Murray in 2011
|Fou name||Andrew Barron Murray|
|Born||15 Mey 1987
|Hicht||1.90 m (6 ft 3 in)|
|Plays||Richt-haundit (twa-haundit backhaund)|
|Heichest rankin||No. 1 (7 November 2016)|
|Current rankin||No. 1 (21 November 2016)|
|Grand Slam Singles results|
|Australian Open||F (2010, 2011, 2013, 2015, 2016)|
|French Open||F (2016)|
|Wimbledon||W (2013, 2016)|
|US Open||W (2012)|
|Tour Finals||W (2016)|
|Olympic Gemmes||Gowd Medal (2012, 2016)|
|Heichest rankin||No. 51 (17 October 2011)|
|Grand Slam Doubles results|
|Australian Open||1R (2006)|
|French Open||2R (2006)|
|US Open||2R (2008)|
|Ither Doubles toornaments|
|Olympic Games||2R (2008)|
|Grand Slam Mixed Doubles results|
|Ither Mixed Doubles tournaments|
|Olympic Gemmes||Siller Medal (2012)|
|Davis Cup||W (2015)|
|Hopman Cup||F (2010)|
|Last updatit on: 13 Mey 2013.|
|Olympic medal record|
|Representin Great Breetain|
|2016 Rio de Janeiro||Singles|
|2012 Lunnon||Mixed Doobles|
Andrew Barron "Andy" Murray OBE (born 15 Mey 1987) is a Scottish professional tennis player currently ranked world No. 1 in singles. He is a twa-time Grand Slam tournament winner, Olympic champion an Davis Cup champion. Murray is the younger brither o doubles world No. 1 Jamie Murray.
Murray haes reached at least the quarterfinals o all Grand Slam tournaments he haes participated in syne 2011, wi the exception o the 2015 US Open. Murray haes been ranked as British No. 1 syne 27 Februar 2006. He achieved a tap-10 rankin bi the ATP for the first time on 16 Aprile 2007, an reached a career peak o world No. 1 on 7 November 2016.
Murray is the reignin Olympic champion, haein defeatit Roger Federer at the 2012 Olympic Gemmes in straucht sets tae win the gowd medal in the men's singles final, acomin the first British singles champion in ower 100 years, an defended his title in 2016. He an aa won a siller medal in the mixed doubles, playin wi Laura Robson.
At the 2012 US Open, Murray became the first British player syne 1977, an the first British man syne 1936, tae win a Grand Slam singles tournament, when he defeatit Novak Djokovic in the final in five sets. This title made him the anly British male tae acome a Grand Slam singles champion durin the Open Era. On 7 Julie 2013, Murray won the 2013 Wimbledon Championships, acomin the first British player tae win a Wimbledon senior singles title syne Virginia Wade in 1977, an the first British man tae win the Men's Singles Championship syne Fred Perry, 77 years previously. Murray is the anly man in history tae hae won Olympic Gowd an the US Open in the same calendar year, as well as the third man tae haud the Gowd Medal an twa majors on different surfaces (efter Andre Agassi an Rafael Nadal). Subsequent tae his success at the Olympics an Wimbledon, Murray wis voted the 2013 BBC Sports Personality of the Year.
Murray haes been the runner-up in aicht ither singles Grand Slam finals: the 2008 US Open, the 2010, 2011, 2013, 2015 an 2016 Australian Opens, the 2012 Wimbledon Championships, an the 2016 French Open losin three tae Roger Federer an five tae Novak Djokovic. He is the first man in the Open Era tae achieve five runner-up finishes at the Australian Open, efter losin tae Djokovic in the final o the 2016 Australian Open. In 2011, Murray became anly the seivent player in the Open Era tae reach the semifinals o all fower Grand Slam tournaments in ane year. Durin the 2015 saison, he became the fift man in tennis history tae hae won ower $40 million in career prize money. Efter reachin the French Open semifinal in 2014, he became the tenth man tae reach twa or more semifinals at each o the fower Majors. Efter reachin the final o the 2016 French Open, Murray became the tenth player in the Open Era tae reach the final o all fower Grand Slam events an joint twelfth on the leet for finals reached. He is anly the seicont British player (efter Fred Perry) o either sex tae hae reached the final o all fower majors.
Murray an aa featurt in Great Britain's Davis Cup winnin team in 2015, winnin 11 matches (8 singles an 3 doubles) as thay secured thair first Davis Cup title syne 1936. Murray wis voted the 2015 BBC Sports Personality of the Year, while the Davis Cup team won the 2015 BBC Sports Personality Team of the Year Award. He haes scored a tot 34 wins an 7 losses wi the British Davis Cup team.
Table o contents
- 1 Early and personal life
- 2 Career
- 2.1 Junior tennis
- 2.2 2005
- 2.3 2006: British No. 1
- 2.4 2007: World top 10
- 2.5 2008: First Grand Slam final and first Masters titles
- 2.6 2009: World No. 2
- 2.7 2010: Australian Open runner-up and two Masters titles
- 2.8 2011: Second Australian Open final and two Masters titles
- 2.9 2012: US Open champion, Wimbledon runner-up and Olympic gold
- 2.10 2013: Wimbledon champion and third Australian Open final
- 2.11 2014: Recovery from surgery and 30th career title
- 2.12 2015: Fourth Australian Open final, first clay titles and Davis Cup champion
- 2.13 2016: Fifth Australian Open final, first Rome title, first French Open final
- 3 National representation
- 4 Rivalries
- 5 Playing style
- 6 Endorsements and equipment
- 7 Charitable work
- 8 Image
- 9 Career statistics
- 10 Notes
- 11 References
- 12 Freemit airtins
Early and personal life[eedit | eedit soorce]
Murray wis born in Glesga, Scotland, the son o Judith (Erskine) an William Murray. His maternal grandfather, Roy Erskine, wis a professional footballer in the late 1950s. Murray's elder brither, Jamie, is an aa a professional tennis player, playin on the doubles circuit. Murray wis born wi a bipartite patella, whaur the kneecap remains as twa separate bones instead o fusin thegither in early childhood, but wis nae diagnosed until the age o 16. He is seen tae haud his knee due tae the pain caused bi the condeetion an haes pulled oot o events acause o it. Murray began playin tennis at the age o three when his mither Judy teuk him tae play on the local courts. He played in his first competitive tournament at age five an bi the time he wis aicht he wis competin wi adults in the Central Destrict Tennis League.
Murray grew up in Dunblane an attended Dunblane Primary School. He an his brither war present durin the 1996 Dunblane school massacre, when Thomas Hamilton killed 16 childer an a teacher afore shootin himself; Murray teuk cover in a classroom. Murray says he wis too young tae understand what wis happenin an is reluctant tae talk aboot it in interviews, but in his autobiography Hitting Back he states that he attended a youth group run bi Hamilton, an that his mither gae Hamilton lifts in her car. Murray later attended Dunblane High School.
Murray's parents split up when he wis anly 10. He believes the impact this haed on him could be the reason behind his competitive spirit. At 15, he wis asked tae train wi Rangers Football Club at thair School o Excellence, but declined, optin tae focus on his tennis career instead. He then decidit tae muive tae Barcelona, Spain. Thare he studied at the Schiller International School an trained on the clay courts o the Sánchez-Casal Academy, coached bi Pato Alvarez. Murray describit this time as "a big sacrifice". His parents haed tae find £40,000 tae pay for his 18-month stay thare. While in Spain, he trained wi Emilio Sánchez, formerly the world No. 1 doubles player.
In Februar 2013, Murray bought Cromlix House for £1.8 million which opened as a 15-room five-starn hotel in Aprile 2014. Later that month Murray wis awairdit Freedom o Stirlin an received an Honorary Doctorate frae the University of Stirling in recognition o his services tae tennis.
Murray began datin Kim Sears, daughter o player-turned-coach Nigel Sears, in 2005. Thair engagement wis annoonced in November 2014, an thay mairit on 11 Aprile 2015 at Dunblane Cathedral in his home toun. The couple hae a daughter, Sophia Olivia, born on 7 Februar 2016.
Career[eedit | eedit soorce]
Junior tennis[eedit | eedit soorce]
Leon Smith, Murray's tennis coach frae 11 tae 17, describit Murray as "unbelievably competitive", while Murray attributes his abilities tae the motivation gained frae losin tae his aulder brither Jamie. In 1999, at the age o 12, Murray won his age group at the Orange Bowl, a prestigious event for junior players.
In Julie 2003, Murray stairtit oot on the Challenger an Futures circuit. In his first tournament, he reached the quarterfinals o the Manchester Challenger. In September, Murray won his first senior title bi takin the Glasgow Futures event. He an aa reached the semi-finals o the Edinburgh Futures event.
For the first sax months o 2004, Murray haed a knee injury an couldn't play.
In Julie 2004, Murray played a Challenger event in Nottingham, whaur he lost tae future Grand Slam finalist Jo-Wilfried Tsonga in the seicont roond. Murray then went on tae win Futures events in Xàtiva an Rome.
In September 2004, he won the Junior US Open an wis selected for the Davis Cup World Group play-off match against Austria later that month; houiver, he wis nae selected tae play. Later that year, he won BBC Young Sports Personality of the Year.
As a junior, Murray reached as high as No. 6 in the world in 2003 (and No. 8 in doubles). In the 2004-instated combined rankings, Murray reached No. 2 in the world.
Junior Slam results:
2005[eedit | eedit soorce]
In Mairch, he became the youngest Briton tae play in the Davis Cup. Murray turned professional in Aprile an wis gien a wild card entry tae a clay-court tournament in Barcelona, the Open SEAT, whaur he lost in three sets tae Jan Hernych. In Aprile, Murray parted acrimoniously frae his coach Pato Alvarez, complainin aboot his negative attitude. Murray then reached the semi-finals o the boys' French Open whaur he lost in straucht sets tae Marin Čilić.
Mark Petchey agreed tae coach Murray for 4 weeks till the end o Wimbledon, but it metamorphosed intae a full-time poseetion. Gien a wild card tae Queen's, Murray progressed past Santiago Ventura in straucht sets for his first ATP match win. Follaein a seicont roond win against Taylor Dent, he played umwhile Australian Open champion Thomas Johansson in the third roond, losin in three sets efter crampin an twistin his ankle. Follaein his performance at Queen's, Murray received a wild card for Wimbledon. Ranked 312, Murray became the first Scot in the Open Era tae reach the third roond o the men's singles tournament at Wimbledon. In the third roond, Murray lost tae 2002 Wimbledon finalist David Nalbandian due tae crampin an fatigue, haein led bi twa sets tae luve.
Follaein Wimbledon, Murray won Challengers events on the haurd courts o Aptos an Binghamton, New York. He then experienced his first Masters event at Cincinnati, whaur he beat Taylor Dent, afore losin in three sets tae world No. 4, Marat Safin. Wi a wild card entry, Murray played Andrei Pavel in the openin roond o the US Open, whaur he recovered frae bein doun twa sets tae ane tae win his first five-set match. Houiver, he lost in the seicont roond tae Arnaud Clément in anither five set contest. Murray wis again selected for the Davis Cup match against Switzerland. He wis picked for the openin singles rubbers, losin in straucht sets tae Stanislas Wawrinka. Murray then made his first ATP final at the Thailand Open whaur he faced world No. 1 Roger Federer. Murray lost in straucht sets.
In November, Murray captained Scotland at the inaugural Aberdeen Cup against England led bi Greg Rusedski. This wis an exhibition tournament, an the anly event whaur Murray played Rusedski, thay never met on the Tour. Rusedski beat Murray in the first match, but Murray won the seicont. Scotland defeatit England 4½ - 2½.
2006: British No. 1[eedit | eedit soorce]
Murray suffered a straucht sets defeat at the Australian Open, tae Argentine Juan Ignacio Chela in the first roond an tae Gaël Monfils at the French Open, in five sets. Murray houiver reached the fowert roond for the first time at baith Wimbledon an the US Open.
Murray played in Davis Cup ties against Serbia, Israel an Ukraine. Murray missed the openin singles matches afore losin the doubles as Britain lost thair tie against Serbia. Durin the tie wi Israel, Murray won his rubber an lost the doubles afore pullin oot wi a neck injury afore the reverse singles, as Britain lost the tie. Against the Ukraine, Murray won baith his singles rubbers, but lost the doubles, as Britain won the tie.
At the Masters, Murray lost in the first roond in Miami, Monte Carlo an Rome. Murray went oot o the tournaments in Indian Wells an Hamburg in the seicont roond. Murray reached his first Masters semifinal in Toronto at the Rogers Cup losin tae Richard Gasquet.
At Cincinnati, Murray became anly ane o twa players, alongside Rafael Nadal, tae defeat Roger Federer in 2006, breakin the Swiss starn's 55 match winnin streak on haurd courts. He lost twa roonds later tae Andy Roddick, but broke intae the tap 20 for the first time. In the final twa Masters events in Madrid an Paris, Murray exited baith tournaments at the last-16 stage endin his saison, wi losses tae Novak Djokovic an Dominik Hrbatý. When the tour reached San Jose, California; Murray defeatit a tap ten player for the first time in the shape o Andy Roddick. Murray went on tae claim the SAP Open title defeatin world No. 11 Lleyton Hewitt. Murray wis an aa a finalist at the Legg Mason Tennis Classic. Playin doubles wi his brither in Bangkok the pair reached the final. Efter the French Open, whaur Murray wis injured again, he revealed that his bones hadn't fully grown, causin him tae suffer frae cramps an back problems.
2007: World top 10[eedit | eedit soorce]
The British No 1 sustained tendon damage durin his first roond match at the German Open in Hamburg. Murray wis up 5–1 when he hit a forehaund frae the back o the court an snapped the tendons in his wrist, leavin him oot o action frae 15 Mey until 7 August, tharebi missin Wimbledon. Durin this rest period, Murray rose tae world No. 8, but bi 7 August, he haed dropped tae no 14.
Murray suffered a third roond loss at the US Open. At the Masters tournaments, Murray reached the semifinals o Indian Wells an Miami. At Rome an Cincinnati, Murray exited in the first roond whilst goin oot in the seicont in Canadae. In the final twa masters tournaments, Murray exited in the third roond in Madrid an he went oot in the quarter finals o Paris. Murray won titles in San Jose an St. Petersburg. He an aa reached the final o tournaments in Doha an Metz, finishin the saison ranked 11t in the world.
2008: First Grand Slam final and first Masters titles[eedit | eedit soorce]
In 2008, Murray suffered a first roond loss at the Australian Open tae eventual runner-up Jo-Wilfried Tsonga, an a third roond loss at the French Open tae Nicolás Almagro. Murray then made his first Grand Slam quarter final at Wimbledon afore makin his first final at the US Open. Durin the tournament in New York, Murray claimed his first win ower Nadal. That victory meant that he'd acome the first player frae Britain syne Greg Rusedski in 1997 tae reach a major final. In his first Grand Slam final Murray suffered a straucht sets loss tae Federer. At the Beijing Olympics, Murray suffered ane o the worst defeats o his career, losin his first roond singles match tae world No. 77 Yen-hsun Lu o Taiwan in straucht sets. That abject defeat wis still on his mind in a BBC interview five years later – despite an intervenin Olympic gowd medal an a heid-tae-heid win – when he met the same player (nou ranked 75 in the world) in the 2nt roond o Wimbledon 2013.
In the Masters tournaments Murray went oot in roond fower in Indian Wells an the first roond o Miami. In the clay Masters Murray made the third roond o Monte Carlo an Hamburg an the seicont o Rome. On the American haurd court swin Murray made the semi finals o Toronto afore winnin his first Masters shield in Cincinnati. He added anither shield tae his collection in Madrid; afore losin in the quarter finals o Paris. Nou at No. 4 in the world, Murray qualified for the first time for the Masters Cup. He played well in defeatin an injured Federer but lost tae Davydenko in the semi-finals. Murray ended 2008 ranked fowert in the world. Murray an aa won tournaments in Doha, Marseille an St Petersburg.
2009: World No. 2[eedit | eedit soorce]
Murray opened the 2009 saison wi a successfu defence o his title at the Qatar Open in Doha, defeatin Andy Roddick in straucht sets. At the Australian Open, Murray made it tae the fowert roond, losin tae Fernando Verdasco. Murray won his eleventh career title in Rotterdam, defeatin No. 1, Nadal in the three sets. Murray next went tae Dubai but withdrew afore the quarterfinals wi a re-occurrence o a virus that haed affected him at the Australian Open. The virus caused Murray tae miss a Davis Cup tie in Glesga. Murray then lost in the finals tae Nadal at Indian Wells, but won a week later in Miami ower Novak Djokovic for anither masters title.
In the lead-up tae the French Open, Murray beat world No. 9, Nikolay Davydenko at the Monte Carlo Masters, the first time he haed beaten a tap ten player on clay, tho he lost tae Nadal in the semis. Murray wis upset in roond twa o the Rome Masters bi qualifier Juan Mónaco, an he reached the quarterfinals o the Madrid Masters, losin tae Juan Martín del Potro. Durin this time Murray achieved the heichest ever rankin o a British male in the Open Era when he became world No. 3 on 11 Mey 2009. Murray reached the quarterfinals o the French Open, but wis defeatit bi Fernando González in fower sets.
