|Aprile||Days in Mey||Juin|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 5t o Mey is the 125t day o the year (126t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 240 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1646 - Charles I of Ingland and Scotland gies himsel up tae the Scots Presbyterian Airmy at Newark.
- 1821 - Napoleon I dies agit 51 in exile on Saunt Helena.
- 1821 - Breetish daily newspaper The Guardian is foondit.
- 1842 - The Great Fire o Hamburg stairts.
- 1862 - Battle o Puebla: Mexican forces repel a French invasion in the Battle o Puebla.
- 1945 - Warld War II: German forces surrender in Denmark an the Netherlands.
- 1949 - The Cooncil o Europe is foondit.
- 1961 - Alan Shepard acomes the first American in space.
- 2002 - Jacques Chirac is electit tae a seicont term as Preses o Fraunce.
- 2005 - Tony Blair's Labour Pairty is electit tae a third consecutive term in the Unitit Kinrick General Election.
- 2010 - Preses o Nigerie Umaru Musa Yar'Adua dies in office.
- 2011 - Scots Pairlamentary walin: The Scots Naitional Pairty unner Alex Salmond wins an overaw majority, wi 69 oot o 129 seats, an a seicont term in office.
- 2016 - Scots Pairlamentary walin: The Scots Naitional Pairty, unner Nicola Sturgeon, wins a third term in office, despite losin its overaw majority (winning 63 seats). The Conservatives overtake Labour intae seicont place; The Green Pairty gains 4 seats.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1747 - Leopold II, Haly Roman Emperor (d. 1792)
- 1813 - Soren Kierkegaard, Dens philosopher (d. 1855)
- 1818 - Karl Marx, German political philosopher (d. 1883)
- 1846 - Henryk Sienkiewicz, Pols writer (d. 1917)
- 1914 - Tyrone Power, American actor (d. 1958)
- 1942 - Tammy Wynette, American sangster (d. 1998)
- 1943 - Michael Palin, Inglis actor, comedian an writer
- 1957 - Richard E. Grant, Inglis actor
- 1981 - Craig David, Inglis sangster
- 1983 - Henry Cavill, Jersey actor
- 1988 - Adele, Inglis sangster-sangwriter
- 1989 - Chris Brown, American sangster an actor
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1705 - Leopold I, Haly Roman Emperor (b. 1640)
- 1731 - Daniel Defoe, Inglis writer (b. 1660)
- 1821 - Napoleon I, Emperor o Fraunce (b. 1769)
- 1900 - Ivan Aivazovsky, Roushie penter (b. 1817)
- 1977 - Ludwig Erhard, Chancellor o Wast Germany (b. 1897)
- 2010 - Umaru Musa Yar'Adua, Preses o Nigerie (b. 1951)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Cinco de Mayo (Mexico, Unitit States)
- Childer Day (Japan)
- Liberation Day (Denmark, Netherlands)
- Patriots' Day (Ethiopie)
- Europe Day
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 5 May.|
|This airticle is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|