Jump to navigation Jump to search
|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 29t o Mey is the 149t day o the year (150t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 216 days ti come.
- 1328 - Coronation o Philip VI o Fraunce.
- 1660 - Charles II, Keeng o Scots is restored as King o Scotland, Ingland an Ireland.
- 1717 - The Viceryalty o New Granada is creatit as a Spaingie colony coverin Colombie, Ecuador an Venezuela.
- 1724 - Pape Benedict XIII is electit.
- 1790 - Rhode Island becomes the 13t state o the Unitit States.
- 1825 - Charles X o Fraunce crouns hisself King.
- 1848 - Wisconsin becomes the 30t state o the Unitit States.
- 1914 - Ocean liner "RMS Empress o Ireland" sinks in the Gulf o Saunt Lawrence, killin 1,024 fowk.
- 1918 - The Banner o Finland is introduced.
- 1943 - Warld War II: RAF bombin o Wuppertal, Germany.
- 1953 - Edmund Hillary an Tenzing Norgay climb Munt Everest.
- 1954 - The first Bilderberg Group meetin taks place.
- 1972 - Three Japanese gunmen open fire at Tel-Aviv Airport in Israel, killin 26 fowk.
- 1974 - Yitzhak Rabin replaces Golda Meir as Prime meenister o Israel.
- 1985 - In Brussels, the Heysel Stadium disaster causes the daiths o 39 fitbaa fans afore the European Cup final.
- 1986 - The 12-starn banner o the current European Union is raised for the first time.
- 1999 - Olusegun Obasanjo becomes Preses o Nigerie.
- 2005 - A majority o voters in Fraunce oppose the proposed European Union Constitution in a referendum.
- 2007 - Umaru Musa Yar'Adua becomes Preses o Nigerie.
- 2010 - Lena Meyer-Landrut wins the Eurovision Sang Contest for Germany, in Oslo, Norawa, wi her sang "Satellite".
- 2013 - The first same-sex marriages in Fraunce take place.
- 2015 - Muhammadu Buhari becomes Preses o Nigerie.
- 2018 - A gunman kills 3 fowk (incluidin twa female polis afficer) in the Belgian ceety o Liege, afore bein shot bi polis.
- 1439 - Pape Pius III (d. 1503)
- 1568 - Virginia de' Medici, Duchess o Modena (d. 1615)
- 1630 - Charles II, Keeng o Scots (d. 1685)
- 1830 - William Carruthers, Scots botanist (d. 1922)
- 1874 - G. K. Chesterton, Inglis writer (d. 1936)
- 1903 - Bob Hope, Inglis-American actor, sangster an producer (d. 2003)
- 1914 - Tenzing Norgay, Nepalese mountaineer (d. 1986)
- 1917 - John F. Kennedy, 35t Preses o the Unitit States (d. 1963)
- 1929 - Peter Higgs, Breetish pheesicist
- 1940 - Farooq Leghari, Preses o Pakistan (d. 2010)
- 1955 - John Hinckley, Jr., American creeminal
- 1958 - Annette Bening, American actress
- 1959 - Rupert Everett, Inglis actor
- 1962 - Carol Kirkwood, Scots wather presenter
- 1967 - Noel Gallagher, Inglis sangster, sangwriter an guitarist (Oasis)
- 1968 - Torquhil Campbell, 13t Duke o Argyll
- 1970 - Roberto Di Matteo, Swiss-Italian fitbawer
- 1975 - Melanie Brown, Inglis sangster
- 1977 - Faisal Islam, Inglis poleetical an economics jurnalist
- 1979 - Arne Friedrich, German fitbawer
- 1981 - Andrey Arshavin, Roushie fitbawer
- 1425 - Hongxi Emperor o Cheenae (b. 1378)
- 1500 - Bartolomeu Dias, Portuguese splorer an navigator (b. 1451)
- 1546 - David Beaton, Scots cardinal (b. 1494)
- 1814 - Josephine de Beauharnais, Empress o Fraunce (b. 1763)
- 1892 - Baha'u'llah, foonder o the Baha'i faith (b. 1817)
- 1898 - Lyon Playfair, 1st Baron Playfair, Scots scientist an politeecian (b. 1818)
- 1979 - Mary Pickford, Canadian-American actress (b. 1892)
- 1982 - Romy Schneider, Austrick-born actress (b. 1938)
- 1994 - Erich Honecker, leader o East Germany (b. 1912)
- 1998 - Barry Goldwater, American politeecian (b. 1909)
- 2010 - Dennis Hopper, American actor (b. 1936)
- 2017 - Manuel Noriega, militar leader o Panama (b. 1934)
- Democracy Day (Nigerie)
- Statehood Day (Rhode Island, Wisconsin)
- Internaitional Day o Unitit Naitions Peacekeepers
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 29 May.|