Rafael Nadal in 2011
|Full name||Rafael Nadal Parera|
|Residence||Manacor, Majorca, Balearic Islands, Spain|
|Born||3 Juin 1986
Manacor, Majorca, Balearic Islands, Spain
|Hicht||1.85 m (6 ft 1 in)|
|Plays||Left-handit (twa-handit backhand)|
|Heichest rankin||No. 1 (18 August 2008)|
|Current rankin||No. 3 (13 October 2014)|
|Grand Slam Singles results|
|Australian Open||W (2009)|
|French Open||W (2005, 2006, 2007, 2008, 2010, 2011, 2012, 2014)|
|Wimbledon||W (2008, 2010)|
|US Open||W (2010)|
|Tour Finals||F (2010)|
|Olympic Games||Gold medal (2008)|
|Heichest rankin||No. 26 (8 August 2005)|
|Current rankin||No. 404 (29 Julie 2013)|
|Grand Slam Doubles results|
|Australian Open||3R (2004, 2005)|
|US Open||SF (2004)|
|Davis Cup||W (2004, 2008, 2009, 2011)|
|Last updatit on: 27 Januar 2015.|
|Olympic medal record|
|Competitor for Spain|
Rafael "Rafa" Nadal Parera (Catalan: [rəfəˈɛɫ nəˈðaɫ pəˈɾeɾə], Spainyie: [rafaˈel naˈðal paˈɾeɾa]; born 3 Juin 1986) is a Spanish professional tennis player currently ranked world No. 7. He is widely regarded as the greatest clay court player in history[lower-alpha 1] and haes been nicknamed "The King of Clay."[lower-alpha 2] His evolution intae an aw-court threat haes established him as ane of the greatest players in tennis,[lower-alpha 3] wi some considering Nadal tae be the greatest player of aw time on clay.
Nadal haes won 14 Grand Slam singles titles, the 2008 Olympic gowd medal in singles, a record 27 titles ATP World Tour Masters 1000 and 15 ATP World Tour 500 tournaments. He wis an aa a member of the winning Spain Davis Cup team in 2004, 2008, 2009, and 2011. In 2010, he became the seventh player in history and youngest of fower in the Open Era tae achieve the Career Grand Slam. He is the seicont male player, efter Andre Agassi, tae complete the singles Career Golden Slam. In 2011, Nadal wis named the Laureus World Sportsman of the Year.
Nadal and Mats Wilander are the anly twa male players in history who have won at least twa Grand Slam titles on three different surfaces—haurd court, grass, an clay. By winning the 2014 French Open, Nadal became the anly male player tae win a single Grand Slam tournament nine times an the first tae win at least ane Grand Slam tournament for ten consecutive years, breaking the record of aicht consecutive years previously shared bi Björn Borg, Pete Sampras, and Roger Federer. Nadal holds the record for maist consecutive titles at a particular tournament efter winning his eighth straight Monte-Carlo Masters in 2012. He haes won at least ane Masters 1000 and ane ATP 500 series tournament for 10 consecutive years.
Table o contents
- 1 Early life
- 2 Tennis career
- 2.1 2002–2004
- 2.2 2005: First Grand Slam title
- 2.3 2006: Second French Open title
- 2.4 2007: Third French Open title
- 2.5 2008: French Open, Wimbledon, Olympic Gold & ascent to No. 1
- 2.6 2009: Australian Open title, Shocked in Paris
- 2.7 2010: Return to No. 1 and Career Grand Slam
- 2.8 2011: Sixth French Open title
- 2.9 2012: Seventh French Open title
- 2.10 2013: Eighth French Open, second US Open title, return to No. 1
- 2.11 2014: Ninth French Open title & struggles with form
- 2.12 2015: King of Clay Dethroned
- 3 Rivalries
- 4 Playing style
- 5 Public image
- 6 Off the court
- 7 Notes
- 8 References
- 9 Freemit airtins
Early life[eedit | eedit soorce]
Rafael Nadal wis born in Manacor, Balearic Islands, Spain, tae Sebastián Nadal, a businessman who ains an insurance company, a glass and window company, Vidres Mallorca, an manages his ain restaurant, Sa Punta. His mither is Ana María Parera, a housewife. He haes a younger sister named María Isabel. His uncle, Miguel Ángel Nadal, is a retired professional footballer, who played for RCD Mallorca, FC Barcelona, an the Spanish national team. Nadal supports football clubs Real Madrid and RCD Mallorca. Recognizing that Nadal haed a naitural talent for tennis, anither uncle, Toni Nadal, a umwhile professional tennis player, introduced him tae tennis when he wis three years auld.
At age aicht, Nadal won an unner-12 regional tennis championship at a time when he wis an aa a promising football player. This made Toni Nadal intensify training, an at that time he encouraged Nadal tae play left-handed for a naitural advantage on the tennis court, as he noticed Nadal played forehand shots wi twa haunds. This mey be due tae the fact he is ambidextrous, playing tennis wi his left haund, an writing wi his right.
When Nadal wis 12, he won the Spanish and European tennis titles in his age group and wis playing tennis and football aw the time. Nadal's faither made him choose atween football and tennis sae that his schuil wirk would nae deteriorate entirely. Nadal said: "I chose tennis. Football had to stop straight away."
When he wis 14, the Spanish tennis federation requested that he leave Mallorca and move tae Barcelona tae continue his tennis training. Nadal's faimily turned doun this request, partly acause thay feared it would hurt his eddication, but an aa acause Toni said that "I don't want to believe that you have to go to America, or other places to be a good athlete. You can do it from your home." The decision tae stay home meant that Nadal received less financial support frae the federation; instead, Nadal's faither covered the costs. In Mey 2001, he defeatit umwhile Grand Slam tournament champion Pat Cash in a clay-court exhibition match.
Nadal turned professional at the age of 15, and participated in twa events on the ITF junior circuit. In 2002, at the age of 16, Nadal reached the semifinals of the Boy's Singles tournament at Wimbledon, in his first ITF junior event.
By the age of 17, he beat Roger Federer the first time thay played and became the youngest man tae reach the third roond at Wimbledon syne Boris Becker. At 18, he helped pace Spain ower the US in the junior Davis Cup in his seicont, an final, appearance on the ITF junior circuit. At 19, Nadal won the French Open the first time he played it, a feat nae accomplished in Paris for mair nor 20 years. He eventually won it the first fower times he played at Roland Garros. In 2003, he haed won the ATP Newcomer of the Year Award. Early in his career, Nadal became kent for his habit of bitin the trophies he won.
Tennis career[eedit | eedit soorce]
2002–2004[eedit | eedit soorce]
In Aprile 2002, at 15 years and 10 months, the world No. 762 Nadal won his first ATP match, defeating Ramón Delgado, and became the ninth player in the Open Era tae dae sae afore the age of 16. The follaein year, Nadal won twa Challenger titles and finished the year in the tap 50. At his Wimbledon debut in 2003, Nadal became the youngest man tae reach the third roond syne Boris Becker in 1984.
Nadal reached the third roond of the 2004 Australian Open whaur he lost in three sets against Australian Lleyton Hewitt. Interestingly, haed he won, he would have faced Roger Federer in the next roond. Later that year, Nadal played his first match against world No. 1 Roger Federer at the 2004 Miami Masters, and won in straight sets, afore losin tae Fernando González in the fowert roond. He wis ane of the sax players who defeatit Federer that year (alang wi Tim Henman, Albert Costa, Gustavo Kuerten, Dominik Hrbatý, and Tomáš Berdych). He missed maist of the clay court saison, includin the French Open, acause o a stress fracture in his left ankle.
Nadal, at 18 years and sax months, became the youngest player tae register a singles victory in a Davis Cup final for a winning naition. By beating world No. 2 Andy Roddick, he helped Spain clinch the 2004 title ower the United States in a 3–2 win. He finished the year ranked world No. 51.
2005: First Grand Slam title[eedit | eedit soorce]
At the 2005 Australian Open, Nadal lost in the fowert roond tae eventual runner-up Lleyton Hewitt. Twa months later, Nadal reached the final of the 2005 Miami Masters, and despite bein twa pynts frae a straight-sets victory, he wis defeatit in five sets bi world No. 1 Roger Federer. Baith performances war considered tae be breakthroughs for Nadal.
He then dominated the spring clay court saison. He won 24 consecutive singles matches, which broke Andre Agassi's Open Era record of consecutive match wins for a male teenager. Nadal won the Torneo Conde de Godó in Barcelona and beat 2004 French Open runner-up Guillermo Coria in the finals of the 2005 Monte Carlo Masters an the 2005 Rome Masters. These victories raised his ranking tae world No. 5 and made him ane of the favorites at his career-first French Open. On his 19th birthday, Nadal defeatit Federer in the 2005 French Open semifinals, bein ane of anly fower players who defeatit the tap-seeded player that year (alang wi Marat Safin, Richard Gasquet, and David Nalbandian). Twa days later, he defeatit Mariano Puerta in the final, acomin the seicont male player efter Mats Wilander tae win the French Open on his first attempt. He an aa became the first teenager tae win a Grand Slam singles title syne Pete Sampras won the 1990 US Open at age 19. Winning the French Open improved Nadal's ranking tae world No. 3.
Three days efter his victory in Paris, Nadal's 24-match winning streak wis snapped in the first roond of the grass court Gerry Weber Open in Halle, Germany, whaur he lost tae the German Alexander Waske. He then lost in the seicont roond of 2005 Wimbledon tae Gilles Müller of Luxembourg.
Immediately efter Wimbledon, Nadal won 16 consecutive matches and three consecutive tournaments, bringing his ranking tae world No. 2 on 25 Julie 2005.
Nadal stairtit his North American summer haurd-court saison bi defeating Agassi in the final of the 2005 Canada Masters, but lost in the first roond of the 2005 Cincinnati Masters. Nadal wis seeded seicont at the 2005 US Open, whaur he wis upset in the third roond bi world No. 49 James Blake in fower sets.
In September, he defeatit Coria in the final of the China Open in Beijing and won baith of his Davis Cup matches against Italy. In October, he won his fowert ATP Masters Series title of the year, defeating Ivan Ljubičić in the final of the 2005 Madrid Masters. He then suffered a fit injury that preventit him frae competing in the year-ending Tennis Masters Cup.
Baith Nadal and Federer won eleven singles titles and fower ATP Masters Series titles in 2005. Nadal broke Mats Wilander's previous teenage record of nine in 1983. Nine of Nadal's titles war on clay, an the remainder war on haurd courts. Nadal won 79 matches, seicont anly tae Federer's 81. Nadal won the Golden Bagel Award for 2005, wi eleven 6–0 sets during the year. An aa, he earned the heichest year-end ranking ever bi a Spaniard an the ATP Most Improved Player of the Year award.
2006: Second French Open title[eedit | eedit soorce]
Nadal missed the Australian Open acause o a fit injury. In Februar, he lost in the semifinals of the first tournament he played, the Open 13 tournament in Marseille, Fraunce. Twa weeks later, he handed Roger Federer his first loss of the year in the final of the Dubai Duty Free Men's Open (in 2006, Rafael Nadal and Andy Murray war the anly twa men who defeatit Federer). Tae complete the spring haurd-court saison, Nadal wis upset in the semifinals of the Pacific Life Open in Indian Wells, California, bi James Blake, an wis upset in the seicont roond of the 2006 Miami Masters.
On European clay, Nadal won aw fower tournaments he entered and 24 consecutive matches. He defeatit Federer in the final of the Masters Series Monte Carlo in fower sets. The follaein week, he defeatit Tommy Robredo in the final of the Open Sabadell Atlántico tournament in Barcelona. Efter a ane-week break, Nadal won the Masters Series Internazionali BNL d'Italia in Rome, defeating Federer in a fifth-set tiebreaker in the final, efter saving twa match pynts and equaling Björn Borg's tally of 16 ATP titles won as a teenager. Nadal broke Argentinian Guillermo Vilas's 29-year male record of 53 consecutive clay-court match victories bi winning his first roond match at the French Open. Vilas presented Nadal wi a trophy, but commented later that Nadal's feat wis less impressive than his ain acause Nadal's winning streak covered twa years and wis accomplished bi adding easy tournaments tae his schedule.
Nadal went on tae play Federer in the final of the French Open. The first twa sets of the match war hardly competitive, as the rivals traded 6–1 sets. Nadal won the third set easily and served for the match in the fowert set afore Federer broke him and forced a tiebreaker. Nadal won the tiebreaker and became the first player tae defeat Federer in a Grand Slam tournament final.
Nadal injured his shoulder while playing a quarterfinal match against Lleyton Hewitt at the Artois Championships, played on grass at the Queen's Club in London. Nadal wis unable tae complete the match, which ended his 26-match winning streak. Nadal wis seeded seicont at Wimbledon, but wis twa pynts frae defeat against American qualifier Robert Kendrick in the seicont roond afore coming back tae win in five sets. In the third roond, Nadal defeatit world No. 20 Andre Agassi in straight sets at Agassi's last career match at Wimbledon. Nadal an aa won his next three matches in straight sets, which set up his first Wimbledon final, which wis against Federer, who haed won this tournament the three previous years. Nadal wis the first Spanish man syne Manuel Santana in 1966, tae reach the Wimbledon final, but Federer won the match in fower sets tae win his fowert consecutive Wimbledon title.
During the lead up tae the US Open, Nadal played the twa Masters Series tournaments in North Americae. He wis upset in the third roond of the Rogers Cup in Toronto an the quarterfinals of the Western & Southern Financial Group Masters in Cincinnati. Nadal wis seeded seicont at the US Open, but lost in the quarterfinals tae world No. 54 Mikhail Youzhny of Roushie in fower sets.
Nadal played anly three tournaments the remainder of the year. Joachim Johansson, ranked world No. 690, upset Nadal in the seicont roond of the Stockholm Open. The follaein week, Nadal lost tae Tomáš Berdych in the quarterfinals of the year's last Masters Series tournament, the Mutua Madrileña Masters in Madrid. During the roond-robin stage of the year-ending Tennis Masters Cup, Nadal lost tae James Blake but defeatit Nikolay Davydenko and Robredo. Because of those twa victories, Nadal qualified for the semifinals, whaur he lost tae Federer. This wis Nadal's third loss in nine career matches wi Federer.
Nadal went on tae acome the first player syne Andre Agassi in 1994–95 tae finish the year as the world No. 2 in consecutive years.
2007: Third French Open title[eedit | eedit soorce]
Nadal stairtit the year bi playing in sax haurd-court tournaments. He lost in the semifinals and first roond of his first twa tournaments and then lost in the quarterfinals of the Australian Open tae eventual runner-up Fernando González. Efter anither quarterfinal loss at the Dubai Tennis Championships, he won the 2007 Indian Wells Masters, afore Novak Djoković defeatit him in the quarterfinals of the 2007 Miami Masters.
He haed comparatively mair success efter returning tae Europe tae play five clay-court tournaments. He won the titles at the Masters Series Monte Carlo, the Open Sabadell Atlántico in Barcelona, an the Masters Series Internazionali BNL d'Italia in Rome, afore losin tae Roger Federer in the final of the Masters Series Hamburg. This defeat ended his 81-match winning streak on clay, which is the male Open Era record for consecutive wins on a single surface. He then rebounded tae win the French Open for the third straight year, defeating Federer ance again in the final.
Nadal played the Artois Championships at the Queen's Club in London for the seicont consecutive year. As in 2006, Nadal wis upset in the quarterfinals. Nadal then won consecutive five-set matches during the third and fowert rounds of Wimbledon afore bein beaten bi Federer in the five-set final. This wis Federer's first five-set match at Wimbledon syne 2001.
In Julie, Nadal won the clay court Mercedes Cup in Stuttgart, which proved tae be his last title of the year. He played three important tournaments during the North American summer haurd court saison. He wis a semifinalist at the Masters Series Rogers Cup in Montreal afore losin his first match at the Western & Southern Financial Group Masters in Cincinnati. He wis the seicont-seeded player at the US Open, but wis defeatit in the fowert roond bi David Ferrer.
Efter a month-lang break frae tournament tennis, Nadal played the Mutua Madrileña Masters in Madrid an the BNP Paribas Masters in Paris. David Nalbandian upset him in the quarterfinals and final of those tournaments. Tae end the year, Nadal won twa of his three roond robin matches tae advance tae the semifinals of the Tennis Masters Cup in Shanghai, whaur Federer defeatit him in straight sets.
During the seicont half of the year, Nadal battled a knee injury suffered during the Wimbledon final. In addition, thare war rumors at the end of the year that the fit injury he suffered during 2005, caused lang-term damage, which war gien credence bi coach Toni Nadal's claim that the problem wis "serious". Nadal and his spokesman strangly denied this, houiver, wi Nadal himself calling the story "totally false".
2008: French Open, Wimbledon, Olympic Gold & ascent to No. 1[eedit | eedit soorce]
Nadal began the year in Indie, whaur he wis comprehensively beaten bi Mikhail Youzhny in the final of the Chennai Open. Nadal then reached the semifinals of the Australian Open for the first time. Jo-Wilfried Tsonga defeatit Nadal in the semifinal of 2008 Australian Open. Nadal an aa reached the final of the Miami Masters for the seicont time.
During the spring clay-court saison, Nadal won fower singles titles and defeatit Roger Federer in three finals. He beat Federer at the Masters Series Monte Carlo for the third straight year, capturing his Open Era record fowert consecutive title thare. He won in straight sets, despite Federer's holding a 4–0 lead in the seicont set. Nadal then won his fowert consecutive title at the Open Sabadell Atlántico tournament in Barcelona. A few weeks later, Nadal won his first title at the Masters Series Hamburg, defeating Federer in the three-set final. He then won the French Open, acomin the fifth man in the Open Era tae win a Grand Slam singles title wioot losin a set. He defeatit Federer in the final for the third straight year, but this wis the maist lopsided of aw thair matches, as Nadal anly lost fower games and gae Federer his first bagel syne 1999. This wis Nadal's fowert consecutive French title, tying Björn Borg's aw-time record. Nadal became the fowert male player during Open era tae win the same Grand Slam singles tournament fower consecutive years (the others bein Borg, Pete Sampras, and Federer).
Nadal then played Federer in the final of Wimbledon for the third consecutive year, in the maist anticipated match of thair rivalry. Nadal entered the final on a 23-match winning streak, includin his first career grass-court title at the Artois Championships staged at the Queen's Club in London prior tae Wimbledon. Federer haed won his record fifth grass-court title at the Gerry Weber Open in Halle, and then reached the Wimbledon final wioot losin a set. Unlik thair previous twa Wimbledon finals, tho, Federer wis nae the prohibitive favorite, an mony analysts picked Nadal tae win. Thay played the langest (in terms of time on court, nae in terms of numbers of games) final in Wimbledon history, an acause of rain delays, Nadal won the fifth set 9–7 in near-darkness. The match wis widely lauded as the greatest Wimbledon final ever, wi some tennis critics even calling it the greatest match in tennis history.
By winning his first Wimbledon title, Nadal became the third man in the open era tae win baith the French Open and Wimbledon in the same year, efter Rod Laver in 1969, an Borg in 1978–80, (Federer later accomplished this the follaein year) as well as the seicont Spaniard tae win Wimbledon. He an aa ended Federer's record streak of five consecutive Wimbledon titles and 65 straight wins on grass courts. This wis an aa the first time that Nadal won twa Grand Slam tournaments back-tae-back.
Efter Wimbledon, Nadal extended his winning streak tae a career-best 32 matches. He won his seicont Rogers Cup title in Toronto, an then made it intae the semifinals of the Western & Southern Financial Group Masters in Cincinnati. As a result, Nadal clinched the US Open Series and, combined wi Federer's early-roond losses in baith of those tournaments, finally earned the world No. 1 ranking on 18 August, offeecially ending Federer's record fower-and-a-half-year reign at the tap.
At the 2008 Beijing Olympics, Nadal defeatit Novak Djoković in the semifinals and Fernando González of Chile in the final tae win his first Olympic gowd medal. Nadal became the first male player ranked in the tap five tae win the gowd medal.
At the US Open, Nadal wis the tap-seeded player for the first time at a Grand Slam tournament. He did nae lose a set during his first three matches, defeating qualifiers in the first and seicont rounds and Viktor Troicki in the third roond. He then needed fower sets tae defeat baith Sam Querrey in the fowert roond and Mardy Fish in the quarterfinals. In the semifinals, he lost tae eventual runner up, Andy Murray. Later in the year in Madrid, Nadal helped Spain defeat the United States in the Davis Cup semifinals.
At the Mutua Madrileña Masters in Madrid, Nadal lost in the semifinals tae Gilles Simon. Houiver, his performance at the event guaranteed that he would acome the first Spaniard during the open era tae finish the year as the world No. 1. On 24 October at the Campoamor theatre in Oviedo, Spain, Nadal wis gien the Prince of Asturias Award for Sports, in recognition of his achievements in tennis. Twa weeks efter the Madrid Masters at the BNP Paribas Masters in Fraunce, Nadal reached the quarterfinals, whaur he faced Nikolay Davydenko. Nadal lost the first set 6–1, afore retiring in the seicont wi a knee injury. The follaein week, Nadal announced his withdrawal frae the year-ending Tennis Masters Cup in Shanghai, citing tendinitis of the knee. On 10 November, Nadal withdrew frae Spain's Davis Cup final against Argentina, as his knee injury haed nae healed completely.
2009: Australian Open title, Shocked in Paris[eedit | eedit soorce]
Nadal's first offeecial ATP tour event for the year wis the 250 series Qatar Open in Doha. Efter his first-roond match wi Fabrice Santoro, Nadal wis awairdit the 2008 ATP World Tour Champion trophy. Nadal eventually lost in the quarterfinals tae Gaël Monfils. Nadal an aa entered and won the tournament's doubles event wi pairtner Marc López, defeating the world No. 1 doubles team of Daniel Nestor and Nenad Zimonjić in the final. As noted bi statistician Greg Sharko, this wis the first time syne 1990 the world No. 1 singles player haed played the world No. 1 doubles player in a final.
At the 2009 Australian Open, Nadal won his first five matches wioot dropping a set, afore defeating compatriot Fernando Verdasco in the semifinals in the seicont langest match in Australian Open history at 5 oors and 14 minutes. This win set up a championship match wi Roger Federer, thair first meeting ever in a haurd-court Grand Slam tournament and thair nineteenth meeting overall. Nadal defeatit Federer in five sets tae earn his first haurd-court Grand Slam singles title, makin him the first Spaniard tae win the Australian Open an the fowert male tennis player—efter Jimmy Connors, Mats Wilander, and Andre Agassi—tae win Grand Slam singles titles on three different surfaces. This win an aa made Nadal the first male tennis player tae hold three Grand Slam singles titles on three different surfaces at the same time.
At the ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam, Nadal lost in the final tae seicont-seeded Andy Murray in three sets. During the final, Nadal cried a trainer tae attend tae a tendon problem wi his right knee, which notably affected his play in the final set. Awtho this knee problem wis nae associated wi Nadal's right knee tendonitis, it wis serious enough tae cause him tae withdraw frae the Barclays Dubai Tennis Championships a week later.
In Mairch, Nadal helped Spain defeat Serbia in a Davis Cup World Group first-roond tie on clay in Benidorm, Spain. Nadal defeatit Janko Tipsarević and Novak Djokovic. The win ower world No. 3 Djokovic wis Nadal's twelfth consecutive Davis Cup singles match win and boosted his career win–loss record against Djokovic tae 11–4, includin 6–0 on clay.
At the 2009 Indian Wells Masters, Nadal won his thirteent Masters 1000 series tournament. In the fowert roond, Nadal saved five match pynts, afore defeating David Nalbandian for the first time. Nadal defeatit Juan Martín del Potro in the quarterfinals and Andy Roddick in the semifinals, afore defeating Murray in the final. The next ATP tour event wis the 2009 Miami Masters. Nadal advanced tae the quarterfinals, whaur he again faced Argentinian del Potro, this time losin the match. This wis the first time del Potro haed defeatit Nadal in five career matches.
Nadal began his European clay court saison at the 2009 Monte Carlo Masters, whaur he won a record fifth consecutive singles title thare. He defeatit Novak Djokovic in the final for his fifth consecutive win, a record in the open era. Nadal is the first male player tae win the same ATP Master series event for five consecutive years.
Nadal then competed in the ATP 500 event in Barcelona. He advanced tae his fifth consecutive Barcelona final, whaur he faced David Ferrer. Nadal went on tae beat Ferrer tae record five consecutive Barcelona victories. At the Rome Masters, Nadal reached the final, whaur he defeatit Novak Djokovic tae improve his overall record tae 13–4 and clay record tae 8–0 against the Serb. He became the first player tae win fower Rome titles.
Efter winning twa clay-court Masters, he participated in the Madrid Open. He lost tae Roger Federer in the final. This wis the first time that Nadal haed lost tae Federer syne the semifinals of the 2007 Tennis Masters Cup.
By beating Lleyton Hewitt in the third roond of 2009 French Open, Nadal (2005–09 French Open) set a record of 31 consecutive wins at Roland Garros, beating the previous record of 28 bi Björn Borg (1978–81 French Open). Nadal haed won 32 consecutive sets at Roland Garros (syne winning the last 2 sets at the 2007 French Open final against Federer), the seicont-langest winning streak in the tournament's history behind Björn Borg's record of 41 consecutive sets. This run came tae an end on 31 Mey 2009, when Nadal lost tae eventual runner-up, Robin Söderling in the 4th roond. This wis Nadal's first and, until 2015, anly loss at the French Open.
Efter his surprise defeat at Roland Garros, Nadal withdrew frae the AEGON Championships. It wis confirmed that Nadal wis suffering frae tendinitis in baith of his knees. On 19 Juin, Nadal withdrew frae the 2009 Wimbledon Championship, citing his recurring knee injury. He wis the first champion nae tae defend the title syne Goran Ivanišević in 2001. Roger Federer went on tae win the title, an Nadal consequently dropped back tae world No. 2 on 6 Julie 2009. Nadal later announced his withdrawal frae the Davis Cup.
On 4 August, Nadal's uncle, Toni Nadal, confirmed that Nadal would return tae play at the Rogers Cup in Montreal. Thare, in his first tournament syne Roland Garros, Nadal lost in the quarterfinals tae Juan Martín del Potro. Wi this loss, he relinquished the No. 2 spot tae Andy Murray on 17 August 2009, ranking ootside the tap twa for the first time syne 25 Julie 2005.
In the quarterfinals of the US Open he defeatit Fernando Gonzálezin a rain-delayed encounter. Houiver, like his previous US Open campaign, he fell in the semifinals, this time losin tae eventual champion Juan Martín del Potro. Despite the loss, he regained the No. 2 ranking efter Andy Murray's early exit.
In December, Nadal participated in the seicont Davis Cup final of his career. He defeatit Tomáš Berdych in his first singles rubber tae gie the Spanish Davis Cup Team thair first pynt in the tie. Efter the Spanish Davis Cup team haed secured its fowert Davis Cup victory, Nadal defeatit Jan Hájek in the first Davis Cup dead rubber of his career. The win gae Nadal his 14th consecutive singles victory at Davis Cup (his 13th on clay).
Nadal finished the year as No. 2 for the fowert time in five years. Nadal won the Golden Bagel Award for the third time in 2009, wi nine 6–0 sets during the year. In daein sae he set a new record of Award wins, syne matched anly bi Novak Djokovic.
