|Cable News Network|
|Launched||Juin 1, 1980|
|Ained bi||Cable News Network, Inc. (Turner Broadcastin Seestem, Inc.|
|Pictur format||1080i (HDTV)|
480i (SDTV/16:9 letterbox)
|Slogan||"The Warldwide Leader in News"|
"CNN = Politics"
"The Best Poleetical Team on Televeesion"
"CNN = Money"
"This is CNN"
|Broadcast aurie||Unitit States|
|Seester channel(s)||CNN Internaitional|
CNN Airport Network
CNN en Español
Turner Classic Movies
|DirecTV (USA)||202 (HD/SD) |
|Dish Network (USA)||200 (HD/SD)|
|Bell TV (Canadae)||500 (SD) |
|Shaw Direct (Canadae)||140/500 (SD) |
|SKY PerfecTV! (Japan)||679 (HD)|
|Available on maist cable seestems in the US an Canadae||Check local leetins|
|Verizon FiOS||600 (HD)|
|Bell Fibe TV (Canadae)||500 (HD)|
|AT&T U-Verse||1202 (HD)|
|CNN.com/live||Watch live (US cable subscribers anly)|
Cable News Network (CNN) is a U.S. cable news chainel foondit in 1980 bi American media mogul Ted Turner. Upon its launch, CNN wis the first chainel tae provide 24-hour televeesion news coverage, an the first aw-news telly chainel in the Unitit States. While the news chainel haes numerous affiliates, CNN primarily broadcasts frae its heidquarters at the CNN Center in Atlanta, the Time Warner Center in New York Ceety, an studios in Washington, D.C., an Los Angeles. CNN is awned bi parent company Time Warner, an the U.S. news chainel is a diveesion o the Turner Broadcasting Seestem.
CNN is sometimes referred tae as CNN/U.S. tae distinguish the American chainel frae its internaitional coonterpairt, CNN Internaitional. As o August 2010, CNN is available in ower 100 million U.S. hoosehaulds. Broadcast coverage extends tae ower 890,000 American hotel rooms, an the U.S broadcast is an aa shown in Canadae. Globally, CNN programmin airs through CNN Internaitional, which can be seen bi viewers in ower 212 kintras an territories. Stairtin late 2010, the domestic version CNN/U.S., is available in heich definition tae viewers in Japan unner the name CNN HD.
References[eedit | eedit soorce]
- Reese Schonfeld Bio. (January 29, 2001) MeAndTed.com. Retrieved 2007-06-18.
- Charles Bierbauer, CNN senior Washington correspondent, discusses his 19-year career at CNN. (May 8, 2000). CNN. Retrieved 2007-06-18.
- "CNN changed news – for better and worse". Taipei Times. May 31, 2005. Retrieved 2009-01-24.
- Kiesewetter, John (May 28, 2000). "In 20 years, CNN has changed the way we view the news". Cincinnati Enquirer. Retrieved 2009-01-24.
- Time Warner: Turner Broadcasting
- "This date in deal history: CNN begins broadcasting". Deal Magazine. May 31, 2006. Retrieved 2009-01-24.
- "CNN is Viewers Cable Network of Choice for Democratic and Republican National Convention Coverage". Timewarner.com. August 18, 2000. Retrieved 2010-02-20.