|State of Nevada|
|Nickname(s): Silver State (official);
Sagebrush State; Battle Born State
|Motto(s): All For Our Country|
|Offeecial leid||De jure: Nane
De facto: Inglis
|Lairgest ceety||Las Vegas|
|Lairgest metro||Las Vegas metropolitan area|
|• Tot||110,622 sq mi
|• Width||322 miles (519 km)|
|• Lenth||492 miles (787 km)|
|• Latitude||35° N tae 42° N|
|• Longitude||114° 2′ W tae 120° W|
|• Tot||2,723,322 (2011 est)|
|• Density||24.8/sq mi (9.57/km2)
|• Median hoosehauld income||$56,361 (15th)|
|• Heichest pynt||Boundary Peak
13,147 ft (4007.1 m)
|• Mean||5,500 ft (1680 m)|
|• Lawest pynt||Colorado River at Californie border
481 ft (147 m)
|Afore statehuid||Nevada Territory|
|Admission to Union||31 October 1864 (36t)|
|Govrenor||Brian Sandoval (R)|
|Lieutenant Governor||Mark Hutchison (R)|
|• Upper hoose||Senate|
|• Lawer hoose||Assembly|
|U.S. Senators||Catherine Cortez Masto (D)
Dean Heller (R)
|U.S. Hoose delegation||1: Dina Titus (D)
2: Mark Amodei (R)
3: Jacky Rosen (D) (leet)
|• maist o state||Pacific: UTC-8/-7|
|• West Wendover||Muntain: UTC-7/-6|
Nevada (i// or //) is a state in the wastren, muntain wast, an southwestern regions o the Unitit States. Nevada is the 7t maist extensive, the 35t maist populous, an the 9t least densely populatit o the 50 Unitit States. Ower twa-thirds o Nevada's fowk live in ane single coonty, Clark Coonty, which contains the Las Vegas–Paradise metropolitan aurie, whaur the state's three lairgest incorporatit ceeties are located. Nevada's caipital is Carson City.
Nevada is lairgely desert an semiarid, wi hintle o it locatit athin the Great Basin. Auries sooth o the Great Basin are locatit athin the Mojave Desert, while Lake Tahoe an the Sierra Nevada muntains lee on the wastren edge. Approximately 86% o the state's land is awned by the US govrenment unner various jurisdictions, baith civilian an militar.
References[eedit | eedit soorce]
- "Annual Estimates of the Resident Population for the United States, Regions, States, and Puerto Rico: April 1, 2010 to July 1, 2016 (NST-EST2016-01)" (xlsx). U.S. Census Bureau. December 20, 2016. Retrieved December 31, 2016.
- "Boundary". NGS data sheet. U.S. National Geodetic Survey. http://www.ngs.noaa.gov/cgi-bin/ds_mark.prl?PidBox=HR2576. Retrieved October 20, 2011.
- "Elevations and Distances in the United States". United States Geological Survey. 2001. Retrieved October 24, 2011.
- Elevation adjusted to North American Vertical Datum of 1988.
- The distinction of highest point in Nevada goes to the summit of Boundary Peak, so named because it is very near the Nevada-California border, at the northern terminus of the White Mountains. However, Boundary Peak can be considered a subsidiary summit of Montgomery Peak, whose summit is in California, since the topographic prominence of Boundary Peak is only 253 feet (77 m), which falls under the often used 300-foot (91 m) cutoff for an independent peak. Also, Boundary Peak is less than 1 mile (1.6 km) away from its higher neighbor. Hence Boundary Peak can be described as not being wholly within Nevada. By contrast, the prominence of Wheeler Peak, 13,063 feet (3,982 m), is quite large and in fact it is the twelfth largest in the contiguous United States. Wheeler Peak is the highest point in a radius of more than 200 square miles (520 km2) and is entirely within the state of Nevada.
- "Table 2. Annual Estimates of the Population of Combined Statistical Areas: April 1, 2000 to July 1, 2009 (CBSA-EST2009-02)" (CSV). 2009 Population Estimates. United States Census Bureau, Population Division. Mairch 23, 2010. Retrieved Aprile 19, 2010.
- "Federal Land Acres in Nevada" (PDF). US Dept. of the Interior, Bureau of Land Management. Archived frae the oreeginal (PDF) on September 30, 2006. Retrieved Mey 7, 2009.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
Relatit information[eedit | eedit soorce]
||Oregon / Idaho|
|Leet o U.S. states bi date o statehuid
Admitted on 31 October 1864 (36t)
|This Unitit States-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|