Murray won for the first time on gress at Queen's an became the first British winner o the tournament syne 1938. In the final Murray defeatit American James Blake. At Wimbledon, against Stanislas Wawrinka, Murray's fowert roond match wis the first match tae be played entirely under Wimbledon's retractable roof, an aa enablin it tae be the latest finishin match ever at Wimbledon. Houiver Murray lost a tight semifinal tae Andy Roddick.
Murray returned tae action in Montreal, defeatin del Potro in three sets tae tak the title. Efter this victory, he owerteuk Nadal in the rankings an held the number twa poseetion until the stairt o the US Open. Murray followed the Masters win playin at the Cincinnati Masters, whaur he lost tae Federer. At the US Open, Murray wis hampered bi a wrist injury an suffered a straucht-sets loss tae Čilić. Murray won baith his singles matches, an lost at doubles in the Davis Cup against Poland, but wis then forced tae miss sax weeks wi a wrist injury.
In November, Murray won at Valencia, but bowed oot in roond twa o the Paris Masters. Tae end the saison, Murray did nae mak it oot o the roond robin at the World Tour Finals in London. Template:Quotebox
2010: Australian Open runner-up and two Masters titles[eedit | eedit soorce]
Murray an Laura Robson represented Britain at the Hopman Cup. The pair progressed tae the final, whaur thay war beaten bi Spain. At the Australian Open Murray beat Nadal an Čilić afore losin in the final tae world No. 1 Roger Federer. At the BNP Paribas Open in Indian Wells, Murray reached the quarterfinals, losin tae Robin Söderling in straucht sets. Murray next played at the 2010 Sony Ericsson Open, but lost his first match o the tournament tae Mardy Fish, afterwards sayin that his mind hadn't been fully on tennis. At the Monte-Carlo Rolex Masters, Murray suffered anither first match loss, this time tae Philipp Kohlschreiber. He an aa entered the doubles competeetion wi Ross Hutchins, but thay lost tae the Bryan Brothers on a champions tie-breaker. Murray reached the third roond in the Rome Masters, an the quarterfinals at the Madrid Masters, losin baith times tae David Ferrer.
Efter playin an exhibition match, Murray stairtit the French Open wi three tough wins, afore losin in straucht sets tae Tomáš Berdych in the fowert roond. In London, Murray progressed tae the third roond, whaur he faced Mardy Fish. At 3–3 in the final set wi momentum goin Murray's way (he haed juist come back frae 3–0 doun), the match wis cried off for bad licht, leavin Murray fuming. Comin back the next day, Murray wis edged oot bi the eventual finalist in a tie-breaker for his seicont defeat bi him in the year. At Wimbledon, Murray progressed tae the semi-finals, losin tae Rafael Nadal in straucht sets. On 27 Julie 2010, Andy Murray an his coach Maclagan split, an Murray replaced him wi Àlex Corretja.
Stairtin the US haurd-court saison wi the 2010 Farmers Classic, Murray reached the final but lost against Sam Querrey in three sets. This wis his first loss tae Querrey in five career meetins. In Canadae, Murray became the first player syne Andre Agassi in 1995 tae defend the Canadian Masters. Murray defeatit Nadal an then Federer in straucht sets, endin his aicht-month title drocht. At the Cincinnati Masters, Murray first complained aboot the speed o the court, an then in a quarterfinal match wi Fish, Murray complained that the organisers refused tae put the match on later in the day Wi temperatures reachin 33 °C in the shade, Murray won the first set in a tie-breaker but began tae feel ill. The doctor wis cried on court tae actively cuil Murray doun. Murray admitted efter the match that he haed considered retiring. He lost the seicont set, but forced a final-set tie-breaker, afore Fish won. Efter losin tae Stanislas Wawrinka in the third roond o the US Open, questions aboot Murray's conditionin arose, as he cried the trainer oot twice durin the match.
His next event wis the China Open in Beijing, whaur Murray reached the quarterfinals, losin tae Ivan Ljubičić. Murray then won the Shanghai Rolex Masters dismissin Roger Federer in straucht sets. He did nae drop a single set throughout the event. Murray returned tae Spain tae defend his title at the Valencia Open 500 but lost in the seicont roond tae Juan Mónaco. Houiver, in doubles, Murray pairtnered his brither Jamie Murray tae the final, whaur thay defeatit Mahesh Bhupathi an Max Mirnyi. The victory wis Murray's first doubles title an the seicont time he haed reached a final wi his brither.
Murray reached the quarter finals at the BNP Paribas Masters losin tae Gaël Monfils in three sets. Combined wi his exit an Söderling's takin the title, Murray foond himself pushed doun a spot in the rankings, tae No. 5 frae No. 4. At the Tour finals in London, Murray went 2–1 in roond robin play afore facin Nadal in the semifinal. Thay battled for ower three oors, afore Murray fell tae the Spaniard in a final-set tie-breaker, bringin an end tae his saison.
2011: Second Australian Open final and two Masters titles[eedit | eedit soorce]
Murray an Laura Robson lost in the roond-robin stage 2011 Hopman Cup, losin all three ties even tho Murray won all o his singles matches. Then Murray, alang wi ither stars such as Roger Federer, Rafael Nadal, an Novak Djokovic, participated in the Rally for Relief event tae help raise money for the flood victims in Queensland.
Seedit fift in the 2011 Australian Open, Murray met umwhile champion Novak Djokovic in the final an wis defeatit in straucht sets. In Rotterdam, he wis defeatit bi Marcos Baghdatis in the first roond. Murray reached the semifinals o the doubles tournament wi his brither Jamie. Murray lost tae qualifiers in the first roonds at the Masters Series events in Indian Wells an Miami, efter which he split wi coach Àlex Corretja.
Murray returned tae form at the Monte-Carlo Rolex Masters, but lost tae Nadal in the semifinals. Murray sustained an elbow injury afore the match an subsequently withdrew frae the 2011 Barcelona Open Banco Sabadell due tae the injury. Murray lost in the third roond at the Mutua Madrileña Madrid Open, but made it tae the semifinals o the Rome Masters, whaur he lost tae Novak Djokovic. At the French Open, Murray won twa tough early matches, afore losin in his first semifinal at Roland Garros, against Rafael Nadal.
Murray defeatit Jo-Wilfried Tsonga tae win his seicont Queen's Club title. At Wimbledon, Murray lost in the semifinal tae Nadal, despite takin the first set. At the Davis Cup tie atween Great Britain an Luxembourg, Murray led the British team tae victory. Murray wis the twa-time defendin 2011 Rogers Cup champion, but lost in the seicont roond tae South African Kevin Anderson. Houiver, the follaein week, he won the 2011 Western & Southern Open, beatin Novak Djokovic, efter Djokovic retired due tae injury. At the 2011 US Open, Murray battled frae twa sets doun tae win a five-set seicont-roond encounter wi Robin Haase, but lost in the semifinals tae Rafael Nadal in fower sets.
Murray easily won the smaw 250-class Thailand Open, an the follaein week he won his third title in fower tournaments at the Rakuten Japan Open Tennis Championships. His opponent in the final wis Rafael Nadal, whom he beat for the first time in the year in three sets. Murray then won the doubles wi his brither Jamie Murray, acomin the first person in the 2011 saison tae capture baith singles an doubles titles at the same tournament. Murray then successfully defended his Shanghai Masters crown wi a straucht-sets victory ower David Ferrer in the final. At the ATP World Tour Finals, Murray lost tae David Ferrer in straucht sets an withdrew frae the tournament efter the loss wi a groin pull. Murray ended the year as No. 4 in the world behind Novak Djokovic, Rafael Nadal, an Roger Federer.
2012: US Open champion, Wimbledon runner-up and Olympic gold[eedit | eedit soorce]
Wi Ivan Lendl as his new full-time coach, Murray began the saison bi playin in the 2012 Brisbane International. He overcame a slow stairt in his first twa matches tae win his 22nt title bi beatin Alexandr Dolgopolov in the final. In doubles, he lost in the quarterfinals against seicont seeds Jürgen Melzer an Philipp Petzschner in a tight match. Efter an exhibition tournament, Murray made it tae the semifinals o the 2012 Australian Open, whaur he wis defeatit bi Djokovic in a fower-oor-and 50-minute match.
At the Dubai Duty Free Tennis Championships, Murray defeatit Djokovic in the semifinals, but lost in the final tae Roger Federer. Efter an early defeat at the BNP Paribas Open, Murray made the finals o the Miami Masters, losin tae Djokovic. Murray then haed quarterfinal losses at the Monte Carlo Masters an Barcelona Open, an a third roond loss at the Italian Open. Murray battled back spasms all throu the French Open, an in the quarterfinals he wis beaten bi David Ferrer.
Murray lost in the openin roond o the Queen's Club Championships tae world No. 65 Nicolas Mahut. At Wimbledon, Murray set the record for the latest finish at the championships when he completit a fower-set victory ower Marcos Baghdatis at 23:02 BST. Murray beat Jo-Wilfried Tsonga in the semifinal in fower sets tae acome the first male British player tae reach the final o Wimbledon syne Bunny Austin in 1938. In the final, he faced Federer, but efter takin the first set, he lost the match in fower sets.
Murray next competit at the London 2012 Summer Olympics in singles, doubles, an mixed doubles. He pairtnered his brither Jamie Murray in doubles an suffered a first-roond exit tae Austria (Jürgen Melzer an Alexander Peya) in three sets. In the mixed doubles, Murray wis pairtnered bi Laura Robson. Thay made it all the way tae the finals whaur thay lost tae the Belarusian top seeds (Victoria Azarenka an Max Mirnyi) in three sets, settlin for the siller medal. In singles, Murray lost anly ane set on his way tae the finals whaur he met Federer, defeatin him in straucht sets, for the loss o juist 7 gemmes. Bi winnin the Olympic gowd medal, Murray became the first British man tae win the Olympic singles gowd medal in tennis syne Josiah Ritchie in 1908, an anly the 7t man in the open era tae win twa medals at the same Olympic Gemmes.
Murray retired early in the Rogers Cup due tae a knee injury, an wis beaten bi unseedit Jérémy Chardy at the Cincinnati Masters in straucht sets. He next competit in the final major o the saison at the US Open. He cruised throu his openin twa roonds in straucht sets against Alex Bogomolov an Ivan Dodig, afore facin a tough fower-set battle wi Feliciano López, whaur Murray haed tae win three tie-breakers. In the fowert roond, he defeatit the Canadian Milos Raonic in straucht sets, an then in the quarterfinals, haed tae come frae a set an twa breaks doun against Marin Čilić tae prevail in fower. In the semifinals, he defeatit Tomáš Berdych in a lang-focht match that lasted awmaist fower oors, tae reach his seicont consecutive Grand Slam final. Murray defeatit Djokovic in five sets, acomin the first British man tae win a Grand Slam final syne Fred Perry in 1936, an the first Scottish-born player tae win a Grand Slam final syne Harold Mahony in 1896. The win would an aa set several records for Murray: it involved the langest tiebreak in US Open final history at 12–10 in the first set, it made Murray the first man ever tae win an Olympic gowd medal an the US Open in the same year, an it tied wi the 1988 US Open final (in which Murray's coach Lendl competit) as the langest final in the tournament's history. Bi defeatin Djokovic in the final, Murray achieved his 100th Grand Slam match win o his career. The victory made Murray pairt o the "Big Four" accordin tae mony pundits, includin Novak Djokovic.
In his first tournament efter the US Open, Murray reached the semifinals o the Rakuten Japan Open efter enterin as defendin champion. He wis beaten bi Milos Raonic in a close three-set match. He wis an aa defendin champion in the doubles wi his brither Jamie. Houiver, thay war knocked oot in the quarterfinals bi tap seeds Leander Paes an Radek Štěpánek. At the penultimate Masters 1000 tournament o the year in Shanghai, efter receivin a bye intae roond twa, Murray's first match wis due tae be played against Florian Mayer. Houiver, Mayer haed tae pull oot due tae injury, giein Murray a walkover intae roond three. Efter beatin Alexandr Dolgopolov in the third roond, he then overcame Radek Štěpánek in a three-set quarterfinal. Murray next faced Roger Federer in the semifinals, whom he defeatit in straucht sets tae set up a seicont consecutive final against Novak Djokovic, an his third consecutive Shanghai final. Efter failin tae capitalise on five match pynts, Murray eventually lost in three sets, bringin tae an end his 12–0 winnin streak at the competeetion.
When Rafael Nadal pulled oot o baith the Paris Masters an the Year-End Championships, Murray finished the year at No. 3 in the world, efter fower years at No. 4. This wis the first time Murray haed finished the year higher than No. 4 in the world. At the BBC Sports Personality of the Year Murray foond himself voted third oweraw, aheid o Mo Farah. Murray won the World Breakthrough o the Year at the Laureus World Sports Awairds.
2013: Wimbledon champion and third Australian Open final[eedit | eedit soorce]
Murray began his 2013 saison bi retainin his Brisbane International title, defeatin Grigor Dimitrov in the final in straucht sets. Tryin tae win his seicont Major in a row, he began the 2013 Australian Open well wi a straucht sets victory ower Dutchman Robin Haase. He followed this up wi straucht set victories ower João Sousa, practice pairtner Ričardas Berankis an French No. 14 seed Gilles Simon. In the quarterfinals he cruised past Jérémy Chardy in straucht sets tae set up a semi final clash wi Roger Federer. Efter exchangin sets, Murray eventually prevailed in 5 sets, recordin his first Grand Slam tournament triumph ower Federer. Wi this victory, each member o the ATP's maist dominant quartet of the previous fower years (Federer, Nadal, Djokovic and Murray) haed beaten the ither three at the Majors. This victory set up Murray's third consecutive Major final appearance, an seicont in a row against Novak Djokovic. Efter takin the first set in a tiebreak, Murray wis eventually defeatit in fower sets. His defeat in this final meant that Murray became anly the seicont man in the Open Era tae achieve three runner-up finishes at the Australian Open, the ither bein Stefan Edberg.
At the BNP Paribas Open in Indian Wells, Murray lost at the quarter-final stage tae Juan Martín del Potro in three sets. At the Miami Masters, Murray made it throu his first fower matches wioot droppin a set, an efter overcomin Richard Gasquet in the semifinals, faced David Ferrer in the final. Efter losin the first set, an facin match pynt in the decider at 5–6, Murray eventually teuk the match in a third set tiebreaker tae win his seicont Miami Masters title, an leapfrog Roger Federer intae seicont place in the rankings, endin a near-decade lang time period in which neither Federer or Rafael Nadal war ranked in the tap twa. Murray briefly fell back tae No. 3 in the world, follaein a third roond defeat bi Stanislas Wawrinka in Monte-Carlo, but reclaimed the No. 2 rankin as a result o Federer failin tae defend his title at the Mutua Madrid Open. Later, Murray lost at the quarter-final stage tae Tomáš Berdych in straucht sets. At the Rome Masters, Murray retired due tae a hip injury durin his seicont roond match against Marcel Granollers on his 26t birthday. Murray haed juist battled back tae tie the match at ane set all efter winnin the seicont set on a tiebreak. This left Murray wi anly eleven days tae be fit for the stairt o the French Open.
Speakin at a press conference efter the match, Murray said, "As it is, I'd be very surprised if I was playing in Paris. I need to make a plan as to what I do. I'll chat with the guys tonight and make a plan for the next few days then make a decision on Paris after the next five days." He would go on tae withdraw frae Roland Garros later, citin a back injury. Efter a fower-week break due tae injury, Murray made his comeback at the 2013 Aegon Championships, whaur he wis the tap seed. Efter a rain delayed first day, Murray haed tae complete his seicont roond match against Nicolas Mahut, an his subsequent match against Marinko Matosevic on the same day, baith o which he won in straucht sets. Efter beatin Benjamin Becker in the quarterfinals, Murray next faced his first tap ten opponent syne losin tae Tomáš Berdych in Madrid, takin on Jo-Wilfried Tsonga in the semifinals. Efter droppin the first set against the Frenchman, Murray eventually raised his level an won in three tae set up a final against Marin Čilić o Croatia, his third consecutive final on gress courts. He came frae behind again tae beat Čilić in three sets tae claim his third title at Queen's Club.
Goin intae Wimbledon, Murray hadn't lost a match on gress syne the previous year's final, an wis on a winnin streak o 11 matches on gress. In the first twa roonds, Murray faced Benjamin Becker an Yen-hsun Lu respectively, defeatin baith in straucht sets. His third roond match wis against 32nd seed Tommy Robredo, an despite a tour comeback ower the past year, Murray overcame the Spaniard in straucht sets tae set up a clash wi Mikhail Youzhny, the heichest seed left in Murray's half follaein the unexpectedly early exits o Roger Federer an Rafael Nadal. Despite facin a fightback in the seicont set, Murray won in straucht sets tae mak it throu tae his tenth consecutive Grand Slam quarterfinal, in which he wis tae play Fernando Verdasco, the first left-handed player Murray haed faced syne the 2012 US Open. For the seivent time in his career, Murray haed tae come back frae a deficit o twa sets tae ultimately come throu in five, settin up a semifinal clash wi 24t seed Jerzy Janowicz, the Pols player who beat Murray in thair previous encounter. Efter Murray failed tae break Janowicz's serve, the Pole teuk the openin set in the tiebreak, follaein a double fault frae Murray. Houiver Murray managed tae up his level o play, an won the next three sets, makin it throu tae his seicont consecutive Wimbledon final, an third consecutive major final against Novak Djokovic.
