|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 28t o Mey is the 148t day o the year (149t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 217 days ti come.
- 1503 - James IV, Keeng o Scots mairies Margaret Tudor.
- 1588 - The Spaingie Armada leaves Lisbon, Portugal.
- 1830 - US Preses Andrew Jackson signs the Indian Removal Act intae law.
- 1907 - The first Isle o Man TT motorcycle race is held.
- 1918 - Armenie an Azerbaijan declare their unthirldom.
- 1930 - Inauguration o the Chrysler Biggin in New York Ceety.
- 1934 - Birth near Callander, Ontario, o the Dionne quintuplets, the first quintuplets tae survive infancy.
- 1936 - Alan Turing submits his work "On Computable Numbers" for publication.
- 1937 - The Golden Gate Brig in San Francisco, Californie, opens tae vehicle traffic.
- 1937 - Neville Chamberlain becomes Prime Meenister o the Unitit Kinrick.
- 1940 - French passenger ship Brazza is sunk bi a German U-boat off Portugal, killin 379 fowk.
- 1952 - Weemen in Greece get the richt tae vote.
- 1974 - Northren Ireland's pouer-sharin govrenment collapses efter a general strike bi Loyalists.
- 1993 - Eritrea an Monaco jyn the Unitit Naitions.
- 1998 - Pakistan carries oot nuclear tests.
- 2008 - Nepal offeecially becomes a republic.
- 2010 - A train accident in Wast Bengal, Indie, kills 141 fowk.
- 2011 - A majority (53%) in Maltae vote tae legalise divorce.
- 2019 - Daniel Johnson an Neil Findlay demit frae the Scots Labour Pairty's front bench efter the pairty's defeat in the European Pairlament elections.
- 2019 - A record crowd for a weemen's fitbaw match in Scotland (at ower 18,000) turns oot tae watch the Scotland weemen's naitional fitbaw team win 3-2 agin Jamaica in its last gemme afore the FIFA Weemen's Warld Cup.
- 1524 - Selim II, Ottoman Sultan (d. 1574)
- 1660 - George I o Great Breetain (d. 1727)
- 1759 - William Pitt the Younger, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (d. 1806)
- 1807 - Louis Agassiz, Swiss-American paleontologist an geologist (d. 1873)
- 1853 - Carl Larsson, Swadish penter (d. 1919)
- 1868 - Robert Munro, 1st Baron Alness, Scots lawyer, juidge an politeecian (d. 1953)
- 1908 - Ian Fleming, Inglis writer (d. 1964)
- 1912 - Patrick White, Australian writer (d. 1990)
- 1930 - Edward Seaga, 5t Prime meenister o Jamaica (d. 2019)
- 1939 - Maeve Binchy, Erse writer (d. 2012)
- 1944 - Rudy Giuliani, umwhile Mayor o New York Ceety
- 1944 - Gladys Knight, American sangster an actress
- 1945 - John Fogerty, American sangster
- 1965 - Mary Coughlan, Erse politeecian
- 1968 - Kylie Minogue, Australian sangster an actress
- 1971 - Marco Rubio, American politeecian
- 1972 - Chiara Mastroianni, French actress an sangster
- 1985 - Colbie Caillat, American sangster-sangwriter an guitarist
- 1985 - Carey Mulligan, Inglis actress
- 1990 - Kyle Walker, Inglis fitbawer
- 1994 - John Stones, Inglis fitbawer
- 1999 - Cameron Boyce, American actor (d. 2019)
- 576 - Germain o Paris, French bishop an saunt (b. 496)
- 1811 - Henry Dundas, 1st Viscoont Melville, Scots politeecian (b. 1742)
- 1849 - Anne Bronte, Inglis novelist an poet (b. 1820)
- 1878 - John Russell, 1st Yerl Russell, Prime Meenister o the Unitit Kinrick (b. 1792)
- 1972 - Edward VIII, King o the Unitit Kinrick (b. 1894)
- 2003 - Ilya Prigogine, Roushie-Belgian pheesical chemist (b. 1917)
- 2010 - Gary Coleman, American actor (b. 1968)
- 2014 - Maya Angelou, American poet (b. 1928)
- 2018 - Neale Cooper, Scots fitbawer (b. 1963)
- 2018 - Jens Christian Skou, Dens medicinar (b. 1918)
- 2019 - Edward Seaga, 5t Prime meenister o Jamaica (b. 1930)
- Republic Day (Armenie, Azerbaijan, Nepal)
- Flag Day (Philippines)
- Armed Forces Day (Croatie)
- Downfall o the Derg (Ethiopie)
- St. Germain o Paris
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 28 May.|