2010: Return to No. 1 and Career Grand Slam[eedit | eedit soorce]
Nadal began the year bi participating in the Capitala World Tennis Championship in Abu Dhabi, United Arab Emirates. He defeatit compatriot David Ferrer tae reach his seicont final in the exhibition tournament. In the final, Nadal defeatit Robin Söderling in straight sets.
In the Australian Open, Nadal defeatit Peter Luczak, Lukáš Lacko, Philipp Kohlschreiber, and Ivo Karlović. In the quarterfinals, Nadal pulled oot at 3–0 doun in the third set against Andy Murray, haein lost the first twa sets. Efter examining Nadal's knees, doctors told him that he should tak twa weeks of rest, an then twa weeks of rehabilitation.
Nadal reached the semifinals in singles at the BNP Paribas Open in Indian Wells, whaur he wis the defending champion; houiver, eventual champion Ivan Ljubičić defeatit him in three sets. He and countryman López won the doubles title, tho, as wildcard entrants against number ane seeds Daniel Nestor and Nenad Zimonjić. This boosted his doubles ranking 175 places tae world number 66, whauras he wis 241st afore Indian Wells. Efter Indian Wells, Nadal reached the semifinals of the Sony Ericsson Open, whaur he lost tae eventual champion Andy Roddick in three sets.
Nadal reached the final of the Monte-Carlo Rolex Masters in Monaco, efter beating fellow Spaniard David Ferrer in the semifinals. This wis Nadal's first tour final syne Doha earlier in the year. He won the final in straight sets ower his compatriot Fernando Verdasco. He lost 14 games throughout aw five matches, the fewest he haed ever lost en route tae a championship, an the final wis the shortest Masters 1000 final in terms of games. Wi this win, Nadal became the first player in the open era tae win a tournament title for sax straight years.
Unlik in previous years, Nadal next chose tae skip the Barcelona tournament (despite bein that event's five-time defending champion), and his next tournament wis the 2010 Internazionali BNL d'Italia. He defeatit Philipp Kohlschreiber, Victor Hănescu, an Stanlias Wawrinka, aw in straight sets, tae win his 57th straight match in Aprile. In the semis, he faced a resilient Ernests Gulbis, who defeatit Roger Federer earlier in the tournament and teuk Nadal tae three sets for the first time this clay-court saison. Nadal eventually prevailed in 2 oors and 40minutes. He then defeatit compatriot David Ferrer in the final for his fifth title at Rome tae equal Andre Agassi's record of winning 17 ATP Masters titles.
Nadal then entered the 2010 Mutua Madrileña Madrid Open, whaur he haed finished runner-up the previous year. Bein ane of the tap aicht seeds, he received a bye in the first roond. In the seicont roond, he defeatit qualifier Oleksandr Dolgopolov, Jr. in straight sets. He then played the sax-fit-nine-inch American John Isner. Nadal comfortably came throu in straight sets. He defeatit Gaël Monfils in the quarterfinals and his countryman Nicolás Almagro in the next roond, who wis playing in his first Masters 1000 semifinal. The first set of his match against Almagro would be juist the seicont set he lost on clay up tae this pynt in 2010. Nadal then defeatit longtime rival Roger Federer, avenging his 2009 finals loss tae Federer. The win gae him his 18th Masters title, breaking the aw-time record. He became the first player tae win aw three clay-court Masters titles in a single year an the first player tae win three consecutive Masters events. Nadal moved back tae No. 2 the follaein day.
Entering the French Open, mony war expecting anither Nadal-Federer final. Houiver, this became impossible when rival Robin Söderling defeatit Federer in the quarterfinals. The failure of Federer tae reach the semifinals allowed Nadal tae regain the world No. 1 ranking if he war tae win the tournament. Nadal advanced tae the final and defeatit Soderling. The win gae Nadal his seventh Grand Slam tournament title, tying him wi John McEnroe, John Newcombe, and Mats Wilander on the aw-time leet, an allowed Nadal tae reclaim the poseetion of world No. 1, denying his biggest rival Roger Federer the aw-time record for weeks at No. 1. By this win, Nadal became the first man tae win the three Masters series on clay an the French Open. The victory at Roland Garros merked the seicont time (2008) that Nadal haed won the French Open wioot dropping a single set (tying the record held bi Björn Borg). Wi the win in Paris he an aa booked his place at the World Tour Finals in London and became the first player tae win five French Open titles in sax years.
In Juin, Nadal entered the AEGON Championships, which he haed won in 2008, at the prestigious Queen's Club. He played singles and doubles at this grass court tournament as a warmup for Wimbledon. Bein ane of the tap aicht seeds, he received a bye in the first roond. In the seicont roond, whaur he played his first match on grass syne winning Wimbledon 2008, he defeatit Marcos Daniel. In the third roond, he played Denis Istomin of Uzbekistan, whom he defeatit tae advance tae the quarterfinals. Houiver, he wis defeatit bi compatriot Feliciano López.
At the Wimbledon Championships, Nadal beat Kei Nishikori and Robin Haase in the opening rounds. He defeatit Philipp Petzschner in the third roond, winning efter five sets of play. During his match wi Petzschner, Nadal wis warned twice for allegedly receiving coaching frae his coach and uncle, Toni Nadal, resulting in a $2000 fine bi Wimbledon officials. He defeatit Paul-Henri Mathieu of Fraunce in the roond of 16 an in the quarterfinals, he beat Robin Söderling of Swaden in fower sets. He defeatit Andy Murray in straight sets tae reach his fowert Wimbledon final.
Nadal won the 2010 Wimbledon men's title bi defeating Tomáš Berdych in straight sets. Efter the win, Nadal said that winning Wimbledon wis "more than a dream" for him, an thanked the crowd for bein baith kynd and supportive tae him and his adversary during the match an in the semifinal against Andy Murray. The win gae him a seicont Wimbledon title and an eighth career major title juist past the age of 24. The win an aa gae Nadal his first "Old World Triple"; the last person tae achieve this wis Björn Borg in 1978 ("Old World Triple" is a term gien tae winning the Italian Open, French Open, an Wimbledon in the same year).
In his first haurd-court tournament syne Wimbledon, Nadal advanced tae the semifinals of the Rogers Cup, alang wi No. 2 Novak Djokovic, No. 3 Roger Federer, an No. 4 Andy Murray, efter coming back frae a ane-set deficit tae defeat Philipp Kohlschreiber. In the semifinal, defending champion Murray defeatit Nadal, acomin the anly player tae triumph ower the Spaniard twice in 2010. Nadal an aa competed in the doubles wi Djokovic in a ane-time, heich-profile partnership of the world No. 1 and No. 2, the first such team syne the Jimmy Connors and Arthur Ashe team in 1976. Houiver, Nadal and Djokovic lost in the first roond tae Canadians Milos Raonic and Vasek Pospisil. The next week, Nadal wis the tap seed at the Cincinnati Masters, losin in the quarterfinals tae 2006 Australian Open finalist Marcos Baghdatis.
At the 2010 US Open, Nadal wis the tap seed for the seicont time in three years. He defeatit Teymuraz Gabashvili, Denis Istomin, Gilles Simon, number 23 seed Feliciano López, number 8 seed Fernando Verdasco, and number 12 seed Mikhail Youzhny aw wioot dropping a set, tae reach his first US Open final, acomin anly the eighth man in the Open Era tae reach the final of aw fower majors, an at age 24 the seicont youngest ever tae dae sae, behind anly Jim Courier. In the final, he defeatit Novak Djokovic, which completit the Career Grand Slam for Nadal; he an aa became the seicont male efter Andre Agassi tae complete a Career Golden Slam.
Nadal's US Open victory meant that he an aa became the first man tae win majors on clay, grass, an haurd court in the same year, an the first tae win the French Open, Wimbledon, an the US Open in the same year syne Rod Laver in 1969. Nadal and Mats Wilander are the anly male players tae win at least twa Grand Slams each on clay, grass, an hardcourts in thair careers. Nadal an aa became the first left-handed man tae win the US Open syne John McEnroe in 1984. Nadal's victory an aa clinched the year-end No. 1 ranking for 2010, makin Nadal anly the third player (efter Ivan Lendl in 1989 and Roger Federer in 2009) tae regain the year-end number ane ranking efter haein lost it.
Nadal began his Asian tour at the 2010 PTT Thailand Open in Bangkok whaur he reached the semifinals, losin tae compatriot Guillermo García-López. Nadal wis able tae regroup, an at the 2010 Rakuten Japan Open Tennis Championships in Tokyo (debut), he defeatit Santiago Giraldo, Milos Raonic, and Dmitry Tursunov. In the semifinals against Viktor Troicki, Nadal saved twa match pynts in the deciding set tiebreaker tae win it 9–7 in the end. In the final, Nadal comfortably defeatit Gaël Monfils for his seventh title of the saison.
Nadal next played in the 2010 Shanghai Rolex Masters in Shanghai, whaur he wis the tap seed, but lost tae world No. 12 Jürgen Melzer in the third roond, snapping his record streak of 21 consecutive Masters quarterfinals. On 5 November, Nadal announced that he wis pulling oot of the Paris Masters due tae tendinitis in his left shoulder. On 21 November 2010, in London, Nadal won the Stefan Edberg Sportsmanship Award for the first time.
At the 2010 ATP World Tour Finals in London, Nadal defeatit Roddick in the first match, Djokovic in the seicont match, an Berdych in the third match, tae advance tae the semifinals for the third time in his career. This wis the first time that Nadal achieved three wins in the roond-robin stage. In the semifinal, he defeatit Murray in a haurd-focht match tae reach his first final at the tournament. In anly thair seicont meeting of the year, Federer beat Nadal in the final. Efter the match, Nadal stated, "Roger is probably the more complete player of the world. I'm not going to say I lost that match because I was tired." This wis a reference tae his marathon victory ower Murray on Saturday. "I tried my best this afternoon, but Roger was simply better than me."
Nadal ended the 2010 saison haein won three Grand Slams and three Masters 1000 tournaments, an haein regained the No. 1 ranking.
2011: Sixth French Open title[eedit | eedit soorce]
Nadal stairtit 2011, bi participating in the Mubadala World Tennis Championship in Abu Dhabi, United Arab Emirates. He defeatit Tomáš Berdych tae reach his third final in the exhibition tournament. In the final, he won ower his main rival Roger Federer.
At the Qatar ExxonMobil Open ATP 250 event in Doha, Qatar, Nadal barely struggled past his first three opponents, Karol Beck, Lukáš Lacko, and Ernests Gulbis, citing fever as the primary reason for his poor performance. He fell in straight sets tae a resurgent Nikolay Davydenko in the semifinals. He and countryman López won the doubles title bi defeating the Italian duo Daniele Bracciali and Andreas Seppi.
In the first roond of the Australian Open, Nadal defeatit Marcos Daniel. In the seicont roond, he beat upcoming qualifier Ryan Sweeting. In the third roond, he wis testit bi emerging player Bernard Tomic of Australia, but Nadal wis victorious in straight sets. He went on tae defeat Marin Čilić of Croatia, in the fowert roond. He suffered an apparent hamstring injury against fellow Spaniard David Ferrer early in the pair's quarterfinal match and ultimately lost in straight sets, thus ending his effort tae win fower major tournaments in a row.
On 7 Februar 2011, in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Nadal won the Laureus World Sportsman of the Year for the first time, ahead of footballer Lionel Messi, Sebastian Vettel, Spain's Andres Iniesta, Lakers basketball player Kobe Bryant, and Filipino boxer Manny Pacquiao.
In Mairch, Nadal helped Spain defeat Belgium in a 2011 Davis Cup World Group first-roond tie on haurd indoor courts in the Spiroudome in Charleroi, Belgium. Nadal defeatit Ruben Bemelmans. Efter Spain's victory in three matches, Nadal won a seicont dead rubber against Olivier Rochus.
At the 2011 BNP Paribas Open in Indian Wells, Nadal defeatit upcoming qualifier Rik de Voest in his first match. In the third roond, he beat qualifier Ryan Sweeting He then defeatit qualifier Somdev Devvarman in the fowert roond. In the quarterfinals, Nadal haed a haurd time against Croatian Ivo Karlović, an in the semifinals he met Juan Martín del Potro. The last three confrontations atween the players war in favor of del Potro, but despite some difficulties, Nadal won in straight sets. He reached his third final at Indian Wells, an lost against Novak Djokovic. The next day, Nadal and Djokovic played a friendly match in Bogotá, Colombia, which Nadal won.
Nadal stairtit the 2011 Sony Ericsson Open wi a win ower Kei Nishikori then met his compatriot Feliciano López in the third roond, whom he defeatit. In the fowert roond, he defeatit Alexandr Dolgopolov. In the quarterfinals, Nadal haed the first real test of the tournament when he met the world No. 7 Tomáš Berdych, who he defeatit in three sets. In the semifinals, Nadal met his main rival Roger Federer, thair first meeting in a semifinal syne the 2007 Masters Cup. Nadal won in straight sets. For the seicont time in twa weeks, Nadal faced Novak Djokovic in the final. As in the Indian Wells tournament, Nadal won the first set, an Djokovic the seicont. The third set ended in a tiebreak, wi Djokovic winning. This wis the first time Nadal reached the finals of Indian Wells and Miami in the same year.
Nadal began his clay-court saison bi winning the 2011 Monte-Carlo Rolex Masters wi the loss of juist ane set. Nadal defeatit Jarkko Nieminen, Richard Gasquet, Ivan Ljubičić, and Andy Murray tae reach his seventh consecutive final in Monte Carlo. In the final, Nadal avenged his defeat bi David Ferrer in the quarterfinals of the 2011 Australian Open. He became the first man tae win the same tournament seiven times in a row at the ATP level in the open era. Nadal chalked up his 37th straight win at the clay-court event, whaur he haes nae lost syne the 2003 Monte Carlo Masters. It wis his 44th career title and 19th at a Masters event. It wis his first title syne winning the Japan Open. Nadal shares third place wi Björn Borg and Manuel Orantes in the leet of players wi the maist titles on clay.