Despite the Serb bein the favourite tae win the title throughout the Championships, Murray overcame Djokovic in a straucht sets match that lasted ower three oors, tae acome the first British winner o the men's singles title syne Fred Perry in 1936, the first Scot o either sex tae win a Wimbledon singles title syne Harold Mahony in 1896, an tae extend his winnin streak on gress tae 18 matches. Wi the win, he an aa became anly the seicont man in the open era efter Rafael Nadal tae haud the Olympic singles gowd medal an Wimbledon title simultaneously.
At the US Open, Murray entered a Grand Slam tournament as defendin champion for the first time, an stairtit strangly wi a straucht sets win against Michaël Llodra. He backed this up wi wins ower Leonardo Mayer, Florian Mayer an Denis Istomin tae reach the quarterfinals at a major for the 11t straucht tournament. In the last 8, Murray faced Stanislas Wawrinka o Switzerland, but lost in straucht sets, endin Murray's streak o fower consecutive major finals. Follaein his disappointin run o form on haurd courts, Murray next joined the Great Britain Davis Cup team in thair World Group Play-off tie on clay against Croatia, whaur he played in twa singles an the doubles rubbers. Efter defeatin 16-year-auld Borna Ćorić in straucht sets, Murray teamed up wi Colin Fleming tae defeat Croatian number 1 Ivan Dodig an Mate Pavić in the doubles, an tak a 2–1 lead in the tie. Murray then sealed Britain's return tae the World Group bi defeatin Dodig in straucht sets.
Follaein the Davis Cup, Murray's saison wis cut short bi his decision tae unnergang surgery, in order tae sort oot the lawer back problems that haed caused him problems syne the early stages o the previous saison. Efter bein forced tae withdraw frae the French Open in Mey, the injury flared up again durin the US Open an later durin the Davis Cup World Group Play-offs, Murray made the decision that surgery wis the best way tae sort the problem oot for the lang-term. Follaein the conclusion o the 2013 saison, Murray wis voted the 2013 BBC Sport Personality of the Year, efter haein been hivy favourite syne the nominees war annoonced.
2014: Recovery from surgery and 30th career title[eedit | eedit soorce]
Murray stairtit his saison at the Qatar Open in Doha. In the first roond, he defeatit Mousa Shanan Zayed in straucht sets in 37 minutes wioot droppin a single gemme, but wis defeatit in three sets bi world No. 40 Florian Mayer in the seicont roond, despite bein a set an a break up three gemmes intae the seicont set. He then played a warm-up match at the 2014 AAMI Classic in Kooyong against world No. 43 Lleyton Hewitt, losin in twa close tiebreaks. Murray next heided tae Melbourne for the 2014 Australian Open, whaur he drew the world No. 112, Go Soeda o Japan. Despite worries that he wis nae match-fit, Murray got off tae a strang stairt, dispatchin the Japanese number 2 in under 90 minutes, losin juist 5 gemmes in the process. He next went on tae defeat Vincent Millot an Feliciano López respectively in straucht sets. In the fowert roond, Murray dropped his first set o the tournament on his way tae beatin Stephane Robert in fower sets tae set up a meetin wi lang-staundin rival Roger Federer in the quarterfinals. Despite savin twa match pynts tae tak the third set, he ultimately went oot in fower, endin his streak o fower consecutive Australian Open semifinals. As a result o losin afore the final, Murray fell tae No. 6 in the world, fallin oot o the tap 5 for the first time syne 2008.
He next heided tae the United States tae compete in the Davis Cup World Group first roond wi Great Britain, who went intae the tie as outsiders. Murray won baith o his ties against Donald Young an Sam Querrey respectively, helpin Britain tae thair first Davis Cup quarterfinal syne 1986. Murray's next tournament wis the Rotterdam Open efter receivin a late wild card, houiver he lost tae Marin Čilić in straucht sets in the quarterfinals. His follaein competeetion, the Mexican Open in Acapulco, ended in a semifinal defeat bi Grigor Dimitrov in a thrillin three-setter that required twa tiebreakers tae decide the final twa sets.
At Indian Wells, Murray struggled in his first twa matches against Lukáš Rosol an Jiří Veselý respectively, overcomin baith in close three-set encounters tae set up a fowert roond clash wi Canadian Milos Raonic, which he lost in three sets. Murray offered tae play wi 2012 Wimbledon Doubles champion Jonathan Marray, acause Marray wis unable tae convince anyone tae join him on court. For Murray an Marray's first competitive match thegither, thay won a doubles clash against Gaël Monfils an Juan Mónaco anly tae lose in the seicont round tae the No 2 seeds Alexander Peya an Bruno Soares.
In Mairch, Murray split wi coach Ivan Lendl, who haed been widely praised for helpin Murray achieve his goal o winnin Grand Slam titles. At the 2014 Miami Masters, Murray defeatit Matthew Ebden, Feliciano López an Jo Wilfried Tsonga but lost tae Novak Djokovic in the quarterfinals. In the Davis Cup quarterfinals against Italy, he beat Andreas Seppi in his first rubber, then teamed up wi Colin Flemin tae win the doubles rubber. Murray haed anly beaten ane tap ten player on clay, Nikolay Davidenko, back in 2009, an sae in his final singles match, wis stunned bi Fabio Fognini in straucht sets, which teuk Great Britain tae the decidin final rubber. Houiver, in this match his compatriot, James Ward wis defeatit bi Andreas Seppi, an aa in straucht sets, knockin Murray an Great Britain oot o the Davis Cup.
Murray next competit at the Madrid Open an follaein his openin win, ower Nicolas Almagro, he dedicated the victory tae umwhile player Elena Baltacha. He then lost tae qualifier Santiago Giraldo in the follaein roond. Murray then reached the quarter-finals o the Rome Masters whaur he lost tae world No. 1 Rafael Nadal in a tight match in which he haed been up a break in the final set. At the French Open, Murray defeatit Andrey Golubev an Marinko Matosevic afore edgin oot 28t seed Philipp Kohlschreiber 12–10 in the final set. This wis the first time Murray haed ever gone beyond 7–5 in a decidin set. He followed this up wi a straucht sets win ower Fernando Verdasco an then recorded a five set victory ower Frenchman Gaël Monfils in the quarter-final, which saw Murray rise tae world No. 5 an equal his best ever French Open bi reachin the semi-finals. Houiver, he subsequently lost tae Rafael Nadal in straucht sets, winnin anly 6 gemmes in the match. Efter losin the 2014 French Open semi-finals tae Nadal, Murray appyntit umwhile women's world No. 1, an twa-times slam titlist, Amélie Mauresmo as his coach in a 'historic muive' which made Mauresmo the first woman tae coach a tap male tennis player.
Efter strang gress court seasons in 2012 an 2013, Murray wis seedit third for the 2014 Wimbledon Championship, behind Novak Djokovic an Rafael Nadal, who war seedit first an seicont respectively. He began his title defence wi straucht sets wins ower David Goffin an Blaž Rola, defeatin the latter for the loss o juist twa gemmes. Murray continued his good form, defeatin Roberto Bautista Agut an Kevin Anderson, the 27t an 20t seeds, again in straucht sets tae reach his seivent consecutive Wimbledon quarterfinal. Murray's defence then came tae a halt as Grigor Dimitrov ended his 17 match winnin-streak on the gress o Wimbledon (this includes the 2012 Olympics) wi a straucht sets win, meanin Murray failed tae reach the semi-finals for the first time syne 2008. Efter his defeat at the Championships, Murray dropped tae 10t in the world, his lowest rankin syne 2008.
Prior tae the North American haurd court swing, Murray annoonced he wis extendin his partnership wi Amélie Mauresmo until the end o the US Open, but wis ideally leukin for a lang-term deal. He an aa revealed he haed anly juist returned tae a full trainin schedule follaein his back surgery last September. Murray reached back-tae-back quarter-finals at the Canadian Open an Cincinnati Masters, losin tae eventual champions Jo Wilfried Tsonga, efter bein a break up in the decider, an Roger Federer, efter bein twa breaks up in the seicont set, respectively. He then made it tae the quarterfinals o the 2014 US Open, losin tae Novak Djokovic, efter earnin his first tap ten win o the year in the previous roond against Jo Wilfried Tsonga. This wis the first saison syne 2009 whaur Murray failed tae reach a grand slam final. As a consequence Murray fell ootside o the tap 10 rankin places for the first time syne Juin 2008.
Murray teuk a wildcard intae the inaugural Shenzhen Open in China, enterin as the number 2 seed. Victories ower Somdev Devvarman, Lukáš Lacko an Juan Mónaco saw Murray reach his first final o the saison, breakin a drocht o 14 months follaein his title at Wimbledon. In the final he faced Tommy Robredo o Spain, the seicont final atween the twa. Efter savin five championship pynts in the seicont set tie break, Murray went on tae win the title in three sets, Robredo's drop in fitness ultimately provin decisive. He then teuk his good form intae Beijing, whaur he reached the semifinals afore losin tae Djokovic in straucht sets, houiver he lost in the third roond at the Shanghai Masters tae David Ferrer despite bein a set up. Follaein his early exit in Shanghai, Murray teuk a wildcard intae the Vienna Open in an attempt tae claim a place at the ATP World Tour Finals. He reached the final, whaur he ance again faced Ferrer, an triumphed in three sets for his seicont title o the saison, an the 30t o his career. Murray defeatit Ferrer again in the semi-finals o the Valencia Open tae muive intae his third final in five weeks, an further strengthen his bid for a place at the saison finale in London. In a repeat o the Shenzhen Open final, Murray again saved five championship pynts as he overcame Tommy Robredo in three sets. Murray then went on tae reach the quarter-finals o the Paris Masters, whaur he wis eliminated bi Djokovic in what wis his 23rd match in the space o anly 37 days. Houiver, his win ower Dimitrov in the third roond haed already guaranteed him a spot at the ATP World Tour Finals.
At the ATP World Tour Finals, Murray lost his openin roond robin match tae Kei Nishikori but won his seicont match against Milos Raonic. Houiver, he lost his final group match against Federer in straucht sets an anly managed tae win ane gemme against him, merkin his worst defeat syne losin tae Djokovic in the 2007 Miami Masters, eliminatin him frae the tournament. Despite the loss, his late-saison run haed already propelled him back up the rankings tae No. 6 in the world, his best rankin syne Juin.
Follaein the conclusion o the saison, Murray mutually agreed a split wi lang-term backroom staff, trainin pairtner Dani Vallverdu an fitness coach Jez Green. Thay haed been wi him for five an seiven years respectively but war baith reportit tae hae been unhappy at the lack o consultation thay haed been gien aboot the appointment o Mauresmo. Murray an aa teuk pairt in the inaugural saison o the International Premier Tennis League, representin the Manila Mavericks, who haed drafted him as an icon player in Februar. Murray teuk pairt in the first three matches o the tournament which war all played in Manila.
2015: Fourth Australian Open final, first clay titles and Davis Cup champion[eedit | eedit soorce]
Murray began his year bi winnin an exhibition event in Abu Dhabi. He then played the Hopman Cup wi Heather Watson and, despite winnin all his singles matches in straucht sets, thay finished seicont in thair group behind Poland. His first competitive tournament o the year wis the Australian Open. He won his openin three matches in straucht sets afore defeatin 11t seed Grigor Dimitrov tae reach the quarter-final. Wins ower Nick Kyrgios an Tomáš Berdych followed as Murray reached his fowert final at the tournament (three o which war against Djokovic) an the aicht grand slam final o his career. He lost the final tae Novak Djokovic in fower sets, houiver his run tae the final saw his return tae the tap fower in the world rankings for the first time in 12 months.
Murray next participated in the Rotterdam Open as the tap seed, but he lost in the quarterfinals tae Gilles Simon who ended a 12 match losin streak against Murray. Murray then played in the Dubai Championships but suffered anither quarterfinal defeat tae 18-year-auld Borna Ćorić an as a result, Murray slipped tae No. 5 in the world rankings behind Rafael Nadal an Kei Nishikori. Afterwards, Murray played the Davis Cup World Group in Glasgow against the United States. He won baith his matches against Donald Young an John Isner, allouin Great Britain tae progress tae the quarterfinals for the seicont consecutive time wi a 3–2 lead ower the United States.
Murray then reached the semifinals o the 2015 Indian Wells, owertakin Tim Henman's record o 496 career wins tae hae the maist career wins for a British man in the Open Era. Houiver, he suffered a 6t consecutive defeat tae Djokovic in straucht sets. Murray then reached the final o the 2015 Miami Open, recordin his 500th career win alang the way tae acome the first British player tae hae 500 or more wins in the Open Era. He went on tae lose the final tae Djokovic, this time in three sets. Murray added Jonas Björkman tae his coachin staff in Mairch initially on a five-week trail tae help oot in periods when Mauresmo wis unavailable as she anly agreed tae wirk wi him for 25 weeks. Houiver, at the end o the Australian Open, Mauresmo haed informed Murray that she wis pregnant an he annoonced at the end o Aprile, that Björkman would be his main coach for all o the gress court saison an all o the US haurd court swing, while Mauresmo would anly be wi the team for Wimbledon.
Murray won his first ATP clay court title at the 2015 BMW Open. He defeatit German Philipp Kohlschreiber in three close sets tae acome the first Briton syne Buster Mottram in 1976 tae win a tour level clay court event. The follaein week he reached his seicont final on clay, at the Madrid Open efter recordin anly his seicont an third victories ower tap 10 opposition on clay, against Raonic an Nishikori. In the final, he defeatit Rafael Nadal in straucht sets for his first Madrid title on clay, an first ever clay court Masters 1000 title. The win wis Murray's first ower Nadal, Federer or Djokovic syne Wimbledon 2013, an his first ower Nadal on a clay court.
Murray continued his winnin streak at the Italian Open, beatin Jeremy Chardy in straucht sets in his openin match, but then withdrew due tae fatigue efter haein played nine matches in the space o 10 days. Murray then reached his third semifinal at the French Open, but lost tae Djokovic in five sets efter threatenin a comeback frae twa sets tae luve doun, endin his 15 match winnin streak on clay. Tae stairt his gress court campaign, Murray went on tae win a record tyin fowert Queen's Club title, defeatin the big servin South African Kevin Anderson in straucht sets in the final. At the third grand slam o the year, the 2015 Wimbledon Championships, Murray dropped anly twa sets on his way tae settin up a semifinal clash wi Roger Federer. Mony fowk saw Murray as the favourite due tae his recent form, houiver he lost tae the Swiss veteran in straucht sets, gainin anly ane break pynt in the entire match.
Efter Wimbledon, Murray returned tae Queen's Club, tae play for Great Britain against France in thair Davis Cup quarterfinal tie. Great Britain went 1–0 doun when James Ward lost tae Gilles Simon in straucht sets, houiver Murray levelled the tie wi a victory against Jo-Wilfried Tsonga. Murray then teamed up wi his brither Jamie tae win the doubles rubber, comin back frae a set doun tae defeat Tsonga an Nicolas Mahut in fower sets, giein Britain a crucial 2–1 lead goin intae the final day. He then faced Simon in the fowert rubber an efter initially bein a set an a break doun, he suddenly foond his form again towards the end o the seicont set an eventually won in fower sets, winnin 12 o the last 15 gemmes in the process (wi Simon strugglin frae an ankle injury). Wi a 3–1 lead ower France, this resulted in Great Britain reachin thair first Davis Cup semifinal syne 1981.
Murray next participated at the Citi Open (for the first time syne 2006), as the tap seed an favourite tae win the tournament. Houiver, he suffered a defeat in his first match, losin tae world No. 53 Teymuraz Gabashvili in a final set tiebreak, despite servin for the match. In doubles, he pairtnered Daniel Nestor, houiver thay lost in the first roond tae the fowert seeds, Rohan Bopanna an Florin Mergea, an aa in three sets.
He bounced back frae this defeat bi winnin the Montreal Masters Rogers Cup, defeatin Tsonga an Nishikori in the quarter-finals an semifinals respectively. He then prevailed in the final against Djokovic in three sets. This broke his aicht-match, twa-year losin streak against Djokovic, his last win against him bein in the finals o Wimbledon in 2013. Winnin the title, he an aa surpassed Federer in terms o ranking, acomin the world No. 2 for the first time in ower twa years. In doubles, he pairtnered Leander Paes an thay won thair first match against Chardy an Anderson, but war then defeatit bi Murray's brither Jamie an John Peers in twa sets - the first time the Murrays haed competit against each ither in a Tour-level match.
In the seicont Master Series tournament o the US Haurd Court saison, the Cincinnati Masters, Murray defeatit veteran Mardy Fish in the seicont roond, an then beat baith Grigor Dimitrov an Richard Gasquet in three-set matches, haein tae come frae a set doun on baith occasions, while Dimitrov haed served for the match in the decidin set. In the semifinal, he lost tae defendin champion Roger Federer in straucht sets, an efter Federer went on tae win the tournament, this result saw Murray return tae the No. 3 rankin an seedin for the US Open. At the US Open, Murray beat Nick Kyrgios in fower sets afore beatin Adrian Mannarino in five sets efter bein twa sets doun, equalin Federer for winnin aicht matches frae twa sets tae luve doun. He then beat Thomaz Bellucci in straucht sets but suffered a defeat in the fowert roond tae Kevin Anderson in fower sets. This ended Murray's five-year run o 18 consecutive Grand Slam quarterfinals (nae countin his withdrawal frae the 2013 French Open) syne his third roond loss tae Stan Wawrinka in the 2010 US Open.
Playin against Australie in the semifinals o the Davis Cup World Group in Glesga, Murray won baith his singles rubbers in straucht sets, against Thanasi Kokkinakis an Bernard Tomic. He an aa pairtnered his brither Jamie, an thay won in five sets against the pairin o Sam Groth an Lleyton Hewitt, the results guidin Great Britain tae the Davis Cup final for the first time syne 1978 wi a 3–2 lead ower Australie.
Efter losin in the semifinals o the Shanghai Masters tae Djokovic in straucht sets, Murray reached the finals o the Paris Masters for the lost o juist ane set, wi victories against Borna Ćorić, David Goffin an David Ferrer. Efter a three set win ower Richard Gasquet, he joined Novak Djokovic, Roger Federer an Rafael Nadal as the anly players tae reach the semi-finals (or better) at all nine o the ATP World Tour Masters 1000 tournaments, an an aa ensured that he compiled his best match record in a single saison. He then lost the final tae Djokovic again in straucht sets.
As the world No. 2, Murray participated in the ATP World Tour Finals in London, an wis drawn intae the Ilie Năstase group wi David Ferrer, Rafael Nadal an Stan Wawrinka. He went oot in the roond-robin stage, efter defeatin Ferrer an losin tae Nadal an Wawrinka. Houiver, efter Federer failed tae win the tournament, he finished the saison as world No. 2 for the first time.
In the Davis Cup final, Murray's victory ower Ruben Bemelmans in straucht sets pulled Great Britain level in the final efter Kyle Edmund haed lost the first singles rubber in five sets, played on indoor clay courts at Ghent. He then pairtnered his brither Jamie in a fower-set victory ower the pairin o Steve Darcis an David Goffin, afore defeatin Goffin again in the reverse singles on Sunday, thus ensurin a 3–1 victory for Great Britain, thair first Davis Cup title syne 1936 an thair tenth oweraw. Murray an aa became anly the third person syne the current Davis Cup format wis introduced tae win all aicht o his singles rubbers in a Davis Cup saison, efter John McEnroe an Mats Wilander.
2016: Fifth Australian Open final, first Rome title, first French Open final[eedit | eedit soorce]
Murray began his 2016 saison bi playin in the Hopman Cup, pairin up wi Heather Watson again. Houiver, thay finished seicont in thair group efter losin thair tie tae eventual champions Nick Kyrgios an Daria Gavrilova. Murray then played his first competitive tournament o 2016 at the Australian Open whaur he wis aimin tae win his first title thare efter fower runner-up finishes. He went on tae reach his fift Australian Open final wi victories ower Alexander Zverev, Sam Groth, João Sousa, Bernard Tomic, David Ferrer an Milos Raonic, droppin fower sets alang the way. Houiver, in a rematch o the previous year final, he wis unable tae win his first title as he lost in the final tae an in-form Novak Djokovic (who won a record-equalin saxt title) in straucht sets. Murray beat Djokovic in straucht sets at the Italian Open. This wis his first win ower Djokovic on clay an became the first British player syne Virginia Wade in 1971 tae win the title an the first British man syne George Patrick Hughes in 1931.
Murray then moved on tae the French Open whaur he struggled in the openin roonds comin throu twa five-set matches against Radek Stepanek an French wildcard Mathias Bourgue. He came throu in straucht sets against big servers Ivo Karlovic an John Isner tae reach the quarterfinals whaur he beat home favourite Richard Gasquet tae set up a semifinal clash against defendin champion Stanislas Wawrinka. Murray defeatit Wawrinka in fower sets tae acome the first British player syne Bunny Austin in 1937, tae reach a French Open final. He wis unable tae win his maiden French Open final, losin tae Djokovic in fower sets. He won his seicont Wimbledon an Olympic titles later in the year, an became Warld No. 1 in November.
National representation[eedit | eedit soorce]
Davis Cup[eedit | eedit soorce]
2005[eedit | eedit soorce]
Murray made his Davis Cup debut for Great Britain in the Europe/Africa Zone Group 1 2nt Round against Israel in 2005 at 17 years o age, the youngest ever player for Great Britain. He teamed up wi fellae debutant David Sherwood an came oot victorious in the crucial doubles rubber against the experienced Jonathan Erlich an Andy Ram, that helped Great Britain advance 3–2.
In September, Murray played his debut singles match for the Davis Cup in the World Group Play-off against Switzerland in Geneva on clay wi Greg Rusedski, Alan Mackin an David Sherwood. Captain Jeremy Bates surprised everyone bi namin Andy Murray as the British No 1 an Alan Mackin as British No 2. Under the Davis Cup rules, this meant that for Friday’s singles, Murray played the Swiss No 2, Stan Wawrinka while Mackin played the Swiss No 1, Roger Federer. Baith o them lost thair rubbers, giein Switzerland a 2–0 lead. Under the rules, for Sunday’s reverse singles, Bates would hae been able tae substitute Mackin wi Greg Rusedski, sae that Rusedski would play Wawrinka, while Murray played Federer. Houiver, Bates believed that Federer wis virtually unbeatable acause he wis on a winnin streak an hadn’t lost syne Juin, an consequently Britain gambled on beatin Wawrinka twice, wi Murray playin Wawrinka when he wis freshest. In the doubles, Murray/Rusedski played Federer an Yves Allegro, leavin Rusedski tae play anly ance. The British tactics came tae nought as Switzerland won the doubles rubber as well, gainin un unassailable 3–0 lead efter twa the days. Alan Mackin an David Sherwood war consequently nominated for the dead singles rubbers losin baith o them, resultin in a clean sweep for Switzerland.
2006[eedit | eedit soorce]
For the Europe/Africa Zone Group I tie against Serbia and Montenegro, Murray haed been sufferin wi a bacterial infection, sae he wis restricted tae playin the doubles alongside Greg Rusedski, which thay lost. Wi Arvind Parmar an aa losin in the singles, Great Britain war beaten 3-2.
In the same week as the relegation 1st roond play-off against Israel, Murray wis offeecially entered for the ATP tournament in Indianapolis, sparkin fears aboot his commitment. Thare wis a controversial muive bi the Lawn Tennis Association tae pay £500,000 towards the cost o Murray's next coach, Brad Gilbert as a way o securin Murray's lang-term services for the Davis Cup team. In the event, Murray played, winnin his first singles. Houiver he lost the doubles wi Jamie Delgado, durin which Murray damaged his shoulder an neck. He wis diagnosed wi whiplash, causin him tae sit oot the final day’s singles, an eventually Great Britain war beaten 3-2 tae proceed tae the relegation 2nt roond play-off against Ukraine. Wi Murray an Greg Rusedski playin, Great Britain beat Ukraine 3-2, tae stay in Group I.
2007[eedit | eedit soorce]
In the tie against the Netherlands, Andy Murray an Tim Henman won the openin singles, then Jamie Murray an Greg Rusedski won the doubles tae secure victory. Rusedski annoonced his retirement on the doubles court. In the run up tae World Group play-off against Croatia, Tim Henman haed annoonced he would retire efter this match. Murray said "I'm not going to want to let the team down or let Tim down, I'd feel terrible if I was the one that was responsible for losing Tim's last tie. This means a lot to me and it's definitely going to be the biggest Davis Cup match of my career."  "Everyone is going to want to win for Tim. I'm hoping the way I play will show him what his career meant to my development and me." Great Britain beat Croatia 4-1 tae qualify for the World Group in 2008.
Efter the retirement o Tim Henman an Greg Rusedski, the Davis Cup team wis nou dependent on Murray haein tae win three matches, tho Henman haed told him how wearin an time consumin that can be. While the LTA wis fundin Brad Gilbert, Murray wis obligated tae play for his kintra, but in November, Murray finished wi Brad Gilbert as his coach.
2008[eedit | eedit soorce]
Murray skipped the World Group 1st roond tie against Argentina, ower fears he could exacerbate a knee injury, leavin the British team in a hopeless situation - thay lost 4-1. Jamie wis furious that Andy wis lettin them doun an the Murrays would nae speak tae each ither for twa weeks. Seiven months later, as the brothers prepared for the tie against Austria, Andy declared that he haed healed the rift wi Jamie. When Jamie Murray an Ross Hutchins war beaten in the doubles, John Lloyd suffered criticism for nae playin Andy. Great Britain lost thair World Group play-off tae Austria 3-2 an war relegated tae Europe/Africa Zone Group I.
2009[eedit | eedit soorce]
Murray suffered an injury tae his left wrist at the US Open, an would hae rested if his next event haed nae been the Davis Cup. At the Poland match, Murray won baith his singles rubbers. For the doubles wi Ross Hutchins, Murray began in the right-haund court, the side uisually occupied bi the less dominant pairtner, sae as tae afford more pertection tae his troublesome left wrist than when strikin double-handed backhands frae the left court., tho allowed his pairtner tae resume his uisual role in the seicont set. Houiver, the pair succumbed tae the world-cless Pols duo, an Poland won 3-2;Great Britain war relegated tae Europe/Africa Zone Group II for the first time syne 1996. Murray haed aggravated his wrist injury, sae couldn't play for anither sax weeks.
2010[eedit | eedit soorce]
Murray pulled oot o the match against Lithuania, sae younger players could gain more international experience, an tae allou him tae focus on tryin tae win Grand Slam titles. His absence wis criticised bi Davis Cup captain John Lloyd. The Lithuanian side entered the tie as underdogs; fieldin a team o teenagers, but Lithuania won 3-2. This wis the first time that Great Britain haed lost five ties in a row an wis describit as a humiliatin Davis Cup defeat for Great Britain. It led tae the resignation o John Lloyd as Davis Cup captain an Britain wis nou threatened wi relegation tae the lowest tier o the competeetion.
Murray did nae want tae share his coach Maclagan wi the LTA.
2011[eedit | eedit soorce]
Murray returned for the Europe/Africa Zone Group II tie versus Luxembourg. He beat Laurent Bram, a tennis coach, 6-0, 6-0, 6-0, the last time a Briton haed achieved this score line in Davis Cup wis Alan Mills defeatin Josef Offenheim in 1959, an aa against Luxembourg. Andy an Jamie Murray teamed up for the first time in Davis Cup doubles for a straucht sets win. In his seicont singles match, Andy then recorded a third straucht sets victory, ower world No. 81 Gilles Müller, wi Great Britain eventually winnin 4-1.
Three o Hungary's tap fower players war nae available for the Great Britain vs Hungary tie, sae Murray defeatit Sebo Kiss, a law student wioot a ranking, in his first singles rubber. Earlier, James Ward overcame sickness tae beat the Hungarian No 1, then Colin Fleming an Ross Hutchins won the doubles, an Great Britain wis promoted intae Europe/Africa Zone Group I for the first time syne 2009.
Afterwards, Murray criticised the tournament schedule an cast doubt on his availability for next year’s Davis Cup.
2013[eedit | eedit soorce]
Bi 2013, Great Britain's ither tennis players haed earned the team a chance tae return tae the World Group. Murray wis sufferin a vulnerable back an intendit tae hae surgery efter the US Open. Murray revealed that the fear o bein branded “unpatriotic” led him tae delay the surgery until efter the Davis Cup tie in Croatia in September, which jeopardised his place in the next Australian Open. Wi Croatia's No 1 Marin Cilic absent for committin a dopin offence, Murray won baith his singles matches an the doubles wi Colin Fleming, Great Britain eventually winnin 4-1, for thair first victory on clay syne Ukraine in 2006, an returnin tae the World Group for the first time syne 2008.
2014[eedit | eedit soorce]
At the World Group first round tie against the United States in San Diego, Murray defeatit Donald Young an James Ward unexpectedly beat Sam Querrey on the first day. On the last day, Murray beat Sam Querrey tae put Great Britain intae the quarterfinals o the Davis Cup for the first time syne 1986. Britain’s anly previous victory on American soil wis 111 years ago.
Murray haed tae recover frae a virus tae play in the Quarter Final tie against Italy in Naples efter missin the Thursday draw ceremony. James Ward lost his rain delayed match, while Murray’s match against Andreas Seppi wis halted on Friday evenin due tae fadin licht wi the score at 6–4, 5–5 tae Murray. On Saturday morning, Murray finished his match, winnin 6–4, 7–5, 6–3. Twa oors later, Murray pairtnered Colin Fleming tae win the doubles rubber. Murray haed anly beaten ane tap ten player on clay, Nikolay Davydenko, back in 2009, sae Murray wis stunned bi Fabio Fognini, world No. 13, but a tap ten clay court player, in straucht sets, which teuk Great Britain tae the decidin final rubber. Houiver, James Ward wis defeatit bi Andreas Seppi, an aa in straucht sets, knockin Great Britain oot o the Davis Cup.
2015[eedit | eedit soorce]
Murray played an important pairt in leadin Great Britain tae the final o the World Group for the first time syne 1978, winnin baith his singles rubbers in the matches against the USA, France an Australie. In the final, Murray defeatit Belgium's David Goffin tae win the Davis Cup for Great Britain, 79 years efter the national team's last win.
