskey, Inglis fitbawer
- 1981 - Jamelia, Inglis sangster
- 1987 - Jamie Vardy, Inglis fitbawer
- 1987 - Dani Carvajal, Spainyie fitbawer
- 1994 - Rebekka Findlay, Scots badminton player
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 705 - Pape John VI (b. 655)
- 1494 - Domenico Ghirlandaio, Italian penter (b. 1449)
- 1812 - Henry Scott, 3rd Duke o Buccleuch, Scots nobleman (b. 1746)
- 1892 - James Dunlop, Scots fitbawer (b. 1870)
- 1923 - Constantine I o Greece (b. 1868)
- 1928 - Thomas Hardy, Inglis writer (b. 1840)
- 1941 - Emanuel Lasker, German chess player (b. 1868)
- 1966 - Lal Bahadur Shastri, Prime meenister o Indie (b. 1904)
- 1966 - Alberto Giacometti, Swiss airtist an sculptor (b. 1901)
- 1988 - Isidor Isaac Rabi, American pheesicist (b. 1898)
- 1991 - Carl David Anderson, American pheesicist (b. 1905)
- 1993 - Tommy Walker, Scots fitbawer (b. 1915)
- 1999 - Naomi Mitchison, Scots novelist an poet (b. 1897)
- 2008 - Edmund Hillary, New Zealand muntaneer an splorer (b. 1919)
- 2013 - Aaron Swartz, American computer programmer an internet activist (b. 1986)
- 2014 - Ariel Sharon, Prime meenister o Israel (b. 1928)
- 2015 - Anita Ekberg, Swadish actress (b. 1931)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Burnin the Clavie (Scotland)
- Republic Day (Albanie)
- Kagami Biraki (Japan)
- Day o Naitional Unity (Nepal)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 11 January.|
|This day-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|