The Unitit States Airmy (USA) is the main branch o the Unitit States Airmed Forces responsible for land-based militar operations. It is the lairgest an auldest established branch o the U.S. militar, an is ane o seiven U.S. uniformed services. The modren airmy haes its ruits in the Continental Airmy which wis furmed on 14 Juin 1775, tae meet the demands o the American Revolutionary War afore the establishment o the Unitit States. The Congress o the Confederation offeecially creatit the Unitit States Airmy on 3 Juin 1784 efter the end o the Revolutionary War tae replace the disbandit Continental Airmy. The airmy considers itself tae be descendit frae the Continental Airmy an sicweys dates its inception frae the origins o that force.
References[eedit | eedit soorce]
- Wright, Jr., Robert K. (1983). The Continental Army (Army Lineage Series). Washington, DC: Center of Military History, United States Army. ISBN 9780160019319. OCLC 8806011. Archived frae the original on 9 October 2019. Retrieved 29 December 2013.
- Maass, John R. "June 14th: The Birthday of the U.S. Army" Archived 2018-10-01 at the Wayback Machine. U.S. Army Center of Military History. Retrieved 30 October 2013.
- Department of the Army, Deputy Chief of Staff (Human Resources/G-1), "Army Demographics – FY12 Army Profile" Archived 2014-03-27 at the Wayback Machine (demographics brochure)
- "14 June: The Birthday of the U.S. Army". United States Army Center of Military History. Archived frae the original on 1 October 2018. Retrieved 1 Julie 2011. an excerpt from Robert Wright, The Continental Army
- Library of Congress, Journals of the Continental Congress, Volume 27
- "Army Birthdays". United States Army Center of Military History. 15 November 2004. Archived frae the original on 2010-04-20. Retrieved Jun 2010. Cite journal requires
|journal=(help); Check date values in: