The Championships, Wimbledon
|The Championships, Wimbledon|
|Venue||The All England Lawn Tennis and Croquet Club|
|Surface||Grass / Ootduir [lower-alpha 1]|
|Prize money||£22,600,000 ($34,500,000) (€26,500,000) (2013)|
|Draw||128S (128Q) / 64D (16Q)[lower-alpha 2]|
|Current champions||Andy Murray (singles)
Bob Bryan / Mike Bryan (doubles)
|Maist singles titles||William Renshaw (7)
Pete Sampras (7)
Roger Federer (7)
|Maist doubles titles||Todd Woodbridge (9)|
|Draw||128S (96Q) / 64D (16Q)|
|Current champions||Marion Bartoli (singles)
Hsieh Su-Wei / Peng Shuai (doubles)
|Maist singles titles||Martina Navratilova (9)|
|Maist doubles titles||Elizabeth Ryan (12)|
|Current champions||Daniel Nestor / Kristina Mladenovic|
|Maist titles (male)||Ken Fletcher (4)
Vic Seixas (4)
Owen Davidson (4)
|Maist titles (female)||Elizabeth Ryan (7)|
The Championships, Wimbledon, The Wimbledon Championships or simply Wimbledon is the auldest tennis toornament in the warld, an widely considered the maist prestigious. It haes been held at the All England Club in Wimbledon, Lunnon, syne 1877. It is ane o the fower Grand Slam tennis toornaments (Majors), the ithers being the Australian Open, the French Open (Roland Garros) an the US Open. Syne the Australian Open shiftit tae haird coort in 1988, Wimbledon is the anly Major still played on grass, the gemme's oreeginal surface, which gae the gemme its oreeginal name o "lawn tennis".
The toornament taks place ower twa weeks in late Juin an early July, culminatin wi the Ladies' an Gentlemen's Singles Final, scheduled for the seicont Setturday an Sunday respectively. Each year five major, junior, an invitational events are held.
The haird coort (Plexicushion) Australian Open an clay coort French Open precede Wimbledon in the year, an the haird coort (DecoTurf) US Open follaes. For men, the grass coort Queen's Club Championships, an aa in Lunnon, an the Gerry Weber Open in Halle, Germany, serve as warm-up events; for weemen, the Aegon Classic in Birmingham an twa jynt events, the Topshelf Open in 's-Hertogenbosch, Netherlands an the Eastbourne Internaitional.
Wimbledon tradeetions include a strict dress code for competitors, the eatin o strawberries an cream bi the spectators, an Ryal patronage. The toornament is an aa notable for the absence o sponsor advertisin aroond the courts. In 2009, Wimbledon's Centre Coort wis fittit wi a retractable roof tae lessen the loss o playin time due tae rain.
Notes[eedit | edit source]
- Except Centre Coort durin rain.
- This means that, in the men's main draws, thare are 128 singles (S) an 64 doubles (D), an thare are 128 an 16 entrants in the respective qualifyin (Q) draws.
References[eedit | edit source]
- "Wimbledon prize money up 40% and roof planned for Court One". BBC News. 23 April 2013. Retrieved 22 June 2013.
- Clarey, Christopher (7 May 2008). "Traditional Final: It's Nadal and Federer". The New York Times. Retrieved 17 July 2008. "Federer said[:] 'I love playing with him, especially here at Wimbledon, the most prestigious tournament we have.'"
- Will Kaufman & Heidi Slettedahl Macpherson, ed. (2005). "Tennis". Britain and the Americas. 1 : Culture, Politics, and History. ABC-CLIO. p. 958. ISBN 1-85109-431-8. "this first tennis championship, which later evolved into the Wimbledon Tournament ... continues as the world's most prestigious event."
- "Djokovic describes Wimbledon as "the most prestigious event"". BBC News. 26 June 2009. Retrieved 14 September 2010.
- Ryan Rudnansky (24 June 2013). "Wimbledon Tennis 2013: Why Historic Tournament Is Most Prestigious Grand Slam". bleacherreport. Retrieved 25 June 2013.
- Monte Burke. "What Is The Most Prestigious Grand Slam Tennis Tournament?". Forbes. Retrieved 25 June 2013.