The 22nt o Mey is the 142nt day o the year (143rd in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 223 days ti come.
- 1370 - Several Jews are massacred in in Brussels.
- 1762 - Swaden an Roushie sign the Treaty o Hamburg.
- 1826 - The ship "HMS Beagle" leaves on its first voyage.
- 1848 - Slavery is abolished in Martinique.
- 1915 - The Quintinshill rail disaster near Gretna Green in the sooth o Scotland kills 227 fowk as three trains collide.
- 1927 - A yirdquauk in Qinghai, Cheenae, kills ower 200,000 fowk.
- 1942 - Warld War II: Mexico enters the war for the Allies.
- 1960 - The 1960 Valdivia yirdquauk, the strongest yirdquauk measured at magnitude 9.5, hits Chile. Tsunamis also hit Chile an ither kintras aroond the Paceefic Ocean.
- 1972 - Sri Lanka acomes a republic.
- 1990 - Yemen is unitit.
- 2004 - Manmohan Singh acomes Prime meenister o Indie.
- 2010 - Air India Express Flicht 812 crashes at Mangalore in soothren Indie, killin 158 fowk, while 8 survive.
- 2014 - The Ryal Thai armed forces stage a coup d'etat.
- 2015 - In a referendum on same-sex marriage, a majority (62%) o voters in the Republic o Ireland vote in favour o the change.
- 2016 - Alexander Van der Bellen narrowly defeats far-richt candidate Norbert Hofer in the Austrick Presidential walin. He also defeats Hofer in the re-run in December.
- 2017 - 2017 Manchester Arena bombin: A suicide bomber detonates an explosive device at the Manchester Arena in Manchester, efter an Ariana Grande concert, killin 22 fowk.
- 1813 - Richard Wagner, German componer (d. 1883)
- 1844 - Mary Cassatt, American penter (d. 1926)
- 1859 - Sir Arthur Conan Doyle, Scots medicinar an writer (d. 1930)
- 1907 - Laurence Olivier, Inglis actor (d. 1989)
- 1907 - Herge, Belgian writer an illustrator (d. 1983)
- 1924 - Charles Aznavour, French-Armenian sangster an actor
- 1927 - Peter Matthiessen, American novelist (d. 2014)
- 1928 - T. Boone Pickens, American businessman an financier
- 1941 - Menzies Campbell, Scots politeecian
- 1942 - Theodore Kaczynski, American murtherer
- 1943 - Betty Williams, Northren Erse activist
- 1946 - George Best, Northren Erse fitbawer (d. 2005)
- 1954 - Shuji Nakamura, Japanese-American electronic ingineer
- 1970 - Naomi Campbell, Inglis model
- 1974 - Arseniy Yatsenyuk, Ukrainian politeecian
- 1978 - Katie Price, Inglis model an televeesion personality
- 1978 - Ginnifer Goodwin, American actress
- 1987 - Novak Djokovic, Serbie profeesional tennis player an current Warld No. 1.
- 1987 - Arturo Vidal, Chilean fitbawer
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 22 May.