|All Davis Cup Matches: 34–7 (Singles: 27–2; Doubles: 7–5)|
|2005 Davis Cup Europe/Africa Zone Group I / World Group Play-offs|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|2R||4–6 Mar 2005||Israel||
||Ramat HaSharon||Haurd||Doubles (wi Sherwood)||Erlich & Ram||6–4, 7–6(7–5), 2–6, 7–6(7–5)|
|PO||23–25 Sep 2005||Swisserland||
||Geneva||Clay (i)||Singles 2||Stanislas Wawrinka||3–6, 6–7(5–7), 4–6|
|Doubles (wi Rusedski)||Allegro & Federer||5–7, 6–2, 6–7(1–7), 2–6|
|2006 Davis Cup Europe/Africa Zone Group I|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|2R||7–9 Apr 2006||Serbie an Montenegro||
||Glasgow||Carpet (i)||Doubles (wi Rusedski)||Bozoljac & Zimonjic||3–6, 6–3, 3–6, 4–6|
|1PO||21–23 Jul 2006||Israel||
||Eastbourne||Gress||Singles 2||Andy Ram||2–6, 4–6, 7–5, 6–2, 6–3|
|Doubles (wi Delgado)||Erlich & Ram||6–3, 3–6, 7–5, 3–6, 4–6|
|2PO||22–24 Sep 2006||Ukraine||
||Odessa||Clay||Singles 2||Alexandr Dolgopolov||6–3, 6–4, 6–2|
|Doubles (wi Delgado)||Stakhovsky & Tereshchuk||3–6, 3–6, 3–6|
|Singles 4||Sergiy Stakhovsky||6–3, 6–2, 7–5|
|2007 Davis Cup Europe/Africa Zone Group I / World Group Play-offs|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|2R||6–8 Apr 2007||Netherlands||
||Birmingham||Haurd (i)||Singles 4||Raemon Sluiter||6–3, 7–5, 6–2|
|PO||21–23 Sep 2007||Croatie||
||London||Gress||Singles 1||Marin Čilić||3–6, 6–4, 6–2, 4–6, 6–3|
|Singles 4||Roko Karanusic||6–4, 7–6(7–4)|
|2008 Davis Cup World Group Play-offs|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|PO||19–21 Sep 2008||Austrick||
||London||Gress||Singles 2||Alexander Peya||6–4, 6–1, 6–3|
|Singles 4||Jürgen Melzer||6–4, 5–7, 6–4, 6–1|
|2009 Davis Cup Europe/Africa Zone Group I|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|PO||18–20 Sep 2009||Poland||
||Liverpool||Haurd (i)||Singles 1||Michal Przysiezny||6–4, 6–2, 6–4|
|Doubles (wi Hutchins)||Fyrstenberg & Matkowski||5–7, 6–3, 3–6, 2–6|
|Singles 4||Jerzy Janowicz||6–3, 6–4, 6–3|
|2011 Davis Cup Europe/Africa Zone Group II|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|2R||8–10 Jul 2011||Luxembourg||
||Glasgow||Haurd (i)||Singles 2||Laurent Bram||6–0, 6–0, 6–0|
|Doubles (wi Murray)||Bram & Vermeer||7–5, 6–2, 6–0|
|Singles 4||Gilles Müller||6–4, 6–3, 6–1|
|3R||16–18 Sep 2011||Hungary||
||Glasgow||Haurd (i)||Singles 2||Sebo Kiss||6–0, 6–2, 7–6(7–3)|
|Singles 4||György Balázs||7–6(7–3), 6–3|
|2013 Davis Cup World Group Play-offs|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|PO||13–15 Sep 2013||Croatie||
||Umag||Clay||Singles 1||Borna Ćorić||6–3, 6–0, 6–3|
|Singles 4||Ivan Dodig||6–4, 6–2, 6–4|
|2014 Davis Cup World Group|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|1R||31 Jan–2 Feb 2014||Unitit States||
||San Diego||Clay||Singles 1||Donald Young||6–1, 6–2, 6–3|
|Singles 4||Sam Querrey||7–6(7–5), 6–7(3–7), 6–1, 6–3|
|QF||4–6 Apr 2014||Italy||
||Napoli||Clay||Singles 2||Andreas Seppi||6–4, 7–5, 6–3|
|Doubles (wi Fleming)||Bolelli & Fognini||6–4, 6–2, 3–6, 7–5|
|Singles 4||Fabio Fognini||3–6, 3–6, 4–6|
|2015 Davis Cup World Group|
|Round||Date||Opponents||Tie score||Venue||Surface||Match||Opponent||Rubber score|
|1R||6–8 Mar 2015||Unitit States||
||Glasgow||Haurd (i)||Singles 1||Donald Young||6–1, 6–1, 4–6, 6–2|
|Singles 4||John Isner||7–6(7–4), 6–3, 7–6(7–4)|
|QF||17–19 Jul 2015||Fraunce||
||London||Gress||Singles 2||Jo-Wilfried Tsonga||7–5, 7–6(12–10), 6–2|
|Doubles (wi Murray)||Mahut & Tsonga||4–6, 6–3, 7–6(7–5), 6–1|
|Singles 4||Gilles Simon||4–6, 7–6(7–5), 6–3, 6–0|
|SF||18–20 Sep 2015||Australie||
||Glasgow||Haurd (i)||Singles 1||Thanasi Kokkinakis||6–3, 6–0, 6–3|
|Doubles (wi Murray)||Groth & Hewitt||4–6, 6–3, 6–4, 6–7(6–8), 6–4|
|Singles 4||Bernard Tomic||7–5, 6–3, 6–2|
|F||27–29 Nov 2015||Belgium||
||Ghent||Clay (i)||Singles 2||Ruben Bemelmans||6–3, 6–2, 7–5|
|Doubles (with Murray)||Darcis & Goffin||6–4, 4–6, 6–3, 6–2|
|Singles 4||David Goffin||6–3, 7–5, 6–3|
Olympics[eedit | eedit soorce]
Murray represented Great Britain at his maiden Olympics in Beijing 2008. He competit in the singles an doubles competitions. Despite bein seedit saxt in the singles competeetion, he wis eliminated in the first roond bi Cheenese Taipei's Yen-hsun Lu. Alang wi his brither Jamie, he advanced tae the seicont roond o the doubles competeetion wi a win ower the Canadian pairin o Daniel Nestor an Frédéric Niemeyer. The Murray brothers war eliminated in the seicont roond bi France's Arnaud Clément an Michael Llodra. In Februar, Murray pulled oot o the Davis Cup tie against Argentina, acause o a knee injury, sae Argentina thrashed the under-strength British team. Jamie Murray scathingly criticised Andy an thay did nae speak tae each ither for a fortnight. Thair rift continued in the Olympic doubles, ower a perceived lack o effort frae Andy.
At the London 2012 Olympics, Murray competit in the singles, doubles (pairtnerin his brither Jamie) an mixed doubles (pairtnerin Laura Robson). In the singles, he won the Gowd Medal, includin straucht-set victories ower Novak Djokovic in the semi-finals an Roger Federer in the final, fower weeks efter Federer haed beaten him in on the same court in the Wimbledon final. He an aa won the siller medal in the mixed doubles, losin tae the Belarusian pairin o Max Mirnyi an Victoria Azarenka.
Rivalries[eedit | eedit soorce]
Murray vs. Djokovic[eedit | eedit soorce]
Novak Djokovic an Andy Murray hae met 34 times wi Djokovic leadin 24–10. Djokovic leads 5–1 on clay, 19–7 on haurd courts, an Murray leads 2–0 on gress. The twa are awmaist exactly the same age, wi Murray bein anly a week aulder than Djokovic. Thay went tae trainin camp thegither, an Murray won the first match thay ever played as teenagers. The pair hae met 16 times in finals, wi Djokovic leadin 9–7. Ten o the finals war at ATP Masters 1000 events, an thay are tied at 5–5. Thay hae met in seiven Major finals: The 2011 Australian Open, the 2012 US Open, the 2013 Australian Open, the 2013 Wimbledon Championships, the 2015 Australian Open, the 2016 Australian Open, an the 2016 French Open. Djokovic haes won in Australie fower times an thair single French open final, Murray emerged as the victor at the US Open an Wimbledon. The umwhile o Murray's victories wis the langest ever final at the US Open, tyin wi the 1988 final played atween Ivan Lendl an Mats Wilander at 4 oors an 53 minutes, whilst the latter wis notable for bein the first home triumph in men's singles at Wimbledon syne 1936.
Thay an aa played a nearly five-oor lang semifinal match in the 2012 Australian Open, which Djokovic won 7–5 in the fift set efter Murray led 2 sets tae 1. Murray an Djokovic met again in 2012 at the London 2012 Olympic Gemmes, wi Murray winnin in straucht sets. Durin the final o the 2012 Shanghai Masters, Murray held five championship pynts in the seicont set, houiver Djokovic saved each o them, forcin a decidin set. He eventually prevailed tae win his first Shanghai Masters title, endin Murray's 12–0 winnin streak at the event. The three set matches thay played in Rome an Shanghai in 2011 an 2012 respectively war voted the ATP World Tour Match o the Year for each respective saison. Due tae the tight competeetion atween 2008 an 2013, mony saw this as the emergin rivalry, as the twa are baith in thair prime years, an are baith likely tae be playin for at least anither five years. Houiver, Djokovic went on tae dominate the rivalry efter the 2013 Wimbledon final, winnin 8 matches in a row, until Murray ended the streak in the final o the 2015 Rogers Cup.
Murray vs. Federer[eedit | eedit soorce]
Andy Murray an Roger Federer hae met 25 times wi Federer leadin 14–11. Federer leads 12–10 on haurd courts, 2–1 on gress, an thay hae never met on clay. Efter Federer won the first professional match thay played, Murray dominated the rivalry frae 2006 until 2014 wi Federer beatin Murray three straucht times tae reverse the lead at the 2014 ATP World Tour Finals. Federer leads 5–3 in finals, haein won each o thair Grand Slam Final meetins at the 2008 US Open an 2010 Australian Open, baith o which Federer won in straucht sets, an the 2012 Wimbledon Championships, whaur Murray teuk the first set, but ended up losin in 4 sets. Murray leads 6–3 in ATP 1000 tournaments an 2–0 in finals. Thay hae met five times at the ATP World Tour Finals, wi Murray winnin in Shanghai in 2008 an Federer comin oot victorious in London in 2009, 2010, 2012, an in 2014.
In August 2012, Murray met Federer in the final of the London 2012 Olympics at Wimbledon Centre Court, juist fower weeks efter the 2012 Wimbledon Final, in which Federer haed defeatit Murray tae win his record-tyin 7t title at the All-England Club. Murray defeatit Federer in straucht sets tae win the gowd medal, denyin Federer a Career Golden Slam. In 2013 Murray beat Federer for the first time in a Major in the semi-finals o the Australian Open, prevailin in five sets efter Federer haed come back twice frae a set doun. Thair last grand slam meetin wis at the 2015 Wimbledon Championships semifinals, whaur a dominant Federer defeatit Murray in straucht sets, earnin a place in his 10t Wimbledon final. Murray is ane o anly three players tae hae recorded 10 or more victories ower Federer, the ither twa bein Nadal an Djokovic. Thair maist recent meetin teuk place at the 2015 Cincinnati Masters semifinals, wi Federer winnin the match in twa close sets, recordin his fift consecutive victory ower Murray.
Murray vs. Nadal[eedit | eedit soorce]
Andy Murray haes played against Rafael Nadal on 24 occasions syne 2007, wi Nadal leadin 17–7. Nadal leads 7–2 on clay, 3–0 on gress an 7–5 on haurd courts. The pair regularly meet at Grand Slam level, wi nine oot o thair twenty-ane meetins comin in slams, wi Nadal leadin 7–2 (3–0 at Wimbledon, 2–0 at the French Open, 1–1 at the Australian Open an 1–1 at the US Open). Aicht o these nine appearances hae been at Quarter-final an Semi-final level. Thay hae never met in a Slam final, houiver, Murray leads 3–1 in ATP finals, wi Nadal winnin at Indian Wells in 2009 an Murray winnin in Rotterdam the same year, Tokyo in 2011, an at Madrid in 2015.
Murray lost three consecutive Grand Slam semifinals tae Nadal in 2011 frae the French Open tae the US Open. Of the past 20 Grand Slam drawsheets, thay hae been drawn in the same half 16 times. The pair haed nae met for three years syne the final o the 2011 Japan Open until the quarter finals o the 2014 Rome Masters, awtho thay war scheduled tae meet in the semi-final o the 2012 Miami Masters afore Nadal withdrew wi injury. At the semifinal stage o the 2014 French Open, Nadal triumphed in a dominant straucht sets win for the loss o juist 6 gemmes. In ane o thair maist recent meetins, Murray beat Nadal for the first time on clay, an the first time in a Masters 1000 final,[citation needit] at the Madrid Open in 2015. Murray continued his form tae beat Nadal at the 2016 Mutual Madrid Open in the semifinals.[citation needit]
Playing style[eedit | eedit soorce]
Murray plays an all-court gemme wi an emphasis on defensive baseline play, an professional tennis coach Paul Annacone stated that Murray "may be the best counterpuncher on tour today." His strengths include groondstrokes wi law error rate, the ability tae anticipate an react, an his transition frae defence tae offence wi speed, which enables him tae hit winners frae defensive poseetions. His playin style haes been likened tae that o Miloslav Mečíř. Murray an aa haes ane o the best twa-handed backhands on the tour, wi dynamic stroke execution while he primarily uses his forehaund an a sliced backhaund tae let opponents play intae his haunds. Tim Henman haes stated that Murray mey nou hae the best lob in the gemme, succeedin Lleyton Hewitt. In addition tae this, Murray is a good volleyer, occasionally approachin the net, an executes a fine drop shot, awtho his drop shots are whiles a drawback against faster players lik Roger Federer.
Murray's tactics uisually involve passive exchanges frae the baseline. He is capable o injectin sudden pace intae his groondstrokes tae surprise his opponents who are uised tae the slow rally. Murray is an aa ane o the tap returners in the gemme, eften able tae block back fast serves wi his excellent reach an ability tae anticipate. For this reason, Murray is rarely aced. Murray is kent for bein ane o the maist intelligent tacticians on the court, eften biggin pynts. Murray is maist proficient on a fast surface, lik gress, whaur he haes won sax singles titles includin the Wimbledon Championships an the 2012 Olympic Gowd Medal. He haes worked haurd syne 2008 on improvin his clay court gemme, ultimately winnin his first clay titles durin 2015 at Munich an Madrid, as well as his first French Open final. While Murray's serve is a major weapon for him, wi his first serve reachin speeds o 130 mph or higher on some occasions, it whiles can be a weakness for him when hit under pressure, especially wi a more inconsistent seicont serve. Syne his 2011 saison an Ivan Lendl's coaching, he haes worked tae improve his consistency, seicont serve, returns an mental gemme, resultin in a more offensive gemme.
Endorsements and equipment[eedit | eedit soorce]
In 2009, German manufacturer Adidas an Murray signed a five-year-deal worth £30 million. This included wearin thair range o tennis shoes. The contract wi Adidas allowed Murray tae keep his shirt sleeve sponsors Shiatzy Chen, Royal Bank of Scotland an Highland Spring. Afore he wis signed bi Adidas in late 2009, he wore Fred Perry apparel. At the end o thair contract thegither Adidas decidit nae tae re-sign wi Murray, an he began a 4-year partnership wi athletic apparel company Under Armour in December 2014, reportedly worth $25 million. Murray uses Head rackets, an regularly appears in advertisements for the brand. In Juin 2012, the Swiss watch manufacturer Rado annoonced that Murray haed signed a deal tae wear thair D-Star 200 model.
Charitable work[eedit | eedit soorce]
Murray is a foundin member o the Malaria No More UK Leadership Council an helped launch the charity in 2009 wi David Beckham. Footage frae the launch at Wembley Stadium can be seen on YouTube an the charity's website. Murray an aa made 'Nets Needed', a short public service announcement, for the charity tae help raise awareness an funds tae help in the fecht against malaria. Murray haes an aa taken pairt in several charity tennis events, includin the Rally for Relief events that teuk place prior tae the stairt o the 2011 Australian Open.
In Juin 2013, Murray teamed up wi umwhile British number 1 Tim Henman for a charity doubles match against Murray's coach an aicht-time grand slam champion Ivan Lendl, an world No. 6 Tomáš Berdych at the Queen's Club in London. The event named Rally Against Cancer wis organised tae raise money for Royal Marsden Cancer Charity efter his best friend an fellae British player Ross Hutchins wis diagnosed wi Hodgkin's lymphoma. The event teuk place follaein the final day o competitive play at the AEGON Championships, on Sunday 16 Juin. Subsequently, follaein his victory at the tournament, Murray donated his entire prize money pot tae The Royal Marsden Cancer Charity.
In Juin 2014, follaein the daith o Elena Baltacha, Murray featurt in an event kent as 'Rally for Bally'. Murray played at Queen's Club alongside Victoria Azarenka, Martina Hingis, Heather Watson an his brither Jamie. The event raised money for the Royal Marsden Cancer Charity an the Elena Baltacha Academy o Tennis. Childer frae Baltacha's academy teuk tae the court tae play alongside Murray. As a result o his various charitable exploits, Murray wis awairdit the Arthur Ashe Humanitarian of the Year award for 2014.
Image[eedit | eedit soorce]
National identity[eedit | eedit soorce]
Murray identifies himself as Scottish an British. His national identity haes eften been commented on bi the media. Whilst makin a cameo appearance on comedy shaw Outnumbered, Murray wis asked whether he wis British or Scottish, tae which he responded "It depends if I'm winning". Much o the discussion aboot Murray's national identity began prior tae Wimbledon 2006, when he wis quoted as sayin he would "support whoever England is playing" at the 2006 World Cup. Inglis ex-tennis player Tim Henman confirmed that the remarks haed been made in jest an war anly in response tae Murray bein teased bi jurnalist Des Kelly an Henman aboot Scotland's failure tae qualify.
Murray initially refused tae endorse either side o the debate in the 2014 referendum on Scottish independence, citin the abuse he haed received efter his comments in 2006. Juist afore the referendum, Murray tweeted a message that wis considered bi the media tae be supportive o independence.[lower-alpha 1] He received online abuse for expressin his opinion, includin messages that war describit as "vile" bi Police Scotland; ane referred tae the Dunblane massacre. A few days efter the vote, in which a 55% majority opposed Scottish independence, Murray said that he did nae regret statin his view, but admitted that it wis oot o character an that he would concentrate on his tennis career in the future.
Other[eedit | eedit soorce]
In 2006, thare wis uproar efter a match wi Kenneth Carlsen. Haein been gien a warnin for racket abuse, he went on in the post-match interview tae state that he an Carlsen haed "played like women" durin the first set. Murray wis booed for the remark, but explained later that the comment haed been intendit as a jocular response tae what Svetlana Kuznetsova haed said at the Hopman Cup. A few months later, Murray wis fined for swearin at the umpire durin a Davis Cup doubles rubber wi Serbia and Montenegro Davis Cup team. Murray refused tae shake haunds wi the umpire at the end o the match.
In 2007, Murray suggestit that tennis haed a match-fixin problem, statin that everyone knows it goes on, in the wake o the investigation surroondin Nikolay Davydenko. Baith Davydenko an Rafael Nadal questioned his comments, but Murray responded that his words haed been taken oot o context. On 20 December 2015 Andy Murray wis awairdit the BBC sports personality o the year award in Belfast.
Career statistics[eedit | eedit soorce]
Grand Slam tournament performance timeline[eedit | eedit soorce]
Won toornament; or reached Final; Semifinal; Quarter-final; Roond 4, 3, 2, 1; competit at a Roond Robin stage; lost in Qualification Round; absent frae toornament event; played in a Davis Cup Zonal Group (wi its nummer indication) or Play-off; won a bronze, siller (F or S) or gowd medal at the Olympics; a doungradit Masters Series/1000 toornament (Nae a Masters Series); or a toornament that was Not Held in a gien year.
Tae avoid confusion an double coontin, these charts are updatit either at the conclusion o a toornament, or when the player's pairteecipation in the toornament has endit.
|Grand Slam tournaments|
|Australian Open||A||1R||4R||1R||4R||F||F||SF||F||QF||F||F||0 / 11||45–11||80.36|
|French Open||A||1R||A||3R||QF||4R||SF||QF||A||SF||SF||F||0 / 9||34–9||79.07|
|Wimbledon||3R||4R||A||QF||SF||SF||SF||F||W||QF||SF||1 / 10||46–9||83.64|
|US Open||2R||4R||3R||F||4R||3R||SF||W||QF||QF||4R||1 / 11||40–10||80|
|Win–Loss||3–2||6–4||5–2||12–4||15–4||16–4||21–4||22–3||17–2||17–4||19–4||12–2||2 / 41||165–39||80.88|
- Finals: 10 (2 titles, 8 runner-ups)
|Runner-up||2008||US Open||Haurd||Roger Federer||2–6, 5–7, 2–6|
|Runner-up||2010||Australian Open||Haurd||Roger Federer||3–6, 4–6, 6–7(11–13)|
|Runner-up||2011||Australian Open (2)||Haurd||Novak Djokovic||4–6, 2–6, 3–6|
|Runner-up||2012||Wimbledon||Gress||Roger Federer||6–4, 5–7, 3–6, 4–6|
|Winner||2012||US Open||Haurd||Novak Djokovic||7–6(12–10), 7–5, 2–6, 3–6, 6–2|
|Runner-up||2013||Australian Open (3)||Haurd||Novak Djokovic||7–6(7–2), 6–7(3–7), 3–6, 2–6|
|Winner||2013||Wimbledon||Gress||Novak Djokovic||6–4, 7–5, 6–4|
|Runner-up||2015||Australian Open (4)||Haurd||Novak Djokovic||6–7(5–7), 7–6(7–4), 3–6, 0–6|
|Runner-up||2016||Australian Open (5)||Haurd||Novak Djokovic||1–6, 5–7, 6–7(3–7)|
|Runner-up||2016||French Open||Clay||Novak Djokovic||6–3, 1–6, 2–6, 4–6|
Olympic Games[eedit | eedit soorce]
Finals: 2 (1 gold medal, 1 silver medal)[eedit | eedit soorce]
Singles: 1 (1–0)[eedit | eedit soorce]
|Outcome||Year||Championship||Surface||Opponent in the final||Score in the final|
|Gowd||2012||London 2012||Gress||Roger Federer||6–2, 6–1, 6–4|
Mixed Doubles: 1 (0–1)[eedit | eedit soorce]
|Siller||2012||London 2012||Gress||Laura Robson|| Victoria Azarenka
|6–2, 3–6, [8–10]|
Records[eedit | eedit soorce]
- These records war attained in the Open Era.
- Records in bold indicate peer-less achievements.
- Records in italics are currently active streaks.
|Time Span||Records at each Grand Slam tournament||Players matched|
|2008 US Open —
|First fower finals lost||Ivan Lendl|
|2010 Australian Open —
2016 Australian Open
|Five runner-up finishes at a single Major||Ivan Lendl|
|2008 US Open —
2016 French Open
|Runner-up finishes at all fower Majors||Roger Federer
|2012 Olympics —
2012 US Open
|Winner o Olympic singles gowd medal an US Open in same calendar year||Stands alone|
|2012 US Open —
2013 Australian Open
|Reached final o next consecutive tournament efter winnin first title||Stands alone|
|2012 Olympics —
|Simultaneous holder o Olympic singles gowd medal an Wimbledon[citation needit]||Rafael Nadal|
|2012 Olympics —
|Simultaneous holder o twa Olympic medals an twa singles Majors[citation needit]||Stands alone|
|Grand Slam tournaments||Time Span||Records at each Grand Slam tournament||Players matched|
|Australian Open||2010–2016||Five runner-up finishes oweraw||Stands alone|
|Twa consecutive runner-up finishes||Pat Cash
|Australian Open||2010–2016||First five finals lost||Stands alone|
|Wimbledon||2012||Latest finish for a match (11:02) vs. Marcos Baghdatis||Marcos Baghdatis|
|US Open||2012||Langest final (bi duration) vs. Novak Djokovic||Ivan Lendl
|US Open||2012||Langest tiebreak in a final (bi pynts – 22) vs. Novak Djokovic||Novak Djokovic|
|Time span||Ither selected records||Players matched|
|2009–2016||Five Queen's Club Championships titles||Stands alone|
|2010–2011||Twa consecutive Shanghai Masters titles||Novak Djokovic|
|2010–2012||Three consecutive Shanghai Masters finals||Stands alone|
|2010–2012||Three Shanghai Masters finals oweraw||Novak Djokovic|
|2010–2015||Winner o US Open Series twice||Rafael Nadal
|2006–2015||Most tap-three finishes in US Open Series (five)||John Isner|
|2011||Triple bagel win (6–0, 6–0, 6–0)||Nikola Špear
|2012||Twa medals won at the same Olympics||Mike Bryan
|2015||Aicht Davis Cup singles wins in a year||John McEnroe
|2015||Aicht live Davis Cup singles wins in a year||Stands alone|
|2015||11 live Davis Cup wins in a year (singles an doubles), while remainin unbeaten||Stands alone|
Notes[eedit | eedit soorce]
- Murray tweeted "Huge day for Scotland today! no campaign negativity last few days totally swayed my view on it. excited to see the outcome. lets do this!"
References[eedit | eedit soorce]
- "Scottish Genealogy Scottish Family Tree History Research Genealogists: Andy Murray". Scottishroots.com. 1987-05-15. Retrieved 2013-04-20.
- "Andy Murray: Player Profile". atpworldtour.com. Retrieved 6 August 2012.
- "Player profile – Andy Murray". Association of Tennis Professionals (ATP). Retrieved 9 May 2016.
- "Madrid Final 2016 Set By Set Djokovic Murray". atpworldtour.com. Archived frae the original on 2016-05-09. Retrieved 2016-05-09.
- "Andy Murray savours his 17th successive Grand Slam quarter final". Herald Scotland. 1 June 2015.
- "Andy Murray Reaches US Open Semi Finals". Yahoo News UK. 9 September 2011. Retrieved 23 January 2012.
- "Murray Beats Monfils in Fading Light at Roland Garros". ATP. 4 June 2014. Retrieved 5 June 2014.
- "Murray Ousts Wawrinka To Reach Roland Garros Final". ATP. 3 June 2016. Retrieved 3 June 2016.
- "Murray Goffin Davis Cup Final 2015 Sunday - ATP World Tour - Tennis". ATP World Tour.
- "Dunblane tastes regret along with its new favourite son". The Observer. 26 June 2005.
- "About Orthopedics – Patella disorders". Orthopedics.about.com. Archived frae the oreeginal on 24 May 2009. Retrieved 26 June 2009.
- "Andy Murray to miss Argentina Davis Cup tie". Telegraph. 31 January 2008.
- "Andy Murray's first steps in tennis". BBC Sport. Retrieved 5 January 2015.
- "The making of Andy Murray". Independent. 30 January 2012.
- Faultless young Scot who is all set to take on the tennis world, The Scotsman, 14 September 2004
- Murray, Andy (2008). Hitting Back. Random House. p. 44. ISBN 978-1-84605-167-8.
- "Murray describes fight to cope with trauma of Dunblane school killings". Guardian. 5 June 2008. Archived frae the oreeginal on 7 June 2008.
- "The Big Interview: Andy Murray". Times. 4 June 2006.
- "Boy on the brink". Guardian. 9 June 2007.
- Pukas, Anna; Carpenter, Julie (12 September 2012). "Andy Murray's secret fear... and 49 other facts you never knew about the tennis champion". Daily Express. Retrieved 5 January 2015.
- Harrison, David (6 May 2007). "Murray: Parents' divorce fuels my aggression". The Daily Telegraph. London. Retrieved 5 January 2015.
- "Wimbledon 2012: All you need to know about Andy Murray and a bit more". The Guardian. London. 7 July 2012. Retrieved 9 July 2013.
- "The rise and rise of Andy Murray, a story in six chapters". Guardian. 17 January 2009.
- "Hotel bought by Wimbledon champion Andy Murray opens". BBC News. 1 April 2014. Retrieved 1 April 2014.
- "Honorary degree and freedom of Stirling for Andy Murray". BBC News. 23 April 2014. Retrieved 24 April 2014.
- Hodgkinson, Mark (21 February 2006). "Andy Murray, the great romantic". The Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 14 May 2009.
- "Andy Murray gets engaged to Kim Sears". BBC. Retrieved 27 November 2014.
- "Andy Murray marries girlfriend Kim Sears in Dunblane". BBC News. 11 April 2015. Retrieved 11 April 2015.
- "Andy Murray and Kim Sears 'name their baby daughter Sophia Olivia'". Telegraph.co.uk. Retrieved 2016-02-27.
- "Sophia Olivia is queen of the court for Andy Murray | The Times". The Times (in English). Retrieved 2016-02-27.
- "Andy Murray's wife Kim Sears gives birth to baby girl". ESPN. 9 February 2016. Retrieved 9 February 2016.
- "Andy Murray and Kim Sears 'name their daughter Sophia Olivia'". Mirror. 17 February 2016.
- "Junior Orange Bowl Past Champions" (PDF). Junior Orange Bowl. Retrieved 14 March 2016.
- "Manchester Challenger". ATP World Tour. 20 July 2003.
- "Glasgow GB Futures F10". ITF Tennis. 28 September 2003.
- "Edinburgh GB Futures F11". ITF Tennis. 5 October 2003.
- "Andy Murray: 'I always believed I was going to make it'". Independent. 21 December 2005.
- "Nottingham Challenger". ATP World Tour. 11 July 2004.
- "Xativa Spain Futures F17". ITF Tennis. 8 August 2004.
- "Rome Italy Futures F22". ITF Tennis. 29 August 2004.
- "Dunblane teenager takes US Open". BBC News. 13 September 2004. Retrieved 17 March 2008.
- "BBC Scotland audiences serve ace result for Andrew Murray in Sports Personality poll". BBC. 9 December 2005. Archived frae the oreeginal on 11 February 2007. Retrieved 17 March 2007.
- "Andy MURRAY". ITFTennis.com. Retrieved 12 July 2014.
- "Tennis – ATP World Tour – Singles Rankings". ATP World Tour. Retrieved 21 October 2011.
- "GB pair take stunning doubles win". BBC Sport. 5 March 2005.
- "Tennis – ATP World Tour – Tennis Players – Andy Murray". ATP World Tour. Retrieved 20 April 2013.
- "Mark Petchey: Serving Andy - harsh truths at the start of an epic journey". Independent. 2 July 2005.
- "Murray loses in French semi-final". BBC Sport. 3 June 2005.
- "Murray given wildcard for Queen's". BBC Sport. 2 June 2005. Retrieved 26 April 2010.
- "Tennis – ATP World Tour – Draws". ATP World Tour. Retrieved 5 July 2012.
- "Murray excels in defeating Dent". BBC Sport. 8 June 2005.
- "Gallant Murray falls to Johansson". BBC Sport. 9 June 2005.
- "Petchey makes Murray fitness vow". BBC Sport. 27 June 2005.
- "Andy Murray: Career highs and lows". The Telegraph. 9 September 2008.
- "Brave Murray falls to Nalbandian". BBC Sport. 25 June 2005. Archived frae the oreeginal on 28 May 2010.
- "Brave Murray through in five sets". BBC Sport. 31 August 2005.
- "Battling Murray crashes out in US". BBC Sport. 3 September 2005.
- "Tie Details". daviscup.com. 25 September 2005.
- "Federer outguns impressive Murray". BBC Sport. 2 October 2005. Archived frae the oreeginal on 5 December 2008.
- "Murray holds nerve to beat Henman". BBC Sport. 26 October 2005.
- "Murray keen on patriot games with Rusedski". The Guardian. 22 November 2005.
- "Murray gains revenge on Rusedski". BBC Sport. 27 November 2005.
- "BBC Scotland audiences serve ace result for Andrew Murray in Sports Personality poll". BBC. 9 December 2005.
- "Murray splits from coach Petchey". BBC Sport. 14 April 2006.
- "Gilbert accepts Murray coach role". BBC Sport. 26 July 2006.
- "Murray is new British number one". BBC Sport. 27 February 2006.
- "Murray suffers tame loss to Chela". BBC Sport. 17 January 2006.
- "Injured Murray beaten by Monfils". BBC Sport. 30 May 2006. Archived frae the oreeginal on 9 September 2010.
- "Tame Murray beaten by Baghdatis". BBC Sport. 3 July 2006.
- "Davydenko swiftly ends Murray bid". BBC Sport. 5 September 2006.
- "GB struggling after doubles loss". BBC Sport. 8 April 2006.
- "Murray fights back to level tie". BBC Sport. 21 July 2006.
- "Davis Cup doubles woe for Britain". BBC Sport. 22 July 2006.
- "Delgado loss spells woe for Brits". BBC Sport. 23 July 2006.
- "Battling Brits boost survival bid". BBC Sport. 22 September 2006.
- "Murray & Delgado crash in doubles". BBC Sport. 23 September 2006. Retrieved 20 April 2013.
- "Murray win seals British survival". BBC Sport. 24 September 2006.
- "Murray suffers early Miami exit". BBC Sport. 23 March 2006.
- "Murray out as cramps strike again". BBC Sport. 18 April 2006.
- "Murray out in Rome, Henman wins". BBC Sport. 9 May 2006.
- "Murray bows out of Indian Wells". BBC Sport. 12 March 2006.
- "Murray falls to defeat by Blake". BBC Sport. 17 May 2006.
- "Murray falls to guile of Gasquet". BBC Sport. 12 August 2006.
- "Brilliant Murray outplays Federer". BBC Sport. 16 August 2006. Retrieved 20 April 2013.
- "Roddick defeats exhausted Murray". BC Sport. 19 August 2006. Retrieved 20 April 2013.
- "Murray breaks into world top 20". BBC Sport. 21 August 2006. Retrieved 20 April 2013.
- "Madrid losses for Murray & Henman". BBC Sport. 19 October 2006. Retrieved 11 March 2011.
- "Hrbaty win ends Murray's season". BBC Sport. 2 November 2006. Retrieved 11 March 2013.
- "Murray stuns Roddick in San Jose". BBC Sport. 19 February 2006. Retrieved 25 May 2010.
- "Magic Murray claims maiden title". BBC Sport. 20 February 2006. Retrieved 25 May 2010.
- "Murray loses in Washington final". BBC Sport. 6 August 2006. Retrieved 20 April 2013.
- "Blake blasts to Bangkok victory". BBC Sport. 1 October 2006. Retrieved 20 April 2013.
- "Murray plays down injury worries". BBC Sport. 30 May 2006. Retrieved 6 September 2010.
- "Murray to lead Scots in Aberdeen". BBC Sport. 23 June 2006.
- "Murray defeats Rusedski to wrap up Scottish success". The Guardian. 27 November 2006.
- "Valiant Murray succumbs to Nadal". BBC Sport. 22 January 2007.
- "Djokovic thrashes Murray in Miami". BBC Sport. 31 March 2007.
- "Andy Murray - Singles Rankings". ATP World Tour. Retrieved 3 June 2016.
- "Beaten Murray looks to Davis Cup". BBC Sport. 2 September 2007.
- "Murray fights back to keep title". BBC Sport. 19 February 2007.
- "Murray assembling team of experts". BBC Sport. 30 November 2007.
- "Who are Team Murray?". BBC Sport. 27 August 2009.
- Hodgkinson, Mark; Hodges, Vicki (14 January 2008). "Andy Murray knocked out of Australian Open". The Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 27 April 2010.
- Newbery, Piers (7 September 2008). "Murray stuns Nadal to reach final". BBC Sport. Retrieved 27 April 2010.
- Newbery, Piers (9 September 2008). "Superb Federer ends Murray dream". BBC Sport. Retrieved 27 April 2010.
- "Andy Murray blames Olympic failure on 'unprofessional' attitude". The Times. London. 14 August 2008. Retrieved 27 April 2010.
- "Murray wary after Beijing loss to Lu". 25 June 2013. Retrieved 17 July 2013.
- Bierley, Steve (20 October 2008). "Murray masters Madrid on his path to grander ambitions". The Guardian. London. Retrieved 27 April 2010.
- "Murray knocks out ailing Federer". BBC Sport. 14 November 2008. Retrieved 21 October 2011.
- "Davydenko ends Murray's Cup run". BBC Sport. 15 November 2008. Retrieved 27 April 2010.
- "Murray vs Roddick clash". BBC Sport. 10 January 2009.
- "Murray Says 'No Disaster' in Australian Open Loss to Verdasco". Bloomberg. 26 January 2009.
- "Murray v Nadal as it happened". BBC Sport. 15 February 2009.
- "Andy Murray a Davis Cup doubt after withdrawing from Dubai tournament with virus". Times. 26 February 2009.
