Jump to navigation Jump to search
|December||Days in Januar||Februar|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 20t o Januar is the 20t day o the year in the Gregorian Calendar, wi 345 days ti come (346 in lowp years).
- 1649 - Charles I, Keeng o Scots gangs on trial for treason an ither "high crimes".
- 1841 - Hong Kong isle is occupied bi Breetish forces.
- 1921 - The first Constitution o Turkey is adoptit.
- 1936 - Edward VIII o the Unitit Kinrick becomes King.
- 1942 - Warld War II: Poleetical leaders in Nazi Germany meet at the Wannsee Conference tae decide the "Feenal Solution" wi regaird tae the Jewish population.
- 1953 - Dwight D. Eisenhower becomes the 34t Preses o the Unitit States.
- 1961 - John F. Kennedy becomes the 35t Preses o the Unitit States.
- 1969 - Richard Nixon becomes the 37t Preses o the Unitit States.
- 1977 - Jimmy Carter becomes the 39t Preses o the Unitit States.
- 1981 - Ronald Reagan becomes the 40t Preses o the Unitit States.
- 1986 - First observance o Martin Luther King, Jr. Day in the Unitit States.
- 1989 - George H. W. Bush becomes the 41st Preses o the Unitit States.
- 1990 - Red Airmy crackdoon on protesters in Baku, Azerbaijan.
- 1993 - Bill Clinton becomes the 42nd Preses o the Unitit States.
- 1995 - Jean-Claude Juncker becomes Prime meenister o Luxembourg.
- 2001 - Gloria Macapagal-Arroyo becomes Preses o the Philippines.
- 2001 - George W. Bush becomes the 43rd Preses o the Unitit States.
- 2009 - Barack Obama becomes the 44t Preses o the Unitit States.
- 2016 - Scientists propale the possible existence o Planet nine in the ooter pairt o the Solar Seestem.
- 2017 - Donald Trump becomes the 45t Preses o the Unitit States.
- 2017 - Yahya Jammeh grees tae cede pouer tae Adama Barrow in the Gambie, efter initially decidin tae nae recognise the result o the Preses election.
- 2020 - COVID-19 pandemic: Scientists confirm that the novel coronavirus transmits frae human tae human.
- 2020 - COVID-19 pandemic: Sooth Korea an the Unitit States record their first cases.
- 2021 - Kamala Harris becomes the 49nt an first Black, Asie-American an female Vice Preses o the Unitit States.
- 2021 - Joe Biden becomes the 46t Preses o the Unitit States.
- 225 - Gordian III, Roman Emperor (d. 244)
- 1716 - Charles III o Spain (d. 1788)
- 1775 - André-Marie Ampère, French pheesicist an mathemateecian (d. 1836)
- 1878 - Finlay Currie, Scots actor (d. 1968)
- 1896 - George Burns, American actor, sangster an producer (d. 1996)
- 1920 - Federico Fellini, Italian film director (d. 1993)
- 1926 - Patricia Neal, American actress (d. 2010)
- 1930 - Buzz Aldrin, American astronaut
- 1934 - Tom Baker, Inglis actor
- 1946 - David Lynch, American director, producer an screenwriter
- 1947 - Jimmy Smith, Scots fitbawer
- 1949 - Michael Ahern, Republic o Ireland politeecian
- 1949 - Göran Persson, umwhile Prime meenister o Swaden
- 1953 - Jeffrey Epstein, American financier an convictit sex offender (d. 2019)
- 1953 - John Robertson, Scots fitbawer
- 1961 - Janey Godley, Scots comedienne an writer
- 1965 - Colin Calderwood, Scots fitbawer
- 1965 - Sophie, Coontess o Wessex
- 1967 - Kellyanne Conway, American pollster an poleetical consultant
- 1971 - Gary Barlow, Inglis sangster (Take That)
- 1972 - Nikki Haley, American politeecian an diplomat
- 1973 - Stephen Crabb, Welsh politeecian
- 1973 - Queen Mathilde o Belgium
- 1976 - Kirsty Gallacher, Scots telly presenter
- 1979 - Will Young, Inglis sangster
- 1983 - Allister Hogg, Scots rugby union player
- 1987 - Scott Henry, Scots gowfer
- 1987 - Marco Simoncelli, Italian motorcycle racer (d. 2011)
- 1990 - Paul Hanlon, Scots fitbawer
- 1992 - James Keatings, Scots fitbawer
- 250 - Pape Fabian (b. 200)
- 1612 - Rudolf II, Holy Roman Emperor (b. 1552)
- 1639 - Mustafa I, Ottoman Sultan (b. 1591)
- 1745 - Charles VII, Haly Roman Emperor (b. 1697)
- 1754 - James Erskine, Laird Grange, Scots advocate, juidge an politeecian (b. 1679)
- 1819 - Charles IV o Spain (b. 1748)
- 1848 - Christian VIII o Denmark (b. 1786)
- 1887 - Adam Gifford, Laird Gifford, Scots advocate an judge (b. 1820)
- 1900 - John Ruskin, Inglis penter an critic (b. 1819)
- 1936 - King George V o the Unitit Kinrick (b. 1865)
- 1971 - Willie MacFadyen, Scots fitbawer (b. 1904)
- 1977 - Davie Shaw, Scots fitbawer (b. 1917)
- 1983 - Garrincha, Brazilian fitbawer (b. 1933)
- 1984 - Johnny Weissmüller, Hungarian-American swimmer an actor (b. 1904)
- 1990 - Barbara Stanwyck, American actress (b. 1907)
- 1993 - Audrey Hepburn, Belgian-born actress (b. 1929)
- 1994 - Matt Busby, Scots fitbaa manager (b. 1909)
- 2012 - Etta James, American sangster (b. 1938)
- 2014 - Claudio Abbado, Italian conductor (b. 1933)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 20 January.|