Juist a week later, Nadal won his sixth Barcelona Open crown, winning the 2011 Barcelona Open Banco Sabadell final against Ferrer in straight sets. In daein sae, Nadal became the first man in the open era tae have won twa tournaments at least sax times each. Nadal wis then the leader in terms of matches won in the year, wi 29. He did nae gain ony pynts for this victory, houiver, as anly fower ATP 500 tournaments can be counted towards a players ranking at ane time, but thay will go intae effect 8 August 2011, when the result of the 2010 Legg Mason Tennis Classic expires.
At the 2011 Mutua Madrid Open in Mey, he defeatit Marcos Baghdatis, haed a walkover against Juan Martín del Potro, and defeatit Michaël Llodra and Roger Federer, afore losin the final tae Novak Djokovic in twa sets.
Nadal again lost in straight sets tae Novak Djokovic in the Rome Masters final. This merked the first time that Nadal haes lost twice on clay tae the same player in a single saison. Houiver, Nadal retained his No. 1 ranking during the clay-court saison and won his sixth French Open title bi defeating Roger Federer.
During the first three rounds of Wimbledon, Nadal beat Michael Russell, Ryan Sweeting, an Gilles Müller. He then faced Juan Martín del Potro in the fowert roond and Mardy Fish in the quarterfinals, defeating baith players in fower sets. His semifinal opponent wis world No. 4 Andy Murray. Nadal lost the first set, then won the next three. This set up a final against world No. 2 Novak Djokovic, who haed beaten Nadal in aw fower of thair matches in 2011 (aw in Masters finals). Efter dropping the third set, Djokovic defeatit Nadal in the fowert. This wis the first Grand Slam tournament final that Nadal haed lost tae someone ither than Roger Federer and his first loss at Wimbledon syne his five-set loss tae Federer in the 2007 final. The loss ended Nadal's winning streak in Grand Slam finals at seiven, preventin him frae tying the Open-Era record of aicht victories in a row set bi Pete Sampras. Djokovic's success at the tournament an aa meant that the Serb ascended tae world No. 1 for the first time, breaking the dominance of Federer and Nadal on the poseetion, which ane of them haed held for every week syne 2 Februar 2004. Nadal fell tae world No. 2 in the rankings for the first time syne Juin 2010.
Efter restin for a month frae a fit injury sustained during Wimbledon, he contested the 2011 Rogers Cup, whaur he wis shocked bi Croatian Ivan Dodig in a third-set tiebreak. He next played in the 2011 Cincinnati Masters, whaur he lost tae Mardy Fish in the quarterfinals.
At the 2011 US Open, Nadal defeatit Andrey Golubev in straight sets and advanced tae the third roond efter Frenchman Nicolas Mahut retired. Efter defeating David Nalbandian on 4 September, Nadal collapsed in his post-match press conference due tae severe cramps. Nadal lost tae Novak Djokovic in the final in fower sets.
Efter the US Open, Nadal made the final of the Japan Open Tennis Championships. Nadal, who wis the 2010 champion, wis defeatit bi Andy Murray. At the Shanghai Masters, Nadal wis tap seed wi the absence of Novak Djokovic, but wis upset in the third roond bi No. 23 ranked Florian Mayer in straight sets. At the 2011 ATP World Tour Finals, Nadal wis defeatit bi Roger Federer in the roond-robin stage, in ane of the quickest matches atween the twa, lasting juist 60 minutes. In the follaein match, Nadal wis defeatit bi Jo-Wilfried Tsonga, an wis eliminated frae the tournament.
In the Davis Cup final in December, Nadal haed a quick straight-set win ower Juan Mónaco in his first match. In his seicont match against Juan Martín del Potro, Nadal did nae win a single service game in the first set but came back tae win the match.
Nadal ended his tennis saison wi the Mubadala World Tennis Championship, an exhibition tournament nae affiliated wi the ATP. The tournament, normally held in early Januar, wis held frae 29 tae 31 December 2011. Nadal haed a bye intae the semifinals and played against David Ferrer, who defeatit Jo-Wilfried Tsonga in the quarterfinals. Ferrer won the match in straight sets. Nadal wis then relegated tae the third place match against Roger Federer. Nadal won in straight sets.
2012: Seventh French Open title[eedit | eedit soorce]
Nadal began his ATP World Tour saison at the Qatar Open. He beat Philipp Kohlschreiber and qualifier Denis Gremelmayr in rounds ane and twa and then won against seventh-seeded Mikhail Youzhny. In the semifinal he lost tae Gaël Monfils in twa sets.
In the Australian Open Nadal began the tournament bi breezing past qualifier Alex Kuznetsov of United States. The seicont roond against Tommy Haas, who haes never won a set against Rafael, wis tighter, but Nadal again advanced in three straight sets. He defeatit Feliciano López in the fowert roond, then won in his quarterfinal and semifinal matches against Tomáš Berdych and Roger Federer respectively. By daein sae, he haes reached the finals of aw fower majors consecutively. In the final, on 29 Januar, he wis beaten bi Novak Djokovic in a five-set match that lasted 5 oors and 53 minutes, the langest ever match for a Grand Slam title. The pair set a new world record, breaking the latest langest major singles final atween Mats Wilander and Ivan Lendl, which lasted 4 oors and 54 minutes, at the US Open in 1988.
As the clay court saison stairtit, Nadal wis seeded 2nd at the 2012 Monte-Carlo Rolex Masters. He defeatit Jarkko Nieminen, Mikhael Kukushkin, Stanislas Wawrinka, and Gilles Simon afore topping world No. 1 Novak Djokovic tae win his 8th consecutive Monte Carlo trophy. This ended a streak of seiven straight final losses tae Djokovic, which began at the 2011 Indian Wells Masters final.
A day efter the Monte Carlo Masters Final, Nadal traveled tae Barcelona whaur he received a bye in the first roond. His tremendous record on clay continued as he beat compatriot David Ferrer in a haurd focht final tae clinch his seventh title in aicht years at the Barcelona Open.
The Mutua Madrileña Madrid Open did nae go very well for Nadal. He beat Nikolay Davydenko, ane of the few players tae hold a positive heid tae heid record ower Nadal, in straight sets. He then lost tae Fernando Verdasco, who he held a 13–0 record against in the third roond 7–5 in the third, efter blowing a 4–0 final set lead. Nadal stated that he wis very unhappy wi the new blue-colored clay and threatened nae tae attend in the future if the surface wis nae changed back tae red clay. Several ither players (such as Novak Djokovic) voiced seemilar criticism.
In the last tournament afore the French Open, Nadal went tae the Internazionali BNL d'Italia in Rome. He advanced tae his 7th final efter defeating Florian Mayer, Marcel Granollers, Tomáš Berdych, an David Ferrer aw in straight sets, setting up anither finals showdown wi World number ane Novak Djokovic. Nadal defeatit Djokovic in a tight straight sets encounter. This wis his seicont victory ower Novak Djokovic in 2012 and his third title of the saison, as well as his 6th Rome title overall.
At the 2012 French Open, Nadal dropped anly 30 games against his first five opponents, wioot losin a set. In the semifinal he faced a friend and compatriot in David Ferrer. Unlik thair previous twa encounters in Barcelona and Rome, Nadal showed awmaist no flaws, dismantling Ferrer tae set up anither championship title fecht wi world No. 1 Novak Djokovic. This merked the first time whaur twa opposing players faced each ither in fower consecutive Grand Slam tournament finals. Thay an aa became the anly players tae have faced the same opponent in the finals of aw fower Majors. Nadal won the first twa sets afore Djokovic claimed the third. Play wis suspended in the fowert set due tae rain. When the match resumed the follaein day, Nadal won when Djokovic double faulted on match pynt, sealing a record 7th Roland Garros title for Nadal. Throughout the tournament, Nadal lost anly ane set, occurring in the final. By winning his seventh title at Roland Garros, Nadal surpassed Borg's overall titles record tae acome the maist successful tennis player in French Open history. Nadal anly lost a tot of three sets in the 2012 clay court saison.
In his first grass court tournament of the saison at Halle, Nadal advanced tae quarterfinals, whaur he lost tae Philipp Kohlschreiber. At Wimbledon, Nadal beat Thomaz Bellucci in the first roond. He then met Lukáš Rosol in the seicont roond, a player who wis then ranked 100th in the world and haed never advanced beyond the first qualifying roond in his five previous Wimbledons. In ane of the biggest upsets in Grand Slam history, Rosol defeatit Nadal in five sets. This wis the first time syne the Wimbledon 2005 championships that Nadal haed failed tae progress past the 2nd roond o a Grand Slam tournament.
In Julie 2012, Nadal withdrew frae the 2012 Olympics due tae tendinitis in his knee, which subsequently an aa led tae him pulling oot of baith the Rogers Cup and Cincinnati Masters. On 15 August, Nadal announced his withdrawal frae the US Open in New York, as he felt he still wis nae healthy enough tae compete. On 11 September 2012, Nadal fell tae a world No. 4 ranking, his lowest syne 2010, as 2012 US Open winner Andy Murray climbed tae No. 3. Nadal ended 2012 ranked No. 4 in the world, the first time in aicht years that he haes nae been ranked 1st or 2nd at the end of the year.
2013: Eighth French Open, second US Open title, return to No. 1[eedit | eedit soorce]
Twa weeks prior tae the 2013 Australian Open, Nadal offeecially withdrew frae the tournament citing a painch virus. Nadal's withdrawal subsequently saw him drop oot of the ATP's Tap Four for the first time syne 2005.
Playing in his first tournaments in South Americae syne 2005, Nadal made his comeback at the Latin American Golden Swing, stairtin his 2013 saison at the 2013 VTR Open in Chile, whaur he advanced tae the final wioot dropping a set but wis beaten bi Argentine world No. 73 journeyman Horacio Zeballos. He an aa lost in the doubles final (wi Juan Mónaco). At the 2013 Brasil Open, at São Paulo, Nadal struggled in the opening rounds, dropping sets tae Berlocq and qualifier Alund. Despite the poor clay surface, which wis the subject of player complaints, he reached the final, whaur he defeatit David Nalbandian. In the title match of the 2013 Abierto Mexicano Telcel in Acapulco, Nadal defeatit world No. 4 David Ferrer, losin juist twa games in the match.
Nadal then returned tae the American haurd courts efter a year, playing the Indian Wells Masters as the fifth seed. He lost anly ane set, an defeatit world No. 2 Roger Federer and world No. 6 Tomáš Berdych in the matches leading up tae the final. Nadal recovered frae bein ane set doun in the final, tae defeat Juan Martín del Potro. This wis his third Indian Wells Masters title and his first hardcourt title syne October 2010, an made Nadal the player wi the maist Masters 1000s wins.
Efter withdrawing frae Miami, Nadal attempted tae defend his title at the 2013 Monte-Carlo Rolex Masters, but, despite reachin the final for the ninth consecutive year, he wis beaten bi Djokovic in straight sets. He then won at the 2013 Barcelona Open Banco Sabadell ower Almagro, in straight sets. This wis his 8th victory thare, makin him the first man tae win twa different tournaments aicht or mair times each. It wis an aa his fowert title of the saison, an his sixth consecutive final.
Nadal won his 23rd ATP Masters 1000 tournament at the 2013 Mutua Madrid Open, beating Wawrinka, despite previously haein been twa pynts frae defeat in his quarterfinal against David Ferrer. The blue clay that haed troubled him the previous year thare haed been exchanged for the traditional red clay. In Mey, he won his record 24th Masters 1000 title, beating Roger Federer for his 7th championship at the 2013 Rome Masters. It wis his 6th title of the saison and his eighth consecutive final. These victories raised his ranking tae world No. 4.
Nadal won the 2013 French Open efter beating Djokovic in the semifinal and Ferrer in the final. His match wi Djokovic wis widely considered ane of the greatest clay court matches ever played, as Nadal came back frae doun a break in the fifth set tae tak oot a haurd-focht 4-oor, 37-minute victory. Houiver, acause of the nuances of how rankings are calculated (includin an improvement in performance bi the then world No. 5 David Ferrer at the French Open), Nadal's world ranking dropped frae No. 4 tae No. 5, wi Ferrer replacing him at No. 4.
Nadal then lost his first-roond match at the 2013 Wimbledon Championships in straight sets tae unseeded Belgian Steve Darcis (ranked No. 135), makin it the seicont time in a row he failed tae reach the third roond at Wimbledon an the first ever time Nadal haed lost in the first roond o a Grand Slam. Darcis is the lowest-ranked player ever tae beat Nadal in a Grand Slam tournament.
In August 2013, Nadal won the semifinal match in Montreal, denying Djokovic his fowert Rogers Cup title. Nadal proceeded tae win the title efter beating Milos Raonic in the final in straight sets. This wis Nadal's 25th Masters 1000 title and third title at the Canadian Open. He won his 26th ATP Masters 1000 in Cincinnati on Sunday 18 August efter beating John Isner in the final. Nadal concluded a brilliant North American haurd court saison wi his 4th haurd court title of the year, defeating Djokovic at the 2013 US Open final in fower sets, bringing his Slam count tae 13 and giein Nadal a male tennis record paycheck of $3.6 million.
Later in September, Nadal helped Spain secure thair Davis Cup World Group Playoff spot for 2014, wi a victory against Sergiy Stakhovsky and a doubles win wi Marc Lopez. In October, he reached the final of the China Open, guaranteeing he would acome world number ane for the third time efter losin it in Julie 2011. In the final, he wis beaten bi Djokovic in straight sets. At the 2013 Shanghai Rolex Masters, Nadal reached the semi-finals but wis defeatit bi Del Potro.
