Jump to navigation Jump to search
|December||Days in Januar||Februar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 7t o Januar is the 7t day o the year in the Gregorian Calendar, wi 358 days ti come (359 in lowp years).
- 1350 - Guttorm Palsson, airchbeeshop o Stavanger, Norawa, becomes the last-kent person tae die in the European ootbreak o the bubonic plague.
- 1610 - Galileo Galilei observes four muins o Jupiter - Callisto, Europa, Ganymede an Io.
- 1789 - George Washington is electit as the 1st Preses o the Unitit States.
- 1927 - The Harlem Globetrotters basketbaw team plays its first game.
- 1927 - The first telephone call atween Lunnon an New York Ceety taks place.
- 1968 - The Surveyor 7 spacecraft is launched frae Cape Canaveral, Florida.
- 1978 - Emilio Palma becomes the first person born on the continent o Antarcticae.
- 1979 - Cambodie dictator Pol Pot is removit bi Vietnamese troops.
- 1984 - Brunei jyns the Association o Sootheast Asie Naitions.
- 1989 - Akihito becomes Emperor o Japan, efter the daith o Emperor Hirohito.
- 1990 - The Leanin Touer o Pisa is closed tae the public ower safety concerns.
- 1996 - Blizzards kill ower 100 fowk in the Eastren Unitit States.
- 1999 - Floods in Indonesie kill at least 100 fowk.
- 1999 - The impeachment hearin o US Preses Bill Clinton in the Unitit States Senate stairts.
- 2006 - Charles Kennedy resigns as leader o the Breetish Leeberal Democrats.
- 2015 - Charlie Hebdo shuitin in Paris: 12 fowk are shot deed bi terrorists at the affices o the satirical magazine Charlie Hebdo.
- 2015 - A bomb attack in Sana'a, Yemen kills 30 fowk.
- 2017 - A bomb attack on a fuel tanker in Azaz, Sirie, kills at least 40 fowk.
- 2020 - 56 fowk are reportit kilt in a crush at the funeral for Iranian general Qasem Soleimani in the ceety o Kerman.
- 1502 - Pape Gregory XIII (d. 1585)
- 1768 - Joseph Bonaparte, Keeng o Naples an Sicily (d. 1844)
- 1796 - Princess Charlotte o Wales (d. 1817)
- 1800 - Millard Fillmore, 13t Preses o the Unitit States (d. 1874)
- 1827 - Sandford Fleming, Scots-Canadian ingineer an inventor (d. 1915)
- 1845 - Ludwig III o Bavarie (d. 1921)
- 1858 - Eliezer Ben-Yehuda, Jewish lexicografer an newspaper eeditor (d. 1922)
- 1864 - Soh Jaipil, Korean activist an jurnalist (d. 1951)
- 1924 - Edwin Reinecke, American politeecian (d. 2016)
- 1934 - Tassos Papadopoulos, Preses o Cyprus (d. 2008)
- 1943 - Sadako Sasaki, veectim o the atomic bomb on Hiroshima (d. 1955)
- 1945 - Raila Odinga, Kenyan politeecian, umwhile Prime meenister o Kenyae
- 1948 - Ichiro Mizuki, Japanese sangster
- 1956 - David Caruso, American actor
- 1963 - Rand Paul, American politeecian
- 1964 - Nicolas Cage, American actor
- 1967 - Sir Nick Clegg, Inglis politeecian
- 1970 - Andy Burnham, Inglis politeecian, Mayor o Greater Manchester
- 1971 - Jeremy Renner, American actor
- 1978 - Emilio Palma, first person born on the continent o Antarcticae.
- 1983 - Wildstylez (Joram Metekohy), Dutch DJ an hardstyle record producer
- 1985 - Sir Lewis Hamilton, Inglis racin driver
- 1988 - Hardwell (Robbert van de Corput), Dutch DJ an progressive hoose record producer (* Breda)
- 1991 - Eden Hazard, Belgian fitbawer
- 1536 - Catherine o Aragon, Queen o Ingland (b. 1485)
- 1655 - Pape Innocent X (b. 1574)
- 1758 - Allan Ramsay, Scots poet an playwricht (b. 1686)
- 1920 - Edmund Barton, 1st Prime Meenister o Australie (b. 1849)
- 1933 - Margaret Macdonald Mackintosh, Scots airtist (b. 1864)
- 1943 − Nikola Tesla, Serbie American ingineer (b. 1856)
- 1955 - Arthur Keith, Scots anatomist an anthropologist (b. 1866)
- 1989 - Hirohito, Emperor o Japan (b. 1901)
- 1998 - Vladimir Prelog, Croatie organic chemist (b. 1906)
- 2007 - Magnus Magnusson, Icelandic-Scots braidcaster (b. 1929)
- 2014 - Run Run Shaw, Hong Kong film producer (b. 1907)
- 2015 - Cabu, French cartoonist (b. 1938)
- 2015 - Elsa Cayat, French psychoanalyst an columnist (b. 1960)
- 2015 - Charb, Editor-in-Chief o Charlie Hebdo (b. 1967)
- 2015 - Philippe Honoré, French cartoonist (b. 1941)
- 2015 - Bernard Maris, French economist, writer an jurnalist (b. 1946)
- 2015 - Tignous, French cartoonist (b. 1957)
- 2015 - Georges Wolinski, French cartoonist (b. 1934)
- 2015 - Rod Taylor, Australian-American actor (b. 1930)
- 2017 - Mário Soares, Preses o Portugal (b. 1924)
- 2018 - France Gall, French sangster (b. 1947)
- Christmas (Eastern Orthodox Kirk)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 7 January.|