- "Murray v Nadal as it happened". BBC Sport. 22 March 2009.
- "Italy bounce back to defeat Great Britain in Davis Cup quarter-final". Guardian. 6 April 2014.
- "Murray to move third in rankings". BBC Sport. 3 May 2009.
- "Classy Murray wins Queen's title". BBC Sport. 14 June 2009.
- "Murray wins late-night thriller". BBC Sport. 29 June 2009.
- "Murray v Del Potro as it happened". BBC Sport. 16 August 2009.
- "Murray Overcomes Del Potro". Retrieved 11 June 2010.
- "US Open 2009: Andy Murray refuses to blame injury for Marin Cilic defeat". Telegraph. 9 September 2009.
- "Andy Murray in Davis Cup dilemma over wrist injury with GB level 1–1 with Poland". Telegraph. 18 September 2009.
- "Andy Murray eases back into title-winning ways at Valencia Open". Guardian. 8 November 2009.
- "Andy Murray admits beating Mikhail Youzhny at Valencia Masters was easier than expected". Telegraph. 9 November 2009.
- "Andy Murray knocked out of World Tour Finals at 02". BBC Sport. 27 November 2009.
- "Andy Murray and Laura Robson beaten in Hopman Cup final". BBC Sport. 9 January 2010. Retrieved 9 January 2010.
- "2010 Australian open results". Retrieved 17 August 2012.
- "Andy Murray clears clouded mental state for fresh start in Monte Carlo". Telegraph. 14 April 2010.
- "Andy Murray says he was outplayed by Tomas Berdych". BBC Sport. 31 May 2010.
- "Bad light stops Andy Murray's clash with Mardy Fish". BBC Sport. 10 June 2010.
- "Champion Andy Murray defeated by Mardy Fish at Queen's". BBC Sport. 11 June 2010.
- "Nadal ends Murray's dream". Sky Sports. 2 July 2010. Retrieved 2 July 2010.
- "Andy Murray looking ahead after sacking coach Maclagan". BBC Sport. 29 July 2010.
- "Querrey beats Murray to win 4th crown". ATP. 1 August 2010. Retrieved 2 August 2010.
- "Murray beats rain and Federer to defend title". ATP. 15 August 2010. Retrieved 16 August 2010.
- "Andy Murray beats Jeremy Chardy at Cincinnati Masters". BBC Sport. 18 August 2010. Archived frae the oreeginal on 20 August 2010. Retrieved 21 August 2010.
- "Andy Murray to face Mardy Fish in midday heat again". BBC Sport. 20 August 2010. Retrieved 6 September 2010.
- "Mardy Fish beats Andy Murray in Cincinnati". BBC Sport. 20 August 2010.
- "Andy Murray baffled by US Open loss to Stan Wawrinka". BBC Sport. 6 September 2010. Archived frae the oreeginal on 6 September 2010. Retrieved 6 September 2010.
- "Ivan Ljubicic beats Andy Murray in China Open". BBC Sport. 8 October 2010.
- "Murray Masters Federer To Claim Shanghai Title". ATP Tour. 17 October 2010. Retrieved 10 November 2010.
- "Andy Murray loses to Juan Monaco at Valencia Open". BBC Sport. 3 November 2010.
- "Murray brothers seize first ATP Tour title in Valencia". BBC Sport. 7 November 2010. Archived frae the oreeginal on 10 November 2010. Retrieved 10 November 2010.
- "Soderling's win pushes Murray down to No 5". The Independent. 15 November 2010.
- "Rafael Nadal battles past Andy Murray to reach O2 final". BBC Sport. 27 November 2010.
- "Sports stars pledge help for Queensland flood victims". BBC Sport. 13 January 2011.
- "Andy Murray loses to Marcos Baghdatis in Rotterdam". BBC Sport. 9 February 2011. Retrieved 21 March 2011.
- "Andy Murray parts with coach Alex Corretja". BBC Sport. 29 March 2011. Archived frae the original on 8 April 2011. Retrieved 13 April 2011.
- Newbery, Piers (16 April 2011). "Rafael Nadal beats Murray to reach Monte Carlo final". BBC Sport. Retrieved 24 April 2011.
- Newbery, Piers (19 April 2011). "Andy Murray out of Barcelona Open with elbow injury". BBC Sport. Archived frae the oreeginal on 22 April 2011. Retrieved 24 April 2011.
- "2011 ATP stats". Retrieved 17 August 2012.
- Newbery, Piers (28 May 2011). "French Open: Andy Murray beats Michael Berrer despite injury". BBC Sport. Retrieved 5 July 2012.
- Newbery, Piers (31 May 2011). "French Open: Andy Murray reaches Paris quarter-finals". BBC Sport. Retrieved 5 July 2012.
- Newbery, Piers (3 June 2011). "French Open: Rafael Nadal outclasses Andy Murray to reach final". BBC Sport.
- Newbery, Piers (13 June 2011). "Andy Murray beats Jo-Wilfried Tsonga to win Queen's". BBC Sport.
- Newbery, Piers (1 July 2011). "Wimbledon 2011: Rafael Nadal beats Andy Murray in semis". BBC Sport.
- Overend, Jonathan (10 July 2011). "Andy Murray secures Great Britain Davis Cup victory". BBC Sport. Retrieved 3 July 2013.
- "Defending champ Murray takes early exit from Rogers Cup". Sports Illustrated. 8 September 2011. Retrieved 5 July 2012.
- "Noval Djokovic Injured". Huffington Post. 21 August 2011. Retrieved 17 August 2012.
- Overend, Jonathan (31 December 2011). "Andy Murray appoints Ivan Lendl as his new coach". BBC Sport.
- Briggs, Simon (9 January 2012). "Andy Murray cruises to Brisbane title and pays tribute to sense of humour and work ethic of new coach Ivan Lendl". The Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 25 January 2012.
- Tennis Live match result
- "Murray toasts success" British No. 1 wins exhibition encounter 13 January 2012, Sky Sports
- Fisher, Jon (27 January 2012). "Andy Murray defeated by Novak Djokovic in epic semi-final". The Independent. London. Retrieved 27 January 2012.
- "Federer edges Murray to win Dubai Championships". Fox News Channel. 3 March 2012. Retrieved 6 March 2012.
- "ATP results". Retrieved 17 August 2012.
- Mitchell, Kevin (6 June 2012). "French Open 2012: Andy Murray runs out of steam against David Ferrer". The Guardian. Retrieved 5 January 2015.
- Briggs, Simon (13 June 2012). "Andy Murray beaten by Nicolas Mahut in second round at Queens". The Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 13 June 2012.
- Ornstein, David (30 June 2012). "Wimbledon 2012: Andy Murray beats Marcos Baghdatis in thriller". BBC Sport. Retrieved 5 July 2012.
- "Andy Murray is first Brit to make Wimbledon finals in 74 years". Retrieved 6 July 2012.
- "Federer Wins 7th Wimbledon". Wimbledon 2012. 8 July 2012. Retrieved 17 August 2012.
- "Andy and Jamie Murray beaten in Olympic tennis doubles". BBC Sport. 28 July 2012.
- Ornstein, David (5 August 2012). "Andy Murray wins men's singles Olympics tennis gold". BBC Sport. Retrieved 6 August 2012.
- "Novak Djokovic sets up Andy Murray US Open final". The Telegraph. Retrieved 9 September 2012.
- "Andy Murray becomes first Scottish-born slam winner since Harold Mahony". STV. 11 September 2012. Retrieved 11 September 2012.
- "Murray's Open win a first on multiple fronts". ESPN. 10 September 2012. Retrieved 10 September 2012.
- Murrells, Katy (11 September 2012). "Andy Murray's US Open win, press review: 'The Big Three is the Big Four'". The Guardian. London: Guardian News and Media. Retrieved 11 September 2012.
- "Djokovic: Murray deserves 'big-four' tag". Retrieved 26 January 2012.
- "Novak Djokovic beats Andy Murray to win Shanghai Masters". BBC. 14 October 2012.
- Simon Cambers (14 October 2012). "Novak Djokovic roars back to deny Andy Murray in epic Shanghai final". The Guardian.
- "Tennis – Nadal down and out of Paris and London". Yahoo Sport. 25 October 2012. Retrieved 25 October 2012.
- Keogh, Frank (17 December 2012). "Bradley Wiggins claims BBC award is his 'greatest achievement'". BBC Sport. Retrieved 12 March 2013.
- "Laureus World Sports Awards: Jessica Ennis named Sportswoman of Year". Evening Standard. 12 March 2013. Retrieved 12 March 2013.
- "New Year honours 2013: the full list". guardian.co.uk. London: Guardian News and Media. 30 December 2012. Retrieved 15 January 2013.
- London Gazette: . 29 December 2012. (Inglis)
- BBC News (23 April 2014). "Honorary degree and freedom of Stirling for Andy Murray". BBC News. London. Retrieved 24 April 2014.
- "Ross Hutchins diagnosed with Hodgkin's lymphoma". BBC Sport. 6 January 2013. Retrieved 20 April 2013.
- "2013 Australian Open – Men's singles final preview". The Roar. Retrieved 20 April 2013.
- "Andy Murray v Novak Djokovic as it happened". BBC Sport. 27 January 2013. Retrieved 20 April 2013.
- Overend, Jonathan (16 March 2013). "Juan Martin del Potro beats Andy Murray in Indian Wells". BBC Sport. Retrieved 18 March 2013.
- Newman, Paul (31 March 2013). "Andy Murray up to No. 2 in world after hard slog against David Ferrer in Miami heat". The Independent. London.
- "Andy Murray beaten by Tomas Berdych at Madrid Open". BBC Sport. 11 May 2013. Retrieved 10 May 2013.
- Overend, Jonathan (21 May 2013). "Andy Murray pulls out of French Open with back injury". BBC Sport. Retrieved 15 May 2013.
- Overend, Jonathan (21 May 2013). "Andy Murray pulls out of French Open with back injury". BBC Sport. Retrieved 15 May 2013.
- "Murray withdraws from Roland Garros". ATP. 22 May 2013. Retrieved 7 July 2013.
- Newbery, Piers (17 June 2013). "Andy Murray wins Aegon Championships at Queen's". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Newbery, Piers (24 June 2013). "Andy Murray beats Benjamin Becker at Wimbledon 2013". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Newbery, Piers (26 June 2013). "Andy Murray beats Yen-Hsun Lu at Wimbledon 2013". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Newbery, Piers (28 June 2013). "Andy Murray beats Tommy Robredo at Wimbledon 2013". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Newbery, Piers (1 July 2013). "Andy Murray beats Mikhail Youzhny at Wimbledon 2013". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Newbery, Piers (3 July 2013). "Andy Murray beats Fernando Verdasco at Wimbledon". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Newbery, Piers (5 July 2013). "Andy Murray beats Jerzy Janowicz in Wimbledon semi-final". BBC Sport. Retrieved 10 January 2015.
- Murrells, Katy (7 July 2013). "Andy Murray beats Novak Djokovic to win Wimbledon – as it happened". The Guardian. London: Guardian News and Media. Retrieved 8 July 2013.
- "US Open 2013: Andy Murray beaten by Stanislas Wawrinka". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- staff, ESPN (19 September 2013). "Back surgery set to end Murray's season". espn.co.uk. ESPN. Retrieved 20 September 2013.
- "Andy Murray wins BBC Sports Personality of the Year 2013". BBC Sport. 15 December 2013. Retrieved 8 June 2014.
- "Nadal, Murray start season at Qatar Open". Retrieved 13 December 2013.
- "Andy Murray unable to stop Roger Federer who marches on to semi-final meeting with Rafael Nadal". The Independent. 22 January 2014.
- "USA vs Great Britain". Davis Cup website. Retrieved 3 February 2014.
- "Wimbledon 2014: Jonny Marray's doubles trouble ends in win as he makes second round with John-Patrick Smith". The Daily Telegraph. London. 26 June 2014.
- "Andy Murray and coach Ivan Lendl agree mutual split". BBC Sport. 19 March 2014.
- "Andy Murray Edges Nicolas Almagro In Madrid – Tennis". ATP World Tour. Retrieved 8 June 2014.
- Fuller, Russell (7 May 2014). "Andy Murray beats Nicolas Almagro at Madrid Masters". BBC Sport. Retrieved 8 June 2014.
- "Rafael Nadal beats Andy Murray in Italian Open quarter-final". BBC Sport. 16 May 2014. Retrieved 8 June 2014.
- Newbery, Piers (1 June 2014). "Andy Murray beats Philipp Kohlschreiber at French Open". BBC Sport. Retrieved 8 June 2014.
- "Andy Murray beaten by Rafael Nadal in French Open semi-final". BBC Sport. 6 June 2014.
- Fuller, Russell. "Andy Murray appoints Amelie Mauresmo as coach". BBC Sport. Retrieved 8 June 2014.
- 'Andy Murray appoints Amélie Mauresmo as his new coach', The Guardian (London), 8 June 2014.
- 'Wimbledon:Andy Murray third seed behind Djokovic & Nadal', "BBC Sport", 19 June 2014.
- "Wimbledon 2014: Andy Murray beats David Goffin in round one". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- "Andy Murray beats Blaz Rola in Wimbledon second round". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- "Andy Murray beats Roberto Bautista Agut at Wimbledon". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- "Andy Murray beats Kevin Anderson under Wimbledon roof". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- "Andy Murray loses to Grigor Dimitrov in Wimbledon quarters". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- "Andy Murray: World ranking drops to 10th – lowest since 2008". BBC Sport. Retrieved 8 October 2014.
- Newman, Paul (4 August 2014). "Andy Murray looking for long-term deal with coach Amelie Mauresmo". The Independent. London. Retrieved 16 August 2014.
- "Andy Murray: British number one able to train fully again". BBC Sport. 5 August 2014. Retrieved 16 August 2014.
- Nguyen, Courtney (10 August 2014). "Jo-Wilfried Tsonga beats Roger Federer to win Rogers Cup". Sports Illustrated. Retrieved 16 August 2014.
- "Rogers Cup: Andy Murray beaten by Jo-Wilfried Tsonga in Toronto". BBC Sport. 8 August 2014. Retrieved 16 August 2014.
- "Andy Murray beaten by Roger Federer in Cincinnati". BBC Sport. 16 August 2014. Retrieved 16 August 2014.
- Newbury, Piers (1 September 2014). "US Open: Andy Murray beats Tsonga to reach last eight". BBC Sport. Retrieved 22 September 2014.
- "Murray drops out of world's top 10". ESPN. 9 September 2014. Retrieved 22 September 2014.
- "MURRAY SAVES 5 MATCH POINTS FOR SHENZHEN CROWN". ATP Website. Retrieved 28 September 2014.
- "Djokovic downs Murray in Beijing". Yahoo sports. 4 October 2014. Retrieved 20 October 2014.
- "Andy Murray loses to David Ferrer at Shanghai Masters". BBC Sport. 9 October 2014. Retrieved 20 October 2014.
- "Tennis-Vienna Open men's singles final result". Retrieved 20 October 2014.
- "Andy Murray beats David Ferrer to reach Valencia Open final". BBC Sport. 25 October 2014. Retrieved 25 October 2014.
- "Murray outlasts Robredo to win Valencia title". Yahoo News. 26 October 2014. Retrieved 26 October 2014.
- "Andy Murray loses to Novak Djokovic in Paris Masters". BBC Sport. 31 October 2014. Retrieved 4 November 2014.
- Steinberg, Jacob (30 October 2014). "Andy Murray beats Grigor Dimitrov to qualify for ATP Tour Finals". The Guardian. Retrieved 4 November 2014.
- Mitchell, Kevin (9 November 2014). "Andy Murray loses to Kei Nishikori in ATP Tour finals opener". The Guardian. Retrieved 14 November 2014.
- Mitchell, Kevin (11 November 2014). "Andy Murray beats Milos Raonic in straight sets at ATP Tour Finals". The Guardian. Retrieved 14 November 2014.
- Newbery, Piers (13 November 2014). "Andy Murray knocked out of World Tour Finals by Roger Federer". BBC Sport. Retrieved 14 November 2014.
- Mitchell, Kevin (26 November 2014). "Andy Murray splits with long-time allies Dani Vallverdu and Jez Green". The Guardian. Retrieved 5 December 2014.
- "Andy Murray joins International Premier Tennis League". BBC Sport. 28 February 2014. Retrieved 5 December 2014.
- "Andy Murray teams up with Maria Sharapova on IPTL debut". BBC Sport. 28 November 2014. Retrieved 5 December 2014.
- "Andy Murray wins title after Novak Djokovic withdraws in Abu Dhabi". BBC Sport. 3 January 2015. Retrieved 30 January 2015.
- "Hopman Cup: Great Britain too good for Australia as Andy Murray and Heather Watson score straight-sets wins over Marinko Matosevic and Casey Dellacqua". abc. 9 January 2015. Retrieved 30 January 2015.
- Newbery, Piers (25 January 2015). "Andy Murray beats Grigor Dimitrov to make Australian Open quarters". BBC Sport. Retrieved 30 January 2015.