In November 2013, Nadal played his final event of the saison in London at the 2013 ATP World Tour Finals whaur he secured the year end World Number Ane spot. Nadal beat David Ferrer, Stanislas Wawrinka and Tomáš Berdych in the Roond Robin stage tae set up a semi final and victory ower Roger Federer. Nadal met Djokovic in the final, losin in straight sets.
2014: Ninth French Open title & struggles with form[eedit | eedit soorce]
Rafael Nadal began his 2014 saison at the Qatar Open in Doha, defeating Lukáš Rosol in the first roond and he won the title efter defeating Gaël Monfils in the final. It wis announced in Februar 2014 that "After compiling one of the greatest comeback seasons on the ATP World Tour in 2013, World No. 1 Rafael Nadal is a contender to be nominated for the Laureus World Comeback of the Year Award."
At the Australian Open, he defeatit Roger Federer tae reach his third Australian Open final, improving his career record against Federer tae 23–10. This merked Nadal's 11th consecutive victory in a Major semifinal (seicont anly tae Borg's aw-time record of 14), and advanced him tae his 19th Major final, tying him wi Lendl for seicont aw-time behind Federer's 24. It an aa merked Nadal's sixth consecutive victory ower Federer in a Major. In the final, he faced Stanislas Wawrinka, against whom he entered the match wi a 12-0 record, haein won aw of thair previous 26 sets. Efter losin the first set, Nadal suffered a back injury doun 2-0 in the seicont set, an awtho he won a set, he lost the match in fower sets. The first tournament he played efter that wis the inaugural Rio Open which he won efter defeating Alexandr Dolgopolov in the final extending his record of ATP 500 titles tae 15. Houiver, at the Indian Wells Masters, Dolgopolov would avenge his loss, defeating Nadal in three sets in the third roond. He reached the final of the Miami Masters afore falling tae Novak Djokovic in straight sets.
Nadal began his clay court saison wi a quarterfinal loss tae David Ferrer in the Monte-Carlo Masters. He wis stunned bi Nicolas Almagro in the quarterfinals of the Barcelona Open. Nadal won the Madrid Open efter Kei Nishikori retired in the third set. On 8 Juin 2014, Nadal defeatit Novak Djokovic in the Men's Singles French Open final tae win his 9th French Open title and a 5th straight win at Roland Garros. Nadal dropped the first set but came back in the game tae win the next three sets tae lift the trophy. Nadal equaled Pete Sampras' tot of 14 Grand Slam wins, the seicont heichest number of single Grand Slam titles efter Roger Federer. Nadal lost in the seicont roond of the Halle Open tae Dustin Brown the follaein week.
Nadal then entered the Wimbledon Championships in a bid tae win the tournament for the third time and tae win his 15th Grand Slam title overall. In the first three rounds he faced Martin Kližan, Lukáš Rosol (tae whom he suffered a shock defeat at the same stage of the tournament twa years earlier) and Mikhail Kukushkin. In each of these matches he lost the first set afore takin command and winning them in fower sets. In the fowert roond he faced Australian teenager Nick Kyrgios (ranked 143 places lawer than Nadal) and again lost the first set, but despite winning the seicont set, he wis unable tae turn the tide and eventually lost in fower sets.
Nadal withdrew frae the American swing due tae a wrist injury. He made his return at the 2014 China Open. He wis defeatit bi Martin Klizan in three sets. At the 2014 Shanghai Rolex Masters, he suffered frae appendicitis, therefore he eventually went doun bi Feliciano Lopez in straight sets. Later, he wis upset bi Borna Coric at the quarterfinals of the 2014 Swiss Indoors. Efter the loss, he announced that he will skip the rest of the saison.
2015: King of Clay Dethroned[eedit | eedit soorce]
Nadal began the year as the defending Champion at Qatar, but suffered a shocking three set defeat tae Michael Berrer in roond ane of the Qatar Open. He won the doubles title wi Juan Monaco. At the Australian Open, Nadal beat Mikhail Youzhny in the first roond in straight sets, afore prevailing in a tough five-setter against American Tim Smyczek in the seicont roond, despite bein visibly unwell at times during the game. He then beat Dudi Sela and Kevin Anderson in straight sets tae advance tae his 28th career quarterfinal. Nadal lost in straight sets tae Tomáš Berdych in the quarterfinal, thus ending a 17-match winning streak against the seventh-seeded Czech.
Nadal lost in the semifinal tae Fabio Fognini at the Rio Open, afore going on tae win his 46th career clay-court title against Juan Monaco at the Argentina Open. In Mey, Nadal lost in the quarterfinals of the Rome Masters tae Stan Wawrinka in straight sets.
On Juin 3rd, his 29th birthday, Nadal lost tae Novak Djokovic in the quarterfinals of the French Open, ending his winning streak of 39 consecutive victories in Paris syne his defeat bi Robin Söderling in 2009. Efter the tournament, Nadal will drop tae number 10 in the ATP-rankings, his lowest ranking in ower a decade.
Rivalries[eedit | eedit soorce]
Nadal vs. Federer[eedit | eedit soorce]
Federer and Nadal have been playing each ither syne 2004, an thair rivalry is a significant pairt of baith men's careers. Thay held the tap twa rankings on the ATP Tour frae Julie 2005 until 14 August 2009, when Nadal fell tae world No. 3 (Andy Murray became the new No. 2). Thay are the anly pair of men tae have ever finished fower consecutive calendar years at the tap. Nadal ascended tae No. 2 in Julie 2005 and held this spot for a record 160 consecutive weeks afore surpassing Federer in August 2008.
Thay have played 33 times, an Nadal leads thair heid-tae-heid series 23–10 overall and 9–2 in Grand Slam tournaments. Fifteen of thair matches have been on clay, which is statistically Nadal's best surface. Federer haes a winning record on grass (2–1) and indoor haurd courts (4–1) while Nadal leads the outdoor haurd courts bi 8–2 and clay bi 13–2.
As tournament seedings are based on rankings, 20 of thair matches have been in tournament finals, includin an aw-time record 8 Grand Slam tournament finals. Frae 2006 tae 2008, thay played in every French Open and Wimbledon final, an an aa met in the title match of the 2009 Australian Open an the 2011 French Open. Nadal won sax of the aicht, losin the first twa Wimbledon finals. Three of these matches war five set-matches (2007 and 2008 Wimbledon, 2009 Australian Open), an the 2008 Wimbledon final haes been lauded as the greatest match ever bi mony lang-time tennis analysts.
Nadal vs. Djokovic[eedit | eedit soorce]
Novak Djokovic and Nadal have met 43 times (mair nor ony ither players in the Open Era) wi Nadal haein a 23–20 advantage. Nadal leads on grass 2–1 and clay 14–5, but Djokovic leads on haurd courts 14–7. In 2009, this rivalry wis listed as the third greatest of the previous 10 years bi ATPworldtour.com. Djokovic is ane of anly twa players tae have at least ten match wins against Nadal (the ither bein Federer) an the anly person tae defeat Nadal seiven consecutive times and twa times consecutively on clay. The twa earlier shared the record for the langest match played in a best of three sets (4 oors and 3 minutes) at the 2009 Mutua Madrid Open semifinals until the match atween Roger Federer and Juan Martín del Potro in the London 2012 Olympics Semifinal, which is the langest best-of-three-set match bi time (at 4 oors and 26 minutes). Thay have an aa played in a record 12 Masters Series finals.
In the 2011 Wimbledon final, Djokovic won in fower sets for his first Slam final ower Nadal. Djokovic an aa defeatit Nadal in the 2011 US Open Final. In 2012, Djokovic defeatit Nadal in the Australian Open final for a third consecutive Slam final win ower Nadal. This wis the langest Grand Slam tournament final in Open era history at 5 hrs, 53 mins. Nadal won thair last three 2012 meetings in the final of Monte Carlo Masters, Rome Masters and French Open in Aprile, in Mey an in Juin 2012, respectively. In 2013, Djokovic defeatit Nadal in straight sets in the final at Monte Carlo, ending Nadal's record aicht consecutive titles thare, but Nadal got revenge at the French Open in an epic five-setter 9–7 in the fifth. In August 2013, Nadal won in Montreal, denying Djokovic his fowert Rogers Cup title. Nadal an aa defeatit Djokovic in the 2013 US Open Final. In thair third clash of 2014 Nadal defeatit Djokovic in the 2014 French Open final.
Nadal vs. Murray[eedit | eedit soorce]
Nadal and Andy Murray have met on 21 occasions syne 2007, wi Nadal leading 15–6. Nadal leads 6–1 on clay, 3–0 on grass and 6–5 on haurd courts (includin 5–3 in outdoor courts, but Murray leads 2–1 on indoor haurd courts). The pair ance met regularly at Grand Slam level, wi aicht oot of thair twenty-ane meetings coming in slams, wi Nadal leading 6–2 (3–0 at Wimbledon, 1–0 at the French Open, 1–1 at the Australian Open & 1–1 at the US Open). Seiven of these aicht appearances have been at quarterfinal and semifinal level, makin the rivalry an important pairt of baith men's careers. Thay have never met in a Slam final, houiver, Murray leads 3–1 in ATP finals, wi Nadal winning at Indian Wells in 2009 and Murray winning in Rotterdam the same year, Tokyo in 2011, and Madrid in 2015.
Murray lost three consecutive Grand Slam semifinals tae Nadal in 2011 frae the French Open tae the US Open. Remarkably, of the past 19 Grand Slam drawsheets, thay have been drawn in the same half 16 times. The pair did nae meet in 2012, haein been scheduled tae meet in the semifinal of the Miami Masters afore Nadal withdrew wi injury.
Playing style[eedit | eedit soorce]
Nadal generally plays an aggressive, behind-the-baseline game foondit on hivy topspin groundstrokes, consistency, speedy footwork and tenacious court coverage, thus makin him an aggressive counterpuncher. Kent for his athleticism and speed aroond the court, Nadal is an excellent defender who hits well on the run, biggin winning plays frae seemingly defensive positions. He an aa plays very fine dropshots, which wirk especially well acause his hivy topspin eften forces opponents tae the back of the court.
Nadal employs a semi-wastren grip forehand, eften wi a "lasso-whip" follae throu, whaur his left arm hits throu the ball and finishes abuin his left shoulder – as opposed tae a mair traditional finish across the body or aroond his opposite shoulder. Nadal's forehand groundstroke form allows him tae hit shots wi hivy topspin – mair sae than mony of his contemporaries.
San Francisco tennis researcher John Yandell uised a heich-speed video camera and special software tae count the average number of revolutions o a tennis ball hit full force bi Nadal. While Nadal's shots tend tae land short of the baseline, the characteristically heich bounces his forehands achieve tend tae mitigate the advantage an opponent would normally gain frae capitalizing on a short ball. Awtho his forehand is based on hivy topspin, he can hit the ball deep and flat wi a mair orthodox follae throu for clean winners.
Nadal's serve wis initially considered a weak pynt in his game, awtho his improvements in baith first-serve pynts won and break pynts saved syne 2005 have allowed him tae consistently compete for and win major titles on faster surfaces. Nadal relies on the consistency of his serve tae gain a strategic advantage in pynts, rather than going for service winners. Houiver, afore the 2010 US Open, he altered his service motion, arriving in the trophy pose earlier and pulling the racket lawer during the trophy pose. Afore the 2010 U.S. Open, Nadal modified his service grip tae a mair continental ane. These twa changes in his serve increased his average speed bi aroond 10 mph during the 2010 US Open, maxing oot at 135 mph (217 km), allowing him tae win mair free pynts on his serve. Houiver, syne the 2010 US Open, Nadal's serve speed haes dropped back doun tae previous levels and haes again been cited as a need for improvement.
Nadal is a clay court specialist in the sense that he haes been extremely successful on that surface. Syne 2005, he won nine times at Roland Garros, aicht times at Monte Carlo and seiven at Rome. Houiver, Nadal haes shed that label due tae his success on ither surfaces, includin holding simultaneous Grand Slam tournament titles on grass, haurd courts, an clay on twa separate occasions, winning aicht Masters series titles on hardcourt, an winning the Olympic gowd medal on hardcourt.
Despite praise for Nadal's talent and skill, some have questioned his longevity in the sport, citing his big and playing style as conducive tae injury. Nadal himself haes admitted tae the physical toll haurd courts place on ATP Tour players, calling for a reevaluated tour schedule featurin fewer haurd court tournaments.
Public image[eedit | eedit soorce]
Equipment and endorsements[eedit | eedit soorce]
Nadal haes been sponsored bi Kia Motors syne 2006. He haes appeared in advertising campaigns for Kia as a global ambassador for the company. In Mey 2008, Kia released a claymation viral ad featurin Nadal in a tennis match wi an alien. In Mey 2015, Nadal extended his partnership wi Kia for anither five years.
Nike serves as Nadal's clothing and shoe sponsor. Nadal's signature on-court attire entailed a variety of sleeveless shirts paired wi 3/4 lenth capri pants. For the 2009 saison, Nadal adoptit mair-traditional on-court apparel. Nike encouraged Nadal tae update his leuk in order tae reflect his new status as the sport's tap player at that time and associate Nadal wi a style that, while less distinctive than his "pirate" leuk, would be mair widely emulated bi consumers. At warmup tournaments in Abu Dhabi and Doha, Nadal played matches in a polo shirt specifically designed for him bi Nike, paired wi shorts cut abuin the knee. Nadal's new, mair conventional style carried ower tae the 2009 Australian Open, whaur he wis outfitted wi Nike's Bold Crew Men's Tee and Nadal Lang Check Shorts. Nadal wears Nike's Air CourtBallistec 2.3 tennis shoes, bearing various customizations throughout the saison, includin his nickname "Rafa" on the right shoe and a stylized bull logo on the left.
