Unitit States Air Force
The United States Air Force (USAF) is the aerial warfare service branch o the Unitit States Airmed Forces an ane o the seven American uniformed services. Initially pairt o the Unitit States Airmy, the USAF wis furmed as a separate branch o the militar on 18 September 1947 unner the Naitional Security Act o 1947. It is the maist recent branch o the U.S. militar tae be furmed, an is the lairgest an ane o the warld's maist technologically advanced air forces. The USAF articulates its core functions as Nuclear Deterrence Operations, Special Operations, Air Superiority, Global Integrated ISR, Space Superiority, Command an Control, Cyberspace Superiority, Personnel Recovery, Global Precision Attack, Biggin Partnerships, Rapid Global Mobility an Agile Combat Support.
References[eedit | eedit soorce]
- http://www.airforce.com/learn-about/history/part2/ Missions Part Two: Air Power Comes of Age in World War II, U.S. Air Force.
- "Aim High ... Fly-Fight-Win to be Air Force motto USAF". United States Air Force. 7 October 2010. Archived frae the original on 19 July 2012. Retrieved 19 October 2010.
- "The Air Force Flag" (PDF). Air Force Historical Research Agency. United States Air Force. 24 March 2007. Retrieved 27 March 2009.
- United States Air Force (2009). "The U.S. Air Force". United States Air Force website. Washington, DC: U.S. Air Force. Retrieved 27 September 2009. Unkent parameter
- 2010 United States Air Force Posture Statement. USAF, 9 February 2010.