Jump to navigation Jump to search
|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 15t o Mey is the 135t day o the year (136t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 230 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 392 - Assassination o Roman Emperor Valentinian II.
- 1567 - Mary, Queen o Scots marries James Hepburn, 4t Yerl o Boddle.
- 1730 - Robert Walpole effectively acomes the first Breetish Prime Meenister.
- 1811 - Paraguay declares unthirldom frae Spain.
- 1858 - Openin o the Ryal Opera Hoose in Covent Garden, Lunnon.
- 1860 - Battle o Calatafimi in Sicily: Giuseppe Garibaldi's Reid Shirts defeat the airmy o the Kinrick o Naples.
- 1910 - Hamburg-based fitbaa club FC St. Pauli is foondit.
- 1935 - The Moscow Metro opens tae the public.
- 1940 - The first McDonald's restaurant opens in San Bernardino, Californie.
- 1955 - Austrick regains unthirldom.
- 1955 - Makalu, in the Himalayas, is climbed for the first time, bi a French team.
- 1958 - The Soviet Union launches Sputnik 3.
- 1960 - The Soviet Union launches Sputnik 4.
- 1963 - The Mercury-Atlas 9 space mission launches, at the end o NASA's Mercury programme.
- 1972 - Okinawa is returned tae Japan bi the Unitit States.
- 1993 - Niamh Kavanagh achieves the seicont o the Republic o Ireland's three consecutive victories in the Eurovision Sang Contest.
- 1997 - The Unitit States acknowledges a Secret War in Laos.
- 2004 - Sooth Africae gets the richt tae host the 2010 FIFA Warld Cup.
- 2004 - Eurovision Sang Contest 2004 endit in Istanbul, Turkey. Ruslana wins for Ukraine wi her sang "Wild Dances".
- 2012 - François Hollande acomes Preses o Fraunce.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1397 - Sejong the Great, Korean keeng (d. 1450)
- 1567 - Claudio Monteverdi, Italian componer (d. 1643)
- 1773 - Klemens von Metternich, German-Austrick statesman (d. 1859)
- 1857 - Williamina Fleming, Scots-American astronomer (d. 1911)
- 1859 - Pierre Curie, French pheesicist (d. 1906)
- 1862 - Arthur Schnitzler, Austrick writer (d. 1931)
- 1885 - Jimmy Brownlie, Scots fitbawer (d. 1973)
- 1891 - Mikhail Bulgakov, Roushie writer an playwricht (d. 1940)
- 1911 - Max Frisch, Swiss writer (d. 1991)
- 1915 - Paul Samuelson, American economist (d. 2009)
- 1937 - Madeleine Albright, Czech-born American diplomat an politeecian
- 1946 - Aly Bain, Shetland fiddler
- 1948 - Brian Eno, Inglis muisicker
- 1951 - Frank Wilczek, American theoretical pheesicist an mathemateecian
- 1955 - Claudia Roth, German politeecian
- 1964 - Lars Lokke Rasmussen, Prime meenister o Denmark
- 1970 - Ronald de Boer, Dutch fitbawer
- 1970 - Frank de Boer, Dutch fitbawer
- 1972 - Danny Alexander, Scots politeecian
- 1981 - Patrice Evra, French fitbawer
- 1981 - Zara Phillips, Inglis royal an equestrian
- 1987 - Andy Murray, Scots tennis player
- 1987 - Leonardo Mayer, Argentine tennis player
- 1996 - Birdy, Inglis sangster
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 392 - Valentinian II, Roman Emperor (b. 371)
- 1886 - Emily Dickinson, American poet an writer (b. 1830)
- 1932 - Inukai Tsuyoshi, Prime meenister o Japan (b. 1855)
- 1967 - Edward Hopper, American penter (b. 1882)
- 1978 - Robert Menzies, Prime Meenister o Australie (b. 1894)
- 1984 - Michael Noble, Baron Glenkinglas, Scots politeecian (b. 1913)
- 2001 - Bobby Murdoch, Scots fitbawer (b. 1944)
- 2008 - Tommy Burns, Scots fitbawer an coach (b. 1956)
- 2012 - Carlos Fuentes, Panamanian-Mexican writer (b. 1928)
- 2014 - Jean-Luc Dehaene, Belgian politeecian (b. 1940)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Independence Day an Mither's Day (Paraguay)
- Internaitional Day o Faimilies
- Airmy Day (Slovenie)
- Republic Day (Lithuanie)
- Teacher's Day (Colombie, Mexico, Sooth Korea)
- Internaitional Conscientious Objectors' Day
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 15 May.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|