Vettel at the 2012 Bahrain Grand Prix
|Born||3 Julie 1987|
Heppenheim, Hesse, Wast Germany
|Formula Ane Warld Championship career|
|Entries||280 (279 stairts)|
|Championships||4 (2010, 2011, 2012, 2013)|
|First entry||2007 Unitit States Grand Prix|
|First win||2008 Italian Grand Prix|
|Last win||2019 Singapore Grand Prix|
|Last entry||2021 Abu Dhabi Grand Prix|
|2021 poseetion||12t (43 pts)|
Sebastian Vettel ([zeˈbastjan ˈfɛtəl]; born 3 Julie 1987) is a German Formula Ane racin driver, currently drivin for the Austrick racin team Reid Bull Racin. He is the current Warld Champion, havin wan the championship in 2010, 2011, an 2012.
In his first year drivin for Reid Bull in 2009, Vettel finished the saison as the youngest-ever Warld Drivers' championship runner-up. The follaein year he went on tae acome the youngest driver ever tae win the Warld Drivers' Championship. In the same year he helped Reid Bull win the team's first Warld Constructors' Championship. He follaeed up his first championship wi a seicont in 2011, acomin the youngest double warld champion. Vettel wan the 2012 F1 Warld Championship, acomin the youngest triple champion in the history o the sport.
Vettel haulds numerous ither "youngest" Formula Ane records, amang them: the youngest driver tae hae taken pairt in an offeecial practice session o a Grand Prix, tae score championship pynts, tae lead a race, tae secure pole poseetion, an tae win a race. He is an aa currently 3rd in the oweraw tally o pole poseetions behind fellae German, his idol an maist successful Formula 1 driver ever Michael Schumacher, an 3-time warld champion Ayrton Senna.
In 2013 Sebastian Vettel wis annoonced as Director o Performance for premium automotive brand Infiniti who an aa teetle sponsor the Infiniti Reid Bull Racin Formula Ane team.
References[eedit | eedit soorce]
- "Welcome Sebastian – Vettel and Raikkonen 2015 driver pairing". Ferrari. Ferrari. 20 November 2014. Archived frae the original on 23 November 2014. Retrieved 20 November 2014.
- "Sebastian Vettel". Formula1.com. Formula One Administration. Retrieved 2 December 2012.
- Benson, Andrew (25 November 2012). "Sebastian Vettel wins his third F1 world championship for Red Bull". BBC. Retrieved 25 November 2012.
- "Vettel makes history in taking pole at Italian Grand Prix". The Sports Network. 13 September 2008. Archived frae the original on 8 December 2008. Retrieved 13 September 2008.
- "Vettel makes history with Italian Grand Prix win". The Sports Network. 14 September 2008. Archived frae the original on 9 December 2008. Retrieved 14 September 2008.