The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|45t Preses o the Unitit States|
20 Januar 2017 – 20 Januar 2021
|Vice Preses||Mike Pence|
|Precedit bi||Barack Obama|
|Succeedit bi||Joe Biden|
|Born||14 Juin 1946|
New York Ceety, New York, U.S.
|Poleetical pairty||Republican (1987–1999, 2009–2011, 2012–present)|
|Democratic (afore 1987, 2001–2009)|
|Alma mater||Fordham Varsity|
Varsity of Pennsylvania (BS)
Donald John Trump (born 14 Juin 1946) is an American politician an businessman thit sert as the 45t Preses o the Unitit States. Prior tae entering politics he wis a businessman an telly personality on "The Apprentice".
Trump wis born an raised in Queens, New York Ceety, an earned an economics degree frae the Wharton School o the Varsity o Pennsylvania. He then teuk chairge o The Trump Organization, the real estate an biggin firm foondit bi his paternal grandmither, that he ran for fower an a hauf decades till 2017. In his real estate career, Trump biggit, renovatit, an managed mony office tours, hottles, casinos, an gowf coorses. Besides real estate, he stairtit several side venturs an haes licensed the uise o his name for the buistin o various products an properties. He awned the Miss USA an Miss Universe pageants frae 1996 tae 2015, an he hostit The Apprentice, a reality telly series on NBC telly, frae 2004 tae 2015. His calculatit net wirth as o Apryle 2020[update] is $2.1 billion. (1,001st in the warld, 275t in the U.S.)
Trump first publicly expressed interest in runnin for poleetical office in 1987. He wan twa Reform Pairty presidential primars in 2000, but widrew his candidacy early on. In Juin 2015, he stairtit his campaign for the 2016 presidential election an quickly kythed as the front-runner amang 17 candidates in the Republican primars. His final opponents suspendit thair campaigns in Mey 2016, an in Julie he wis formally nominatit at the Republican Naitional Convention alang wi Indiana govrenor Mike Pence as his runnin mate. Mony o his campaign statements war controversial or fause, generatin muckle free media coverage.
Trump wan the general election on November 8, 2016, in a surpreese veectory again Democratic opponent Hillary Clinton. He acame the auldest an walthiest person tae assume the presidency, the first withoot umwhile militar or govrenment service, an the fift electit wi less nor a plurality o the naitional popular vote. His poleetical poseetions hae been descrived bi scholars an commentators as populist, pertectionist, an naitionalist.
Scots connection[eedit | eedit soorce]
Trump is the son o Fred Trump (born in New York City, Unitit States) an Mary Anne MacLeod Trump (born in Tong [en] on the Isle o Lewis). He awns twa gowf coorses in the kintra; these are Trump International Golf Links in Balmedie, Aiberdeenshire syne 2012 an the Turnberry gowf coorse [en] in the Firth o Clyde, Ayrshire, syne 2014. He haes plans fur a seicont coorse in Aiberdeenshire in maugre o the first bein the subjeck o criticism follaein degradation o the aurie's naitural environs.
References[eedit | eedit soorce]
- Gillin, Joshua (24 August 2015). "Bush says Trump was a Democrat longer than a Republican `in the last decade'". PolitiFact. Retrieved 21 October 2015.
- Sargent, Hilary (22 Januar 2014). "The Man Responsible for Donald Trump's Never-Ending Presidential Campaign". Boston.com. Archived frae the original on 3 Juin 2016. Retrieved 9 November 2016.
A New Hampshire Republican activist named Mike Dunbar dreamed up the idea of a Donald Trump presidency [in] early summer of 1987... Dunbar launched a ‘Draft Trump’ campaign... Stories about a possible Trump presidency ran in newspapers across the country... (Trump was registered as a Democrat at the time...)
- Argetsinger, Amy (1 September 2015). "Why does everyone call Donald Trump 'The Donald'? It's an interesting story". The Washington Post.
- "#1001 Donald Trump". Forbes. 2020. Retrieved 13 Apryle 2020.
- Reid, Tony; Reid, Stuart; et al. (30 Januar 2017). "People: Donald Trump". ScottishRoots.com. Edinburgh, SCT. Retrieved 20 August 2018.
- Kruse, Michael (4 November 2017). "The Mystery of Mary Trump". Politico Magazine. Retrieved 4 November 2017.
- "Donald Trump's wind farm fight 'for Scotland's benefit'". BBC News. 15 September 2011.
- Lemon, Jason (12 Julie 2018). "Trump in Scotland: What Does the President Own in the Northern U.K. Country?". Newsweek. Retrieved 17 September 2018.
In December, the Turnberry course also lost a controversial tax break from the Scottish government, The Guardian reported. Scottish Finance Secretary Derek Mackay was pressured to make the changes after it was revealed earlier in the year that the Trump property had kept more than $140,000 a year due to a business rates relief scheme.
- MacAskill, Ewen (24 Juin 2016). "Donald Trump flies in for Scotland visit as protesters converge on Turnberry". The Guardian.
- "New Trump golf course provokes fury in Scotland". the Guardian (in Inglis). 17 October 2020.