Jump to navigation Jump to search
|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 6t o Mey is the 126t day o the year (127t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 239 days ti come.
- 1536 - The Inca attempt tae retake Cuzco frae the Spaingie in the Siege o Cuzco.
- 1536 - Henry VIII o Ingland orders Inglis leid Bibles in every kirk in the kintra.
- 1682 - Louis XIV o Fraunce relocates his ryal coort tae the Palace o Versailles.
- 1840 - The Penny Black postage stamp goes on sale in Great Breetain an Ireland.
- 1861 - Arkansas secedes frae the Unitit States.
- 1889 - The Eiffel Touer in Paris ofeecially reopens.
- 1910 - George V becomes Keeng o the Unitit Kinrick efter the daith o his faither, Edward VII.
- 1937 - The German zeppelin "Hindenburg" is destroyed bi fire ower Lakehurst, New Jersey, killin 36 fowk.
- 1954 - Roger Bannister becomes the first person tae run a mile in unner 4 minutes.
- 1976 - A strang yirdquauk hits Italy.
- 1994 - Elizabeth II an François Mitterrand open the Chainel Tunnel.
- 1998 - Preses Nursultan Nazarbayev renames Akmola as Astana an maks it Kazakhstan's caipital ceety.
- 1999 - The first elections tae the Scots Pairlament an Welsh Assembly are held.
- 2001 - Pape John Paul II becomes the first Pape tae set foot in a mosque, in Damascus, Sirie.
- 2002 - Marc Ravalomanana becomes Preses o Madagascar.
- 2002 - Dutch politeecian Pim Fortuyn is assassinatit.
- 2007 - Nicolas Sarkozy is electit Preses o Fraunce.
- 2010 - Goodluck Jonathan taks the oath o office as Preses o Nigerie, follaein the daith o Umaru Musa Yar'Adua.
- 2010 - The 2010 Unitit Kinrick General Election results in a hung pairlament. Five days later, David Cameron's Conservatives an Nick Clegg's Leeberal Democrats form a coaleetion government.
- 2012 - François Hollande is electit Preses o Fraunce.
- 973 - Henry II, Haly Roman Emperor (d. 1024)
- 1405 - Skanderbeg, Albanian national hero (d. 1468)
- 1501 - Pape Marcellus II (d. 1555)
- 1574 - Pape Innocent X (d. 1655)
- 1729 - John Murray, 3rd Duke o Atholl, Scots peer an politeecian (d. 1774)
- 1758 - Maximilien Robespierre, French politeecian (d. 1794)
- 1856 - Sigmund Freud, Austrian phychiatrist (d. 1939)
- 1856 - Robert Peary, American splorer (d. 1920)
- 1871 - Victor Grignard, French chemist (d. 1935)
- 1895 - Rudolph Valentino, Italian-American actor (d. 1926)
- 1904 - Harry Martinson, Swadish poet (d. 1978)
- 1915 - Orson Welles, American actor an producer (d. 1985)
- 1953 - Tony Blair, Prime Meenister o the Unitit Kinrick frae 1997 tae 2007
- 1953 - Graeme Souness, Scots fitbawer
- 1959 - Charles Hendry, Inglis politeecian
- 1961 - George Clooney, American actor
- 1966 - Tavish Scott, Scots politeecian
- 1971 - Alasdair Allan, Scots politeecian
- 1972 - Stuart McMillan, Scots politeecian
- 1983 - Dani Alves, Brazilian fitbawer
- 1983 - Gabourey Sidibe, American actress
- 1987 - Dries Mertens, Belgian fitbawer
- 2019 - Archie Mountbatten-Windsor, son o the Yerl an Coontess o Dumbairton
- 1859 - Alexander von Humboldt, German geographer an splorer (b. 1769)
- 1862 - Henry David Thoreau, American writer an philosopher (b. 1817)
- 1877 - Johan Ludvig Runeberg, Finnish poet (b. 1804)
- 1907 - Ian Maclaren, Scots author an theologian (b. 1850)
- 1910 - Edward VII o the Unitit Kinrick (b. 1841)
- 1949 - Maurice Maeterlinck, Belgian writer (b. 1862)
- 1952 - Maria Montessori, Italian educator (b. 1870)
- 1992 - Marlene Dietrich, German actress an sangster (b. 1901)
- 2002 - Pim Fortuyn, Dutch politeecian (b. 1948)
- 2013 - Giulio Andreotti, Italian politeecian (b. 1919)
- 2014 - Farley Mowat, Canadian author an environmentalist (b. 1921)
- 2016 - Patrick Ekeng, Cameroonian fitbawer (b. 1990)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 6 May.|