Aaron Swartz at a Creative Commons event on Dizember 13, 2008
Aaron H. Swartz|
November 8, 1986
Highland Park, Illinois, U.S.
Januar 11, 2013 (aged 26)|
Brooklyn, New York, U.S.
Cause o daith
|Suicide bi hangin|
|Alma mater||Stanford Varsity|
|Thrift||Software developer, writer, Internet activist|
|Title||Fellow, Harvard Varsity Edmond J. Safra Center for Ethics|
American Library Association's James Madison Award (posthumously)|
EFF Pioneer Award 2013 (posthumously)
Internet Hall of Fame 2013 (posthumously)
Aaron Hillel Swartz (November 8, 1986 – Januar 11, 2013) wis an American computer programmer, entrepreneur, writer, poleetical organizer, an Internet hacktivist. He wis involvit in the development o the web feed format RSS an the Markdown publishin format, the organization Creative Commons, the wabsteid framework web.py, an the social news steid Reddit, in which he became a pairtner efter its merger wi his company, Infogami.[i]
References[eedit | eedit soorce]
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- Skaggs, Paula (Januar 16, 2013). "Aaron Swartz Remembered as Internet Activist who Changed the World". Patch.
- "RSS creator Aaron Swartz dead at 26". Harvard Magazine. Januar 14, 2013.
Swartz helped create RSS—a family of Web feed formats used to publish frequently updated works (blog entries, news headlines, ...) in a standardized format—at the age of 14.
- "Markdown". Aaron Swartz: The Weblog. Mairch 19, 2004.
- Lessig, Lawrence (Januar 12, 2013). "Remembering Aaron Swartz". Creative Commons.
Aaron was one of the early architects of Creative Commons. As a teenager, he helped design the code layer to our licenses...
- Grehan, Rick (August 10, 2011). "Pillars of Python: Web.py Web framework". InfoWorld.
Web.py, the brainchild of Aaron Swartz, who developed it while working at Reddit.com, describes itself as a ‘minimalist’s framework.’ ... Test Center Scorecard: Capability 7; Ease of Development 9; Documentation 7; ...; Overall Score 7.6, Good.