He became the face of Lanvin's L'Homme Sport cologne in Aprile 2009. Nadal uses an AeroPro Drive racquet wi a 41⁄4-inch L2 grip. As of the 2010 season[update], Nadal's racquets are painted tae resemble the new Babolat AeroPro Drive wi Cortex GT racquet in order tae mercat a current model which Babolat sells. Nadal uses no replacement grip, an instead wraps twa overgrips aroond the handle. He uised Duralast 15L strings until the 2010 saison, when he switched tae Babolat's new, black-colored, RPM Blast string. Nadal's rackets are always strung at 55 lb (25 kg), regairdless of which surface or conditions he is playing on.[citation needit]
As o 2010[update], Nadal is the international ambassador for Quely, a company frae his native Mallorca that manufactures biscuits, bakery and chocolate coated products; he haes consumed thair products ever syne he wis a young child.
In 2010, luxury watchmaker Richard Mille announced that he haed developed an ultra-licht wristwatch in collaboration wi Nadal cried the Richard Mille RM027 Tourbillon watch. The watch is made of titanium and lithium and is valued at US$525,000; Nadal wis involved in the design and testin of the watch on the tennis court. During the 2010 French Open, Men's Fitness reportit that Nadal wore the Richard Mille watch on the court as pairt o a sponsorship deal wi the Swiss watchmaker.
Nadal replaced Cristiano Ronaldo as the new face of Emporio Armani Underwear and Armani Jeans for the spring/summer 2011 collection. This wis the first time that the label haes chosen a tennis player for the job; association football haes ruled lately prior tae Ronaldo, David Beckham graced the ads syne 2008. Armani said that he selected Nadal as his latest male underwear model acause "...he is ideal as he represents a healthy and positive model for youngsters."
In Juin 2012, Nadal joined the group of sports endorsers of the PokerStars online poker cardroom. In December 2013, Nadal won a charity poker tournament against retired Brazilian football player Ronaldo and fower ither competitors.
In popular culture[eedit | eedit soorce]
In Februar 2010, Rafael Nadal wis featured in the muisic video of Shakira's "Gypsy". and pairt of her album release She Wolf. In explaining why she chose Nadal for the video, Shakira wis quoted as saying in an interview wi the Latin American Herald Tribune: "I thought that maybe I needed someone I could in some way identify with. And Rafael Nadal is a person who has been totally committed to his career since he was very young. Since he was 17, I believe."
Asteroid[eedit | eedit soorce]
Off the court[eedit | eedit soorce]
Involvement in football[eedit | eedit soorce]
Nadal is an avid fan of association football club Real Madrid. On 8 Julie 2010, it wis reportit that he haed acome a shareholder of RCD Mallorca, his local club bi birth, in an attempt tae assist the club frae debt. Nadal reportedly ains 10 percent and wis offered the role of vice preses, but he rejected that offer. His uncle Miguel Ángel Nadal, became assistant coach unner Michael Laudrup. Nadal remains a passionate Real Madrid supporter; ESPN.com writer Graham Hunter wrote, "He's as Merengue as [Real Madrid icons] Raúl, Iker Casillas and Alfredo Di Stéfano."
Shortly efter acquiring his interest in Mallorca, Nadal cried oot UEFA for apparent hypocrisy in ejecting the club frae the 2010–11 UEFA Europa League for excessive debts, saying throu a club spokesperson, "Well, if those are the criteria upon which UEFA is operating, then European competition will only comprise two or three clubs because all the rest are in debt, too."
He is a fervent supporter of the Spanish national team, ane of anly sax people nae affiliated wi the team or the national federation allowed intae the team's locker room immediately follaein Spain's victory in the 2010 FIFA World Cup Final.
Philanthropy[eedit | eedit soorce]
Nadal teuk pairt in Thailand's "A Million Trees for the King" project, planting a tree in honour of Keeng Bhumibol Adulyadej on a visit tae Hua Hin during his Thailand Open 2010. "For me it's an honour to part of this project", said Nadal. "It's a very good project. I want to congratulate the Thai people and congratulate the King for this unbelievable day. I wish all the best for this idea. It's very, very nice."
Fundación Rafa Nadal[eedit | eedit soorce]
The creation of the Fundación Rafa Nadal teuk place in November 2007, an its offeecial presentation wis in Februar 2008, at the Manacor Tennis Club in Mallorca, Spain. The foundation will focus on social wirk and development aid parteecularly on childhood and youth. On deciding why tae stairt a foundation, Nadal said "This can be the beginning of my future, when I retire and have more time, [...] I am doing very well and I owe society, [...] A month-and-a-half ago I was in Chennai, in India. The truth is we live great here....I can contribute something with my image..." Nadal wis inspired bi the Red Cross benefit match against malaria wi Real Madrid goalkeeper Iker Casillas, recalling, "We raised an amount of money that we would never have imagined. I have to thank Iker, my project partner, who went all out for it, [...] That is why the time has come to set up my own foundation and determine the destination of the money."
Nadal's mither, Ana Maria Parera, chairs the charitable organization and faither Sebastian is vice-chairman. Coach and uncle Toni Nadal and his agent, umwhile tennis player Carlos Costa, are an aa involved. Roger Federer haes gien Nadal advice on getting involved in philanthropy. Despite the fact that poverty in Indie struck him parteecularly haurd, Nadal wants tae stairt bi helping "people close by, in the Balearic Islands, in Spain, and then, if possible, abroad."
On 16 October 2010, Nadal traveled tae Indie for the first time tae visit his tennis academy for underprivileged children at Anantapur Sports Village, in the Anantapur City, Andhra Pradesh. His foundation haes an aa worked in the Anantapur Educational Center project, in collaboration wi the Vicente Ferrer Foundation.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Nadal lived wi his parents and younger sister Maria Isabel in a five-story apartment building in thair hometown of Manacor, Mallorca. In Juin 2009, Spanish newspaper La Vanguardia, and then The New York Times, reportit that his parents, Ana Maria and Sebastian, haed separated. This news came efter weeks of speculation in Internet posts and message boards ower Nadal's personal issues as the cause of his setback.
Nadal haes revealed himself tae be agnostic. As a young boy, he would run home frae schuil tae watch Goku in his favorite Japanese anime, Dragon Ball. CNN released an article aboot Nadal's childhood inspiration, an cried him "the Dragon Ball of tennis" due tae his unorthodox style "from another planet."
In addition tae tennis and football, Nadal enjoys golf and an aa poker. In Aprile 2014 he played the world's number 1 female poker player, Vanessa Selbst, in a poker game in Monaco. Nadal's autobiography, Rafa (Hyperion, 2012, ISBN 1401310923), written wi assistance frae John Carlin, wis published in August 2011.
Notes[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "ATP World Tour – Singles Rankings". ATP Tour. Retrieved 15 May 2013.
- "ATP World Tour – Doubles Rankings". ATP Tour. Retrieved 15 May 2013.
- Niall, Jake (3 February 2009). "The man from Majorca breathes scent of victory". The Age (Melbourne). Retrieved 5 April 2010.
- Scott, Brough (24 June 2008). "Wimbledon: Rafael Nadal happy with his game – and his shorts – as he moves through gears". The Daily Telegraph (London). Retrieved 5 April 2010.
- "Singles Rankings 11 May 2015". Association of Tennis Professionals. ATP. Retrieved 11 May 2015.
- Dodds, Eric (7 June 2013). "Why Djokovic’s French Open Loss Is A Win for Men’s Tennis". Time. Retrieved 11 June 2013.
- Chu, Henry (9 June 2013). "Rafael Nadal wins a record eighth French Open tennis title". Los Angeles Times. Retrieved 11 June 2013.
- "The king and his court". The Hindu. 11 June 2013. Retrieved 11 June 2013.
- Rothstein, Ethan (7 June 2013). "French Open results 2013: Rafael Nadal advances to final with 5-set victory over Novak Djokovic". SB Nation. Retrieved 11 June 2013.
- Bishop, Greg (11 June 2012). "Nadal Embraces History With a Record Seventh Title on the Clay of Roland Garros". The New York Times. Retrieved 11 June 2013.
- "'King of Clay' Rafael Nadal outlasts Novak Djokovic in stirring French Open semifinal". The Plain Dealer. Associated Press. 7 June 2013. Retrieved 11 June 2013.
- McMahon, James (8 June 2013). "French Open 2013: Breaking Down Why Rafael Nadal is so Dominant on Clay". Los Angeles Times. Bleacher Report. Retrieved 11 June 2013.
- Sarkar, Pritha (9 June 2013). "Nadal Shakes Off Protessters, Ferrer to Win French Open". NBC Sports. Reuters. Retrieved 11 June 2013.
- Robson, Douglas (7 June 2013). "Nadal takes down Djokovic, reaches French Open final". USA Today. Retrieved 11 June 2013.
- "Rafael Nadal overcomes doubts to win 8th French title". Boston Herald. Associated Press. 10 June 2013. Retrieved 11 June 2013.
- Evans, Richard (6 June 2010). "Nadal roars back to King of Clay throne". Fox Sports. Retrieved 11 June 2013.
- St. John, Allen (7 June 2012). "The Greatest Men's Tennis Player of All Time Is at the French Open". The Atlantic. Retrieved 11 June 2013.
- Eckstein, Jeremy (9 June 2013). "Where Rafael Nadal Fits in the Greatest of All Time Debate". Los Angeles Times. Bleacher Report. Retrieved 11 June 2013.
- Goldring, Fred (6 June 2011). "Could Rafa Nadal Be the Greatest Tennis Player of All Time?". Huffington Post. Retrieved 11 June 2013.
- Bowen, Fred (31 August 2011). "Who's the best tennis player of all time?". The Washington Post. Retrieved 11 June 2013.
- Gaines, Cork (10 June 2013). "Rafael Nadal Is Challenging Roger Federer for the Title Of 'Greatest of All Time'". Business Insider. Retrieved 11 June 2013.
- Wiedmer, Mark (10 June 2013). "Wiedmer: Nadal may now argue for best ever". Chattanooga Times Free Press. Retrieved 11 June 2013.
- Palmer, Kevin (4 November 2012). "Becker questions whether Federer is greatest ever". ESPN. Retrieved 11 June 2013.
- "Roger Federer is greatest player of all time says Australian tennis legend Rod Laver". Fox Sports. 6 July 2012. Retrieved 11 June 2013.
- Chase, Chris (24 January 2014). "Roger Federer just made Rafael Nadal's case for greatest of all time". USA Today. Retrieved 16 June 2014.
- Heveldt, Guy; Walker, Nick; Smith, Elliott (26 January 2014). "Tennis: Nadal will overtake Federer - Sampras". Newstalk ZB. Retrieved 24 June 2014.
- "Andre Agassi picks Rafael Nadal ahead of Roger Federer as tennis's greatest all-time player". The Daily Telegraph (London). 8 May 2014. Retrieved 8 June 2014.
- "Nadal captures Cincinnati crown". ESPN. 18 August 2013. Retrieved 19 July 2014.
- "Rafael Nadal beats Isner to win 26th Masters 1000 title in Cincinnati". Tennisworldusa.org. 18 August 2013. Retrieved 31 July 2014.
- "Rafael Nadal wins Madrid Masters after Kei Nishikori retires". BBC Sport. 11 May 2014. Retrieved 24 June 2014.
- "Awards 2011". Laureus World Sports Awards. Retrieved 13 August 2014.
- "US Open Final - Nadal Completes Career Grand Slam - Tennis - ATP World Tour". ATP World Tour.
- Clarey, Christopher (6 June 2005). "Rafael Nadal, Barely 19, He's Got Game, Looks and Remarkably Good Manners". The New York Times. Retrieved 5 April 2010.
- "Sportsround meets Rafael Nadal". BBC Sports. 11 November 2006. Retrieved 6 April 2010.
- Rajaraman, Aarthi (1 June 2008). "At Home with Humble yet Ambitious Nadal". Inside Tennis. Retrieved 5 April 2010.
- Kervin, Alison (23 April 2006). "The Big Interview: Rafael Nadal". The Sunday Times (London). Retrieved 5 April 2010.
- "Rafael Nadal". ATP. Archived from the original on 24 January 2014. Retrieved 22 February 2014.
- Drucker, Joel (18 May 2010). "The Rafa Renaissance". atpworldtour.
- "ITF Tennis – Juniors – Player Activity". Retrieved 15 June 2012.
- Thornburgh, Nathan (15 August 2007). "10 Questions for Rafael Nadal". Time. Retrieved 14 September 2010.
- Tignor, Stephen (20 June 2006). "Wimbledon 2006: The Duel". Tennis Magazine. Retrieved 8 November 2008.
- Clarey, Christopher (26 June 2003). "Wimbledon Tennis: An unusual comfort zone". The New York Times. Retrieved 5 April 2010.
- "Hewitt sets up Federer clash". Australian Broadcasting Corporation. Retrieved 24 November 2012.
- Benammar, Emily (8 July 2008). "Rafael Nadal: All you need to know". The Daily Telegraph (London). Retrieved 5 April 2010.
- "Brave Hewitt battles past Nadal". BBC Sports. 24 January 2005. Retrieved 6 April 2010.
- "Nadal proves to be the real deal". BBC Sports. 5 April 2005. Retrieved 6 April 2010.
- "Teen Nadal gives Spain reign over French Open". USA Today. Associated Press. 5 June 2006. Retrieved 6 April 2010.
- "ATP Rankings History: Rafael Nadal". ATP Tour. Retrieved 6 April 2010.
- "Waske snaps Nadal's winning streak". Associated Press. 10 June 2005. Retrieved 6 April 2010.
- Linden, Julian (5 January 2006). "Foot injury delays Rafael Nadal's comeback". Reuters. Retrieved 6 April 2010.
- "Rafael Nadal No. 1 Tribute". ATP World Tour. 18 August 2008. Retrieved 7 July 2009.[deid airtin]
- "Nadal Grabs the Golden Bagel". SideSpin Productions. 11 December 2005. Retrieved 6 April 2010.
