Louis XIV o Fraunce
Louis XIV bi Hyacinthe Rigaud (1701)
|Keeng o Fraunce an Navarre|
|Reign||14 Mey 1643 – 1 September 1715|
|Coronation||7 Juin 1654|
|Regent||Anne o Austrick (till 1651)|
|Born||5 September 1638
Château de Saint-Germain-en-Laye, Saint-Germain-en-Laye, Fraunce
|Died||1 September 1715
Palace o Versailles, Versailles, Fraunce
|Burial||Saunt Denis Basilica, Saint-Denis, Fraunce|
|Spoose||Maria Theresa o Austrick
|Louis, Grand Dauphin
Marie Thérèse, "Madame Royale"
Philippe Charles, Duke o Anjou
Louis François, Duke o Anjou
Marie Anne, Princess o Conti
Louis, Coont o Vermandois
Louis Auguste, Duke o Maine
Louise Françoise, Duchess o Bourbon
Louis Alexandre, Coont o Toulouse
Françoise Marie, Duchess of Orléans
Louise de Maisonblanche
|Hoose||Hoose o Bourbon|
|Faither||Louis XIII o Fraunce|
|Mither||Anne o Austrick|
Louis XIV (5 September 1638 – 1 September 1715), kent as Louis the Great (Louis le Grand) or the Sun Keeng (le Roi-Soleil), wis a monarch o the Hoose o Bourbon who ruled as Keeng o Fraunce an Navarre frae 1643 till his daith. His reign o 72 years an 110 days is the langest o monarchs o major kintras in European history.
Children with Queen Maria Theresa[eedit | eedit soorce]
- Louis o France, Dauphin o France (1 November 1661 – 14 April 1711) married Maria Anna Victoria o Bavarie and had issue.
- Anne Élisabeth o France (18 November 1662 – 30 December 1662) died in infancy.
- Marie Anne o France (16 November 1664 – 26 December 1664) died in infancy or the Black Nun o Moret
- Marie Thérèse o France (2 January 1667 – 1 March 1672) "Madame Royale" died in infancy.
- Philippe Charles o France (5 August 1668 – 10 July 1671) Duke o Anjou, died in infancy.
- Louis François o France (14 June 1672 – 4 November 1672) Duke o Anjou, died in infancy.