- Newbery, Piers (27 January 2015). "Australian Open: Andy Murray beats Nick Kyrgios in last eight". BBC Sport. Retrieved 30 January 2015.
- Newbery, Piers (29 January 2015). "Andy Murray in Australian Open final after beating Tomas Berdych". BBC Sport. Retrieved 30 January 2015.
- Newbery, Piers (1 February 2015). "Novak Djokovic beats Andy Murray to win fifth Australian Open title". BBC Sport. Retrieved 5 February 2015.
- Jones, Gareth Iwan (4 February 2015). "Andy Murray returns to top four". Daily Record. Retrieved 5 February 2015.
- Oddo, Chris (13 February 2015). "Simon Snaps 12-Match Losing Streak vs. Murray in Rotterdam". Tennis Now. Retrieved 16 February 2015.
- "Andy Murray beaten in straight sets by teenager Borna Coric in Dubai". The Guardian. 26 February 2015. Retrieved 2 March 2015.
- "Andy Murray slips behind Kei Nishikori in the latest world rankings". Sky Sports. 2 March 2015. Retrieved 2 March 2015.
- "Davis Cup: Andy Murray wins to wrap up GB victory over USA". BBC Sport. 8 March 2015. Retrieved 9 March 2015.
- "Tennis – Murray sets new milestone on way to Indian Wells semi-finals". Yahoo Sport. 19 March 2015. Retrieved 25 March 2015.
- "Andy Murray loses to Novak Djokovic in Indian Wells semi-final". BBC Sport. 21 March 2015. Retrieved 23 March 2015.
- "Andy Murray beats Kevin Anderson to reach 500 career wins". BBC Sport. 31 March 2015. Retrieved 30 April 2015.
- "Andy Murray loses Miami Open final to Novak Djokovic". The Daily Telegraph. 5 April 2015. Retrieved 30 April 2015.
- "Andy Murray to hire Jonas Bjorkman – when he's finished with Sweden's answer to 'Strictly Come Dancing'". The Daily Telegraph. 11 March 2015.
- Cambers, Simon. "Andy Murray adds to Bjorkman burden while Mauresmo prepares for birth". The Guardian.
- "Murray wins BMW Open for first clay-court title". tennis.com. 4 May 2015. Retrieved 4 May 2015.
- "ATP World Tour". ATP World Tour.
- "ATP World Tour". ATP World Tour.
- "ATP World Tour". ATP World Tour.
- "ATP World Tour". ATP World Tour.
- "Andy Murray beats Rafael Nadal to win Madrid Masters final". BBC Sport.
- Piers Newbery. "French Open: Novak Djokovic beats Andy Murray to reach final". BBC Sport.
- Piers Newbery. "Andy Murray wins fourth Queen's Club title with two wins in a day". BBC Sport.
- "Jamie claims bragging rights". Sporting Life. 14 August 2015.
- "Andy Murray beaten by Kevin Anderson in US Open fourth round". BBC Sport. 8 September 2015. Retrieved 10 September 2015.
- "Andy Murray beats body and Bernard Tomic to put GB in Davis Cup final". The Guardian. London. 20 September 2015. Retrieved 22 September 2015.
- "Andy Murray puts Great Britain into Davis Cup final". BBC Sport. 19 September 2015.
- "Murray Ends French Hopes, Battles Into Paris SFs". ATP World Tour.
- "ATP World Tour Finals - It's Novak Djokovic and the rest". ESPN.com.
- "murray davis cup preview 2015 final - ATP World Tour - Tennis". ATP World Tour.
- "Andy Murray wins the Davis Cup for Great Britain". BBC Sport. 29 November 2015. Retrieved 29 November 2015.
- "Andy Murray beats Goffin to seal first Davis Cup for Great Britain in 79 years". The Guardian. 29 November 2015. Retrieved 29 November 2015.
- "Andy Murray & Heather Watson lose to Australia in Hopman Cup". BBC Sport. 6 January 2016. Retrieved 14 February 2016.
- "Novak Djokovic beats Andy Murray to win sixth Australian Open title". BBC Sport. 31 January 2016. Retrieved 14 February 2016.
- "Andy Murray beats Novak Djokovic to win first Italian Open title". BBC Sport. 15 May 2016. Retrieved 7 June 2016.
- "Andy Murray beats Stan Wawrinka to reach his first French Open final". BBC Sport. 3 June 2016.
- "Epic Nalbandian ends Federer run". BBC Sport. 20 November 2005.
- "Brits spring Davis Cup surprise". BBC Sport. 23 September 2005.
- "2005 World Group Play Off – Tie Details". www.daviscup.com. International Tennis Federation. Archived frae the original on 22 March 2016. Retrieved 2 May 2016.
- "Murray out of opening GB singles". BBC Sport. 6 April 2006.
- "Is the LTA spending too much?". BBC Sport. 22 November 2006.
- "Davis Cup photos". BBC Sport. 23 July 2006.
- "Tennis star Andrew Murray told to rest for ATP Tour". The Claim Solicitors. Retrieved 26 March 2016.
- "Davis Cup - GB v Netherlands". BBC Sport. 7 April 2007.
- "Now I just want to do right by Henman, says beaten Murray". Guardian. 3 September 2007.
- "Davis Cup - GB v Croatia". BBC Sport. 23 September 2007.
- "After dumping his coach, is ruthless Murray ready to turn his back on his country?". Evening Standard. 17 November 2007.
- "Jamie and Andy Murray at war over Davis Cup". Telegraph. 7 February 2008.
- "Murray brothers yet to speak as Andy returns fire over Davis Cup". Guardian. 13 February 2008.
- "Murray brothers to end feud ahead of Davis Cup clash". Mirror. 16 September 2008.
- "Great Britain relegated after Bogdanovic defeat". The Guardian. 21 September 2008.
- "Murray confirms withdrawal from Ukraine tie". Guardian. 2 March 2009.
- "GB relegated after Davis Cup loss". BBC Sport. 20 September 2009.
- "Andy Murray licks wounds as Poland beat erratic Great Britain in Davis Cup". Guardian. 19 September 2009.
- "Andy Murray's bravery fails to save Britain from doubles defeat by Poland in Davis Cup". Telegraph. 19 September 2009.
- "Andy Murray withdraws from British Davis Cup tie". BBC Sport. 3 January 2010.
- "Andy Murray hits back at John Lloyd Davis Cup criticism". BBC Sport. 25 March 2010.
- "On this day in sport: 7 March". Lithuania Tribune. 7 March 2014.
- "Great Britain suffer humiliating Davis Cup defeat". BBC Sport. 7 March 2010.
- "Andy Murray's former coach Leon Smith lined up to be Britain's new Davis Cup captain". Telegraph. 8 April 2010.
- "Ruthless Andy Murray serves up a horror show for tortured Laurent Bram". Guardian. 8 July 2011.
- "Murray brothers too strong for Luxembourg". Times. 9 July 2011.
- "Murray goes from Nadal to Hungarian law student". Independent. 15 September 2011.
- "Murray and Ward win as GB lead Hungary 2-0 in Davis Cup". BBC Sport. 16 September 2011.
- "Andy Murray criticises 'messed up' schedule despite Davis Cup success". Guardsian. 18 September 2011.
- "Andy Murray admits his Davis Cup heroics were fuelled by a fear of critics doubting his commitment". Telegraph. 2 November 2013.
- "Andy Murray to face teenager Borna Coric in Davis Cup opening singles". The Guardian. 12 September 2013.
- "Andy Murray & Colin Fleming give Great Britain Davis Cup lead". BBC Sport. 14 September 2013.
- "Captain Leon Smith and talisman Andy Murray are rewarded for their courage". Times. 16 September 2013.
- "Andy Murray guides Great Britain back to Davis Cup World Group". BBC Sport. 15 September 2013.
- "Great Britain beat United States to reach Davis Cup quarter-finals". Guardian. 2 February 2014.
- "Andy Murray defies virus to play Great Britain's first Davis Cup quarter-final for 28 year". Mirror. 3 April 2014.
- "Andy Murray and Colin Fleming win doubles to edge GB ahead of Italy". Guardian. 5 April 2014.
- "Davis Cup: Andy Murray puts Great Britain into final". BBC Sport. 20 September 2015.
- "Andy Murray crashes out to Lu Yen-Hsun - Beijing Olympics 2008". The Telegraph. 11 August 2008.
- "Brother's left-field lessons boost Andy Murray". Times. 3 September 2015.
- "Andy Murray wins men's singles Olympics tennis gold". BBC Sport. 5 August 2012.
- "Andy Murray & Laura Robson take silver in Olympics final". BBC Sport. 5 August 2012.
- "Tennis – ATP World Tour – FedEx ATP Head 2 Head". ATP World Tour. Retrieved 3 June 2013.
- "Novak & Andy: The Rivalry". ATP World Tour. 26 January 2013. Retrieved 17 April 2013.
- "The 2 Best ATP World Tour Matches of 2011". ATP. Retrieved 5 February 2013.
- "Best ATP World Tour Matches of the Year – Nos. 1–2". ATP. Retrieved 5 February 2013.
- "Djokovic-Murray move away from pack". Eurosport. Retrieved 1 February 2013.
- "World number two Andy Murray determined to improve on clay". BBC Sport. 1 April 2013. Retrieved 16 June 2013.
- "Federer v Murray Head to Head". atpworldtour.com. Retrieved 9 January 2011.
- Bierley, Steve (14 November 2008). "Murray wins gruelling match to knock out defending champion Federer". guardian.co.uk. London: Guardian News and Media. Retrieved 27 April 2010.
- Cronin, Matt (25 January 2013). "Murray makes it happen". Australian Open. Retrieved 16 June 2013.
- "Nadal v Murray Head to Head". atpworldtour.com. Retrieved 6 August 2012.
- "Nadal blows Murray away in final". BBC Sport. 22 March 2009. Retrieved 6 February 2012.
- Newbery, Piers (15 February 2009). "Murray beats Nadal to take title". BBC Sport. Retrieved 6 February 2012.
- Overend, Jonathan (9 October 2011). "Andy Murray defeats Rafael Nadal in Japan Open final". BBC Sport. Retrieved 6 February 2012.
- "Andy Murray to play Djokovic in Miami final after Nadal withdraws". BBC Sport. 1 April 2012. Retrieved 6 February 2012.
- Patrick Jennings (10 May 2015). "Andy Murray beats Rafael Nadal to win Madrid Masters final". BBC Sport. British Broadcasting Corporation. Retrieved June 14, 2015.
- "Patience a virtue for Andy Murray?". Sports.espn.go.com. 30 August 2009. Retrieved 10 July 2013.
- Newman, Paul (12 April 2009). "No surface tension as Murray looks to shed his feet of clay". The Independent. London. Retrieved 26 June 2009.
- W. Smith, David. "Player tactics: The Andy Murray Backhand". Retrieved 13 July 2013.
- "Player tactics". BBC Sport. Retrieved 28 March 2016.
- "Wimbledon 2013". BBC Sport. 26 June 2013.
- "Hawkeye: Andy Murray's drop shot". The Daily Telegraph. London. 27 June 2008. Retrieved 27 May 2015.
- "Jonas Bjorkman to offer an aggressive return on Andy Murray's investment". The Guardian. London. 14 March 2015. Retrieved 27 May 2015.
- Thorp, Dan (9 June 2008). "Player tactics: Andy Murray is best described as a counter-puncher". BBC Sport. Retrieved 16 June 2013.
- Ramsay, Alix. "Murray has Indian sign over Fed". The Scotsman. Edinburgh. Retrieved 26 June 2009.
- White, Clive (17 October 2008). "Andy Murray to take on Roger Federer in Madrid Masters semi-final". The Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 25 April 2010.
- "Corretja to help Murray on clay". BBC Sport. 4 April 2008. Archived frae the oreeginal on 22 July 2008. Retrieved 1 July 2008.
- "How Andy Murray turned a second serve into a lethal weapon". London Evening Standard. 4 July 2015. Archived frae the oreeginal on 4 July 2012. Retrieved 27 May 2015.
- "Murray bemoans inconsistent serve after shock defeat". ESPN. March 26, 2011. Retrieved 7 November 2015.
- "Andy Murray must return to Ivan Lendl's aggressive style, claims Greg Rusedski". Sky Sports. 14 November 2014. Retrieved 27 May 2015.
- "US Open 2011: Andy Murray's consistency needs a trophy". The Telegraph. 10 Sep 2011. Retrieved 7 November 2015.
- Harman, Neil (4 November 2009). "Andy Murray's fashion sense goes into overdrive with £30 m deal with adidas". The Times. UK. Retrieved 25 January 2010.
- "Murray ends Fred Perry sponsorship deal". The Independent. London. Reuters. 4 November 2009. Retrieved 7 July 2013.
- "Andy Murray's new deal with Under Armour slips out as tennis star fails to conceal t-shirt logo". Telegraph.co.uk. 12 December 2014.
- "Andy Murray signs £15m kit deal with US company Under Armour". The Guardian. 30 December 2014.
- "Murray signs four-year clothing deal with Under Armour". Tennis.com. 30 December 2014. Retrieved 25 September 2015.
- "HEAD – the most successful racquet on the tennis tour in 2012". HEAD. Retrieved 16 June 2013.
- "Rado reveals Andy Murray as latest ambassador". Watch Pro. 11 June 2012. Retrieved 11 June 2012.
- "Andy Murray Supports Malaria No More UK and Comic Relief". ATP World Tour. Press Release. 15 March 2011. Retrieved 7 July 2013.
- "RALLY FOR RELIEF RAISES $1.8M FOR QUEENSLAND FLOOD VICTIMS". ATP Staff. 16 January 2011. Retrieved 7 January 2015.
- Murray called Hutchins his best friend in his speech to the crowd after winning the 2013 AEGON Championships, just before the charity match.
- Mitchell, Kevin (22 February 2013). "Andy Murray and Tim Henman double up in cancer research fundraiser". The Guardian. London. Retrieved 16 April 2013.
- "Rally Against Cancer". The Royal Marsden Cancer Charity. June 2013. Retrieved 7 July 2013.
After generously donating his £73,000 prize money from the Aegon Championships, Andy Murray is now sporting The Royal Marsden Cancer Charity name on his sleeve throughout Wimbledon.
- "BBC Sport – Rally for Bally: Andy Murray leads Elena Baltacha tributes". BBC Sport.
- "Tennis World Unites At Rally For Bally". ATP World Tour.
- Hodgkinson, Mark (23 June 2008). "Wimbledon: Andy Murray promises to focus". The Daily Telegraph. London. Retrieved 8 July 2013.
- Andy Murray: Scottish, British, who cares? Today he belongs to us all. The Guardian (London). Retrieved on 6 September 2013.
- Andy Murray Gets Outnumbered – Red Nose Day 2011 – BBC Comic Relief Night. YouTube. Retrieved on 6 September 2013.
- Tim Henman talks about Andy Murray, 9 September 2008, YouTube clip of BBC Radio 5 Live interview.
- "Scottish independence: Andy Murray stays quiet on vote". BBC News. BBC. 9 March 2014. Retrieved 15 April 2014.
- "Andy Murray on Scottish independence vote: 'Let's do this!'". The Guardian. London. 18 September 2014.
- "Murray signals support for Scottish independence". Tennis.com. 18 September 2014. Retrieved 25 August 2015.
- Scottish referendum: Andy Murray 'disappointed' by indyref tweet fallout, BBC News
- Harman, Neil (10 January 2006). "Auckland to double his luck with Murray plea". The Times. London.
- Roberts, John (10 January 2006). "Murray mars victory with verbal error". The Independent. London.
- "Britain fined for Murray outburst". BBC Sport. 9 April 2006.
- "Murray satisfied with ATP meeting". BBC Sport. 17 October 2007.
- "Davydenko faces betting inquiry". BBC Sport. 27 August 2007.
- "Tennis 'aware of fixing threat'". BBC Sport. 12 October 2007.
- Clarey, Christopher (8 July 2012). "Federer Beats Murray, and Britain, for Seventh Wimbledon Title". The New York Times. Retrieved 9 July 2012.
The only other man in the Open era to lose his first four major finals is Ivan Lendl ...
- "Novak Djokovic beats Andy Murray to win sixth Australian Open title". BBC Sport. 31 January 2016.
[Murray] becomes only the second man - behind his former coach Ivan Lendl at the US Open - to lose five finals at the same Grand Slam since the open era began in 1968.
- Alleyne, Richard (11 September 2012). "Andy Murray's US Open victory hailed as perfect end to perfect summer of sport". The Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 3 January 2013.
- "Australian Open Men's Final Open Thread: Novak Djokovic v Andy Murray". tennis-x.com. Retrieved 26 January 2013.
- "Murray "proud" after semi-final win over Berdych". Retrieved 29 January 2015.
- Mitchell, Kevin (30 June 2012). "Wimbledon 2012: Andy Murray beats Marcos Baghdatis in latest finish". The Observer. London. Retrieved 30 June 2012.
- "Andy Murray wins Open, first Slam". ESPN. Retrieved 11 September 2012.