- "Champion Safin out of Aussie Open". BBC Sport. 10 January 2006. Retrieved 13 November 2008.
- Garber, Greg (31 May 2006). "With Vilas in stands, Nadal makes history". ESPN Tennis/French06. ESPN. Retrieved 13 November 2008.
- Garber, Greg (12 June 2006). "Roger's reign on hold with Nadal's dominance". ESPN Tennis/French06. ESPN. Retrieved 13 November 2008.
- "Shoulder Forces Nadal To Quit London Match". The New York Times. 17 June 2006. Retrieved 13 November 2008.
- "The Battle of Surfaces". Retrieved 4 April 2007.
- Cheese, Caroline (7 July 2007). "Wimbledon 2007". BBC Sport. Retrieved 13 November 2008.
- Newbury, Piers (28 November 2007). "Nadal plays down foot injury fear". BBC Sport Tennis. Retrieved 11 February 2009.
- "Roger & Rafa: The Rivalry". ATPtennis.com. 14 March 2013. Retrieved 11 April 2013.
- "Men's Grand Slam Titles Without Losing A Set". International Herald Tribune. Sports. Associated Press. 9 June 2008. Retrieved 9 August 2008.
- "Federer, Nadal set for Wimbledon showdown". CBCSport (Canadian Broadcasting Corporation). Associated Press. 5 June 2008. Retrieved 11 February 2009.
- Ubha, Ravi (5 June 2008). "Nadal enters Wimbledon final with clear mental edge". ESPN. Retrieved 11 February 2009.
- Peter, Bodo (5 June 2008). "Karma on Nadal's side". ESPN. Retrieved 11 February 2009.
- "Federer-Nadal rivalry as good as it gets". International Herald Tribune (Associated Press). 7 July 2008. Retrieved 14 February 2009.
- Jenkins, Bruce (7 July 2008). "The Greatest Match Ever". The San Francisco Chronicle. Retrieved 7 August 2008.
- Alleyne, Richard (7 July 2008). "Wimbledon 2008: John McEnroe hails Rafael Nadal victory as greatest final ever". The Daily Telegraph (London). Retrieved 7 August 2008.
- Wertheim, Jon (9 July 2008). "Without a doubt, it's the greatest". Sports Illustrated. Retrieved 4 April 2009.
- Alistair Magowan (7 July 2008). "Roger v Rafa – the best final ever?". BBC Sport. Retrieved 8 July 2008.
- "Nadal wins Olympic gold over Gonzalez". Tennis.com. 17 August 2008. Retrieved 5 April 2009.
- "Nadal Clinches Year End No. 1 For First Time". ATPtennis.com. 18 August 2008. Retrieved 20 October 2008.[deid airtin]
- "2008 Prince of Asturias Award for Sports". Fundación Principe de Asturias. Retrieved 5 April 2010.
- Pretot, Julien (31 October 2008). "UPDATE 2-Tennis-Knee injury forces Nadal to retire in Paris". Reuters. Retrieved 5 April 2009.
- "Nadal withdraws from Masters Cup". Tennis.com. 3 November 2008. Retrieved 4 November 2008.
- "Nadal, Murray, Federer Off the Mark in 2009". ATP World Tour. 6 January 2009. Retrieved 15 June 2012.
- Sharko, Greg (16 January 2009). "DEUCE Australian Open 2009 Shark Bites". ATP World Tour. Retrieved 15 June 2012.
- Ubha, Ravi (30 January 2009). "One for the record books". ESPN. Retrieved 20 June 2012.
- "Rafael Nadal Completed Matches, 2009 Australian Open". Tennis Australia. 30 January 2009. Retrieved 30 January 2009.[deid airtin]
- "Record-breaking Rafa Notches Up Another First". Tennishead. 4 February 2009. Retrieved 4 February 2009.[deid airtin]
- Cambers, Simon (16 February 2009). "Murray takes title to complete hat-trick over crocked Nadal". The Guardian (London). Retrieved 16 February 2009.
- "Injured Nadal pulls out of Dubai". BBC Sport. 19 February 2009. Retrieved 19 February 2009.
- "Nadal beats Djokovic to help Spain clinch win". NBC Sports. Associated Press. 8 March 2009. Retrieved 13 June 2010.
- Rogers, Iain (8 March 2009). "Nadal beats Djokovic to put Spain through". Reuters. Retrieved 13 June 2010.
- Oberjuerge, Paul (19 March 2009). "Nadal Shows Why He's No. 1, and Safina Shows Why She Isn't". The New York Times. Retrieved 9 July 2010.
- Head to Head Player Details
- "Nadal seals fifth Monte Carlo win". BBC Sport. 19 April 2009. Retrieved 20 April 2009.
- "Nadal storms to Barcelona victory". BBC Sport. 26 April 2009. Retrieved 26 April 2009.
- "Nadal regains Rome Masters title". BBC Sport. 3 May 2009. Retrieved 6 May 2009.
- Herman, Martyn (19 May 2009). "Nadal seals spot for ATP season finale in London". Reuters. Retrieved 13 June 2010.
- "Rafael Nadal has problems in both knees, will try to rehab in time for Wimbledon". ESPN. 9 June 2009. Retrieved 6 June 2010.
- "Champion Nadal out of Wimbledon". BBC News. 19 June 2009. Retrieved 22 May 2010.
- "Rafael Nadal returns to tennis at Montreal Masters". GOTOTENNIS. 4 August 2009. Retrieved 5 August 2009.
- "Nadal Suffers Montreal Setback". Sporting Life. UK. 15 August 2009. Retrieved 15 August 2009.
- "Nadal finishes Gonzalez with ease". BBC Sport. 12 September 2009. Retrieved 13 September 2009.
- "Del Potro thrashes Nadal in semis". BBC Sport. 13 September 2009. Retrieved 13 September 2009.
- "Tennis: Nadal knees hold up as he regains No. 2 spot with victory". The Edinburgh Paper. 9 September 2009. Retrieved 13 September 2009.
- "Rafael Nadal wins Abu Dhabi exhibition title". BBC Sport. 2 January 2010. Retrieved 4 January 2010.
- "Davydenko shocks Nadal in final". The British Broadcasting Corporation. 9 January 2010. Retrieved 9 January 2010.
- "Champion Nadal reaches round four". BBC News. 22 January 2010. Retrieved 22 May 2010.
- "Murray through after Nadal injury". BBC News. 26 January 2010. Retrieved 22 May 2010.
- "Ljubicic Shows Heart in semi-final Win Over Nadal". BNP Paribas Open. 20 March 2010. Retrieved 6 June 2010.
- "Lopez/Nadal Upset Top Seeds To Take Doubles Title". BNP Paribas Open. 20 March 2010. Retrieved 6 June 2010.
- "Emirates ATP Doubles Ranking on 22.03.2010". Atpworldtour.com. Retrieved 6 April 2013.
- "Tennis – ATP World Tour – Tennis Players – Rafael Nadal". ATP World Tour. Retrieved 6 June 2010.
- "Roddick edges Nadal in three sets". ESPN News. Associated Press. 3 April 2010. Retrieved 5 April 2010.
- "Unstoppable Nadal Captures Sixth Straight Title". James Buddell (ATP World Tour). 18 April 2010. Retrieved 18 April 2010.
- "Soderling Stuns Federer For Semi-final Berth; Battle For No. 1 Intensifies". James Buddell (ATP World Tour). 1 June 2010. Retrieved 6 June 2010.
- "Nadal Sets Up Soderling Re-Match; Bidding For Fifth Title & Return To No. 1". James Buddell (ATP World Tour). 4 June 2010. Retrieved 6 June 2010.
- "Nadal Reclaims No. 1 Ranking With Fifth Roland Garros Title". ATP Staff (ATP World Tour). 6 June 2010. Retrieved 6 June 2010.
- "Nadal fined for receiving coaching". ESPN. Associated Press. 28 June 2010. Retrieved 15 June 2012.
- Brooks, Xan (4 July 2010). "Wimbledon 2010: Rafael Nadal v Tomáš Berdych – as it happened". The Guardian (London). Retrieved 6 June 2010.
During the final match at Wimbledon 2010 between Nadal and Tomáš Berdych, someone, allegedly Toni Nadal, yelled "I love you, Rafa!"
- Millard, Robin (4 July 2010). "AFP: Nadal reclaims Wimbledon crown in style". Agence France-Presse. Retrieved 4 July 2010.
- Newbery, Piers (4 July 2010). "Wimbledon 2010: Rafael Nadal beats Berdych in final". BBC Sport. Retrieved 4 July 2010.
- "Tennis News: Nadal is Champion Again!". The Tennis Times. 22 January 2010. Retrieved 22 May 2010.
- "Nadal rallies to reach Rogers Cup semifinal". Tennis Talk. 14 August 2010. Retrieved 14 August 2010.[deid airtin]
- "Murray upsets Nadal in Rogers Cup semifinal". CBS Sports. 14 August 2010. Retrieved 14 August 2010.
- "Nadal and Djokovic to play double together". News.tennisty.com. Retrieved 11 December 2010.
- "Nadal Captures U.S. Open To Complete Career Grand Slam". The Sports Network (TSN). 14 September 2010. Retrieved 12 June 2012.
Nadal...also owns an Olympic gold medal, which makes him one of only two men to corral the career Golden Slam, with the great Agassi being the other.
- "Rafael Nadal wins US Open to seal career Grand Slam". BBC Sport. 14 September 2010. Retrieved 14 September 2010.
- "Nadal Clinches Year-End No. 1 For Second Time". Atpworldtour.com. 16 September 2010. Retrieved 11 December 2010.
- "Nadal withdraws from fatigue at the Paris". Atpworldtour.com. Retrieved 11 December 2010.
- "Nadal wins Stefan Edberg Sportsmanship Award". Tennis.com (Associated Press). 20 November 2010. Retrieved 20 June 2012.
- "ATP World Tour Finals: Rafael Nadal defeats Andy Roddick in nervy encounter at London's O² Arena". Retrieved 22 November 2010.
- "Nadal after end of the ATP World Tour Finals final "I tried my best, but Roger was better than me"". Rafaelnadal.com. Retrieved 11 December 2010.[deid airtin]
- "Rafael Nadal – Nadal struggles with fever in Doha". Live-tennis.com. 8 January 2011. Retrieved 3 June 2011.
- "Rafa wins doubles will delay trip australia". The official nadal website. 7 January 2011. Retrieved 7 January 2011.[deid airtin]
- Gleeson, Michael (27 January 2011). "Rafa slammed: run at history falls short as Ferrer KOs ailing ace". The Sydney Morning Herald. Retrieved 27 January 2011.
- "Nadal, Vonn win top Laureus awards". CNN. 8 February 2011. Retrieved 20 June 2012.
- "Rafael Nadal Wins in Davis Cup in Belgium, Gives Spain Lead". Fox News Channel. Associated Press. 4 March 2011. Retrieved 4 March 2011.
- "Rafael Nadal Wins Second Match in Davis Cup, Helps Spain Dominate Belgium". Fox News Channel. Associated Press. 6 March 2011. Retrieved 6 March 2011.
- "Djokovic beats Nadal to win BNP Paribas Open". Associated Press. 20 March 2011. Retrieved 20 March 2011.[deid airtin]
- "Nadal beats Djokovic in Colombia's most important tennis match ever". Associated Press. 21 March 2011. Retrieved 21 March 2011.
- "HARD FINAL IN MIAMI". Associated Press. 4 April 2011. Retrieved 4 April 2011.[deid airtin]
- "Nadal won seven tournaments in a row at the ATP". Associated Press. 17 April 2011. Retrieved 17 April 2011.[deid airtin]
- "The last loss in Monte Carlo was in 2003". Associated Press. 17 April 2011. Retrieved 17 April 2011.[deid airtin]
- "NADAL WINS 7TH STRAIGHT MONTECARLO TITLE". Associated Press. 17 April 2011. Retrieved 17 April 2011.[deid airtin]
- "Ranking Breakdown Rafael Nadal". ATP Worldtour. 9 June 2011. Retrieved 9 June 2011.
- "Djokovic Tops Nadal in Another Final". The New York Times. 8 May 2011. Retrieved 7 June 2011.
- Mitchell, Kevin (15 May 2011). "Novak Djokovic rolls on with defeat of Rafael Nadal in Rome final". The Guardian (London). Retrieved 7 June 2011.
- "Djokovic beats Nadal in Rome in French Open warm-up". USA Today. 17 May 2011. Retrieved 7 June 2011.
- "Rafael Nadal wins sixth French Open". ESPN. 6 June 2011. Retrieved 7 June 2011.
- "Nadal collapses in front of media". BBC News. 4 September 2011.
- "Davis Cup site". Daviscup.com. Retrieved 8 June 2012.
- "Legends Look Forward to Mubadala World Tennis Championship for the Start of Global Tennis Season". 28 December 2011.[deid airtin]
- "Djokovic dominates to secure place in final against impressive Ferrer". 30 December 2011.
- "Federer and Nadal stay on course for final showdown". Yahoo Sports. 5 January 2012.
- "Monfils tops Nadal, faces Tsonga in final". Yahoo Sports. 6 January 2012.[nae in citation given]
- "Nadal eases to 1st-round win at Australian Open". Yahoo Sports. 16 January 2012.
- "Nadal beats Haas as Federer puts feet up at Aussie Open". Yahoo Sports. 18 January 2012.
- "Longest Men's Singles Championship Final". ESPN Sports. 30 January 2012.
- "Stars not happy with Madrid". Incyprus.com.cy. 11 May 2012. Retrieved 24 November 2012.
- Davis, Toby (11 June 2012). "Nadal wins record seventh French Open". Reuters. Retrieved 11 June 2012.
- "Rafael Nadal beats Novak Djokovic to win record seventh French Open title". The Times of India. 11 June 2012.
- "Nadal Tops Djokovic To Break Borg's Paris Record". ATP World Tour. 11 June 2012. Retrieved 11 June 2012.
- Henson, Mike (11 June 2012). "Rafael Nadal beats Novak Djokovic to win seventh French Open". BBC Sport. Retrieved 11 June 2012.
- "Rafael Nadal bombs out in quarterfinals at Halle". The Times of India. 15 June 2012.
- "Rafael Nadal falls to shock Wimbledon defeat by Lukas Rosol". BBC News. 28 June 2012. Retrieved 28 June 2012.
- "Nadal withdraws from Paris and London tournaments". Retrieved 26 October 2012.
- "Reigning Champion Nadal Withdraws From London Olympics". Retrieved 19 July 2012.
- "Rafael Nadal falls, as Andy Murray climbs in ATP Rankings". Livetennisguide.com. Retrieved 24 November 2012.
- "Rafael Nadal out of Aussie Open". ESPN. 28 December 2012. Retrieved 29 December 2012.
- "Nadal Out of Top Four, Serena Williams Rises on Rankings". Business Week. 28 January 2013.
- Clarke, Patrice. "Rafael Nadal Smart to Make Long-Awaited Return on Clay at 2013 ATP VTR Open". Bleacher Report. Retrieved 1 February 2013.
- "Rafael Nadal to make comeback from knee injury at Brazil Open". BBC Sport. 15 January 2013. Retrieved 27 January 2013.
- "Nadal Edges Djokovic In Montreal Thriller, Faces Raonic in Final". ATP World Tour. 30 September 2011. Retrieved 31 July 2014.
- Canada (11 August 2013). "Rafael Nadal dominates Milos Raonic in Rogers Cup final". Theglobeandmail.com. Retrieved 31 July 2014.
- Newbery, Piers (10 September 2013). "Rafael Nadal beats Novak Djokovic to win second US Open title". BBC Sport. Retrieved 19 July 2014.
- "Not the real prizemoney: Rafael Nadal and Serena Williams lament tax impact on record purse". The Sydney Morning Herald. 10 September 2013. Retrieved 19 July 2014.
- "Rafael Nadal reaches China Open final to become world number one". BBC Sport. 5 October 2013. Retrieved 10 June 2014.
- "Novak Djokovic beats Rafael Nadal in China Open final". BBC Sport. 6 October 2013. Retrieved 10 June 2014.
- Rafael Nadal beats Czech Republic player Lukas Rosol to advance to second round of Qatar Open, ABC Grandstand Sport (Australian Broadcasting Corporation), 1 January 2014
- "Rafael Nadal beats Gael Monfils to win Qatar title". BBC Sport. 4 January 2014. Retrieved 19 July 2014.
- "Nadal a Possible Nominee for Laureus Award". ATP. Archived from the original on 22 February 2014. Retrieved 22 February 2014.
- Newbery, Piers (8 June 2014). "Rafael Nadal beats Novak Djokovic to win ninth French Open title". BBC Sport.
- "Rafael Nadal ousted in Halle". ESPN. 12 June 2014. Retrieved 14 June 2014.
- Newbery, Piers (1 July 2014). "Rafael Nadal beaten by Nick Kyrgios at Wimbledon". BBC Sport. Retrieved 1 July 2014.
- "Rafael Nadal suffers shock defeat by Michael Berrer in Doha". BBC Sport. 6 January 2015.
- Newbery, Piers (27 January 2015). "Rafael Nadal beaten by Tomas Berdych at Australian Open". BBC Sport. Retrieved 24 May 2015.
- "Rafael Nadal: Argentina Open win equals clay-court title record". BBC Sport. 1 March 2015.
- Weaver, Paul (7 July 2008). "Move over McEnroe and Borg, this one will run and run in the memory". The Guardian (London). Retrieved 14 February 2009.
- Flanagan, Martin. "Federer v Nadal as good as sport gets". The Age (Melbourne).
- Jago, Richard (15 August 2009). "Murray reaches world No.2". The Observer (London). Retrieved 16 August 2010.
- "Roger Federer Ranking History". Association of Tennis Professionals. Retrieved 9 February 2013.
- "Rafael Nadal". Associate of Tennis Professionals. Retrieved 9 February 2013.
- "It's official: Nadal will pass Federer for No. 1". NBC Sports (Associated Press). 1 August 2008. Retrieved 14 February 2009.
- "FedEx ATP Reliability Index". Retrieved 1 April 2012.
- "Head to Head player details". ATP World Tour. Retrieved 14 April 2013.
- "Rafa & Roger: The Rivalry". ATP World Tour. 18 March 2012. Retrieved 15 June 2012.
- Alleyne, Richard (7 July 2008). "Wimbledon 2008: John McEnroe hails Rafael Nadal victory as greatest final ever". The Telegraph (London). Retrieved 14 February 2009.
- Wertheim, Jon (9 July 2008). "Without a doubt, it's the greatest". Tennis Mailbag. Retrieved 14 February 2009.
- Tignor, Steve (8 July 2008). "W: Report Cards". Concrete Elbow. Tennis.com. Retrieved 14 February 2009.
- Featured Columnist (6 October 2013). "Analyzing Importance of Novak Djokovic's China Open Win vs. Rafael Nadal". Bleacherreport.com. Retrieved 31 July 2014.
- "FEDEX ATP HEAD 2 HEADs". Retrieved 19 August 2011.
- "RIVALRIES OF THE DECADE". Retrieved 19 August 2011.
- Walker, Randy (3 August 2012). "Roger Federer’s History-Making Olympic Epic Over Juan Martin del Potro". World Tennis Magazine. Retrieved 4 August 2012.
- "Federer edges epic encounter". London2012.com. 3 August 2012. Retrieved 4 August 2012.
- Clarey, Christopher (3 July 2011). "Djokovic Overwhelms Nadal for Wimbledon Title". The New York Times. Retrieved 3 July 2011.
- Paul Gittings (29 January 2012). "Djokovic beats Nadal in marathon classic to win Australian Open". CNN. Retrieved 8 June 2012.
- "Rafael Nadal". Retrieved 21 May 2012.
- "Nadal v Murray Head to Head". atpworldtour.com. Retrieved 6 August 2012.
- "Nadal blows Murray away in final". BBC Sport. 22 March 2009. Retrieved 6 February 2012.
- "Murray beats Nadal to take title". BBC Sport. 15 February 2009. Retrieved 6 February 2012.
- "Andy Murray defeats Rafael Nadal in Japan Open final". BBC Sport. 9 October 2011. Retrieved 6 February 2012.
- "Andy Murray to play Djokovic in Miami final after Nadal withdraws". BBC Sport. 1 April 2012. Retrieved 6 February 2012.
- "Nadal Has Improved Virtually Every Aspect of His Game". ESPN. 3 July 2008. Retrieved 30 January 2009.
- Cooper, Jeff. "Rafael Nadal – Game Profile". Retrieved 30 July 2007.
- "Rafael Nadal's Drop Volley". Tennis Magazine. 27 March 2008. Retrieved 30 January 2009.
- "How To Hold A Tennis Racket". Retrieved 19 January 2015.
- "Essential Tennis - Rafael Nadal’s Forehand Grip Revealed". Retrieved 19 January 2015.
- Clarey, Christopher (27 June 2006). "More and More Players Deliver Slap to Classic Forehand". The New York Times. Retrieved 30 January 2009.
- "The Forehand of Rafael Nadal". Tennis Magazine. 15 December 2006. Retrieved 30 January 2009.
- White, Clive (6 July 2008). "Rafael Nadal Determined to Keep One Step Ahead of Roger Federer". The Daily Telegraph (UK). Retrieved 30 January 2009.
- Tony Kurdzuk/The Star-Ledger. "12 September 2010". The Star-Ledger. Retrieved 3 June 2011.
- Timothy Rapp (30 January 2012). "Rafael Nadal: Rafa Must Improve Serve to Beat Novak Djokovic". Bleacher Report. Retrieved 3 May 2012.
- Thomas Skuzinski (22 August 2011). "Rafael Nadal's Serve, and 7 Other Weak Shots Among the Top 8 Men". Bleacher Report. Retrieved 3 May 2012.
- Naharnet Newsdesk (13 September 2011). "Beaten Nadal Vows to Turn Tables on Djokovic". Naharnet. Retrieved 3 May 2012.
- "No limit to what Nadal can accomplish". ESPN. 1 February 2009. Retrieved 1 February 2009.
- "Style of play catching up with Rafa?". ESPN. 30 August 2007. Retrieved 30 January 2009.
- "Oz Champ Nadal Wants Changes in Tennis Schedule". Tennis Magazine. 2 February 2009. Retrieved 2 February 2009.
- Kia Nadal versus Alien Video.
- "Rafael Nadal and Kia Motors double up for another five years". Hyundai Motor Group. Retrieved 25 May 2015.
- "The Beefcake in the Backcourt". New York. 17 August 2008. Retrieved 30 January 2009.
- "Rafa Needs More Than a New Look". ESPN. 17 January 2009. Retrieved 30 January 2009.
- "Rafael Nadal to Launch New, More Traditional Image at US Open". Sports Business Daily. 1 August 2008. Retrieved 30 January 2009.
- "Nadal's Wardrobe Malfunction". CNBC. 26 January 2009. Retrieved 30 January 2009.
- "Fashion Focus: Rafael Nadal". Tennis Served Fresh. 20 January 2009. Retrieved 30 January 2009.
- "Nike Bold New Tennis Crew". Nike Store. 30 January 2009. Retrieved 30 January 2009.
- "Nadal Long Check Shortsbhnu". Nike Store. 30 January 2009. Retrieved 30 January 2009.
- "Rafa's Costume Change". Tennis Served Fresh. 24 January 2009. Retrieved 30 January 2009.
- "Emperor's New Clothes". Tennis Magazine. 24 January 2009. Retrieved 30 January 2009.[deid airtin]
- "Nike Air CourtBallistec 1.3". Retrieved 5 September 2007.
- Marie-Helene Wagner (3 March 2009). "Lanvin L'Homme Sport (2009): Fronted by Rafael Nadal". Mimifroufrou.com. Retrieved 3 June 2011.
- "Nadal Doesn't Use an APDC". Talk Tennis. 1 September 2007. Retrieved 30 January 2009.
- "The Tennis Racket". ESPN. 2 September 2004. Retrieved 30 January 2009.
- "Rafa Nadal is Quely's embassador". Rafaelnadal.com. 21 December 2009. Retrieved 3 June 2011.[deid airtin]
- Corder, Rob (5 April 2010). "Rafael Nadal to wear $525,000 Richard Mille watch". Professional Jeweller.
- "Nadal Wears $525K Watch at French Open". mensfitness.com. Retrieved 6 July 2010.
- "Rafael Nadal strips to his undies for Armani". Typicallyspanish.com. 20 January 2011. Retrieved 3 June 2011.
- Cowles, Charlotte. "Rafael Nadal Replaces Cristiano Ronaldo as the New Face of Emporio Armani Underwear". New York. Retrieved 3 June 2011.
- "Tennis Champion Rafael Nadal Joins Team PokerStars". Poker News. Retrieved 19 July 2014.
- "Ronaldo challenges Rafael Nadal to live head-to-head poker duel". Daily Mail. Retrieved 29 September 2014
- "Music video for "Gypsy" by Shakira featuring Rafael Nadal". YouTube. Retrieved 6 June 2010.
- "Shakira – Gypsy". YouTube. Retrieved 6 June 2010.[deid airtin]
- "Shakira: I Chose Nadal for Video Because I "Identify with Him"". Latin American Herald Tribune. Retrieved 6 June 2010.
- Source: Penny Newton (24 February 2010). "Shakira's Sexy New Video Gypsy". MTV. Retrieved 6 June 2010.
- "Asteroid Named After Rafael Nadal". ATP World Tour. 13 July 2012. Retrieved 12 June 2012.
- "Soccer-Rafa Nadal becomes shareholder at troubled Real Mallorca". Reuters. 9 July 2010.
- "Sale of the club completed". Real Mallorca. 7 September 2010.
- Hunter, Graham (9 September 2010). "Rafa to the rescue". ESPN. Retrieved 21 December 2010.
- "Nadal Lends Hand To Million Trees Project". ATP World Tour. 28 September 2010. Retrieved 11 December 2010.
- "Rafa Nadal Foundation". Fundacionrafanadal.com. Retrieved 3 June 2011.
- "Rafael Nadal launches foundation". Earth Times News. Deutsche Presse-Agentur. 13 February 2008. Retrieved 3 June 2011.[deid airtin]
- "Rafa and his foundation in India". The Official Rafa Nadal Website. Retrieved 3 June 2011.[deid airtin]
- Janyala, Sreenivas (18 October 2010). "Rafa in India to promote tennis school". The Indian Express (Mumbai).
- "Personal woes affecting Rafa?". ESPN. 23 July 2009.
- "Q&A with Rafael Nadal". Sports Illustrated. 16 July 2010.
- Johnson, Christopher (8 October 2010). "Rafael Nadal: The 'Dragon Ball' of tennis". CNN International. Retrieved 31 December 2011.
- Smith, Bill (28 March 2012). "Away from tennis court, Rafael Nadal seeks a golf course". The Miami Herald.
- "Twitter / RafaelNadal: Great experience playing with". Twitter.com. 11 April 2014. Retrieved 31 July 2014.
- Tandon, Kamakshi (26 August 2011). "U.S. Open – Twenty things we learn in Rafael Nadal's autobiography". ESPN. Retrieved 31 May 2013.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Offeecial wabsteid
- Rafael Nadal on Twitter
- Rafael Nadal on Facebook
- Rafael Nadal at the Association o Tennis Professionals
- Rafael Nadal at the Internaitional Tennis Federation
- Rafael Nadal at the Davis Cup